abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220865134


Weeronline / • KNMI / • Weer.nl / • Jan Visser / • Weerplaza

Weersites buitenland
3D-Windkaart wereld
Ventusky - wereldkaart
Alpenweerman Uitgebreid weer voor de Alpen, maar ook Nederland.
Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)
Noodweer Waarschuwingen voor de Benelux
Weerwoord Vlaams/Nederlands weerforum
Stormplatform Weerplatform Benelux
Lightning Maps Realtime onweersmeldingen
Blitzortung Realtime onweersmeldingen
Weather.com Amerikaans
Accuweather Amerikaans
Meteoradar Verenigd Koninkrijk en West-Europa
I'm Weather VK en West-Europa wolkenradar met exportfunctie voor GIF-animatie
Windy Wereldwijde woei- en weerkaart
NOAA 16-daagse verwachting stratosfeer

Sites uitleg begrippen
SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeronline - begrippen (nederlands)

---
WKN - Actueel weer in Nederland
KNMI Daggegevens
KNMI Geografische overzichten van het weer
KNMI Buienradar
KNMI Pluim
---

Klimaateffectatlas
Nederland in de ban van de 'supercel'
CAPE + Liftedindex

---


---

User locaties

Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,

let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live



DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel ;)
pi_220865150
Heerlijk buiten nu trouwens. Zo zou het de hele dag moeten zijn :Y
pi_220865158
Volgens week ook prima temperaturen en koele nachten :s)
  zaterdag 23 mei 2026 @ 08:52:24 #4
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220865447
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 06:25 schreef Skwish het volgende:
Volgens week ook prima temperaturen en koele nachten :s)
Nachten veelal 10-12. Dat is prima
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220865540
Erg heet al, warmt erg snel op :N
pi_220865577
Kan er eens een genocide op muggen gepleegd worden. :r
Zonder wrijving geen glans
pi_220865734
Eerste nacht onder de dunne zomerdeken. _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 09:48:54 #8
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220865761
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 09:47 schreef Pisces29 het volgende:
Eerste nacht onder de dunne zomerdeken. _O_
Nu al :o
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 09:51:50 #9
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220865809
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 09:33 schreef Haags het volgende:
Kan er eens een genocide op muggen gepleegd worden. :r
Heb een paar weken geleden geleerd over een zeer effectieve truc waarbij je een emmer water vult met wat aarde, blaadjes, takjes en antimuggenzooi. Mits tactisch geplaatst zullen muggen die emmer voor hun eitjes gebruiken in plaats van de plas water bij je buren die echt schijt aan de wereld hebben, en die eitjes zullen nooit uit komen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 10:20:35 #10
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220866045
Mosquiteras zijn ook eigenlijk gewoon een must in ieder huis.
Ehm, NLse woord is denk ik muggenscherm? Weet niet zeker haha. Nederlandse huizen hebben ze heel vaak niet is me in ieder geval opgevallen...

Tis hier in Spanje iig vrijwel standaard dat je ze hebt zodat je je ramen open kan gooien snachts zonder dat die motherfuckers binnen komen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 10:22:37 #11
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220866055
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:20 schreef dick_laurent het volgende:
Mosquiteras zijn ook eigenlijk gewoon een must in ieder huis.
Ehm, NLse woord is denk ik muggenscherm? Weet niet zeker haha. Nederlandse huizen hebben ze heel vaak niet is me in ieder geval opgevallen...

Tis hier in Spanje iig vrijwel standaard dat je ze hebt zodat je je ramen open kan gooien snachts zonder dat die motherfuckers binnen komen.
Je bent al veel te lang uit Nederland zo te lezen :{w

Hor.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220866411
Sinds wij een grote overkapping aan het huis hebben, met een platdak en daarboven het slaapkamerraam zit er werkelijk nooit meer een mug binnen. Met alle ramen open. En daarvoor altijd veel. Misschien vliegen ze niet zo hoog of zo?
pi_220866448
Veeg me op. Tyfusweer :r
pi_220866468
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
Veeg me op. Tyfusweer :r
Stay strong (8>

'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zaterdag 23 mei 2026 @ 12:00:15 #15
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220866496
Vies heet en benauwd
  zaterdag 23 mei 2026 @ 12:03:38 #16
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220866514

30°C here we come!
pi_220866538
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:03 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
30°C here we come!
Gaat rap hier. Tikken nu bijna de 28 aan..
  zaterdag 23 mei 2026 @ 12:42:51 #18
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220866916
Wat een verschil met vorige week; toen stonden we hier tot de enkels in de hagel.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 12:58:31 #19
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220867049
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
Veeg me op. Tyfusweer :r
Hahahahahahahahahaha _O- _O- _O-

Lekker voor je.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 mei 2026 @ 12:59:04 #20
284411 crew  heywoodu
pi_220867051
Man man man _O- :r
pi_220867056
Bijna geheel Nederland in de zon.

v
pi_220867082
Nog geen zwemmers verdronken wel een bult dode motorrijders. @RamboDirk
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 13:04:12 #23
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220867098
Vraag me oprecht af of ik nu gewoon verSpaansd ben (wss wel) of dat die 28/29 graden bij jullie echt zoveel heftiger en vervelender voelt als hier?

Want hier ook 29C momenteel maar ik zit buiten in de schaduw van de boom, briesje en echt niks maar dan ook niks aan de hand. Heb het echt totaal niet te warm 🤷🏻‍♂️
pi_220867126
Het is hier in Gilze-Rijen 28 graden. De temperatuur wordt nog hoger vanmiddag.
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:04 schreef dick_laurent het volgende:
Vraag me oprecht af of ik nu gewoon verSpaansd ben (wss wel) of dat die 28/29 graden bij jullie echt zoveel heftiger en vervelender voelt als hier?

Want hier ook 29C momenteel maar ik zit buiten in de schaduw van de boom, briesje en echt niks maar dan ook niks aan de hand. Heb het echt totaal niet te warm 🤷🏻‍♂️
Ligt er ook een beetje aan wat je moet doen, als je gewoon moet werken vind ik zo heet niet zo prettig. Aande rand van een zwembad met een drankje hou ik het wel vol.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 13:25:32 #25
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220867248


Raad de WKN'er
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 13:51:01 #26
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_220867436
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 13:51:08 #27
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220867438
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Raad de WKN'er
Kid A :D

Geweldig album _O_
pi_220867567
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:04 schreef dick_laurent het volgende:
Vraag me oprecht af of ik nu gewoon verSpaansd ben (wss wel) of dat die 28/29 graden bij jullie echt zoveel heftiger en vervelender voelt als hier?

Want hier ook 29C momenteel maar ik zit buiten in de schaduw van de boom, briesje en echt niks maar dan ook niks aan de hand. Heb het echt totaal niet te warm 🤷🏻‍♂️
BMI is ook belangrijk factor (no offense 2 anyone) maar heb wel wat molligere vriendinnen en die zitten liefste in airco. Mensen met laag lichaamsvet hebben het sowieso veel eerder koud.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220867649
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:12 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
BMI is ook belangrijk factor (no offense 2 anyone) maar heb wel wat molligere vriendinnen en die zitten liefste in airco. Mensen met laag lichaamsvet hebben het sowieso veel eerder koud.
Helaas geldt dat niet voor mij. Was ik mollig, zou ik vrijwel zeker sterven in de zomer.
Al is BMI sowieso wel een grappig iets. Want 'hoog' BMI is niet per se dik.
pi_220867680
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Raad de WKN'er
Die is wel erg dom. Ventilator, raam open en dicht bij een stad. Houten vloer. 38 graden binnen. :N

Ik ben het in ieder geval niet. Vloer- en muurkoeling houden het hele huis steady op 20 graden nog :)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 14:50:44 #31
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220867892
Ell lijkt op 29,6 te blijven steken. Zo dichtbij, maar toch zo ver weg.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220867985
We noteren de eerste dertiger ;(

:(
pi_220867986
Vanochtend was het benauwd. Nu is er een windje gaan waaien en is het heerlijk. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220867989
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
We noteren de eerste dertiger ;(

:(
pi_220868058
We doorbreken ook de 31 nu.
pi_220868087
30.5 voor Ell
v
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 15:59:33 #37
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220868258
Ik zie een 30 *O*

Fijne zomer allen O+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220868277
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:12 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
BMI is ook belangrijk factor (no offense 2 anyone) maar heb wel wat molligere vriendinnen en die zitten liefste in airco. Mensen met laag lichaamsvet hebben het sowieso veel eerder koud.
Hogere spiermassa helpt nog beter tegen kou ;)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 16:08:48 #39
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220868293
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:05 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hogere spiermassa helpt nog beter tegen kou ;)
Mijn tolerantie voor hitte heeft wel wat klappen opgelopen sinds ik wat gespierder ben geworden ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220868295
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Mijn tolerantie voor hitte heeft wel wat klappen opgelopen sinds ik wat gespierder ben geworden ;(
Mad gains bruh

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2026 16:10:32 ]
pi_220868312
Zo alles weer opengooien. De temperatuur zakt hier.

v
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 mei 2026 @ 16:17:49 #42
284411 crew  heywoodu
pi_220868324
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:13 schreef 12Beaufort het volgende:
Zo alles weer opengooien. De temperatuur zakt hier.

[ afbeelding ]
De noordelijke kust heeft het lekker voor elkaar :o
  zaterdag 23 mei 2026 @ 16:21:09 #43
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220868336
Zeewind in het westen is een verademing dezer dagen!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 16:25:42 #44
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220868360
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:21 schreef Scjvb het volgende:
Zeewind in het westen is een verademing dezer dagen!
Ik zal voor altijd een intens grote haat jegens zeewind hebben omdat het altijd de onweersdagen verneukt.

Wat we nu zien is gewoon weer precies hetzelfde liedje als altijd, maar dankzij de inversielaag krijgt niemand onweer :7
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220868382
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik zal voor altijd een intens grote haat jegens zeewind hebben omdat het altijd de onweersdagen verneukt.

Wat we nu zien is gewoon weer precies hetzelfde liedje als altijd, maar dankzij de inversielaag krijgt niemand onweer :7
Kregen we maar onweer met een weersomslag ;(
pi_220868405
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]
De noordelijke kust heeft het lekker voor elkaar :o
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:21 schreef Scjvb het volgende:
Zeewind in het westen is een verademing dezer dagen!
Alles staat open 8-)
Ideaal zo'n zeewind.
v
pi_220868557
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:36 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
[..]
Alles staat open 8-)
Ideaal zo'n zeewind.
Heerlijk om vanavond een stuk te fietsen. O+ @Drizzt_DoUrden
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220868611
Limburg de eerste tropische dag.
Maar daar in het zuiden is het geloof ik altijd sowieso warmer dan elders
pi_220868649
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:52 schreef cinderloom het volgende:
Limburg de eerste tropische dag.
Maar daar in het zuiden is het geloof ik altijd sowieso warmer dan elders
Dat is wel vreemd toch? :o
pi_220869039
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Heerlijk om vanavond een stuk te fietsen. O+ @:Drizzt_DoUrden
Goed plan.
v
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:41:50 #51
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220869760
In Westdorpe tikt het dauwpunt de 20°C aan. Zal lekker klam zijn daar.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:46:34 #52
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220869810
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:54 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Dat is wel vreemd toch? :o
De woestijn van Venlo zit daar, niets vreemd aan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:51:09 #53
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220869839
Forse overstromingen hier. Voormalig huis waar ik woonde staat in een meter water :o

80mm in iets meer dan een half uur.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_220869840
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:41 schreef DemonRage het volgende:
In Westdorpe tikt het dauwpunt de 20°C aan. Zal lekker klam zijn daar.
Gelukkig staat er een beetje een woei.
pi_220869842
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:51 schreef Dven het volgende:
Forse overstromingen hier. Voormalig huis waar ik woonde staat in een meter water :o

80mm in iets meer dan een half uur.
Wtf
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:52:14 #56
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220869850
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:41 schreef DemonRage het volgende:
In Westdorpe tikt het dauwpunt de 20°C aan. Zal lekker klam zijn daar.
Het is echt zo extreem waardeloos dat CAPE door Harmonie niet berekend wordt. Was vast een geniaal kaartje geweest -O-

Maar goed, een snelle rekensom leert me dat de cap daar nog steeds niet gebroken wordt. Kutcap.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220869937
In Delft is het koel op dit moment.

Ik herhaal, in Delft is het koel op dit moment.

_O_
De enige echte.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:07:12 #58
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220869971

Spekkoek in het westen.
pi_220870252
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
De woestijn van Venlo zit daar, niets vreemd aan.
Nee tuurlijk niet. Maar het is toch logisch dat het in het zuiden warmer is dan het noorden. Dat is toch niet echt opvallend zoals werd gesuggereerd:P
pi_220870253
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:07 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Spekkoek in het westen.
Ja en verzengende hitte in Limbabwe.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 19:35:12 #61
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220870261
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:07 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Spekkoek in het westen.
Oja, even alles open gooien nu.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220870276
Hier nog 30+.. zijn plekken waar het bijna de helft is :(
pi_220870324
Vestje kan weer bijna aan. _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220870390
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Vestje kan weer bijna aan. _O-
Ik heb hem nog aan hier :(
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:54:30 #65
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220870436
Groeten uit de woestijn, 30 gr
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:06:49 #66
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220870546
quote:
18s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:50 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ik heb hem nog aan hier :(
Hoe lang gaan ze mee voordat het ijs gesmolten is.
pi_220870882
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Hoe lang gaan ze mee voordat het ijs gesmolten is.
Zijn hydrogelvesten.
pi_220870982
quote:
18s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:50 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ik heb hem nog aan hier :(
Je hebt een airco. Stel je niet aan. :+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 21:08:17 #69
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220871004
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Je hebt een airco. Stel je niet aan. :+
En muur koeling. En een koelvest aan. Maar toch blijft ie janken.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:31:22 #70
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220871186

Hittegolfpotentie in het zuiden.
pi_220871198
Was het maar een half jaar lang dit weer _O_ , maar dan wel met een blauwe lucht ipv die wazige witte troep
pi_220871214
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Je hebt een airco. Stel je niet aan. :+
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:08 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
En muur koeling. En een koelvest aan. Maar toch blijft ie janken.
Ik zit niet met koelvest binnen :P
pi_220871273
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:08 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
En muur koeling. En een koelvest aan. Maar toch blijft ie janken.
"Ik kan niet de hele dag binnen zitten". "De kleuter moet wat doen".

*kijkt op klok*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 mei 2026 @ 21:52:32 #74
284411 crew  heywoodu
pi_220871360
Het begint zo langzamerhand aangenaam te worden :Y
pi_220871472
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:52 schreef heywoodu het volgende:
Het begint zo langzamerhand aangenaam te worden :Y
Heerlijk koele wind. Dit is genieton
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 mei 2026 @ 22:19:23 #76
862 Arcee
Look closer
pi_220871676
Topdag voor echte zomerbazen. 8-)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_220872022
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
"Ik kan niet de hele dag binnen zitten". "De kleuter moet wat doen".

*kijkt op klok*
Binnen zitten is 9 vd 10 keer de mindere keuze ja ;(
De wereld buiten is zoveel leuker :)
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:13:43 #78
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220872217
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:51 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Wtf
tiktok


Gruwelijk nat
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 mei 2026 @ 23:14:40 #79
284411 crew  heywoodu
pi_220872225
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:13 schreef Dven het volgende:

[..]
[ tiktok ]

Gruwelijk nat
De Giro is ontsnapt :@
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:44:42 #80
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220872446
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:19 schreef Arcee het volgende:
Topdag voor echte zomerbazen. 8-)
You said it, man!

Dit van 1 April tot 1 November gaarne _O_
pi_220873469
:(
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 24 mei 2026 @ 07:47:26 #82
284411 crew  heywoodu
pi_220873500
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
:(
Best prima ochtend wel weer, nog heel even en de temperatuur binnen komt misschien nog weer gewoon onder de 20 :P
pi_220873522
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Best prima ochtend wel weer, nog heel even en de temperatuur binnen komt misschien nog weer gewoon onder de 20 :P
Hier niet onder de 17 geweest vannacht ;(
pi_220873526
In de zon is het alweer vervelend warm aan het worden. Snel de wat zwaardere klusjes afronden dan maar.
  zondag 24 mei 2026 @ 08:53:48 #85
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220873671
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
:(
Zonsopkomst bij @Geschiedkundige :
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 08:56:13 #86
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220873681
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:53 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Zonsopkomst bij @:Geschiedkundige :
[ afbeelding ]
In de voorgrond de restanten van z'n moestuin.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 08:57:52 #87
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220873693
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:58 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Hier niet onder de 17 geweest vannacht ;(
Hier wel :)

Niet dat het met 100% luchtvochtigheid heel erg nuttig is ofzo.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 09:01:31 #88
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220873706
Nu al 21 gr, wordt heet tot 30 gr vandaag.
Zinkcreme in de aanslag
  zondag 24 mei 2026 @ 09:33:58 #89
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220873873
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:01 schreef THEFXR het volgende:
Nu al 21 gr, wordt heet tot 30 gr vandaag.
Zinkcreme in de aanslag
Zinkcreme niet opdoen als je in dieper water gaat ;)
  zondag 24 mei 2026 @ 09:41:14 #90
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220874033
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:33 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Zinkcreme niet opdoen als je in dieper water gaat ;)
In dat geval zijn er vast ook zonnebrandsprays met drijfgas.
  zondag 24 mei 2026 @ 09:59:24 #91
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220874219
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:41 schreef DemonRage het volgende:

[..]
In dat geval zijn er vast ook zonnebrandsprays met drijfgas.
Niet overdrijven nu hè...anders heb je die zinkcreme weer nodig.
Drijf het niet op de spits...
pi_220874480
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen dit 'lekker weer' noemen :N
  zondag 24 mei 2026 @ 10:49:57 #93
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220874602
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen dit 'lekker weer' noemen :N
Ik ook niet. :N

Net een insectengaas over mijn kolen gedaan. Zweet loopt alweer over mijn rug, terwijl 't nog niet zó heet is. Ook maar eens kijken naar een koelvest. :')
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:56:51 #94
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220874631
De eerste dag dit jaar dat ik eens lekker m'n eerste kopje koffie buiten kan drinken in een zomers kloffie c_/
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 24 mei 2026 @ 11:06:37 #95
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220874676
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen dit 'lekker weer' noemen :N
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.

Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, hè. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel ;)

Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220874689
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.

Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, hè. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel ;)

Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
Waardevolle tip als je de mogelijkheid hebt; bv niet ziek bent en daardoor slecht tegen warmte kan / moet zwoegen op je werk etc.

Wat mij altijd veel helpt is luchten in de nacht. Dan begin je al wat koeler en heb je voorsprong
pi_220874699
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:49 schreef Twieki het volgende:

[..]
Ik ook niet. :N

Net een insectengaas over mijn kolen gedaan. Zweet loopt alweer over mijn rug, terwijl 't nog niet zó heet is. Ook maar eens kijken naar een koelvest. :')
Werkt goed hoor.
  Redactie Games zondag 24 mei 2026 @ 11:13:29 #98
181272 crew  Noppie2000
pi_220874714
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.

Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, hè. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel ;)

Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
Dit doe ik ook prima zonder warmte, voel me dan alleen wat beter in mijn vel :+
  zondag 24 mei 2026 @ 11:15:06 #99
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220874720
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.

Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, hè. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel ;)

Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
Genoeg mensen die niet tegen stilzitten kunnen, waaronder ondergetekende.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  zondag 24 mei 2026 @ 11:33:10 #100
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220874838
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.

Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, hè. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel ;)

Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.


Bedenk je even dat deze vent er ongeveer zo uitziet.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')