abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:41:50 #51
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220869760
In Westdorpe tikt het dauwpunt de 20°C aan. Zal lekker klam zijn daar.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:46:34 #52
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220869810
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:54 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Dat is wel vreemd toch? :o
De woestijn van Venlo zit daar, niets vreemd aan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:51:09 #53
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220869839
Forse overstromingen hier. Voormalig huis waar ik woonde staat in een meter water :o

80mm in iets meer dan een half uur.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_220869840
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:41 schreef DemonRage het volgende:
In Westdorpe tikt het dauwpunt de 20°C aan. Zal lekker klam zijn daar.
Gelukkig staat er een beetje een woei.
pi_220869842
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:51 schreef Dven het volgende:
Forse overstromingen hier. Voormalig huis waar ik woonde staat in een meter water :o

80mm in iets meer dan een half uur.
Wtf
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:52:14 #56
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220869850
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:41 schreef DemonRage het volgende:
In Westdorpe tikt het dauwpunt de 20°C aan. Zal lekker klam zijn daar.
Het is echt zo extreem waardeloos dat CAPE door Harmonie niet berekend wordt. Was vast een geniaal kaartje geweest -O-

Maar goed, een snelle rekensom leert me dat de cap daar nog steeds niet gebroken wordt. Kutcap.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220869937
In Delft is het koel op dit moment.

Ik herhaal, in Delft is het koel op dit moment.

_O_
De enige echte.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:07:12 #58
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220869971

Spekkoek in het westen.
pi_220870252
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
De woestijn van Venlo zit daar, niets vreemd aan.
Nee tuurlijk niet. Maar het is toch logisch dat het in het zuiden warmer is dan het noorden. Dat is toch niet echt opvallend zoals werd gesuggereerd:P
pi_220870253
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:07 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Spekkoek in het westen.
Ja en verzengende hitte in Limbabwe.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 19:35:12 #61
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220870261
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:07 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Spekkoek in het westen.
Oja, even alles open gooien nu.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220870276
Hier nog 30+.. zijn plekken waar het bijna de helft is :(
pi_220870324
Vestje kan weer bijna aan. _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220870390
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Vestje kan weer bijna aan. _O-
Ik heb hem nog aan hier :(
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:54:30 #65
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220870436
Groeten uit de woestijn, 30 gr
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:06:49 #66
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220870546
quote:
18s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:50 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ik heb hem nog aan hier :(
Hoe lang gaan ze mee voordat het ijs gesmolten is.
pi_220870882
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Hoe lang gaan ze mee voordat het ijs gesmolten is.
Zijn hydrogelvesten.
pi_220870982
quote:
18s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:50 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ik heb hem nog aan hier :(
Je hebt een airco. Stel je niet aan. :+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 21:08:17 #69
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220871004
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Je hebt een airco. Stel je niet aan. :+
En muur koeling. En een koelvest aan. Maar toch blijft ie janken.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:31:22 #70
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220871186

Hittegolfpotentie in het zuiden.
pi_220871198
Was het maar een half jaar lang dit weer _O_ , maar dan wel met een blauwe lucht ipv die wazige witte troep
pi_220871214
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Je hebt een airco. Stel je niet aan. :+
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:08 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
En muur koeling. En een koelvest aan. Maar toch blijft ie janken.
Ik zit niet met koelvest binnen :P
pi_220871273
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:08 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
En muur koeling. En een koelvest aan. Maar toch blijft ie janken.
"Ik kan niet de hele dag binnen zitten". "De kleuter moet wat doen".

*kijkt op klok*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 mei 2026 @ 21:52:32 #74
284411 crew  heywoodu
pi_220871360
Het begint zo langzamerhand aangenaam te worden :Y
pi_220871472
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:52 schreef heywoodu het volgende:
Het begint zo langzamerhand aangenaam te worden :Y
Heerlijk koele wind. Dit is genieton
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')