abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 mei 2026 @ 13:51:01 #26
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_220867436
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 13:51:08 #27
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220867438
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Raad de WKN'er
Kid A :D

Geweldig album _O_
pi_220867567
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:04 schreef dick_laurent het volgende:
Vraag me oprecht af of ik nu gewoon verSpaansd ben (wss wel) of dat die 28/29 graden bij jullie echt zoveel heftiger en vervelender voelt als hier?

Want hier ook 29C momenteel maar ik zit buiten in de schaduw van de boom, briesje en echt niks maar dan ook niks aan de hand. Heb het echt totaal niet te warm 🤷🏻‍♂️
BMI is ook belangrijk factor (no offense 2 anyone) maar heb wel wat molligere vriendinnen en die zitten liefste in airco. Mensen met laag lichaamsvet hebben het sowieso veel eerder koud.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220867649
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:12 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
BMI is ook belangrijk factor (no offense 2 anyone) maar heb wel wat molligere vriendinnen en die zitten liefste in airco. Mensen met laag lichaamsvet hebben het sowieso veel eerder koud.
Helaas geldt dat niet voor mij. Was ik mollig, zou ik vrijwel zeker sterven in de zomer.
Al is BMI sowieso wel een grappig iets. Want 'hoog' BMI is niet per se dik.
pi_220867680
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Raad de WKN'er
Die is wel erg dom. Ventilator, raam open en dicht bij een stad. Houten vloer. 38 graden binnen. :N

Ik ben het in ieder geval niet. Vloer- en muurkoeling houden het hele huis steady op 20 graden nog :)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 14:50:44 #31
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220867892
Ell lijkt op 29,6 te blijven steken. Zo dichtbij, maar toch zo ver weg.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220867985
We noteren de eerste dertiger ;(

:(
pi_220867986
Vanochtend was het benauwd. Nu is er een windje gaan waaien en is het heerlijk. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220867989
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
We noteren de eerste dertiger ;(

:(
pi_220868058
We doorbreken ook de 31 nu.
pi_220868087
30.5 voor Ell
v
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 15:59:33 #37
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220868258
Ik zie een 30 *O*

Fijne zomer allen O+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220868277
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:12 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
BMI is ook belangrijk factor (no offense 2 anyone) maar heb wel wat molligere vriendinnen en die zitten liefste in airco. Mensen met laag lichaamsvet hebben het sowieso veel eerder koud.
Hogere spiermassa helpt nog beter tegen kou ;)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 16:08:48 #39
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220868293
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:05 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hogere spiermassa helpt nog beter tegen kou ;)
Mijn tolerantie voor hitte heeft wel wat klappen opgelopen sinds ik wat gespierder ben geworden ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220868295
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Mijn tolerantie voor hitte heeft wel wat klappen opgelopen sinds ik wat gespierder ben geworden ;(
Mad gains bruh

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2026 16:10:32 ]
pi_220868312
Zo alles weer opengooien. De temperatuur zakt hier.

v
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 mei 2026 @ 16:17:49 #42
284411 crew  heywoodu
pi_220868324
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:13 schreef 12Beaufort het volgende:
Zo alles weer opengooien. De temperatuur zakt hier.

[ afbeelding ]
De noordelijke kust heeft het lekker voor elkaar :o
  zaterdag 23 mei 2026 @ 16:21:09 #43
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220868336
Zeewind in het westen is een verademing dezer dagen!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 16:25:42 #44
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220868360
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:21 schreef Scjvb het volgende:
Zeewind in het westen is een verademing dezer dagen!
Ik zal voor altijd een intens grote haat jegens zeewind hebben omdat het altijd de onweersdagen verneukt.

Wat we nu zien is gewoon weer precies hetzelfde liedje als altijd, maar dankzij de inversielaag krijgt niemand onweer :7
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220868382
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik zal voor altijd een intens grote haat jegens zeewind hebben omdat het altijd de onweersdagen verneukt.

Wat we nu zien is gewoon weer precies hetzelfde liedje als altijd, maar dankzij de inversielaag krijgt niemand onweer :7
Kregen we maar onweer met een weersomslag ;(
pi_220868405
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]
De noordelijke kust heeft het lekker voor elkaar :o
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:21 schreef Scjvb het volgende:
Zeewind in het westen is een verademing dezer dagen!
Alles staat open 8-)
Ideaal zo'n zeewind.
v
pi_220868557
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:36 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
[..]
Alles staat open 8-)
Ideaal zo'n zeewind.
Heerlijk om vanavond een stuk te fietsen. O+ @Drizzt_DoUrden
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220868611
Limburg de eerste tropische dag.
Maar daar in het zuiden is het geloof ik altijd sowieso warmer dan elders
pi_220868649
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:52 schreef cinderloom het volgende:
Limburg de eerste tropische dag.
Maar daar in het zuiden is het geloof ik altijd sowieso warmer dan elders
Dat is wel vreemd toch? :o
pi_220869039
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Heerlijk om vanavond een stuk te fietsen. O+ @:Drizzt_DoUrden
Goed plan.
v
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')