abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 mei 2026 @ 22:19:23 #76
862 Arcee
Look closer
pi_220871676
Topdag voor echte zomerbazen. 8-)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_220872022
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
"Ik kan niet de hele dag binnen zitten". "De kleuter moet wat doen".

*kijkt op klok*
Binnen zitten is 9 vd 10 keer de mindere keuze ja ;(
De wereld buiten is zoveel leuker :)
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:13:43 #78
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220872217
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:51 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Wtf
tiktok


Gruwelijk nat
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 mei 2026 @ 23:14:40 #79
284411 crew  heywoodu
pi_220872225
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:13 schreef Dven het volgende:

[..]
[ tiktok ]

Gruwelijk nat
De Giro is ontsnapt :@
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:44:42 #80
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220872446
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:19 schreef Arcee het volgende:
Topdag voor echte zomerbazen. 8-)
You said it, man!

Dit van 1 April tot 1 November gaarne _O_
pi_220873469
:(
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 24 mei 2026 @ 07:47:26 #82
284411 crew  heywoodu
pi_220873500
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
:(
Best prima ochtend wel weer, nog heel even en de temperatuur binnen komt misschien nog weer gewoon onder de 20 :P
pi_220873522
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Best prima ochtend wel weer, nog heel even en de temperatuur binnen komt misschien nog weer gewoon onder de 20 :P
Hier niet onder de 17 geweest vannacht ;(
pi_220873526
In de zon is het alweer vervelend warm aan het worden. Snel de wat zwaardere klusjes afronden dan maar.
  zondag 24 mei 2026 @ 08:53:48 #85
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220873671
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
:(
Zonsopkomst bij @Geschiedkundige :
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 08:56:13 #86
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220873681
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:53 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Zonsopkomst bij @:Geschiedkundige :
[ afbeelding ]
In de voorgrond de restanten van z'n moestuin.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 08:57:52 #87
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220873693
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:58 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Hier niet onder de 17 geweest vannacht ;(
Hier wel :)

Niet dat het met 100% luchtvochtigheid heel erg nuttig is ofzo.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 09:01:31 #88
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220873706
Nu al 21 gr, wordt heet tot 30 gr vandaag.
Zinkcreme in de aanslag
  zondag 24 mei 2026 @ 09:33:58 #89
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220873873
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:01 schreef THEFXR het volgende:
Nu al 21 gr, wordt heet tot 30 gr vandaag.
Zinkcreme in de aanslag
Zinkcreme niet opdoen als je in dieper water gaat ;)
  zondag 24 mei 2026 @ 09:41:14 #90
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220874033
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:33 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Zinkcreme niet opdoen als je in dieper water gaat ;)
In dat geval zijn er vast ook zonnebrandsprays met drijfgas.
  zondag 24 mei 2026 @ 09:59:24 #91
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220874219
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:41 schreef DemonRage het volgende:

[..]
In dat geval zijn er vast ook zonnebrandsprays met drijfgas.
Niet overdrijven nu h...anders heb je die zinkcreme weer nodig.
Drijf het niet op de spits...
pi_220874480
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen dit 'lekker weer' noemen :N
  zondag 24 mei 2026 @ 10:49:57 #93
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220874602
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen dit 'lekker weer' noemen :N
Ik ook niet. :N

Net een insectengaas over mijn kolen gedaan. Zweet loopt alweer over mijn rug, terwijl 't nog niet z heet is. Ook maar eens kijken naar een koelvest. :')
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:56:51 #94
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220874631
De eerste dag dit jaar dat ik eens lekker m'n eerste kopje koffie buiten kan drinken in een zomers kloffie c_/
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 24 mei 2026 @ 11:06:37 #95
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220874676
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen dit 'lekker weer' noemen :N
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.

Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, h. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel ;)

Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220874689
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.

Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, h. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel ;)

Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
Waardevolle tip als je de mogelijkheid hebt; bv niet ziek bent en daardoor slecht tegen warmte kan / moet zwoegen op je werk etc.

Wat mij altijd veel helpt is luchten in de nacht. Dan begin je al wat koeler en heb je voorsprong
pi_220874699
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:49 schreef Twieki het volgende:

[..]
Ik ook niet. :N

Net een insectengaas over mijn kolen gedaan. Zweet loopt alweer over mijn rug, terwijl 't nog niet z heet is. Ook maar eens kijken naar een koelvest. :')
Werkt goed hoor.
  Redactie Games zondag 24 mei 2026 @ 11:13:29 #98
181272 crew  Noppie2000
pi_220874714
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.

Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, h. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel ;)

Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
Dit doe ik ook prima zonder warmte, voel me dan alleen wat beter in mijn vel :+
  zondag 24 mei 2026 @ 11:15:06 #99
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220874720
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.

Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, h. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel ;)

Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
Genoeg mensen die niet tegen stilzitten kunnen, waaronder ondergetekende.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  zondag 24 mei 2026 @ 11:33:10 #100
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220874838
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.

Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, h. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel ;)

Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.


Bedenk je even dat deze vent er ongeveer zo uitziet.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 24 mei 2026 @ 11:37:02 #101
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220874891
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:15 schreef Twieki het volgende:

[..]
Genoeg mensen die niet tegen stilzitten kunnen, waaronder ondergetekende.
Lekker bezig zijn...heerlijk. Met dit godenweer ben ik bijvoorbeeld het huis aan het schilderen en heb ik twee bomen geplant. Zo, na de koffie, ff naar de moestuin om te schoffelen en te bewateren :Y

Daarna ff wat loeischerps eten en vanmiddag weer schuren en in de weer met ammoniak. Vanavond weer schilderen.

Tip (gratis gekregen van wat Thaise locals, jaren geleden).
Eet tussen de middag zo scherp als je kunt, heb je het de hele middag niet meer warm. Werkt beter dan menig koelvest :)
pi_220875029
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:33 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Bedenk je even dat deze vent er ongeveer zo uitziet.
Je keek in de spiegel? :')
pi_220875074
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.

Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, h. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel ;)

Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
Jawel hoor.
  zondag 24 mei 2026 @ 12:12:35 #104
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220875106
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:03 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Je keek in de spiegel? :')
Ben je Duits?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220875198
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:12 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Ben je Duits?
Relevantie?
  zondag 24 mei 2026 @ 12:34:09 #106
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220875368
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:21 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Relevantie?
Die hebben ook geen humor namelijk.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 24 mei 2026 @ 12:43:20 #107
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220875436
Heerlijk weertje! Net een half uur in de zon gezeten en ben meteen weer bruin. ^O^
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220875584
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:33 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Bedenk je even dat deze vent er ongeveer zo uitziet.
Wow ik zit net te lunchen ;( _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220875586
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:37 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Lekker bezig zijn...heerlijk. Met dit godenweer ben ik bijvoorbeeld het huis aan het schilderen en heb ik twee bomen geplant. Zo, na de koffie, ff naar de moestuin om te schoffelen en te bewateren :Y

Daarna ff wat loeischerps eten en vanmiddag weer schuren en in de weer met ammoniak. Vanavond weer schilderen.

Tip (gratis gekregen van wat Thaise locals, jaren geleden).
Eet tussen de middag zo scherp als je kunt, heb je het de hele middag niet meer warm.
Werkt beter dan menig koelvest :)
Dit zou ik bijna willen proberen. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 24 mei 2026 @ 13:08:52 #110
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220875673
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wow ik zit net te lunchen ;( _O-
Eet smakelijk :Y)
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 13:32:16 #111
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220875841
Vanmorgen ook ff wat klusjes gedaan. In de volle zon, en ook al was het 'pas' 10:30 ofzo (want ja ik kom in mn weekend cht niet voor 09:30 ofzo mn bed uit :7) ik fikte ook al weg in de zon hoor.

Maar goed, verschil is dat ik er eigenlijk niet echt last van heb. Prefereer ik een loeihete zon als ik buiten klusjes moet doen? Zeker niet.
Heb ik er zwaar fysiek last van? Ook zeker niet.

Naja behalve bij 40 graden maybe maar dan doe ik gewoon niks, jammer dan :P
pi_220876337
We meten alweer 28 graden.
pi_220876611
Nog maar 3.5-4 maanden en dan is deze lijdensweg ten einde ongeveer.
  zondag 24 mei 2026 @ 15:28:26 #114
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220877146
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nog maar 3.5-4 maanden en dan is deze lijdensweg ten einde ongeveer.
26-27 graden, luchtvochtigheid iets boven de 40 en klein briesje, dus best goed uit te houden wel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 24 mei 2026 @ 16:30:14 #115
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220877655
Sowieso in alle opzichten beter dan vorig weekend. Voornamelijk blije mensen, terrassen vol met ropa run door de stad, ligweides aan de IJsselkade vol en mensen in de uiterwaarden. Gezellige drukte. Vorig weekend was het niet zo florissant
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 24 mei 2026 @ 17:35:07 #116
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220878174
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:30 schreef INViCTuS het volgende:
Sowieso in alle opzichten beter dan vorig weekend. Voornamelijk blije mensen, terrassen vol met ropa run door de stad, ligweides aan de IJsselkade vol en mensen in de uiterwaarden. Gezellige drukte. Vorig weekend was het niet zo florissant
Het weer van vorig weekend vond ik juist fijn weer om erop uit te gaan.

Dat het niet overvol was op de plek van bestemming (Rotterdam), want veel anderen houden net van zulk weer, had wmb ook zo z'n voordelen.
pi_220879194
twitter


Done deal. @RamboDirk
  zondag 24 mei 2026 @ 20:41:31 #118
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220879563
Zal ik het dan maar zeggen: prima dagje zo :7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220879685
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:41 schreef INViCTuS het volgende:
Zal ik het dan maar zeggen: prima dagje zo :7
Dan neem ik natuurlijk jouw rol over: Veel te warm, graad of 8-10 kouder was veel aangenamer geweest.
  zondag 24 mei 2026 @ 21:18:06 #120
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220879852
Dat zeewindje maakte het wel aangenaam :)
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 21:20:39 #121
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220879868
Prachtig cabaret altijd in deze reeks _O_
pi_220879968
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:20 schreef dick_laurent het volgende:
Prachtig cabaret altijd in deze reeks _O_
Je moet wat met deze hitte. Buiten bezig zijn is geen optie.
  zondag 24 mei 2026 @ 23:43:19 #123
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220882091
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:33 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Je moet wat met deze hitte. Buiten bezig zijn is geen optie.
Vandaag de ge-he-le dag buiten bezig geweest. Was een topdag! _O_

Godenweer met af en toe een licht hoerenbriesje :)
pi_220882598
Momenteel lekker buiten. Je kunt je nog overal goed begeven ^O^
  maandag 25 mei 2026 @ 07:38:29 #125
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220882685
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:18 schreef Starhopper het volgende:
Dat zeewindje maakte het wel aangenaam :)
Stuk frisser aan de kust in vergelijking bij mij :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 07:38:46 #126
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882686
Ik heb het idee dat ik elk jaar steeds beter tegen de warmte kan. Waar ik eerder bij 25 graden zowat niks meer kon den ik nu "is dit alles?"
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220882690
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:38 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb het idee dat ik elk jaar steeds beter tegen de warmte kan. Waar ik eerder bij 25 graden zowat niks meer kon den ik nu "is dit alles?"
Geef me daar wat van. Hier bewandel ik de omgekeerde weg :P
pi_220882704
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 06:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
Momenteel lekker buiten. Je kunt je nog overal goed begeven ^O^
Ja, nu is het prima.
Ik ga zo de tuinslang eens uit rollen voor de plantjes
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 07:53:01 #129
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882709
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:41 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Geef me daar wat van. Hier bewandel ik de omgekeerde weg :P
Ik moet zeggen dat het me te goed bevalt eigenlijk :@
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220882732
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:53 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat het me te goed bevalt eigenlijk :@
Dat geloof ik direct. Jaloers op :)
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:13:35 #131
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882740
Zo nog even in de tuin aan de klus nu ik er nog schaduw heb. Zo ben ik dan ook wel weer.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 08:29:46 #132
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220882767
Morgen tropisch en de warmste dag. Dagen erna wel stabiel aangenaam met veelal 24-26 graden. Redelijk boffen wel. Vanaf het weekend wel wisselvalliger en buien kansen

[ Bericht 18% gewijzigd door INViCTuS op 25-05-2026 08:43:21 ]
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:37:25 #133
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882785
Je zou in januari maar deze en volgende week vakantie hebben aangevraagd
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 09:30:35 #134
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220882978
twitter

In VK verwachten ze 35 graden vandaag
  maandag 25 mei 2026 @ 10:07:33 #135
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220883548
Ze hebben daar Bank Holiday dus dat wordt lekker plonzen in de Thames :P
  maandag 25 mei 2026 @ 11:06:17 #136
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220883855
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 06:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
Momenteel lekker buiten. Je kunt je nog overal goed begeven ^O^
Momenteel nog wel lekker, ja
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220884208
Tyfusheet alweer ;(
  maandag 25 mei 2026 @ 11:47:41 #138
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220884220
quote:
18s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
Tyfusheet alweer ;(
Heerlijk!
En het valt best mee, kan nog veel warmer.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 25 mei 2026 @ 12:02:27 #139
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220884378
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Heerlijk!
En het valt best mee, kan nog veel warmer.
Luchtvochtigheid zit ook onder de 40%. Gewoon aangenaam zomer weertje wel. Zo mooi stukje fietsen en ijs halen :). Daarna wel een Weizen verdiend
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220885078
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:30 schreef Momo het volgende:
[ x ]
In VK verwachten ze 35 graden vandaag
Waar in UK dan?
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 13:44:25 #141
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220885109
Wel fijn dat de luchtvochtigheid iets dragelijker dan zaterdag is nu.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 25 mei 2026 @ 13:58:22 #142
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220885168
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Waar in UK dan?
Zo te zien is het nu al 34,5 graden rond Reading.
pi_220885240
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:58 schreef Momo het volgende:

[..]
Zo te zien is het nu al 34,5 graden rond Reading.
Teringjantje.
Zie morgen ook zulke temperaturen voor Londen.
Hebben wij nog geluk.
blablablabla
pi_220885258
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:44 schreef Nattekat het volgende:
Wel fijn dat de luchtvochtigheid iets dragelijker dan zaterdag is nu.
Absoluut. Draaglijker buiten nu. Hopelijk morgen ook soortgelijke lvh
pi_220885570
Net in een kruiwagen met koud water gelegen.

:')
  maandag 25 mei 2026 @ 14:50:38 #146
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220885582
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
Net in een kruiwagen met koud water gelegen.

:')
:D :D :D Nou heerlijk toch :7
Ik vind het vandaag (gister ook) wel heerlijk.. zaterdag had ik het ook niet naar mijn zin :{ zodra die luchtvochtigheid omhoog schiet bah.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 14:54:31 #147
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220885601
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
Net in een kruiwagen met koud water gelegen.

:')
Een situatieschets

  maandag 25 mei 2026 @ 15:01:17 #148
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220885633
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
Net in een kruiwagen met koud water gelegen.

:')
Waarom dan :') ? Das toch lekker verkoelend.

Met een LV van 38 prima te verdragen dit.

Ook een zegen voor de natuur na 3 weken kou
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220885715
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:01 schreef INViCTuS het volgende:
Met een LV van 38 prima te verdragen dit.
Morgen ook een lage luchtvochtigheid lees ik net. Goed vooruitzicht!
  maandag 25 mei 2026 @ 15:23:49 #150
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220885741
Wel nog steeds zonkracht 7.

https://www.buienradar.nl/nederland/zon-en-wolken/zonkracht-uv

Het maximale is 8.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')