Best prima ochtend wel weer, nog heel even en de temperatuur binnen komt misschien nog weer gewoon onder de 20quote:
Hier niet onder de 17 geweest vannachtquote:Op zondag 24 mei 2026 07:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Best prima ochtend wel weer, nog heel even en de temperatuur binnen komt misschien nog weer gewoon onder de 20
In de voorgrond de restanten van z'n moestuin.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:53 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zonsopkomst bij @:Geschiedkundige :
[ afbeelding ]
Hier welquote:Op zondag 24 mei 2026 07:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hier niet onder de 17 geweest vannacht
Zinkcreme niet opdoen als je in dieper water gaatquote:Op zondag 24 mei 2026 09:01 schreef THEFXR het volgende:
Nu al 21 gr, wordt heet tot 30 gr vandaag.
Zinkcreme in de aanslag
In dat geval zijn er vast ook zonnebrandsprays met drijfgas.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:33 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Zinkcreme niet opdoen als je in dieper water gaat
Niet overdrijven nu hè...anders heb je die zinkcreme weer nodig.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
In dat geval zijn er vast ook zonnebrandsprays met drijfgas.
Ik ook niet.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen dit 'lekker weer' noemen
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen dit 'lekker weer' noemen
Waardevolle tip als je de mogelijkheid hebt; bv niet ziek bent en daardoor slecht tegen warmte kan / moet zwoegen op je werk etc.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.
Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, hè. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel
Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
Werkt goed hoor.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:49 schreef Twieki het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Net een insectengaas over mijn kolen gedaan. Zweet loopt alweer over mijn rug, terwijl 't nog niet zó heet is. Ook maar eens kijken naar een koelvest.
Dit doe ik ook prima zonder warmte, voel me dan alleen wat beter in mijn velquote:Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.
Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, hè. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel
Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
Genoeg mensen die niet tegen stilzitten kunnen, waaronder ondergetekende.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.
Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, hè. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel
Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
quote:Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.
Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, hè. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel
Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
Lekker bezig zijn...heerlijk. Met dit godenweer ben ik bijvoorbeeld het huis aan het schilderen en heb ik twee bomen geplant. Zo, na de koffie, ff naar de moestuin om te schoffelen en te bewaterenquote:Op zondag 24 mei 2026 11:15 schreef Twieki het volgende:
[..]
Genoeg mensen die niet tegen stilzitten kunnen, waaronder ondergetekende.
Je keek in de spiegel?quote:Op zondag 24 mei 2026 11:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedenk je even dat deze vent er ongeveer zo uitziet.
Jawel hoor.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.
Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, hè. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel
Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
Ben je Duits?quote:
Die hebben ook geen humor namelijk.quote:
Wow ik zit net te lunchenquote:Op zondag 24 mei 2026 11:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedenk je even dat deze vent er ongeveer zo uitziet.
Dit zou ik bijna willen proberen.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:37 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Lekker bezig zijn...heerlijk. Met dit godenweer ben ik bijvoorbeeld het huis aan het schilderen en heb ik twee bomen geplant. Zo, na de koffie, ff naar de moestuin om te schoffelen en te bewateren
Daarna ff wat loeischerps eten en vanmiddag weer schuren en in de weer met ammoniak. Vanavond weer schilderen.
Tip (gratis gekregen van wat Thaise locals, jaren geleden).
Eet tussen de middag zo scherp als je kunt, heb je het de hele middag niet meer warm. Werkt beter dan menig koelvest
Eet smakelijkquote:
26-27 graden, luchtvochtigheid iets boven de 40 en klein briesje, dus best goed uit te houden welquote:Op zondag 24 mei 2026 14:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nog maar 3.5-4 maanden en dan is deze lijdensweg ten einde ongeveer.
Het weer van vorig weekend vond ik juist fijn weer om erop uit te gaan.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:30 schreef INViCTuS het volgende:
Sowieso in alle opzichten beter dan vorig weekend. Voornamelijk blije mensen, terrassen vol met ropa run door de stad, ligweides aan de IJsselkade vol en mensen in de uiterwaarden. Gezellige drukte. Vorig weekend was het niet zo florissant
Dan neem ik natuurlijk jouw rol over: Veel te warm, graad of 8-10 kouder was veel aangenamer geweest.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:41 schreef INViCTuS het volgende:
Zal ik het dan maar zeggen: prima dagje zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |