Vandaag de ge-he-le dag buiten bezig geweest. Was een topdag!quote:Op zondag 24 mei 2026 21:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je moet wat met deze hitte. Buiten bezig zijn is geen optie.
Geef me daar wat van. Hier bewandel ik de omgekeerde wegquote:Op maandag 25 mei 2026 07:38 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb het idee dat ik elk jaar steeds beter tegen de warmte kan. Waar ik eerder bij 25 graden zowat niks meer kon den ik nu "is dit alles?"
Ja, nu is het prima.quote:Op maandag 25 mei 2026 06:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
Momenteel lekker buiten. Je kunt je nog overal goed begeven
Ik moet zeggen dat het me te goed bevalt eigenlijkquote:Op maandag 25 mei 2026 07:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Geef me daar wat van. Hier bewandel ik de omgekeerde weg
Dat geloof ik direct. Jaloers opquote:Op maandag 25 mei 2026 07:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het me te goed bevalt eigenlijk
Momenteel nog wel lekker, jaquote:Op maandag 25 mei 2026 06:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
Momenteel lekker buiten. Je kunt je nog overal goed begeven
Luchtvochtigheid zit ook onder de 40%. Gewoon aangenaam zomer weertje wel. Zo mooi stukje fietsen en ijs halenquote:Op maandag 25 mei 2026 11:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heerlijk!
En het valt best mee, kan nog veel warmer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |