abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220896033
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:49 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Moet je niet vol in de zon gaan staan, jongen.

Amper 20 graden....zacht briesje erbij. Gewoon lekker nu. Zeker hier in het bos

Het is je mindset ;)
Maar vanmiddag is dat helemaal geen optie. Bos is wel beter dan ja.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:26:48 #277
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220896063
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:23 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Maar vanmiddag is dat helemaal geen optie. Bos is wel beter dan ja.
Wat is dan zo'n zware noodzaak voor jou waardoor je per-se de hele middag als de zon op zijn heetst is buiten moet zijn? 8)7
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:27:46 #278
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896069
quote:
11s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:26 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Wat is dan zo'n zware noodzaak voor jou waardoor je per-se de hele middag als de zon op zijn heetst is buiten moet zijn? 8)7
Zodat ie dan weer hier kan klagen over de hitte.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220896079
quote:
11s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:26 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Wat is dan zo'n zware noodzaak voor jou waardoor je per-se de hele middag als de zon op zijn heetst is buiten moet zijn? 8)7
Niks, daarom doe ik het ook in de ochtend. Wel bij de les blijven.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:32:06 #280
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220896105
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:29 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Niks, daarom doe ik het ook in de ochtend. Wel bij de les blijven.
:|W Bruh, je reageert met > "maar vanmiddag is dat helemaal geen optie" op de opmerking > "moet je niet vol in de zon gaan staan jongen"

Dus vanzelfsprekend leest dat als > Ik heb geen andere keuze dan de hele middag in de volle zon moeten gaan staan"
pi_220896127
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:32 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
:|W Bruh, je reageert met > "maar vanmiddag is dat helemaal geen optie" op de opmerking > "moet je niet vol in de zon gaan staan jongen"

Dus vanzelfsprekend leest dat als > Ik heb geen andere keuze dan de hele middag in de volle zon moeten gaan staan"
Dat kun je ook lezen als 'ik doe het dus nu, want vanmiddag is dat geen optie' op de opmerking waarom ik het nu dan warm heb en in de zon sta.
pi_220896133
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Waar een beetje wind wel niet goed voor is.

Nou ja, dat en die enorme hoosbui een klein stukje verderop.
Wolkjes ook :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220896144
En ik heb het heet, dan ga ik vreemd brabbelen. Cut me some slack :(
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 27 mei 2026 @ 09:50:11 #284
284411 crew  heywoodu
pi_220896220
En weg is de zon en daar is een lekker windje, bwoah. Dit is wel fijn hoor _O_

Zo de tuinstoel maar eens afstoffen :9
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:50:33 #285
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220896223
quote:
18s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
En ik heb het heet, dan ga ik vreemd brabbelen. Cut me some slack :(
Ok hoor.

Naja ik heb ook enkele weertypes waar ik slecht op ga, maar ik ben in een klimaat gaan wonen waar die weertpes relatief kort voorkomen :P

Extreme hitte boven 35c > Ja, mij ook teveel, vind ik ook niet fijn....maar ik word er op zich niet sacherijnig van. Maar consistent kans op 35+ is hier vooral juli/augustus, en die piek is vooral tussen zeg 12:00 - 18:00 dus ik kan daar nog best prima omheen leven, zonsondergang is pas rond 21:30 dus als je rond 19:00 wat buiten dingetjes doet in die maanden dan is de ergste hitte weg en zon staat laag. Sure, nog steeds heet dan buiten, maar voor mij persoonlijk dan goed te doen.

Consistent bewolkt/regenachtig > Hier ga ik dan weer heel heel heeuul slecht op. Natuurlijk een dagje regen, hell twee dagen regen achter elkaar zal ik niet direct om gaan janken, maar mijn jank-threshhold ligt bij bewolkt/regenachtig weer denk ik even laag als jouw jank-threshhold voor te warm weer :D Ik kan er niet veel van hebben voordat ik echt zoiets heb van, OPBOKKEN MET DIE TYFUSREGEN
pi_220896233
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:50 schreef heywoodu het volgende:
En weg is de zon en daar is een lekker windje, bwoah. Dit is wel fijn hoor _O_

Zo de tuinstoel maar eens afstoffen :9
Wat, waar? Ik kom eraan!
pi_220896242
quote:
12s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:50 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ok hoor.

Naja ik heb ook enkele weertypes waar ik slecht op ga, maar ik ben in een klimaat gaan wonen waar die weertpes relatief kort voorkomen :P

Extreme hitte boven 35c > Ja, mij ook teveel, vind ik ook niet fijn....maar ik word er op zich niet sacherijnig van. Maar consistent kans op 35+ is hier vooral juli/augustus, en die piek is vooral tussen zeg 12:00 - 18:00 dus ik kan daar nog best prima omheen leven, zonsondergang is pas rond 21:30 dus als je rond 19:00 wat buiten dingetjes doet in die maanden dan is de ergste hitte weg en zon staat laag. Sure, nog steeds heet dan buiten, maar voor mij persoonlijk dan goed te doen.

Consistent bewolkt/regenachtig > Hier ga ik dan weer heel heel heeuul slecht op. Natuurlijk een dagje regen, hell twee dagen regen achter elkaar zal ik niet direct om gaan janken, maar mijn jank-threshhold ligt bij bewolkt/regenachtig weer denk ik even laag als jouw jank-threshhold voor te warm weer :D Ik kan er niet veel van hebben voordat ik echt zoiets heb van, OPBOKKEN MET DIE TYFUSREGEN
Ik heb geen jank-threshhold voor te warm weer, dat zou namelijk betekenen dat ik nog enige verdraagzaamheid heb tov dat weertype. Dat moet gewoon instant opbokken zodra het er is :P
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 27 mei 2026 @ 10:11:24 #288
284411 crew  heywoodu
pi_220896328
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:51 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Wat, waar? Ik kom eraan!
Veluwe!
  woensdag 27 mei 2026 @ 10:13:41 #289
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220896351
quote:
12s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:50 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ok hoor.

Naja ik heb ook enkele weertypes waar ik slecht op ga, maar ik ben in een klimaat gaan wonen waar die weertpes relatief kort voorkomen :P

Extreme hitte boven 35c > Ja, mij ook teveel, vind ik ook niet fijn....maar ik word er op zich niet sacherijnig van. Maar consistent kans op 35+ is hier vooral juli/augustus, en die piek is vooral tussen zeg 12:00 - 18:00 dus ik kan daar nog best prima omheen leven, zonsondergang is pas rond 21:30 dus als je rond 19:00 wat buiten dingetjes doet in die maanden dan is de ergste hitte weg en zon staat laag. Sure, nog steeds heet dan buiten, maar voor mij persoonlijk dan goed te doen.

Consistent bewolkt/regenachtig > Hier ga ik dan weer heel heel heeuul slecht op. Natuurlijk een dagje regen, hell twee dagen regen achter elkaar zal ik niet direct om gaan janken, maar mijn jank-threshhold ligt bij bewolkt/regenachtig weer denk ik even laag als jouw jank-threshhold voor te warm weer :D Ik kan er niet veel van hebben voordat ik echt zoiets heb van, OPBOKKEN MET DIE TYFUSREGEN
Consistent bewolkt/regenachtig is een standaard winter maand in Nederland. Vooral bewolkt. 30/40 uur zon in december is meestal de max
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 10:23:05 #290
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220896397
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:13 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Consistent bewolkt/regenachtig is een standaard winter maand in Nederland. Vooral bewolkt. 30/40 uur zon in december is meestal de max
Afgelopen december was wel een enigszins positieve uitschieter met afgerond 67 zonuren in de Bilt.

Maar ja, hier is het gemiddelde rond de 170 uur zon in December. Dus is geen vergelijking idd. :P
  FOK!mycroftheld woensdag 27 mei 2026 @ 11:17:32 #291
128465 Wrapster
pi_220896602
Wat een verschil met gisteren. Nu nog maar 18 graden *O*
heeft FOK verlaten
pi_220896904
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:17 schreef Wrapster het volgende:
Wat een verschil met gisteren. Nu nog maar 18 graden *O*
Hier alweer 24
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:26:07 #293
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220896962
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:14 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Hier alweer 24
19 graden hier. :+

Prima weer om schermgaas in de kas op te hangen, hopelijk beschermt dat mijn planten wat tegen de felle zon.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:38:41 #294
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220897045
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:14 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Hier alweer 24
Niks mis mee :)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220897138
Warm genoeg ;)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:13:32 #296
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220897486
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:12 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Een wolk!

En ik hoorde onweer.
Niks aan de hand
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:34:46 #297
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_220897727
quote:
12s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:50 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ok hoor.

Naja ik heb ook enkele weertypes waar ik slecht op ga, maar ik ben in een klimaat gaan wonen waar die weertpes relatief kort voorkomen :P

Extreme hitte boven 35c > Ja, mij ook teveel, vind ik ook niet fijn....maar ik word er op zich niet sacherijnig van. Maar consistent kans op 35+ is hier vooral juli/augustus, en die piek is vooral tussen zeg 12:00 - 18:00 dus ik kan daar nog best prima omheen leven, zonsondergang is pas rond 21:30 dus als je rond 19:00 wat buiten dingetjes doet in die maanden dan is de ergste hitte weg en zon staat laag. Sure, nog steeds heet dan buiten, maar voor mij persoonlijk dan goed te doen.

Consistent bewolkt/regenachtig > Hier ga ik dan weer heel heel heeuul slecht op. Natuurlijk een dagje regen, hell twee dagen regen achter elkaar zal ik niet direct om gaan janken, maar mijn jank-threshhold ligt bij bewolkt/regenachtig weer denk ik even laag als jouw jank-threshhold voor te warm weer :D Ik kan er niet veel van hebben voordat ik echt zoiets heb van, OPBOKKEN MET DIE TYFUSREGEN
+1 voor "jank-threshold"

* DemonRage zijn jank-threshold voor gebrek aan onweer is al ruimschoots overschreden. Hopelijk maakt aankomend weekend dat goed.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 13:54:21 #298
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220897980
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:34 schreef DemonRage het volgende:

[..]
+1 voor "jank-threshold"

* DemonRage zijn jank-threshold voor gebrek aan onweer is al ruimschoots overschreden. Hopelijk maakt aankomend weekend dat goed.
Precies weten waar je eigen jank-threshold ligt is de ultieme zelfkennis _O_
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 13:58:35 #299
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220898013
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:34 schreef DemonRage het volgende:

[..]
+1 voor "jank-threshold"

* DemonRage zijn jank-threshold voor gebrek aan onweer is al ruimschoots overschreden. Hopelijk maakt aankomend weekend dat goed.
Ik heb onweer gehad vandaag *O*

Leuk voor de statistieken, maar ook niet echt meer dan dat :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:22:05 #300
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220898150
Prima weer vandaag. Betere temperaturen dan gisteren!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')