Ik schrok pas wakker om half negen.quote:Op maandag 25 mei 2026 06:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
Momenteel lekker buiten. Je kunt je nog overal goed begeven
Terwijl het helemaal geen straf is om even de airco in te kunnen overdag.quote:Op maandag 25 mei 2026 15:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik schrok pas wakker om half negen.
Mooi nog wat boodschappen gedaan voordat het echt heet werd.
Blijkbaar dachten meer mensen er zo over.
Mooi, dan ga ik lekker zwemmen en zonnenquote:Op maandag 25 mei 2026 15:18 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Morgen ook een lage luchtvochtigheid lees ik net. Goed vooruitzicht!
Je moet in een kruiwagen met koud water gaan zitten heb ik gehoord.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:48 schreef heywoodu het volgende:
Tijdje buiten gezeten om het te proberen, tering wat een ellende![]()
Doe maar weer normaal ipv bijna 10 graden boven het gemiddelde.
Dat zou ik niet meer meemakenquote:Op maandag 25 mei 2026 18:01 schreef 12Beaufort het volgende:
In India is het pas warm. Daar gaan ze richting de 50 graden.
[ afbeelding ]
Werkte wel verkoelend.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je moet in een kruiwagen met koud water gaan zitten heb ik gehoord.
Schijnt een ding te zijn.
Omdat ik als 35-jarige door een gast rondgereden wordt in een kruiwagen met koud water door de moestuin.quote:Op maandag 25 mei 2026 15:01 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Waarom dan? Das toch lekker verkoelend.
Met een LV van 38 prima te verdragen dit.
Ook een zegen voor de natuur na 3 weken kou
Maar wat is dan warm en droog he of zelfs freakingquote:Op maandag 25 mei 2026 19:41 schreef GarlandBriggs het volgende:
Voor wat het waard is en natuurlijk een vaatje zout erbij maar heb ff de voorspellingsvideo's van Weerplaza bekeken. Ik kan er helaas het volgende van maken.
30-daagse: warm en droog
Zomervoorspelling: freaking warm en freaking droog!
Daar heb ik eigenlijk maar één reactie op:
Warmer dan normaal is in Juli 25+ dus zulks weer als nu.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:53 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Maar wat is dan warm en droog he of zelfs freaking![]()
Dat we tegenwoordig in een klimaat zitten van bijvoorbeeld meer 25 graden geloof ik graag.
Maar we krijgen denk ik ook geen zomer van alleen maar weer als vandaag denk ik. Hoop ik.
Voor Nederland.quote:Op maandag 25 mei 2026 15:23 schreef Eightyone het volgende:
Wel nog steeds zonkracht 7.
https://www.buienradar.nl/nederland/zon-en-wolken/zonkracht-uv
Het maximale is 8.
Beter dan blauw/paars iigquote:
Dat is ook het beste wat je kan doen met dit weer. Frisse lucht naar binnen en warmte naar buiten als de zon onder is. Morgenvroeg op tijd alles weer dicht voor dat de ergste zon komt.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:44 schreef 12Beaufort het volgende:
Boven alles maar weer open gezet. Het was binnen warmer dan buiten.
Het grillige Nederlands weer typequote:Op maandag 25 mei 2026 23:14 schreef THEFXR het volgende:
Dat het heet is weet iedereen, maar er tegen kunnen is een andere zaak.
Het is van een lichte herfst naar een hittegolf gegaan, gewoon de lente overgeslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |