Lekker bezig zijn...heerlijk. Met dit godenweer ben ik bijvoorbeeld het huis aan het schilderen en heb ik twee bomen geplant. Zo, na de koffie, ff naar de moestuin om te schoffelen en te bewaterenquote:Op zondag 24 mei 2026 11:15 schreef Twieki het volgende:
[..]
Genoeg mensen die niet tegen stilzitten kunnen, waaronder ondergetekende.
Je keek in de spiegel?quote:Op zondag 24 mei 2026 11:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedenk je even dat deze vent er ongeveer zo uitziet.
Jawel hoor.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.
Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, hè. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel
Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
Ben je Duits?quote:
Die hebben ook geen humor namelijk.quote:
Wow ik zit net te lunchenquote:Op zondag 24 mei 2026 11:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedenk je even dat deze vent er ongeveer zo uitziet.
Dit zou ik bijna willen proberen.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:37 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Lekker bezig zijn...heerlijk. Met dit godenweer ben ik bijvoorbeeld het huis aan het schilderen en heb ik twee bomen geplant. Zo, na de koffie, ff naar de moestuin om te schoffelen en te bewateren
Daarna ff wat loeischerps eten en vanmiddag weer schuren en in de weer met ammoniak. Vanavond weer schilderen.
Tip (gratis gekregen van wat Thaise locals, jaren geleden).
Eet tussen de middag zo scherp als je kunt, heb je het de hele middag niet meer warm. Werkt beter dan menig koelvest
Eet smakelijkquote:
26-27 graden, luchtvochtigheid iets boven de 40 en klein briesje, dus best goed uit te houden welquote:Op zondag 24 mei 2026 14:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nog maar 3.5-4 maanden en dan is deze lijdensweg ten einde ongeveer.
Het weer van vorig weekend vond ik juist fijn weer om erop uit te gaan.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:30 schreef INViCTuS het volgende:
Sowieso in alle opzichten beter dan vorig weekend. Voornamelijk blije mensen, terrassen vol met ropa run door de stad, ligweides aan de IJsselkade vol en mensen in de uiterwaarden. Gezellige drukte. Vorig weekend was het niet zo florissant
Dan neem ik natuurlijk jouw rol over: Veel te warm, graad of 8-10 kouder was veel aangenamer geweest.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:41 schreef INViCTuS het volgende:
Zal ik het dan maar zeggen: prima dagje zo
Vandaag de ge-he-le dag buiten bezig geweest. Was een topdag!quote:Op zondag 24 mei 2026 21:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je moet wat met deze hitte. Buiten bezig zijn is geen optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |