Gelukkig staat er een beetje een woei.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:41 schreef DemonRage het volgende:
In Westdorpe tikt het dauwpunt de 20°C aan. Zal lekker klam zijn daar.
Wtfquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:51 schreef Dven het volgende:
Forse overstromingen hier. Voormalig huis waar ik woonde staat in een meter water
80mm in iets meer dan een half uur.
Het is echt zo extreem waardeloos dat CAPE door Harmonie niet berekend wordt. Was vast een geniaal kaartje geweestquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:41 schreef DemonRage het volgende:
In Westdorpe tikt het dauwpunt de 20°C aan. Zal lekker klam zijn daar.
Nee tuurlijk niet. Maar het is toch logisch dat het in het zuiden warmer is dan het noorden. Dat is toch niet echt opvallend zoals werd gesuggereerd:Pquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De woestijn van Venlo zit daar, niets vreemd aan.
Zijn hydrogelvesten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hoe lang gaan ze mee voordat het ijs gesmolten is.
Je hebt een airco. Stel je niet aan.quote:
En muur koeling. En een koelvest aan. Maar toch blijft ie janken.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt een airco. Stel je niet aan.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt een airco. Stel je niet aan.
Ik zit niet met koelvest binnenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En muur koeling. En een koelvest aan. Maar toch blijft ie janken.
"Ik kan niet de hele dag binnen zitten". "De kleuter moet wat doen".quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En muur koeling. En een koelvest aan. Maar toch blijft ie janken.
Heerlijk koele wind. Dit is genietonquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:52 schreef heywoodu het volgende:
Het begint zo langzamerhand aangenaam te worden
Binnen zitten is 9 vd 10 keer de mindere keuze jaquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Ik kan niet de hele dag binnen zitten". "De kleuter moet wat doen".
*kijkt op klok*
quote:
Best prima ochtend wel weer, nog heel even en de temperatuur binnen komt misschien nog weer gewoon onder de 20quote:
Hier niet onder de 17 geweest vannachtquote:Op zondag 24 mei 2026 07:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Best prima ochtend wel weer, nog heel even en de temperatuur binnen komt misschien nog weer gewoon onder de 20
In de voorgrond de restanten van z'n moestuin.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:53 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zonsopkomst bij @:Geschiedkundige :
[ afbeelding ]
Hier welquote:Op zondag 24 mei 2026 07:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hier niet onder de 17 geweest vannacht
Zinkcreme niet opdoen als je in dieper water gaatquote:Op zondag 24 mei 2026 09:01 schreef THEFXR het volgende:
Nu al 21 gr, wordt heet tot 30 gr vandaag.
Zinkcreme in de aanslag
In dat geval zijn er vast ook zonnebrandsprays met drijfgas.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:33 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Zinkcreme niet opdoen als je in dieper water gaat
Niet overdrijven nu hè...anders heb je die zinkcreme weer nodig.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
In dat geval zijn er vast ook zonnebrandsprays met drijfgas.
Ik ook niet.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen dit 'lekker weer' noemen
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen dit 'lekker weer' noemen
Waardevolle tip als je de mogelijkheid hebt; bv niet ziek bent en daardoor slecht tegen warmte kan / moet zwoegen op je werk etc.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.
Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, hè. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel
Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
Werkt goed hoor.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:49 schreef Twieki het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Net een insectengaas over mijn kolen gedaan. Zweet loopt alweer over mijn rug, terwijl 't nog niet zó heet is. Ook maar eens kijken naar een koelvest.
Dit doe ik ook prima zonder warmte, voel me dan alleen wat beter in mijn velquote:Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.
Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, hè. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel
Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
Genoeg mensen die niet tegen stilzitten kunnen, waaronder ondergetekende.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.
Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, hè. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel
Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
quote:Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.
Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, hè. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel
Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |