abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2026 @ 15:39:21 #151
65846 Bocaj
47th President.
pi_220885874
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 06:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
Momenteel lekker buiten. Je kunt je nog overal goed begeven ^O^
Ik schrok pas wakker om half negen.
Mooi nog wat boodschappen gedaan voordat het echt heet werd.
Blijkbaar dachten meer mensen er zo over. ;)
  maandag 25 mei 2026 @ 16:51:42 #152
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220886304
28 graden en de luchtvochtigheid is gedaald naar 30%. Veel beter gaat het niet worden
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 16:52:18 #153
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220886306
Ik geniet
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 16:53:22 #154
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220886312
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:39 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Ik schrok pas wakker om half negen.
Mooi nog wat boodschappen gedaan voordat het echt heet werd.
Blijkbaar dachten meer mensen er zo over. ;)
Terwijl het helemaal geen straf is om even de airco in te kunnen overdag.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 25 mei 2026 @ 17:41:27 #155
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220886556
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:18 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Morgen ook een lage luchtvochtigheid lees ik net. Goed vooruitzicht!
Mooi, dan ga ik lekker zwemmen en zonnen O+
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 25 mei 2026 @ 17:48:37 #156
284411 crew  heywoodu
pi_220886620
Tijdje buiten gezeten om het te proberen, tering wat een ellende _O-

Doe maar weer normaal ipv bijna 10 graden boven het gemiddelde.
  maandag 25 mei 2026 @ 17:56:35 #157
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220886686
Het is goed dooi.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 18:00:47 #158
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220886704
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:48 schreef heywoodu het volgende:
Tijdje buiten gezeten om het te proberen, tering wat een ellende _O-

Doe maar weer normaal ipv bijna 10 graden boven het gemiddelde.
Je moet in een kruiwagen met koud water gaan zitten heb ik gehoord.
Schijnt een ding te zijn.
pi_220886707
In India is het pas warm. Daar gaan ze richting de 50 graden.

v
pi_220886794
quote:
4s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:01 schreef 12Beaufort het volgende:
In India is het pas warm. Daar gaan ze richting de 50 graden.

[ afbeelding ]
Dat zou ik niet meer meemaken :P
pi_220886799
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:00 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Je moet in een kruiwagen met koud water gaan zitten heb ik gehoord.
Schijnt een ding te zijn.
Werkte wel verkoelend. :D
pi_220886810
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:01 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Waarom dan :') ? Das toch lekker verkoelend.

Met een LV van 38 prima te verdragen dit.

Ook een zegen voor de natuur na 3 weken kou
Omdat ik als 35-jarige door een gast rondgereden wordt in een kruiwagen met koud water door de moestuin. :P

Dat was wel grappig, maar nuchter bekeken ook wel :')
pi_220887000
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:15 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Dat zou ik niet meer meemaken :P
Dan kan je niks meer.
v
  maandag 25 mei 2026 @ 19:22:34 #164
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220887214
De nachten koelen nog prima af. Ook wel fijn. Zo'n hogedrukgebied moet je tot eind september hebben eigenlijk. Zo nu en dan een plons regen voor de tuin. Max 1x per week ofzo

Staat voor volgende week alweer de nodige regen op het programma. Wellicht zaterdag/zondag al

[ Bericht 23% gewijzigd door INViCTuS op 25-05-2026 19:31:09 ]
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 25 mei 2026 @ 19:41:07 #165
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220887362
Voor wat het waard is en natuurlijk een vaatje zout erbij maar heb ff de voorspellingsvideo's van Weerplaza bekeken. Ik kan er helaas het volgende van maken.

30-daagse: warm en droog
Zomervoorspelling: freaking warm en freaking droog!

Daar heb ik eigenlijk maar één reactie op:

*O*
pi_220887483
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:41 schreef GarlandBriggs het volgende:
Voor wat het waard is en natuurlijk een vaatje zout erbij maar heb ff de voorspellingsvideo's van Weerplaza bekeken. Ik kan er helaas het volgende van maken.

30-daagse: warm en droog
Zomervoorspelling: freaking warm en freaking droog!

Daar heb ik eigenlijk maar één reactie op:

*O*
Maar wat is dan warm en droog he of zelfs freaking ;)

Dat we tegenwoordig in een klimaat zitten van bijvoorbeeld meer 25 graden geloof ik graag.
Maar we krijgen denk ik ook geen zomer van alleen maar weer als vandaag denk ik. Hoop ik.
  maandag 25 mei 2026 @ 20:21:30 #167
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220887679
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:53 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Maar wat is dan warm en droog he of zelfs freaking ;)

Dat we tegenwoordig in een klimaat zitten van bijvoorbeeld meer 25 graden geloof ik graag.
Maar we krijgen denk ik ook geen zomer van alleen maar weer als vandaag denk ik. Hoop ik.
Warmer dan normaal is in Juli 25+ dus zulks weer als nu.

Opzetzwembadweer
BBQ weer
Terrasweer
Meloengroeiweer
Planten water weer
Kilotomatenweer
Weer Riesling
Weer Weizen
Etceteraa etceteraa...

En natuurlijk niet iedere dag. Er zal ook wel een keer een bewolkte 24er tussen zitten of een 38er met een dauwpunt van 22 ;)
  maandag 25 mei 2026 @ 20:42:06 #168
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220887810
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:23 schreef Eightyone het volgende:
Wel nog steeds zonkracht 7.

https://www.buienradar.nl/nederland/zon-en-wolken/zonkracht-uv

Het maximale is 8.
Voor Nederland. :P Bij de evenaar kan zonkracht 15 worden gehaald,
pi_220887826
Boven alles maar weer open gezet. Het was binnen warmer dan buiten.
v
  maandag 25 mei 2026 @ 21:30:03 #170
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220888115


Groot verschil
  maandag 25 mei 2026 @ 21:32:39 #171
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220888136
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:30 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Groot verschil
Beter dan blauw/paars iig ;)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220888237
quote:
4s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:44 schreef 12Beaufort het volgende:
Boven alles maar weer open gezet. Het was binnen warmer dan buiten.
Dat is ook het beste wat je kan doen met dit weer. Frisse lucht naar binnen en warmte naar buiten als de zon onder is. Morgenvroeg op tijd alles weer dicht voor dat de ergste zon komt.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:04:23 #173
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_220888354
Het koelt toch telkens sneller af 's avonds dan voorspeld. Gelukkig maar.
Koel en donker bewaren
  maandag 25 mei 2026 @ 23:14:13 #174
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220888801
Dat het heet is weet iedereen, maar er tegen kunnen is een andere zaak.
Het is van een lichte herfst naar een hittegolf gegaan, gewoon de lente overgeslagen.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 00:21:42 #175
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220889110
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:14 schreef THEFXR het volgende:
Dat het heet is weet iedereen, maar er tegen kunnen is een andere zaak.
Het is van een lichte herfst naar een hittegolf gegaan, gewoon de lente overgeslagen.
Het grillige Nederlands weer type 8-)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')