abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220892184
Morgen weer 10 graden verschil
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:28:54 #227
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220892230
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:13 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Ik niet ;(
Snap ik hoor.. het is ook wel weer wat overdreven ineens deze temperaturen.
Maar het valt eens lekker.. de kou moet nog uit mijn lijf geloof ik. :D
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 16:31:28 #228
128465 Wrapster
pi_220892251
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:21 schreef Skwish het volgende:
Morgen weer 10 graden verschil
Mooi. Kan de folie alweer van zolder.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:28 schreef ondeugend het volgende:

[..]
Snap ik hoor.. het is ook wel weer wat overdreven ineens deze temperaturen.
Maar het valt eens lekker.. de kou moet nog uit mijn lijf geloof ik. :D
Klopt, het is ineens 30+ en daar heb ik voornamelijk last van. Als het geleidelijk gaat heb ik er over het algemeen wat minder moeite mee. In huis is het nog wel te doen met 21 graden maar buien en dan met name in de auto is geen pretje. En ja, airco enzo maar dat hoeft van mij ook niet altijd.
heeft FOK verlaten
pi_220892466
Maar het is wel echt mokerheet buiten. Dit is ver voorbij alle vormen van 'aangenaam'.
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 17:01:44 #230
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220892556
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zojuist de 33 graden gepasseerd hier.
Lol, hier 29

Karma ^p^
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 26 mei 2026 @ 17:06:17 #231
284411 crew  heywoodu
pi_220892609
quote:
18s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar het is wel echt mokerheet buiten. Dit is ver voorbij alle vormen van 'aangenaam'.
"Geniet er gewoon van nu het nog kan."
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:17:43 #232
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220892687
quote:
18s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar het is wel echt mokerheet buiten. Dit is ver voorbij alle vormen van 'aangenaam'.
Maar ja, dat is onder de 10 graden ook niet.

Ik moest vandaag gewoon buiten werken. Het was wel heet, maar door de relatief lage luchtvochtigheid hield ik het best vol. Niet kapot lopen zweten, puffen of kreunen. Dan liever dit dan kou lijden. Begin mei nog dagen van 8-9 graden gehad. Ook verre van aangenaam.

Een tandje minder mag best ;). 26 is voldoende
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220892698
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:34 schreef Elan het volgende:
Lokale hittegolf in Ell is een feit.
Joehoe! Die is hier het dichtste bij.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 17:21:49 #234
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220892728
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:18 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Joehoe! Die is hier het dichtste bij.
Tot niemands verrassing.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220892808
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:17 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Maar ja, dat is onder de 10 graden ook niet.

Ik moest vandaag gewoon buiten werken. Het was wel heet, maar door de relatief lage luchtvochtigheid hield ik het best vol. Niet kapot lopen zweten, puffen of kreunen. Dan liever dit dan kou lijden. Begin mei nog dagen van 8-9 graden gehad. Ook verre van aangenaam.

Een tandje minder mag best ;). 26 is voldoende
Ben toch ergens wel blij dat ik geen buitenwerk beroep heb hoor, dan ben ik een godsvermogen aan zonnebrand kwijt in deze maanden. :')
Zonder wrijving geen glans
pi_220892825
Kom maar op met die 10 gr kouder morgen.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:40:51 #237
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220892923
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:29 schreef Haags het volgende:

[..]
Ben toch ergens wel blij dat ik geen buitenwerk beroep heb hoor, dan ben ik een godsvermogen aan zonnebrand kwijt in deze maanden. :')
Ik werk gelukkig wel in het bos. Smeer niet altijd heel veel want zoek de schaduw werkplekken wel op. Volle bak zon is niet te doen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:41:16 #238
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_220892926
Hier in Gilze-Rijen is het nu 30,4 graden.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_220892979




Vrijdag en zaterdag mogelijk ook weer tropisch of rond die waarden. Wtf is dit voor bizarre hoogzomer in mei joh :N
blablablabla
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:07:34 #240
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220893057
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:51 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vrijdag en zaterdag mogelijk ook weer tropisch of rond die waarden. Wtf is dit voor bizarre hoogzomer in mei joh :N
Compensatie voor de 3 beroerde eerste weken van mei, denk ik.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:14:42 #241
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220893099

Oh please oh please oh please oh please laat dit uitkomen! *O* O+ _O_
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:36:38 #242
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220893226
Kans op terreur buien neemt toe. Edoch, dus ook broeierig weer

twitter


twitter


[ Bericht 18% gewijzigd door INViCTuS op 26-05-2026 19:03:51 ]
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220893487
Koelt al mooi af in het noorden en morgen OOK.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 19:27:44 #244
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220893530
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:36 schreef INViCTuS het volgende:
Kans op terreur buien neemt toe. Edoch, dus ook broeierig weer

[ x ]

[ x ]
Veul te ver zuid :N

Buien trekken ook richting ZO, dus niet te veel van verwachten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220893568
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:36 schreef INViCTuS het volgende:
Kans op terreur buien neemt toe. Edoch, dus ook broeierig weer

[ x ]

[ x ]
Hebben we al zin in dagenlang een Turks stoombad gevoel met aan het einde van de dag een glazen front en wat motregen?
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:44:52 #246
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220893653
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:34 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hebben we al zin in dagenlang een Turks stoombad gevoel met aan het einde van de dag een glazen front en wat motregen?
Nee, maar meestal valt het tegen en is dat wel het typische Hollandse zomer weer. Warm, broeierig en onbestendig.

Dit van vandaag is zeldzaam.

Edoch, de potentie op her en der terreur buien neemt zaterdag en zondag wel toe.

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:10:46 #247
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_220893891
Bijna tien graden kouder morgen :o
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 26 mei 2026 @ 20:30:33 #248
284411 crew  heywoodu
pi_220894030
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:17 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Maar ja, dat is onder de 10 graden ook niet.

Ik moest vandaag gewoon buiten werken. Het was wel heet, maar door de relatief lage luchtvochtigheid hield ik het best vol. Niet kapot lopen zweten, puffen of kreunen. Dan liever dit dan kou lijden. Begin mei nog dagen van 8-9 graden gehad. Ook verre van aangenaam.

Een tandje minder mag best ;). 26 is voldoende
Maar zoals elk jaar: aan kou kun je relatief makkelijk ontsnappen, aan warmte een stuk minder.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 26 mei 2026 @ 20:58:31 #249
284411 crew  heywoodu
pi_220894207
Jaloers op Friesland, daar lijkt het nu ineens erg aangenaam te worden :o

Waai even wat meer naar het zuiden, hup.
pi_220894545
Texel 17,7 momenteel, wat een genot.
blablablabla
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 22:15:04 #251
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220894733


Gekke bui!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220894744
Net de tuin gesproeid. Man man wat stinkt die gortdorge grond als daar een tuinslang op komt.
22 uur en ik vond het nog warm buiten
pi_220894837
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:17 schreef cinderloom het volgende:
Net de tuin gesproeid. Man man wat stinkt die gortdorge grond als daar een tuinslang op komt.
22 uur en ik vond het nog warm buiten
Waarom stinkt je grond?
pi_220894988
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:32 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Waarom stinkt je grond?
Dat vraag ik me ook af.
Normaal niet. Nu wel na deze warme dag.
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 23:20:49 #255
8781 crew  Frutsel
pi_220895000
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:12 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Dat vraag ik me ook af.
Normaal niet. Nu wel na deze warme dag.
Zuurstoftekort of rioolprobleem.
Of er zit organisch materiaal in de bodem
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 23:21:08 #256
8781 crew  Frutsel
pi_220895004
De schoonmoeder van de vorige bewoner ofzo
  woensdag 27 mei 2026 @ 00:18:57 #257
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220895123
Vrijdag 34 graden?? Wtf.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 27 mei 2026 @ 00:20:51 #258
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220895125
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 00:18 schreef MissButterflyy het volgende:
Vrijdag 34 graden?? Wtf.
In Limboland misschien
  woensdag 27 mei 2026 @ 01:02:40 #259
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220895179
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:10 schreef Revanches het volgende:
Bijna tien graden kouder morgen :o
Ook zalig :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 27 mei 2026 @ 07:04:42 #260
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_220895370
Ineens onweder en 4 druppels!!!1! Omgeving Leiden
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 07:12:35 #261
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895383


Een wolk!

En ik hoorde onweer.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 27 mei 2026 @ 07:14:30 #262
284411 crew  heywoodu
pi_220895390
Het is wel weer aangenaam nu, moeite van het vroeger dan gepland opstaan waard :P
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 27 mei 2026 @ 07:15:45 #263
284411 crew  heywoodu
pi_220895394
Dat eenzame rode buitje bij Den Haag :D
  woensdag 27 mei 2026 @ 07:20:58 #264
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220895404
De bui die over Zuid-Holland trekt.

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 07:24:00 #265
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895411


Best fotogeniek
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 07:32:14 #266
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_220895429
Wie noemde die kans op een bui gisteren al op het weerbericht op de Frontpage, als één van de weinige?

Juist.. dat was ik: de Primeurman. :Y _O_
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 07:32:58 #267
42184 crew  DaMart
pi_220895437
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:20 schreef Perrin het volgende:
De bui die over Zuid-Holland trekt.

[ afbeelding ]
Verkoelende regen *O*.

Die zat gisteren niet in de weersverwachtingen die ik las :D.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 07:33:55 #268
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_220895441
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:32 schreef DaMart het volgende:

[..]
Verkoelende regen *O*.

Die zat gisteren niet in de weersverwachtingen die ik las :D.
Op Fok wel... _O_
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 07:36:45 #269
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895456
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:32 schreef Stephan5 het volgende:
Wie noemde die kans op een bui gisteren al op het weerbericht op de Frontpage, als één van de weinige?

Juist.. dat was ik: de Primeurman. :Y _O_
Als je maar lang genoeg de 5% serieus blijft nemen, komt het vanzelf een keer uit :+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220895656
Alweer warm ;(
  woensdag 27 mei 2026 @ 08:49:50 #271
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220895865
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
Alweer warm ;(
Moet je niet vol in de zon gaan staan, jongen.

Amper 20 graden....zacht briesje erbij. Gewoon lekker nu. Zeker hier in het bos

Het is je mindset ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door INViCTuS op 27-05-2026 09:06:57 ]
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220895892
Koel O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 08:57:55 #273
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895896
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:57 schreef Pisces29 het volgende:
Koel O+
Waar een beetje wind wel niet goed voor is.

Nou ja, dat en die enorme hoosbui een klein stukje verderop.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 09:09:28 #274
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_220895950
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als je maar lang genoeg de 5% serieus blijft nemen, komt het vanzelf een keer uit :+
Ik kies mijn momenten uit om iets wél of niet te benoemen...feit is dat een mogelijke bui afgelopen zaterdag al in de modellen zat. Ik benoem alleen dingen in een weerbericht als ik voor 99,9% weet dat het ook uit gaat komen. En met mijn weerbericht van 24 uur geleden hier op Fok kan ik toch wel zeggen....kerel...aan mij heb je echt wat op Fok! als bescheiden weeramateur. :Y _O_
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:12:23 #275
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895973
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:09 schreef Stephan5 het volgende:

[..]
Ik kies mijn momenten uit om iets wél of niet te benoemen...feit is dat een mogelijke bui afgelopen zaterdag al in de modellen zat. Ik benoem alleen dingen in een weerbericht als ik voor 99,9% weet dat het ook uit gaat komen. En met mijn weerbericht van 24 uur geleden hier op Fok kan ik toch wel zeggen....kerel...aan mij heb je echt wat op Fok! als bescheiden weeramateur. :Y _O_
:D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220896033
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:49 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Moet je niet vol in de zon gaan staan, jongen.

Amper 20 graden....zacht briesje erbij. Gewoon lekker nu. Zeker hier in het bos

Het is je mindset ;)
Maar vanmiddag is dat helemaal geen optie. Bos is wel beter dan ja.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:26:48 #277
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220896063
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:23 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Maar vanmiddag is dat helemaal geen optie. Bos is wel beter dan ja.
Wat is dan zo'n zware noodzaak voor jou waardoor je per-se de hele middag als de zon op zijn heetst is buiten moet zijn? 8)7
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:27:46 #278
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896069
quote:
11s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:26 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Wat is dan zo'n zware noodzaak voor jou waardoor je per-se de hele middag als de zon op zijn heetst is buiten moet zijn? 8)7
Zodat ie dan weer hier kan klagen over de hitte.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220896079
quote:
11s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:26 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Wat is dan zo'n zware noodzaak voor jou waardoor je per-se de hele middag als de zon op zijn heetst is buiten moet zijn? 8)7
Niks, daarom doe ik het ook in de ochtend. Wel bij de les blijven.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:32:06 #280
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220896105
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:29 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Niks, daarom doe ik het ook in de ochtend. Wel bij de les blijven.
:|W Bruh, je reageert met > "maar vanmiddag is dat helemaal geen optie" op de opmerking > "moet je niet vol in de zon gaan staan jongen"

Dus vanzelfsprekend leest dat als > Ik heb geen andere keuze dan de hele middag in de volle zon moeten gaan staan"
pi_220896127
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:32 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
:|W Bruh, je reageert met > "maar vanmiddag is dat helemaal geen optie" op de opmerking > "moet je niet vol in de zon gaan staan jongen"

Dus vanzelfsprekend leest dat als > Ik heb geen andere keuze dan de hele middag in de volle zon moeten gaan staan"
Dat kun je ook lezen als 'ik doe het dus nu, want vanmiddag is dat geen optie' op de opmerking waarom ik het nu dan warm heb en in de zon sta.
pi_220896133
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Waar een beetje wind wel niet goed voor is.

Nou ja, dat en die enorme hoosbui een klein stukje verderop.
Wolkjes ook :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220896144
En ik heb het heet, dan ga ik vreemd brabbelen. Cut me some slack :(
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 27 mei 2026 @ 09:50:11 #284
284411 crew  heywoodu
pi_220896220
En weg is de zon en daar is een lekker windje, bwoah. Dit is wel fijn hoor _O_

Zo de tuinstoel maar eens afstoffen :9
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:50:33 #285
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220896223
quote:
18s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
En ik heb het heet, dan ga ik vreemd brabbelen. Cut me some slack :(
Ok hoor.

Naja ik heb ook enkele weertypes waar ik slecht op ga, maar ik ben in een klimaat gaan wonen waar die weertpes relatief kort voorkomen :P

Extreme hitte boven 35c > Ja, mij ook teveel, vind ik ook niet fijn....maar ik word er op zich niet sacherijnig van. Maar consistent kans op 35+ is hier vooral juli/augustus, en die piek is vooral tussen zeg 12:00 - 18:00 dus ik kan daar nog best prima omheen leven, zonsondergang is pas rond 21:30 dus als je rond 19:00 wat buiten dingetjes doet in die maanden dan is de ergste hitte weg en zon staat laag. Sure, nog steeds heet dan buiten, maar voor mij persoonlijk dan goed te doen.

Consistent bewolkt/regenachtig > Hier ga ik dan weer heel heel heeuul slecht op. Natuurlijk een dagje regen, hell twee dagen regen achter elkaar zal ik niet direct om gaan janken, maar mijn jank-threshhold ligt bij bewolkt/regenachtig weer denk ik even laag als jouw jank-threshhold voor te warm weer :D Ik kan er niet veel van hebben voordat ik echt zoiets heb van, OPBOKKEN MET DIE TYFUSREGEN
pi_220896233
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:50 schreef heywoodu het volgende:
En weg is de zon en daar is een lekker windje, bwoah. Dit is wel fijn hoor _O_

Zo de tuinstoel maar eens afstoffen :9
Wat, waar? Ik kom eraan!
pi_220896242
quote:
12s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:50 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ok hoor.

Naja ik heb ook enkele weertypes waar ik slecht op ga, maar ik ben in een klimaat gaan wonen waar die weertpes relatief kort voorkomen :P

Extreme hitte boven 35c > Ja, mij ook teveel, vind ik ook niet fijn....maar ik word er op zich niet sacherijnig van. Maar consistent kans op 35+ is hier vooral juli/augustus, en die piek is vooral tussen zeg 12:00 - 18:00 dus ik kan daar nog best prima omheen leven, zonsondergang is pas rond 21:30 dus als je rond 19:00 wat buiten dingetjes doet in die maanden dan is de ergste hitte weg en zon staat laag. Sure, nog steeds heet dan buiten, maar voor mij persoonlijk dan goed te doen.

Consistent bewolkt/regenachtig > Hier ga ik dan weer heel heel heeuul slecht op. Natuurlijk een dagje regen, hell twee dagen regen achter elkaar zal ik niet direct om gaan janken, maar mijn jank-threshhold ligt bij bewolkt/regenachtig weer denk ik even laag als jouw jank-threshhold voor te warm weer :D Ik kan er niet veel van hebben voordat ik echt zoiets heb van, OPBOKKEN MET DIE TYFUSREGEN
Ik heb geen jank-threshhold voor te warm weer, dat zou namelijk betekenen dat ik nog enige verdraagzaamheid heb tov dat weertype. Dat moet gewoon instant opbokken zodra het er is :P
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 27 mei 2026 @ 10:11:24 #288
284411 crew  heywoodu
pi_220896328
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:51 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Wat, waar? Ik kom eraan!
Veluwe!
  woensdag 27 mei 2026 @ 10:13:41 #289
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220896351
quote:
12s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:50 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ok hoor.

Naja ik heb ook enkele weertypes waar ik slecht op ga, maar ik ben in een klimaat gaan wonen waar die weertpes relatief kort voorkomen :P

Extreme hitte boven 35c > Ja, mij ook teveel, vind ik ook niet fijn....maar ik word er op zich niet sacherijnig van. Maar consistent kans op 35+ is hier vooral juli/augustus, en die piek is vooral tussen zeg 12:00 - 18:00 dus ik kan daar nog best prima omheen leven, zonsondergang is pas rond 21:30 dus als je rond 19:00 wat buiten dingetjes doet in die maanden dan is de ergste hitte weg en zon staat laag. Sure, nog steeds heet dan buiten, maar voor mij persoonlijk dan goed te doen.

Consistent bewolkt/regenachtig > Hier ga ik dan weer heel heel heeuul slecht op. Natuurlijk een dagje regen, hell twee dagen regen achter elkaar zal ik niet direct om gaan janken, maar mijn jank-threshhold ligt bij bewolkt/regenachtig weer denk ik even laag als jouw jank-threshhold voor te warm weer :D Ik kan er niet veel van hebben voordat ik echt zoiets heb van, OPBOKKEN MET DIE TYFUSREGEN
Consistent bewolkt/regenachtig is een standaard winter maand in Nederland. Vooral bewolkt. 30/40 uur zon in december is meestal de max
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 10:23:05 #290
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220896397
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:13 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Consistent bewolkt/regenachtig is een standaard winter maand in Nederland. Vooral bewolkt. 30/40 uur zon in december is meestal de max
Afgelopen december was wel een enigszins positieve uitschieter met afgerond 67 zonuren in de Bilt.

Maar ja, hier is het gemiddelde rond de 170 uur zon in December. Dus is geen vergelijking idd. :P
  FOK!mycroftheld woensdag 27 mei 2026 @ 11:17:32 #291
128465 Wrapster
pi_220896602
Wat een verschil met gisteren. Nu nog maar 18 graden *O*
heeft FOK verlaten
pi_220896904
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:17 schreef Wrapster het volgende:
Wat een verschil met gisteren. Nu nog maar 18 graden *O*
Hier alweer 24
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:26:07 #293
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220896962
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:14 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Hier alweer 24
19 graden hier. :+

Prima weer om schermgaas in de kas op te hangen, hopelijk beschermt dat mijn planten wat tegen de felle zon.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:38:41 #294
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220897045
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:14 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Hier alweer 24
Niks mis mee :)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220897138
Warm genoeg ;)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:13:32 #296
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220897486
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:12 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Een wolk!

En ik hoorde onweer.
Niks aan de hand
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:34:46 #297
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220897727
quote:
12s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:50 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ok hoor.

Naja ik heb ook enkele weertypes waar ik slecht op ga, maar ik ben in een klimaat gaan wonen waar die weertpes relatief kort voorkomen :P

Extreme hitte boven 35c > Ja, mij ook teveel, vind ik ook niet fijn....maar ik word er op zich niet sacherijnig van. Maar consistent kans op 35+ is hier vooral juli/augustus, en die piek is vooral tussen zeg 12:00 - 18:00 dus ik kan daar nog best prima omheen leven, zonsondergang is pas rond 21:30 dus als je rond 19:00 wat buiten dingetjes doet in die maanden dan is de ergste hitte weg en zon staat laag. Sure, nog steeds heet dan buiten, maar voor mij persoonlijk dan goed te doen.

Consistent bewolkt/regenachtig > Hier ga ik dan weer heel heel heeuul slecht op. Natuurlijk een dagje regen, hell twee dagen regen achter elkaar zal ik niet direct om gaan janken, maar mijn jank-threshhold ligt bij bewolkt/regenachtig weer denk ik even laag als jouw jank-threshhold voor te warm weer :D Ik kan er niet veel van hebben voordat ik echt zoiets heb van, OPBOKKEN MET DIE TYFUSREGEN
+1 voor "jank-threshold"

* DemonRage zijn jank-threshold voor gebrek aan onweer is al ruimschoots overschreden. Hopelijk maakt aankomend weekend dat goed.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 13:54:21 #298
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220897980
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:34 schreef DemonRage het volgende:

[..]
+1 voor "jank-threshold"

* DemonRage zijn jank-threshold voor gebrek aan onweer is al ruimschoots overschreden. Hopelijk maakt aankomend weekend dat goed.
Precies weten waar je eigen jank-threshold ligt is de ultieme zelfkennis _O_
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 13:58:35 #299
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220898013
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:34 schreef DemonRage het volgende:

[..]
+1 voor "jank-threshold"

* DemonRage zijn jank-threshold voor gebrek aan onweer is al ruimschoots overschreden. Hopelijk maakt aankomend weekend dat goed.
Ik heb onweer gehad vandaag *O*

Leuk voor de statistieken, maar ook niet echt meer dan dat :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:22:05 #300
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220898150
Prima weer vandaag. Betere temperaturen dan gisteren!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')