Waarom stinkt je grond?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:17 schreef cinderloom het volgende:
Net de tuin gesproeid. Man man wat stinkt die gortdorge grond als daar een tuinslang op komt.
22 uur en ik vond het nog warm buiten
Zuurstoftekort of rioolprobleem.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:12 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.
Normaal niet. Nu wel na deze warme dag.
Verkoelende regenquote:Op woensdag 27 mei 2026 07:20 schreef Perrin het volgende:
De bui die over Zuid-Holland trekt.
[ afbeelding ]
Op Fok wel...quote:Op woensdag 27 mei 2026 07:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Verkoelende regen.
Die zat gisteren niet in de weersverwachtingen die ik las.
Als je maar lang genoeg de 5% serieus blijft nemen, komt het vanzelf een keer uitquote:Op woensdag 27 mei 2026 07:32 schreef Stephan5 het volgende:
Wie noemde die kans op een bui gisteren al op het weerbericht op de Frontpage, als één van de weinige?
Juist.. dat was ik: de Primeurman.![]()
Moet je niet vol in de zon gaan staan, jongen.quote:
Waar een beetje wind wel niet goed voor is.quote:
Ik kies mijn momenten uit om iets wél of niet te benoemen...feit is dat een mogelijke bui afgelopen zaterdag al in de modellen zat. Ik benoem alleen dingen in een weerbericht als ik voor 99,9% weet dat het ook uit gaat komen. En met mijn weerbericht van 24 uur geleden hier op Fok kan ik toch wel zeggen....kerel...aan mij heb je echt wat op Fok! als bescheiden weeramateur.quote:Op woensdag 27 mei 2026 07:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg de 5% serieus blijft nemen, komt het vanzelf een keer uit
quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:09 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Ik kies mijn momenten uit om iets wél of niet te benoemen...feit is dat een mogelijke bui afgelopen zaterdag al in de modellen zat. Ik benoem alleen dingen in een weerbericht als ik voor 99,9% weet dat het ook uit gaat komen. En met mijn weerbericht van 24 uur geleden hier op Fok kan ik toch wel zeggen....kerel...aan mij heb je echt wat op Fok! als bescheiden weeramateur.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |