abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220892184
Morgen weer 10 graden verschil
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:28:54 #227
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220892230
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:13 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Ik niet ;(
Snap ik hoor.. het is ook wel weer wat overdreven ineens deze temperaturen.
Maar het valt eens lekker.. de kou moet nog uit mijn lijf geloof ik. :D
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 16:31:28 #228
128465 Wrapster
pi_220892251
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:21 schreef Skwish het volgende:
Morgen weer 10 graden verschil
Mooi. Kan de folie alweer van zolder.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:28 schreef ondeugend het volgende:

[..]
Snap ik hoor.. het is ook wel weer wat overdreven ineens deze temperaturen.
Maar het valt eens lekker.. de kou moet nog uit mijn lijf geloof ik. :D
Klopt, het is ineens 30+ en daar heb ik voornamelijk last van. Als het geleidelijk gaat heb ik er over het algemeen wat minder moeite mee. In huis is het nog wel te doen met 21 graden maar buien en dan met name in de auto is geen pretje. En ja, airco enzo maar dat hoeft van mij ook niet altijd.
heeft FOK verlaten
pi_220892466
Maar het is wel echt mokerheet buiten. Dit is ver voorbij alle vormen van 'aangenaam'.
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 17:01:44 #230
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220892556
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zojuist de 33 graden gepasseerd hier.
Lol, hier 29

Karma ^p^
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 26 mei 2026 @ 17:06:17 #231
284411 crew  heywoodu
pi_220892609
quote:
18s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar het is wel echt mokerheet buiten. Dit is ver voorbij alle vormen van 'aangenaam'.
"Geniet er gewoon van nu het nog kan."
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:17:43 #232
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220892687
quote:
18s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar het is wel echt mokerheet buiten. Dit is ver voorbij alle vormen van 'aangenaam'.
Maar ja, dat is onder de 10 graden ook niet.

Ik moest vandaag gewoon buiten werken. Het was wel heet, maar door de relatief lage luchtvochtigheid hield ik het best vol. Niet kapot lopen zweten, puffen of kreunen. Dan liever dit dan kou lijden. Begin mei nog dagen van 8-9 graden gehad. Ook verre van aangenaam.

Een tandje minder mag best ;). 26 is voldoende
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220892698
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:34 schreef Elan het volgende:
Lokale hittegolf in Ell is een feit.
Joehoe! Die is hier het dichtste bij.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 17:21:49 #234
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220892728
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:18 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Joehoe! Die is hier het dichtste bij.
Tot niemands verrassing.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220892808
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:17 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Maar ja, dat is onder de 10 graden ook niet.

Ik moest vandaag gewoon buiten werken. Het was wel heet, maar door de relatief lage luchtvochtigheid hield ik het best vol. Niet kapot lopen zweten, puffen of kreunen. Dan liever dit dan kou lijden. Begin mei nog dagen van 8-9 graden gehad. Ook verre van aangenaam.

Een tandje minder mag best ;). 26 is voldoende
Ben toch ergens wel blij dat ik geen buitenwerk beroep heb hoor, dan ben ik een godsvermogen aan zonnebrand kwijt in deze maanden. :')
Zonder wrijving geen glans
pi_220892825
Kom maar op met die 10 gr kouder morgen.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:40:51 #237
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220892923
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:29 schreef Haags het volgende:

[..]
Ben toch ergens wel blij dat ik geen buitenwerk beroep heb hoor, dan ben ik een godsvermogen aan zonnebrand kwijt in deze maanden. :')
Ik werk gelukkig wel in het bos. Smeer niet altijd heel veel want zoek de schaduw werkplekken wel op. Volle bak zon is niet te doen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:41:16 #238
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_220892926
Hier in Gilze-Rijen is het nu 30,4 graden.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_220892979




Vrijdag en zaterdag mogelijk ook weer tropisch of rond die waarden. Wtf is dit voor bizarre hoogzomer in mei joh :N
blablablabla
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:07:34 #240
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220893057
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:51 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vrijdag en zaterdag mogelijk ook weer tropisch of rond die waarden. Wtf is dit voor bizarre hoogzomer in mei joh :N
Compensatie voor de 3 beroerde eerste weken van mei, denk ik.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:14:42 #241
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220893099

Oh please oh please oh please oh please laat dit uitkomen! *O* O+ _O_
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:36:38 #242
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220893226
Kans op terreur buien neemt toe. Edoch, dus ook broeierig weer

twitter


twitter


[ Bericht 18% gewijzigd door INViCTuS op 26-05-2026 19:03:51 ]
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220893487
Koelt al mooi af in het noorden en morgen OOK.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 19:27:44 #244
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220893530
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:36 schreef INViCTuS het volgende:
Kans op terreur buien neemt toe. Edoch, dus ook broeierig weer

[ x ]

[ x ]
Veul te ver zuid :N

Buien trekken ook richting ZO, dus niet te veel van verwachten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220893568
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:36 schreef INViCTuS het volgende:
Kans op terreur buien neemt toe. Edoch, dus ook broeierig weer

[ x ]

[ x ]
Hebben we al zin in dagenlang een Turks stoombad gevoel met aan het einde van de dag een glazen front en wat motregen?
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:44:52 #246
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220893653
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:34 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hebben we al zin in dagenlang een Turks stoombad gevoel met aan het einde van de dag een glazen front en wat motregen?
Nee, maar meestal valt het tegen en is dat wel het typische Hollandse zomer weer. Warm, broeierig en onbestendig.

Dit van vandaag is zeldzaam.

Edoch, de potentie op her en der terreur buien neemt zaterdag en zondag wel toe.

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:10:46 #247
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_220893891
Bijna tien graden kouder morgen :o
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 26 mei 2026 @ 20:30:33 #248
284411 crew  heywoodu
pi_220894030
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:17 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Maar ja, dat is onder de 10 graden ook niet.

Ik moest vandaag gewoon buiten werken. Het was wel heet, maar door de relatief lage luchtvochtigheid hield ik het best vol. Niet kapot lopen zweten, puffen of kreunen. Dan liever dit dan kou lijden. Begin mei nog dagen van 8-9 graden gehad. Ook verre van aangenaam.

Een tandje minder mag best ;). 26 is voldoende
Maar zoals elk jaar: aan kou kun je relatief makkelijk ontsnappen, aan warmte een stuk minder.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 26 mei 2026 @ 20:58:31 #249
284411 crew  heywoodu
pi_220894207
Jaloers op Friesland, daar lijkt het nu ineens erg aangenaam te worden :o

Waai even wat meer naar het zuiden, hup.
pi_220894545
Texel 17,7 momenteel, wat een genot.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')