Maar vanmiddag is dat helemaal geen optie. Bos is wel beter dan ja.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Moet je niet vol in de zon gaan staan, jongen.
Amper 20 graden....zacht briesje erbij. Gewoon lekker nu. Zeker hier in het bos
Het is je mindset
Wat is dan zo'n zware noodzaak voor jou waardoor je per-se de hele middag als de zon op zijn heetst is buiten moet zijn?quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maar vanmiddag is dat helemaal geen optie. Bos is wel beter dan ja.
Zodat ie dan weer hier kan klagen over de hitte.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat is dan zo'n zware noodzaak voor jou waardoor je per-se de hele middag als de zon op zijn heetst is buiten moet zijn?
Niks, daarom doe ik het ook in de ochtend. Wel bij de les blijven.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat is dan zo'n zware noodzaak voor jou waardoor je per-se de hele middag als de zon op zijn heetst is buiten moet zijn?
quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Niks, daarom doe ik het ook in de ochtend. Wel bij de les blijven.
Dat kun je ook lezen als 'ik doe het dus nu, want vanmiddag is dat geen optie' op de opmerking waarom ik het nu dan warm heb en in de zon sta.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]Bruh, je reageert met > "maar vanmiddag is dat helemaal geen optie" op de opmerking > "moet je niet vol in de zon gaan staan jongen"
Dus vanzelfsprekend leest dat als > Ik heb geen andere keuze dan de hele middag in de volle zon moeten gaan staan"
Wolkjes ookquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar een beetje wind wel niet goed voor is.
Nou ja, dat en die enorme hoosbui een klein stukje verderop.
Ok hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
En ik heb het heet, dan ga ik vreemd brabbelen. Cut me some slack
Wat, waar? Ik kom eraan!quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:50 schreef heywoodu het volgende:
En weg is de zon en daar is een lekker windje, bwoah. Dit is wel fijn hoor
Zo de tuinstoel maar eens afstoffen
Ik heb geen jank-threshhold voor te warm weer, dat zou namelijk betekenen dat ik nog enige verdraagzaamheid heb tov dat weertype. Dat moet gewoon instant opbokken zodra het er isquote:Op woensdag 27 mei 2026 09:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok hoor.
Naja ik heb ook enkele weertypes waar ik slecht op ga, maar ik ben in een klimaat gaan wonen waar die weertpes relatief kort voorkomen
Extreme hitte boven 35c > Ja, mij ook teveel, vind ik ook niet fijn....maar ik word er op zich niet sacherijnig van. Maar consistent kans op 35+ is hier vooral juli/augustus, en die piek is vooral tussen zeg 12:00 - 18:00 dus ik kan daar nog best prima omheen leven, zonsondergang is pas rond 21:30 dus als je rond 19:00 wat buiten dingetjes doet in die maanden dan is de ergste hitte weg en zon staat laag. Sure, nog steeds heet dan buiten, maar voor mij persoonlijk dan goed te doen.
Consistent bewolkt/regenachtig > Hier ga ik dan weer heel heel heeuul slecht op. Natuurlijk een dagje regen, hell twee dagen regen achter elkaar zal ik niet direct om gaan janken, maar mijn jank-threshhold ligt bij bewolkt/regenachtig weer denk ik even laag als jouw jank-threshhold voor te warm weerIk kan er niet veel van hebben voordat ik echt zoiets heb van, OPBOKKEN MET DIE TYFUSREGEN
Consistent bewolkt/regenachtig is een standaard winter maand in Nederland. Vooral bewolkt. 30/40 uur zon in december is meestal de maxquote:Op woensdag 27 mei 2026 09:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok hoor.
Naja ik heb ook enkele weertypes waar ik slecht op ga, maar ik ben in een klimaat gaan wonen waar die weertpes relatief kort voorkomen
Extreme hitte boven 35c > Ja, mij ook teveel, vind ik ook niet fijn....maar ik word er op zich niet sacherijnig van. Maar consistent kans op 35+ is hier vooral juli/augustus, en die piek is vooral tussen zeg 12:00 - 18:00 dus ik kan daar nog best prima omheen leven, zonsondergang is pas rond 21:30 dus als je rond 19:00 wat buiten dingetjes doet in die maanden dan is de ergste hitte weg en zon staat laag. Sure, nog steeds heet dan buiten, maar voor mij persoonlijk dan goed te doen.
Consistent bewolkt/regenachtig > Hier ga ik dan weer heel heel heeuul slecht op. Natuurlijk een dagje regen, hell twee dagen regen achter elkaar zal ik niet direct om gaan janken, maar mijn jank-threshhold ligt bij bewolkt/regenachtig weer denk ik even laag als jouw jank-threshhold voor te warm weerIk kan er niet veel van hebben voordat ik echt zoiets heb van, OPBOKKEN MET DIE TYFUSREGEN
Afgelopen december was wel een enigszins positieve uitschieter met afgerond 67 zonuren in de Bilt.quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:13 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Consistent bewolkt/regenachtig is een standaard winter maand in Nederland. Vooral bewolkt. 30/40 uur zon in december is meestal de max
Hier alweer 24quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:17 schreef Wrapster het volgende:
Wat een verschil met gisteren. Nu nog maar 18 graden
19 graden hier.quote:
Niks mis meequote:
Niks aan de handquote:Op woensdag 27 mei 2026 07:12 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Een wolk!
En ik hoorde onweer.
+1 voor "jank-threshold"quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok hoor.
Naja ik heb ook enkele weertypes waar ik slecht op ga, maar ik ben in een klimaat gaan wonen waar die weertpes relatief kort voorkomen
Extreme hitte boven 35c > Ja, mij ook teveel, vind ik ook niet fijn....maar ik word er op zich niet sacherijnig van. Maar consistent kans op 35+ is hier vooral juli/augustus, en die piek is vooral tussen zeg 12:00 - 18:00 dus ik kan daar nog best prima omheen leven, zonsondergang is pas rond 21:30 dus als je rond 19:00 wat buiten dingetjes doet in die maanden dan is de ergste hitte weg en zon staat laag. Sure, nog steeds heet dan buiten, maar voor mij persoonlijk dan goed te doen.
Consistent bewolkt/regenachtig > Hier ga ik dan weer heel heel heeuul slecht op. Natuurlijk een dagje regen, hell twee dagen regen achter elkaar zal ik niet direct om gaan janken, maar mijn jank-threshhold ligt bij bewolkt/regenachtig weer denk ik even laag als jouw jank-threshhold voor te warm weerIk kan er niet veel van hebben voordat ik echt zoiets heb van, OPBOKKEN MET DIE TYFUSREGEN
Precies weten waar je eigen jank-threshold ligt is de ultieme zelfkennisquote:Op woensdag 27 mei 2026 13:34 schreef DemonRage het volgende:
[..]
+1 voor "jank-threshold"
* DemonRage zijn jank-threshold voor gebrek aan onweer is al ruimschoots overschreden. Hopelijk maakt aankomend weekend dat goed.
Ik heb onweer gehad vandaagquote:Op woensdag 27 mei 2026 13:34 schreef DemonRage het volgende:
[..]
+1 voor "jank-threshold"
* DemonRage zijn jank-threshold voor gebrek aan onweer is al ruimschoots overschreden. Hopelijk maakt aankomend weekend dat goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |