abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 mei 2026 @ 11:37:02 #101
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220874891
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:15 schreef Twieki het volgende:

[..]
Genoeg mensen die niet tegen stilzitten kunnen, waaronder ondergetekende.
Lekker bezig zijn...heerlijk. Met dit godenweer ben ik bijvoorbeeld het huis aan het schilderen en heb ik twee bomen geplant. Zo, na de koffie, ff naar de moestuin om te schoffelen en te bewateren :Y

Daarna ff wat loeischerps eten en vanmiddag weer schuren en in de weer met ammoniak. Vanavond weer schilderen.

Tip (gratis gekregen van wat Thaise locals, jaren geleden).
Eet tussen de middag zo scherp als je kunt, heb je het de hele middag niet meer warm. Werkt beter dan menig koelvest :)
pi_220875029
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:33 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Bedenk je even dat deze vent er ongeveer zo uitziet.
Je keek in de spiegel? :')
pi_220875074
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.

Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, hè. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel ;)

Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
Jawel hoor.
  zondag 24 mei 2026 @ 12:12:35 #104
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220875106
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:03 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Je keek in de spiegel? :')
Ben je Duits?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220875198
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:12 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Ben je Duits?
Relevantie?
  zondag 24 mei 2026 @ 12:34:09 #106
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220875368
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:21 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Relevantie?
Die hebben ook geen humor namelijk.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 24 mei 2026 @ 12:43:20 #107
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220875436
Heerlijk weertje! Net een half uur in de zon gezeten en ben meteen weer bruin. ^O^
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220875584
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:33 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Bedenk je even dat deze vent er ongeveer zo uitziet.
Wow ik zit net te lunchen ;( _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220875586
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:37 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Lekker bezig zijn...heerlijk. Met dit godenweer ben ik bijvoorbeeld het huis aan het schilderen en heb ik twee bomen geplant. Zo, na de koffie, ff naar de moestuin om te schoffelen en te bewateren :Y

Daarna ff wat loeischerps eten en vanmiddag weer schuren en in de weer met ammoniak. Vanavond weer schilderen.

Tip (gratis gekregen van wat Thaise locals, jaren geleden).
Eet tussen de middag zo scherp als je kunt, heb je het de hele middag niet meer warm.
Werkt beter dan menig koelvest :)
Dit zou ik bijna willen proberen. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 24 mei 2026 @ 13:08:52 #110
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220875673
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wow ik zit net te lunchen ;( _O-
Eet smakelijk :Y)
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 13:32:16 #111
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220875841
Vanmorgen ook ff wat klusjes gedaan. In de volle zon, en ook al was het 'pas' 10:30 ofzo (want ja ik kom in mn weekend écht niet voor 09:30 ofzo mn bed uit :7) ik fikte ook al weg in de zon hoor.

Maar goed, verschil is dat ik er eigenlijk niet echt last van heb. Prefereer ik een loeihete zon als ik buiten klusjes moet doen? Zeker niet.
Heb ik er zwaar fysiek last van? Ook zeker niet.

Naja behalve bij 40 graden maybe maar dan doe ik gewoon niks, jammer dan :P
pi_220876337
We meten alweer 28 graden.
pi_220876611
Nog maar 3.5-4 maanden en dan is deze lijdensweg ten einde ongeveer.
  zondag 24 mei 2026 @ 15:28:26 #114
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220877146
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nog maar 3.5-4 maanden en dan is deze lijdensweg ten einde ongeveer.
26-27 graden, luchtvochtigheid iets boven de 40 en klein briesje, dus best goed uit te houden wel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 24 mei 2026 @ 16:30:14 #115
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220877655
Sowieso in alle opzichten beter dan vorig weekend. Voornamelijk blije mensen, terrassen vol met ropa run door de stad, ligweides aan de IJsselkade vol en mensen in de uiterwaarden. Gezellige drukte. Vorig weekend was het niet zo florissant
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 24 mei 2026 @ 17:35:07 #116
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220878174
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:30 schreef INViCTuS het volgende:
Sowieso in alle opzichten beter dan vorig weekend. Voornamelijk blije mensen, terrassen vol met ropa run door de stad, ligweides aan de IJsselkade vol en mensen in de uiterwaarden. Gezellige drukte. Vorig weekend was het niet zo florissant
Het weer van vorig weekend vond ik juist fijn weer om erop uit te gaan.

Dat het niet overvol was op de plek van bestemming (Rotterdam), want veel anderen houden níet van zulk weer, had wmb ook zo z'n voordelen.
pi_220879194
twitter


Done deal. @RamboDirk
  zondag 24 mei 2026 @ 20:41:31 #118
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220879563
Zal ik het dan maar zeggen: prima dagje zo :7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220879685
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:41 schreef INViCTuS het volgende:
Zal ik het dan maar zeggen: prima dagje zo :7
Dan neem ik natuurlijk jouw rol over: Veel te warm, graad of 8-10 kouder was veel aangenamer geweest.
  zondag 24 mei 2026 @ 21:18:06 #120
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220879852
Dat zeewindje maakte het wel aangenaam :)
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 21:20:39 #121
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220879868
Prachtig cabaret altijd in deze reeks _O_
pi_220879968
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:20 schreef dick_laurent het volgende:
Prachtig cabaret altijd in deze reeks _O_
Je moet wat met deze hitte. Buiten bezig zijn is geen optie.
  zondag 24 mei 2026 @ 23:43:19 #123
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220882091
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:33 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Je moet wat met deze hitte. Buiten bezig zijn is geen optie.
Vandaag de ge-he-le dag buiten bezig geweest. Was een topdag! _O_

Godenweer met af en toe een licht hoerenbriesje :)
pi_220882598
Momenteel lekker buiten. Je kunt je nog overal goed begeven ^O^
  maandag 25 mei 2026 @ 07:38:29 #125
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220882685
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:18 schreef Starhopper het volgende:
Dat zeewindje maakte het wel aangenaam :)
Stuk frisser aan de kust in vergelijking bij mij :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')