abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:41:50 #51
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220869760
In Westdorpe tikt het dauwpunt de 20°C aan. Zal lekker klam zijn daar.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:46:34 #52
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220869810
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:54 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Dat is wel vreemd toch? :o
De woestijn van Venlo zit daar, niets vreemd aan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:51:09 #53
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220869839
Forse overstromingen hier. Voormalig huis waar ik woonde staat in een meter water :o

80mm in iets meer dan een half uur.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_220869840
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:41 schreef DemonRage het volgende:
In Westdorpe tikt het dauwpunt de 20°C aan. Zal lekker klam zijn daar.
Gelukkig staat er een beetje een woei.
pi_220869842
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:51 schreef Dven het volgende:
Forse overstromingen hier. Voormalig huis waar ik woonde staat in een meter water :o

80mm in iets meer dan een half uur.
Wtf
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:52:14 #56
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220869850
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:41 schreef DemonRage het volgende:
In Westdorpe tikt het dauwpunt de 20°C aan. Zal lekker klam zijn daar.
Het is echt zo extreem waardeloos dat CAPE door Harmonie niet berekend wordt. Was vast een geniaal kaartje geweest -O-

Maar goed, een snelle rekensom leert me dat de cap daar nog steeds niet gebroken wordt. Kutcap.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220869937
In Delft is het koel op dit moment.

Ik herhaal, in Delft is het koel op dit moment.

_O_
De enige echte.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:07:12 #58
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220869971

Spekkoek in het westen.
pi_220870252
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
De woestijn van Venlo zit daar, niets vreemd aan.
Nee tuurlijk niet. Maar het is toch logisch dat het in het zuiden warmer is dan het noorden. Dat is toch niet echt opvallend zoals werd gesuggereerd:P
pi_220870253
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:07 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Spekkoek in het westen.
Ja en verzengende hitte in Limbabwe.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 19:35:12 #61
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220870261
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:07 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Spekkoek in het westen.
Oja, even alles open gooien nu.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220870276
Hier nog 30+.. zijn plekken waar het bijna de helft is :(
pi_220870324
Vestje kan weer bijna aan. _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220870390
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Vestje kan weer bijna aan. _O-
Ik heb hem nog aan hier :(
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:54:30 #65
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220870436
Groeten uit de woestijn, 30 gr
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:06:49 #66
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220870546
quote:
18s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:50 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ik heb hem nog aan hier :(
Hoe lang gaan ze mee voordat het ijs gesmolten is.
pi_220870882
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Hoe lang gaan ze mee voordat het ijs gesmolten is.
Zijn hydrogelvesten.
pi_220870982
quote:
18s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:50 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ik heb hem nog aan hier :(
Je hebt een airco. Stel je niet aan. :+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 21:08:17 #69
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220871004
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Je hebt een airco. Stel je niet aan. :+
En muur koeling. En een koelvest aan. Maar toch blijft ie janken.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:31:22 #70
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220871186

Hittegolfpotentie in het zuiden.
pi_220871198
Was het maar een half jaar lang dit weer _O_ , maar dan wel met een blauwe lucht ipv die wazige witte troep
pi_220871214
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Je hebt een airco. Stel je niet aan. :+
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:08 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
En muur koeling. En een koelvest aan. Maar toch blijft ie janken.
Ik zit niet met koelvest binnen :P
pi_220871273
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:08 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
En muur koeling. En een koelvest aan. Maar toch blijft ie janken.
"Ik kan niet de hele dag binnen zitten". "De kleuter moet wat doen".

*kijkt op klok*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 mei 2026 @ 21:52:32 #74
284411 crew  heywoodu
pi_220871360
Het begint zo langzamerhand aangenaam te worden :Y
pi_220871472
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:52 schreef heywoodu het volgende:
Het begint zo langzamerhand aangenaam te worden :Y
Heerlijk koele wind. Dit is genieton
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 mei 2026 @ 22:19:23 #76
862 Arcee
Look closer
pi_220871676
Topdag voor echte zomerbazen. 8-)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_220872022
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
"Ik kan niet de hele dag binnen zitten". "De kleuter moet wat doen".

*kijkt op klok*
Binnen zitten is 9 vd 10 keer de mindere keuze ja ;(
De wereld buiten is zoveel leuker :)
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:13:43 #78
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220872217
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:51 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Wtf
tiktok


Gruwelijk nat
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 mei 2026 @ 23:14:40 #79
284411 crew  heywoodu
pi_220872225
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:13 schreef Dven het volgende:

[..]
[ tiktok ]

Gruwelijk nat
De Giro is ontsnapt :@
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:44:42 #80
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220872446
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:19 schreef Arcee het volgende:
Topdag voor echte zomerbazen. 8-)
You said it, man!

Dit van 1 April tot 1 November gaarne _O_
pi_220873469
:(
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 24 mei 2026 @ 07:47:26 #82
284411 crew  heywoodu
pi_220873500
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
:(
Best prima ochtend wel weer, nog heel even en de temperatuur binnen komt misschien nog weer gewoon onder de 20 :P
pi_220873522
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Best prima ochtend wel weer, nog heel even en de temperatuur binnen komt misschien nog weer gewoon onder de 20 :P
Hier niet onder de 17 geweest vannacht ;(
pi_220873526
In de zon is het alweer vervelend warm aan het worden. Snel de wat zwaardere klusjes afronden dan maar.
  zondag 24 mei 2026 @ 08:53:48 #85
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220873671
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
:(
Zonsopkomst bij @Geschiedkundige :
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 08:56:13 #86
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220873681
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:53 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Zonsopkomst bij @:Geschiedkundige :
[ afbeelding ]
In de voorgrond de restanten van z'n moestuin.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 08:57:52 #87
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220873693
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:58 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Hier niet onder de 17 geweest vannacht ;(
Hier wel :)

Niet dat het met 100% luchtvochtigheid heel erg nuttig is ofzo.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 09:01:31 #88
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220873706
Nu al 21 gr, wordt heet tot 30 gr vandaag.
Zinkcreme in de aanslag
  zondag 24 mei 2026 @ 09:33:58 #89
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220873873
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:01 schreef THEFXR het volgende:
Nu al 21 gr, wordt heet tot 30 gr vandaag.
Zinkcreme in de aanslag
Zinkcreme niet opdoen als je in dieper water gaat ;)
  zondag 24 mei 2026 @ 09:41:14 #90
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220874033
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:33 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Zinkcreme niet opdoen als je in dieper water gaat ;)
In dat geval zijn er vast ook zonnebrandsprays met drijfgas.
  zondag 24 mei 2026 @ 09:59:24 #91
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220874219
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:41 schreef DemonRage het volgende:

[..]
In dat geval zijn er vast ook zonnebrandsprays met drijfgas.
Niet overdrijven nu hè...anders heb je die zinkcreme weer nodig.
Drijf het niet op de spits...
pi_220874480
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen dit 'lekker weer' noemen :N
  zondag 24 mei 2026 @ 10:49:57 #93
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220874602
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen dit 'lekker weer' noemen :N
Ik ook niet. :N

Net een insectengaas over mijn kolen gedaan. Zweet loopt alweer over mijn rug, terwijl 't nog niet zó heet is. Ook maar eens kijken naar een koelvest. :')
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:56:51 #94
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220874631
De eerste dag dit jaar dat ik eens lekker m'n eerste kopje koffie buiten kan drinken in een zomers kloffie c_/
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 24 mei 2026 @ 11:06:37 #95
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220874676
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen dit 'lekker weer' noemen :N
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.

Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, hè. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel ;)

Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220874689
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.

Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, hè. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel ;)

Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
Waardevolle tip als je de mogelijkheid hebt; bv niet ziek bent en daardoor slecht tegen warmte kan / moet zwoegen op je werk etc.

Wat mij altijd veel helpt is luchten in de nacht. Dan begin je al wat koeler en heb je voorsprong
pi_220874699
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:49 schreef Twieki het volgende:

[..]
Ik ook niet. :N

Net een insectengaas over mijn kolen gedaan. Zweet loopt alweer over mijn rug, terwijl 't nog niet zó heet is. Ook maar eens kijken naar een koelvest. :')
Werkt goed hoor.
  Redactie Games zondag 24 mei 2026 @ 11:13:29 #98
181272 crew  Noppie2000
pi_220874714
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.

Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, hè. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel ;)

Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
Dit doe ik ook prima zonder warmte, voel me dan alleen wat beter in mijn vel :+
  zondag 24 mei 2026 @ 11:15:06 #99
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220874720
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.

Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, hè. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel ;)

Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
Genoeg mensen die niet tegen stilzitten kunnen, waaronder ondergetekende.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  zondag 24 mei 2026 @ 11:33:10 #100
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220874838
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.

Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, hè. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel ;)

Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.


Bedenk je even dat deze vent er ongeveer zo uitziet.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')