BMI is ook belangrijk factor (no offense 2 anyone) maar heb wel wat molligere vriendinnen en die zitten liefste in airco. Mensen met laag lichaamsvet hebben het sowieso veel eerder koud.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:04 schreef dick_laurent het volgende:
Vraag me oprecht af of ik nu gewoon verSpaansd ben (wss wel) of dat die 28/29 graden bij jullie echt zoveel heftiger en vervelender voelt als hier?
Want hier ook 29C momenteel maar ik zit buiten in de schaduw van de boom, briesje en echt niks maar dan ook niks aan de hand. Heb het echt totaal niet te warm 🤷🏻♂️
Helaas geldt dat niet voor mij. Was ik mollig, zou ik vrijwel zeker sterven in de zomer.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:12 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
BMI is ook belangrijk factor (no offense 2 anyone) maar heb wel wat molligere vriendinnen en die zitten liefste in airco. Mensen met laag lichaamsvet hebben het sowieso veel eerder koud.
Die is wel erg dom. Ventilator, raam open en dicht bij een stad. Houten vloer. 38 graden binnen.quote:
Hogere spiermassa helpt nog beter tegen kouquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:12 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
BMI is ook belangrijk factor (no offense 2 anyone) maar heb wel wat molligere vriendinnen en die zitten liefste in airco. Mensen met laag lichaamsvet hebben het sowieso veel eerder koud.
Mijn tolerantie voor hitte heeft wel wat klappen opgelopen sinds ik wat gespierder ben gewordenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hogere spiermassa helpt nog beter tegen kou
Mad gains bruhquote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn tolerantie voor hitte heeft wel wat klappen opgelopen sinds ik wat gespierder ben geworden
De noordelijke kust heeft het lekker voor elkaarquote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:13 schreef 12Beaufort het volgende:
Zo alles weer opengooien. De temperatuur zakt hier.
[ afbeelding ]
Ik zal voor altijd een intens grote haat jegens zeewind hebben omdat het altijd de onweersdagen verneukt.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:21 schreef Scjvb het volgende:
Zeewind in het westen is een verademing dezer dagen!
Kregen we maar onweer met een weersomslagquote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal voor altijd een intens grote haat jegens zeewind hebben omdat het altijd de onweersdagen verneukt.
Wat we nu zien is gewoon weer precies hetzelfde liedje als altijd, maar dankzij de inversielaag krijgt niemand onweer
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De noordelijke kust heeft het lekker voor elkaar
Alles staat openquote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:21 schreef Scjvb het volgende:
Zeewind in het westen is een verademing dezer dagen!
Heerlijk om vanavond een stuk te fietsen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:36 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
[..]
Alles staat open![]()
Ideaal zo'n zeewind.
Dat is wel vreemd toch?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:52 schreef cinderloom het volgende:
Limburg de eerste tropische dag.
Maar daar in het zuiden is het geloof ik altijd sowieso warmer dan elders
Goed plan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heerlijk om vanavond een stuk te fietsen.@:Drizzt_DoUrden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |