abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 12:02:47 #201
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220890649
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:53 schreef cinderloom het volgende:

[..]
En als je hem wat hoger zetten in temperatuur?
Steeds aan / uit is ook niet goed. Mechanisch weet ik niet zo zeer, maar als je straks te warm hebt moet hij weer te hard werken om de temp laag te krijgen. Dus volop blazen dan.
Nee tis oke nu eigenlijk, ik was hem ook gewoon ff wat langer aan het testen want we wonen hier nog maar paar maanden en heb de airco's nog nauwelijks op koel-mode gehad.
Maar hij doet het goed, dat is zeker :D
pi_220890704
Afgelopen nacht voor het eerst dit jaar de airco laten draaien. Het was echt niet meer te doen :r
Zonder wrijving geen glans
pi_220890750
twitter


@Nattekat nou dan weten we het wel weer. Ik smeer me die dagen nog maar eens in met zonnebrand.
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:37:01 #204
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220890832
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 12:46:39 #205
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220890886
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:22 schreef Haags het volgende:
[ x ]

@:Nattekat nou dan weten we het wel weer. Ik smeer me die dagen nog maar eens in met zonnebrand.
Ik hou de onweerskaarten al ruim een week dagelijks in de gaten, dit gaat niets leveren. De cap van afgelopen week is er nog steeds, en gaat voorlopig ook nergens heen.

Al moet ik er wel bij zeggen dat die cap minder sterk is en daadwerkelijk gebroken kan worden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Nattekat op 26-05-2026 12:59:09 ]
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 12:47:19 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220890892
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:37 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Zien we niet vaak in Europa volgens mij, een omega.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 26 mei 2026 @ 13:08:17 #207
284411 crew  heywoodu
pi_220891052
Rustig zittend in de schaduw is het op momenten nog wel redelijk uit te houden met die af en toe best forse windvlagen, het kan erger (windstil).
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 26 mei 2026 @ 13:11:53 #208
284411 crew  heywoodu
pi_220891080
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, dat werkt niet, tenzij ie van plan is om uren te blijven staan. Het idee is wel goed, maar er gaat zo extreem veel warmte in die stenen zitten dat dat er niet zomaar weer uit is.
Hoe zou je dit in theorie wel kunnen regelen/voorkomen? Een soort vernevelaar die gewoon de hele dag een soort waternevel over je gevel spuit? :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 13:18:40 #209
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220891129
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:11 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hoe zou je dit in theorie wel kunnen regelen/voorkomen? Een soort vernevelaar die gewoon de hele dag een soort waternevel over je gevel spuit? :P
:Y

Zelfde principe als zweten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220891164
Komende dagen nog relatief goed te doen met een lage luchtvochtigheid, volgende week 28 graden met een hoge luchtvochtigheid gaat ronduit smerig worden :r
blablablabla
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 13:31:05 #211
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220891208
Al die hittestress haha, doet me terugdenken.... Ik was vorig jaar na mijn Japan trip voor een paar dagen in Doha, Qatar als stopover.
Belachelijke plaats uiteraard, maar wel maf om gezien te hebben. Slaat natuurlijk totaal nergens op dat zo'n mega stad daar uberhaupt bestaat... Het was eind november en overdag kwam de 30 graden alsnog aardig in zicht.

Daar is het in de zomer dus gewoon oprecht gevaarlijk om buiten te lopen, zelfs al ben je iemand die goed tegen hitte kan. 45 graden met hoge luchtvochtigheid door de Perzische Golf komt daar gewoon voor en dan heb je dus een overschrijding van de 'wet bulb' temperatuur, en dan ga je dus heel snel deaud. :X
Letterlijk alles maar dan ook alles is air-conditioned daaro. Ik heb gezien dat ze op een boulevard zelfs buiten enorme blazers op het pad gericht hadden staan zodat je van het winkelcentrum, naar de taxi/uber plek alsnog gekoeld kon lopen. Ohja, en zelfs bushokjes, ook met blazers waar koude lucht uit kwam. En ja, ook nog steeds in november stonden die koele lucht te blazen. _O-
Fascinerend wel om eens mee te maken vond ik.
pi_220891233
Lokale hittegolf in Ell is een feit.
blablablabla
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:53:57 #213
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220891364
Het kan deze vrijdag al misschien 40+ graden worden in Zuid Frankrijk volgens de weermodellen.
pi_220891389
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:34 schreef Elan het volgende:
Lokale hittegolf in Ell is een feit.
De woestijn levert.
pi_220891393
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:34 schreef Elan het volgende:
Lokale hittegolf in Ell is een feit.
En dan moet de zomer nog beginnen.
v
pi_220891401
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:08 schreef heywoodu het volgende:
Rustig zittend in de schaduw is het op momenten nog wel redelijk uit te houden met die af en toe best forse windvlagen, het kan erger (windstil).
Wind? Hier meten we nog eerder windkracht -2 ofzo :')
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 26 mei 2026 @ 14:03:22 #217
284411 crew  heywoodu
pi_220891430
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:57 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Wind? Hier meten we nog eerder windkracht -2 ofzo :')
Hier waait er af en toe best een aardig vlaagje door de tuin, dat is wel fijn :P

Hoewel het binnen nog altijd beduidend aangenamer is :+
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:03:42 #218
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220891432
Ik vind het nog steeds heel goed te doen. O+
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220891746
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:23 schreef Elan het volgende:
Komende dagen nog relatief goed te doen met een lage luchtvochtigheid, volgende week 28 graden met een hoge luchtvochtigheid gaat ronduit smerig worden :r
Waar zie jij die 28 graden terug? Ik zie hier voor volgende week 21-22 graden en regelmatig een buitje staan. En nee, dat is niet via de altijd per uur veranderende weerapp op telefoon.
Zonder wrijving geen glans
pi_220891772
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:59 schreef Haags het volgende:

[..]
Waar zie jij die 28 graden terug? Ik zie hier voor volgende week 21-22 graden en regelmatig een buitje staan. En nee, dat is niet via de altijd per uur veranderende weerapp op telefoon.


Graadje minder maar alsnog smerig met een hoge luchtvochtigheid.
Zit wel in midden dus wellicht dat het bij jou aan zee wat koeler is.
blablablabla
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:14:51 #221
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220891824
Hier op de Veluwe 31 graden en luchtvochtigheid 26%. Heet, maar uit te houden zeker
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 15:21:30 #222
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220891859
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:14 schreef INViCTuS het volgende:
Hier op de Veluwe 31 graden en luchtvochtigheid 26%. Heet, maar uit te houden zeker
Beetje wat wij hier ook dagelijks hebben. Incl hoerenwind in de middag, maakt het voor het gevoel iig stukken minder heet :P
pi_220892086
Zojuist de 33 graden gepasseerd hier.
pi_220892125
Morgen rond de 20 hier. Zou ik een jas mee moeten nemen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 16:13:08 #225
128465 Wrapster
pi_220892133
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind het nog steeds heel goed te doen. O+
Ik niet ;(
heeft FOK verlaten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')