abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 mei 2026 @ 11:37:02 #101
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220874891
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:15 schreef Twieki het volgende:

[..]
Genoeg mensen die niet tegen stilzitten kunnen, waaronder ondergetekende.
Lekker bezig zijn...heerlijk. Met dit godenweer ben ik bijvoorbeeld het huis aan het schilderen en heb ik twee bomen geplant. Zo, na de koffie, ff naar de moestuin om te schoffelen en te bewateren :Y

Daarna ff wat loeischerps eten en vanmiddag weer schuren en in de weer met ammoniak. Vanavond weer schilderen.

Tip (gratis gekregen van wat Thaise locals, jaren geleden).
Eet tussen de middag zo scherp als je kunt, heb je het de hele middag niet meer warm. Werkt beter dan menig koelvest :)
pi_220875029
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:33 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Bedenk je even dat deze vent er ongeveer zo uitziet.
Je keek in de spiegel? :')
pi_220875074
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.

Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, hè. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel ;)

Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
Jawel hoor.
  zondag 24 mei 2026 @ 12:12:35 #104
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220875106
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:03 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Je keek in de spiegel? :')
Ben je Duits?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220875198
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:12 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Ben je Duits?
Relevantie?
  zondag 24 mei 2026 @ 12:34:09 #106
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220875368
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:21 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Relevantie?
Die hebben ook geen humor namelijk.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 24 mei 2026 @ 12:43:20 #107
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220875436
Heerlijk weertje! Net een half uur in de zon gezeten en ben meteen weer bruin. ^O^
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220875584
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:33 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Bedenk je even dat deze vent er ongeveer zo uitziet.
Wow ik zit net te lunchen ;( _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220875586
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:37 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Lekker bezig zijn...heerlijk. Met dit godenweer ben ik bijvoorbeeld het huis aan het schilderen en heb ik twee bomen geplant. Zo, na de koffie, ff naar de moestuin om te schoffelen en te bewateren :Y

Daarna ff wat loeischerps eten en vanmiddag weer schuren en in de weer met ammoniak. Vanavond weer schilderen.

Tip (gratis gekregen van wat Thaise locals, jaren geleden).
Eet tussen de middag zo scherp als je kunt, heb je het de hele middag niet meer warm.
Werkt beter dan menig koelvest :)
Dit zou ik bijna willen proberen. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 24 mei 2026 @ 13:08:52 #110
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220875673
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wow ik zit net te lunchen ;( _O-
Eet smakelijk :Y)
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 13:32:16 #111
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220875841
Vanmorgen ook ff wat klusjes gedaan. In de volle zon, en ook al was het 'pas' 10:30 ofzo (want ja ik kom in mn weekend écht niet voor 09:30 ofzo mn bed uit :7) ik fikte ook al weg in de zon hoor.

Maar goed, verschil is dat ik er eigenlijk niet echt last van heb. Prefereer ik een loeihete zon als ik buiten klusjes moet doen? Zeker niet.
Heb ik er zwaar fysiek last van? Ook zeker niet.

Naja behalve bij 40 graden maybe maar dan doe ik gewoon niks, jammer dan :P
pi_220876337
We meten alweer 28 graden.
pi_220876611
Nog maar 3.5-4 maanden en dan is deze lijdensweg ten einde ongeveer.
  zondag 24 mei 2026 @ 15:28:26 #114
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220877146
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nog maar 3.5-4 maanden en dan is deze lijdensweg ten einde ongeveer.
26-27 graden, luchtvochtigheid iets boven de 40 en klein briesje, dus best goed uit te houden wel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 24 mei 2026 @ 16:30:14 #115
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220877655
Sowieso in alle opzichten beter dan vorig weekend. Voornamelijk blije mensen, terrassen vol met ropa run door de stad, ligweides aan de IJsselkade vol en mensen in de uiterwaarden. Gezellige drukte. Vorig weekend was het niet zo florissant
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 24 mei 2026 @ 17:35:07 #116
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220878174
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:30 schreef INViCTuS het volgende:
Sowieso in alle opzichten beter dan vorig weekend. Voornamelijk blije mensen, terrassen vol met ropa run door de stad, ligweides aan de IJsselkade vol en mensen in de uiterwaarden. Gezellige drukte. Vorig weekend was het niet zo florissant
Het weer van vorig weekend vond ik juist fijn weer om erop uit te gaan.

Dat het niet overvol was op de plek van bestemming (Rotterdam), want veel anderen houden níet van zulk weer, had wmb ook zo z'n voordelen.
pi_220879194
twitter


Done deal. @RamboDirk
  zondag 24 mei 2026 @ 20:41:31 #118
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220879563
Zal ik het dan maar zeggen: prima dagje zo :7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220879685
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:41 schreef INViCTuS het volgende:
Zal ik het dan maar zeggen: prima dagje zo :7
Dan neem ik natuurlijk jouw rol over: Veel te warm, graad of 8-10 kouder was veel aangenamer geweest.
  zondag 24 mei 2026 @ 21:18:06 #120
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220879852
Dat zeewindje maakte het wel aangenaam :)
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 21:20:39 #121
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220879868
Prachtig cabaret altijd in deze reeks _O_
pi_220879968
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:20 schreef dick_laurent het volgende:
Prachtig cabaret altijd in deze reeks _O_
Je moet wat met deze hitte. Buiten bezig zijn is geen optie.
  zondag 24 mei 2026 @ 23:43:19 #123
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220882091
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:33 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Je moet wat met deze hitte. Buiten bezig zijn is geen optie.
Vandaag de ge-he-le dag buiten bezig geweest. Was een topdag! _O_

Godenweer met af en toe een licht hoerenbriesje :)
pi_220882598
Momenteel lekker buiten. Je kunt je nog overal goed begeven ^O^
  maandag 25 mei 2026 @ 07:38:29 #125
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220882685
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:18 schreef Starhopper het volgende:
Dat zeewindje maakte het wel aangenaam :)
Stuk frisser aan de kust in vergelijking bij mij :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 07:38:46 #126
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882686
Ik heb het idee dat ik elk jaar steeds beter tegen de warmte kan. Waar ik eerder bij 25 graden zowat niks meer kon den ik nu "is dit alles?"
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220882690
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:38 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb het idee dat ik elk jaar steeds beter tegen de warmte kan. Waar ik eerder bij 25 graden zowat niks meer kon den ik nu "is dit alles?"
Geef me daar wat van. Hier bewandel ik de omgekeerde weg :P
pi_220882704
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 06:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
Momenteel lekker buiten. Je kunt je nog overal goed begeven ^O^
Ja, nu is het prima.
Ik ga zo de tuinslang eens uit rollen voor de plantjes
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 07:53:01 #129
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882709
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:41 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Geef me daar wat van. Hier bewandel ik de omgekeerde weg :P
Ik moet zeggen dat het me te goed bevalt eigenlijk :@
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220882732
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:53 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat het me te goed bevalt eigenlijk :@
Dat geloof ik direct. Jaloers op :)
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:13:35 #131
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882740
Zo nog even in de tuin aan de klus nu ik er nog schaduw heb. Zo ben ik dan ook wel weer.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 08:29:46 #132
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220882767
Morgen tropisch en de warmste dag. Dagen erna wel stabiel aangenaam met veelal 24-26 graden. Redelijk boffen wel. Vanaf het weekend wel wisselvalliger en buien kansen

[ Bericht 18% gewijzigd door INViCTuS op 25-05-2026 08:43:21 ]
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:37:25 #133
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882785
Je zou in januari maar deze en volgende week vakantie hebben aangevraagd
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 09:30:35 #134
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220882978
twitter

In VK verwachten ze 35 graden vandaag
  maandag 25 mei 2026 @ 10:07:33 #135
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220883548
Ze hebben daar Bank Holiday dus dat wordt lekker plonzen in de Thames :P
  maandag 25 mei 2026 @ 11:06:17 #136
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220883855
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 06:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
Momenteel lekker buiten. Je kunt je nog overal goed begeven ^O^
Momenteel nog wel lekker, ja
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220884208
Tyfusheet alweer ;(
  maandag 25 mei 2026 @ 11:47:41 #138
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220884220
quote:
18s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
Tyfusheet alweer ;(
Heerlijk!
En het valt best mee, kan nog veel warmer.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 25 mei 2026 @ 12:02:27 #139
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220884378
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Heerlijk!
En het valt best mee, kan nog veel warmer.
Luchtvochtigheid zit ook onder de 40%. Gewoon aangenaam zomer weertje wel. Zo mooi stukje fietsen en ijs halen :). Daarna wel een Weizen verdiend
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220885078
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:30 schreef Momo het volgende:
[ x ]
In VK verwachten ze 35 graden vandaag
Waar in UK dan?
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 13:44:25 #141
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220885109
Wel fijn dat de luchtvochtigheid iets dragelijker dan zaterdag is nu.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 25 mei 2026 @ 13:58:22 #142
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220885168
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Waar in UK dan?
Zo te zien is het nu al 34,5 graden rond Reading.
pi_220885240
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:58 schreef Momo het volgende:

[..]
Zo te zien is het nu al 34,5 graden rond Reading.
Teringjantje.
Zie morgen ook zulke temperaturen voor Londen.
Hebben wij nog geluk.
blablablabla
pi_220885258
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:44 schreef Nattekat het volgende:
Wel fijn dat de luchtvochtigheid iets dragelijker dan zaterdag is nu.
Absoluut. Draaglijker buiten nu. Hopelijk morgen ook soortgelijke lvh
pi_220885570
Net in een kruiwagen met koud water gelegen.

:')
  maandag 25 mei 2026 @ 14:50:38 #146
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220885582
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
Net in een kruiwagen met koud water gelegen.

:')
:D :D :D Nou heerlijk toch :7
Ik vind het vandaag (gister ook) wel heerlijk.. zaterdag had ik het ook niet naar mijn zin :{ zodra die luchtvochtigheid omhoog schiet bah.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 14:54:31 #147
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220885601
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
Net in een kruiwagen met koud water gelegen.

:')
Een situatieschets

  maandag 25 mei 2026 @ 15:01:17 #148
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220885633
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
Net in een kruiwagen met koud water gelegen.

:')
Waarom dan :') ? Das toch lekker verkoelend.

Met een LV van 38 prima te verdragen dit.

Ook een zegen voor de natuur na 3 weken kou
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220885715
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:01 schreef INViCTuS het volgende:
Met een LV van 38 prima te verdragen dit.
Morgen ook een lage luchtvochtigheid lees ik net. Goed vooruitzicht!
  maandag 25 mei 2026 @ 15:23:49 #150
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220885741
Wel nog steeds zonkracht 7.

https://www.buienradar.nl/nederland/zon-en-wolken/zonkracht-uv

Het maximale is 8.
  maandag 25 mei 2026 @ 15:39:21 #151
65846 Bocaj
47th President.
pi_220885874
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 06:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
Momenteel lekker buiten. Je kunt je nog overal goed begeven ^O^
Ik schrok pas wakker om half negen.
Mooi nog wat boodschappen gedaan voordat het echt heet werd.
Blijkbaar dachten meer mensen er zo over. ;)
  maandag 25 mei 2026 @ 16:51:42 #152
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220886304
28 graden en de luchtvochtigheid is gedaald naar 30%. Veel beter gaat het niet worden
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 16:52:18 #153
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220886306
Ik geniet
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 16:53:22 #154
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220886312
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:39 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Ik schrok pas wakker om half negen.
Mooi nog wat boodschappen gedaan voordat het echt heet werd.
Blijkbaar dachten meer mensen er zo over. ;)
Terwijl het helemaal geen straf is om even de airco in te kunnen overdag.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 25 mei 2026 @ 17:41:27 #155
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220886556
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:18 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Morgen ook een lage luchtvochtigheid lees ik net. Goed vooruitzicht!
Mooi, dan ga ik lekker zwemmen en zonnen O+
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 25 mei 2026 @ 17:48:37 #156
284411 crew  heywoodu
pi_220886620
Tijdje buiten gezeten om het te proberen, tering wat een ellende _O-

Doe maar weer normaal ipv bijna 10 graden boven het gemiddelde.
  maandag 25 mei 2026 @ 17:56:35 #157
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220886686
Het is goed dooi.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 18:00:47 #158
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220886704
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:48 schreef heywoodu het volgende:
Tijdje buiten gezeten om het te proberen, tering wat een ellende _O-

Doe maar weer normaal ipv bijna 10 graden boven het gemiddelde.
Je moet in een kruiwagen met koud water gaan zitten heb ik gehoord.
Schijnt een ding te zijn.
pi_220886707
In India is het pas warm. Daar gaan ze richting de 50 graden.

v
pi_220886794
quote:
4s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:01 schreef 12Beaufort het volgende:
In India is het pas warm. Daar gaan ze richting de 50 graden.

[ afbeelding ]
Dat zou ik niet meer meemaken :P
pi_220886799
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:00 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Je moet in een kruiwagen met koud water gaan zitten heb ik gehoord.
Schijnt een ding te zijn.
Werkte wel verkoelend. :D
pi_220886810
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:01 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Waarom dan :') ? Das toch lekker verkoelend.

Met een LV van 38 prima te verdragen dit.

Ook een zegen voor de natuur na 3 weken kou
Omdat ik als 35-jarige door een gast rondgereden wordt in een kruiwagen met koud water door de moestuin. :P

Dat was wel grappig, maar nuchter bekeken ook wel :')
pi_220887000
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:15 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Dat zou ik niet meer meemaken :P
Dan kan je niks meer.
v
  maandag 25 mei 2026 @ 19:22:34 #164
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220887214
De nachten koelen nog prima af. Ook wel fijn. Zo'n hogedrukgebied moet je tot eind september hebben eigenlijk. Zo nu en dan een plons regen voor de tuin. Max 1x per week ofzo

Staat voor volgende week alweer de nodige regen op het programma. Wellicht zaterdag/zondag al

[ Bericht 23% gewijzigd door INViCTuS op 25-05-2026 19:31:09 ]
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 25 mei 2026 @ 19:41:07 #165
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220887362
Voor wat het waard is en natuurlijk een vaatje zout erbij maar heb ff de voorspellingsvideo's van Weerplaza bekeken. Ik kan er helaas het volgende van maken.

30-daagse: warm en droog
Zomervoorspelling: freaking warm en freaking droog!

Daar heb ik eigenlijk maar één reactie op:

*O*
pi_220887483
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:41 schreef GarlandBriggs het volgende:
Voor wat het waard is en natuurlijk een vaatje zout erbij maar heb ff de voorspellingsvideo's van Weerplaza bekeken. Ik kan er helaas het volgende van maken.

30-daagse: warm en droog
Zomervoorspelling: freaking warm en freaking droog!

Daar heb ik eigenlijk maar één reactie op:

*O*
Maar wat is dan warm en droog he of zelfs freaking ;)

Dat we tegenwoordig in een klimaat zitten van bijvoorbeeld meer 25 graden geloof ik graag.
Maar we krijgen denk ik ook geen zomer van alleen maar weer als vandaag denk ik. Hoop ik.
  maandag 25 mei 2026 @ 20:21:30 #167
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220887679
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:53 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Maar wat is dan warm en droog he of zelfs freaking ;)

Dat we tegenwoordig in een klimaat zitten van bijvoorbeeld meer 25 graden geloof ik graag.
Maar we krijgen denk ik ook geen zomer van alleen maar weer als vandaag denk ik. Hoop ik.
Warmer dan normaal is in Juli 25+ dus zulks weer als nu.

Opzetzwembadweer
BBQ weer
Terrasweer
Meloengroeiweer
Planten water weer
Kilotomatenweer
Weer Riesling
Weer Weizen
Etceteraa etceteraa...

En natuurlijk niet iedere dag. Er zal ook wel een keer een bewolkte 24er tussen zitten of een 38er met een dauwpunt van 22 ;)
  maandag 25 mei 2026 @ 20:42:06 #168
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220887810
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:23 schreef Eightyone het volgende:
Wel nog steeds zonkracht 7.

https://www.buienradar.nl/nederland/zon-en-wolken/zonkracht-uv

Het maximale is 8.
Voor Nederland. :P Bij de evenaar kan zonkracht 15 worden gehaald,
pi_220887826
Boven alles maar weer open gezet. Het was binnen warmer dan buiten.
v
  maandag 25 mei 2026 @ 21:30:03 #170
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220888115


Groot verschil
  maandag 25 mei 2026 @ 21:32:39 #171
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220888136
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:30 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Groot verschil
Beter dan blauw/paars iig ;)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220888237
quote:
4s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:44 schreef 12Beaufort het volgende:
Boven alles maar weer open gezet. Het was binnen warmer dan buiten.
Dat is ook het beste wat je kan doen met dit weer. Frisse lucht naar binnen en warmte naar buiten als de zon onder is. Morgenvroeg op tijd alles weer dicht voor dat de ergste zon komt.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:04:23 #173
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_220888354
Het koelt toch telkens sneller af 's avonds dan voorspeld. Gelukkig maar.
Koel en donker bewaren
  maandag 25 mei 2026 @ 23:14:13 #174
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220888801
Dat het heet is weet iedereen, maar er tegen kunnen is een andere zaak.
Het is van een lichte herfst naar een hittegolf gegaan, gewoon de lente overgeslagen.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 00:21:42 #175
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220889110
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:14 schreef THEFXR het volgende:
Dat het heet is weet iedereen, maar er tegen kunnen is een andere zaak.
Het is van een lichte herfst naar een hittegolf gegaan, gewoon de lente overgeslagen.
Het grillige Nederlands weer type 8-)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 05:55:20 #176
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220889292
Hier mooi de boel open gezet, maar ga er geen last van hebben. Vandaag een paar dagen weg waar ik airco op de hotelkamer heb. In het hele hotel overigens airco geloof ik (preston palace)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  dinsdag 26 mei 2026 @ 07:01:33 #177
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220889354
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:14 schreef THEFXR het volgende:
Dat het heet is weet iedereen, maar er tegen kunnen is een andere zaak.
Het is van een lichte herfst naar een hittegolf gegaan, gewoon de lente overgeslagen.
Hittegolf?

Maart en april hebben we een prima zonnige lente gehad. Mei 3 weken herfst en sinds donderdag is het gelijk zomer. Op zich prima, behalve die 3 weken eerder deze maand. Dat de zomer anderhalve week eerder begint is niet erg.

[ Bericht 17% gewijzigd door INViCTuS op 26-05-2026 07:59:32 ]
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220889575
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:01 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Hittegolf?

Maart en april hebben we een prima zonnige lente gehad. Mei 3 weken herfst en sinds donderdag is het gelijk zomer. Op zich prima, behalve die 3 weken eerder deze maand. Dat de zomer anderhalve week eerder begint is niet erg.
Limburg gaat vandaag een hittegolf pakken ja.
pi_220889666
Als leek hoe is de luchtvochtigheid vandaag?

En neem aan dat deze altijd beter te harden is dan zeg maar een maand later.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 26 mei 2026 @ 09:04:22 #180
284411 crew  heywoodu
pi_220889690
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:01 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Hittegolf?

Maart en april hebben we een prima zonnige lente gehad. Mei 3 weken herfst en sinds donderdag is het gelijk zomer. Op zich prima, behalve die 3 weken eerder deze maand. Dat de zomer anderhalve week eerder begint is niet erg.
Maar gelijk naar 10 graden boven normaal is wel een beetje overdreven.
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 09:08:37 #181
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220889734
Vannacht toch de airco op slaapkamer voor eerst aangezet, op FAN mode weliswaar, zodat er wat luchtcirculatie kwam. Was 28c daarbinnen :@

Daarna prima geslapen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 09:12:11 #182
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220889752
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:35 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Limburg gaat vandaag een hittegolf pakken ja.
Nog nergens berichten over een hittegolf gelezen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220889766
Wat was het een heerlijk weekend en weer! Ik moet zeggen dat ik vooral vrijdag even moest wennen door de overgang, maar daarna, niks mis mee. Ook van alles gedaan gewoon. In de tuin gewerkt, wandeling van 8 km gemaakt, paardgereden in het bos, op kantoor gewerkt (met airco aan) en 's avonds heerlijk gebbqed natuurlijk. Mag van mij wel de hele zomer zo blijven. De luchtvochtigheid valt wel mee denk ik? Ik heb in ieder geval niet gezwoten.

Aan de paarden merkte je het ook. Vrijdag waren ze echt supersloom, niet vooruit te branden. En gisteren weer helemaal normaal. Moesten ook even wennen aan het verschil ineens.
pi_220889777
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:12 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Nog nergens berichten over een hittegolf gelezen
Vandaag gaan we normaliter de derde keer boven de 30 uitkomen hier. Dus ja, hittegolf.
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 09:21:08 #185
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220889799
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat was het een heerlijk weekend en weer! Ik moet zeggen dat ik vooral vrijdag even moest wennen door de overgang, maar daarna, niks mis mee.
Opvliegertje gehad ja?
pi_220890032
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:21 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Opvliegertje gehad ja?
Hahaha. De overgang van het weer. Maar had wel gekund hoor, al heb ik daar gelukkig nooit last van.
pi_220890034
quote:
12s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:59 schreef mitt het volgende:
Als leek hoe is de luchtvochtigheid vandaag?
Dacht gezien te hebben vanmiddag rond de 30.
Dat is vergelijkbaar met gisteren. Dus niet zo drukkend warm.

Enne inderdaad, het zuiden des lands gaat een hittegolf pakken.
https://www.weerverteller(...)ag-voor-de-hittegolf
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 10:18:04 #188
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220890061
Hmm... Ik blijf toch altijd een beetje een haat/liefde verhouding te hebben met airco's :')

Net op mijn werkkamer: 26.5C
Uiteraard volle bak zon, en zonnepanelen op dak, dus ik dacht van.... mja tis een beetje warm, fuck it ik gooi de airco even vol open, als testje ook, kost sowieso niks.

En dan de eerste minuten dat die koude lucht begint te stromen heb ik zoiets van 'ahh, prettig' ... maar na zeg half uurtje ofzo begint dat langzaam om te slaan naar koude voeten krijgen (want ben standaard blootsvoets binnen deze tijd van het jaar) en ook koude benen etc...

Dus zonder airco wordt het op gegeven moment net oncomfortabel warm, en met airco weer na een poosje net onconfortabel fris. Ik kan somehow nooit echt die ideale balans vinden. 8)7

> en nee, ik zet mijn airco niet op 16 graden ofzo.... vrijwel altijd op een hele milde 23 of zelfs 24 graden. Maar dan nog krijg ik dat bovengenoemde effect na een poosje.

Hebben anderen dat ook of ben ik gewoon raar? (ja raar ben ik sws maar hey... je weet)
pi_220890119
Vind airco heerlijk zolang de luchtstroom niet direct vol op mezelf is gericht.
Boven hangt de airco in een andere slaapkamer die de lucht de gang "op blaast".
Op dit moment op standje "slapen" oftewel een zacht briesje (amper hoorbaar).
En daardoor heb ik het ook niet "koud" want ik voel de luchtstroom niet.
Ook zal hij het nooit 18 kunnen krijgen in die zwakke stand. Maar wel lekker aangenaam want lage LV.
En beneden heb ik de deur naar de hal open zodat ook die droge koudere lucht naar beneden kan komen.
Zometeen naar kantoor zonder airco ;(

Overigens op de temp. kaart lijkt een sensor defect in de NOP :7
pi_220890149
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:18 schreef dick_laurent het volgende:
Hebben anderen dat ook of ben ik gewoon raar?
Herken ik ook wel.
Ik heb de unit in de woonkamer in een hoek hangen. Daaronder staat de computer. Daar hoef je dan niet te zitten met de airco aan, want dat is gewoon oncomfortabel. Maar stukje verderop in de zithoek voel je dan een aangename temperatuur.
Op de bovenverdieping gaat hij aan paar uur voor het slapen, en bij echt warme nachten (maar dat is nu nog niet) op zacht briesje en deken op
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 10:52:21 #191
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220890243
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:18 schreef dick_laurent het volgende:
Hebben anderen dat ook of ben ik gewoon raar? (ja raar ben ik sws maar hey... je weet)
Je bent raar.

Ik heb hetzelfde hoor. Zodra de warmte in de stenen zit, of in de huizen van m'n buren die geen zonnescherm hebben, is het gewoon bijna meteen oncomfortabel als ik die airco uit zet. Maar in de airco kan het ook weer wat minder fijn zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220890295
Stoep sneeuwvrij gemaakt. @RamboDirk
pi_220890435
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:52 schreef Nattekat het volgende:
Zodra de warmte in de stenen zit
Mijn overbuurman was net de voorkant van het huis aan het nat spuiten met de tuinslang.
Ik dacht dat er brand was dus ging naar buiten om te vragen of hij hulp nodig had. Maar hij vertelde me dat hij de warmte uit de stenen aan het halen was, waardoor het binnen flink zou afkoelen. Zo simpel is het niet toch? Of niet structureel?

Hij is sowieso wel bijzonder qua weer. Hij volgt een weerman op facebook en hij zei dat die had gezegd dat het vandaag "gevaarlijk heet met 35 a 37 graden" wordt én dat er een weersomslag komt. Het zou komende drie weken rond de dertig graden blijven maar de weermannen/vrouwen op tv vertellen dit niet. Of om zijn woorden te praten "het blijft zinderend heet"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 11:27:33 #194
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220890463
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:23 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Mijn overbuurman was net de voorkant van het huis aan het nat spuiten met de tuinslang.
Ik dacht dat er brand was dus ging naar buiten om te vragen of hij hulp nodig had. Maar hij vertelde me dat hij de warmte uit de stenen aan het halen was, waardoor het binnen flink zou afkoelen. Zo simpel is het niet toch? Of niet structureel?

Hij is sowieso wel bijzonder qua weer. Hij volgt een weerman op facebook en hij zei dat die had gezegd dat het vandaag "gevaarlijk heet met 35 a 37 graden" wordt én dat er een weersomslag komt. Het zou komende drie weken rond de dertig graden blijven maar de weermannen/vrouwen op tv vertellen dit niet. Of om zijn woorden te praten "het blijft zinderend heet"
Nee, dat werkt niet, tenzij ie van plan is om uren te blijven staan. Het idee is wel goed, maar er gaat zo extreem veel warmte in die stenen zitten dat dat er niet zomaar weer uit is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220890502
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:18 schreef dick_laurent het volgende:
Hmm... Ik blijf toch altijd een beetje een haat/liefde verhouding te hebben met airco's :')

Net op mijn werkkamer: 26.5C
Uiteraard volle bak zon, en zonnepanelen op dak, dus ik dacht van.... mja tis een beetje warm, fuck it ik gooi de airco even vol open, als testje ook, kost sowieso niks.

En dan de eerste minuten dat die koude lucht begint te stromen heb ik zoiets van 'ahh, prettig' ... maar na zeg half uurtje ofzo begint dat langzaam om te slaan naar koude voeten krijgen (want ben standaard blootsvoets binnen deze tijd van het jaar) en ook koude benen etc...

Dus zonder airco wordt het op gegeven moment net oncomfortabel warm, en met airco weer na een poosje net onconfortabel fris. Ik kan somehow nooit echt die ideale balans vinden. 8)7

> en nee, ik zet mijn airco niet op 16 graden ofzo.... vrijwel altijd op een hele milde 23 of zelfs 24 graden. Maar dan nog krijg ik dat bovengenoemde effect na een poosje.

Hebben anderen dat ook of ben ik gewoon raar? (ja raar ben ik sws maar hey... je weet)
Ik heb een kantoor dat heel warm wordt met veel ramen en platdak. Dan zet ik met dit warme weer 's middags ook de airco aan. Op 24. En dan de schuifpui nog op een kier van 10 cm. Dan is het klimaat echt heel aangenaam.
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 11:38:33 #196
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220890523
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:33 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ik heb een kantoor dat heel warm wordt met veel ramen en platdak. Dan zet ik met dit warme weer 's middags ook de airco aan. Op 24. En dan de schuifpui nog op een kier van 10 cm. Dan is het klimaat echt heel aangenaam.
Ja ik heb m dus toch maar weer uit gezet na 40-45 minuten.
pi_220890554
Ik zeg maar even niets :D

Dat is sowieso meestal wel het beste, maar oke..
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:52:44 #198
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220890599
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik zeg maar even niets :D

Dat is sowieso meestal wel het beste, maar oke..
Het wordt vanzelf weer oktober en koud, knul
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220890606
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:38 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ja ik heb m dus toch maar weer uit gezet na 40-45 minuten.
En als je hem wat hoger zetten in temperatuur?
Steeds aan / uit is ook niet goed. Mechanisch weet ik niet zo zeer, maar als je straks te warm hebt moet hij weer te hard werken om de temp laag te krijgen. Dus volop blazen dan.
pi_220890618
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:52 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Het wordt vanzelf weer oktober en koud, knul
Eerst de hittegolf overleven :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')