Binnen zitten is 9 vd 10 keer de mindere keuze jaquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Ik kan niet de hele dag binnen zitten". "De kleuter moet wat doen".
*kijkt op klok*
quote:
Best prima ochtend wel weer, nog heel even en de temperatuur binnen komt misschien nog weer gewoon onder de 20quote:
Hier niet onder de 17 geweest vannachtquote:Op zondag 24 mei 2026 07:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Best prima ochtend wel weer, nog heel even en de temperatuur binnen komt misschien nog weer gewoon onder de 20
In de voorgrond de restanten van z'n moestuin.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:53 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zonsopkomst bij @:Geschiedkundige :
[ afbeelding ]
Hier welquote:Op zondag 24 mei 2026 07:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hier niet onder de 17 geweest vannacht
Zinkcreme niet opdoen als je in dieper water gaatquote:Op zondag 24 mei 2026 09:01 schreef THEFXR het volgende:
Nu al 21 gr, wordt heet tot 30 gr vandaag.
Zinkcreme in de aanslag
In dat geval zijn er vast ook zonnebrandsprays met drijfgas.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:33 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Zinkcreme niet opdoen als je in dieper water gaat
Niet overdrijven nu h...anders heb je die zinkcreme weer nodig.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
In dat geval zijn er vast ook zonnebrandsprays met drijfgas.
Ik ook niet.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen dit 'lekker weer' noemen
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen dit 'lekker weer' noemen
Waardevolle tip als je de mogelijkheid hebt; bv niet ziek bent en daardoor slecht tegen warmte kan / moet zwoegen op je werk etc.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.
Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, h. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel
Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
Werkt goed hoor.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:49 schreef Twieki het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Net een insectengaas over mijn kolen gedaan. Zweet loopt alweer over mijn rug, terwijl 't nog niet z heet is. Ook maar eens kijken naar een koelvest.
Dit doe ik ook prima zonder warmte, voel me dan alleen wat beter in mijn velquote:Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.
Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, h. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel
Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
Genoeg mensen die niet tegen stilzitten kunnen, waaronder ondergetekende.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.
Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, h. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel
Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
quote:Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.
Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, h. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel
Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |