Snap ik hoor.. het is ook wel weer wat overdreven ineens deze temperaturen.quote:
Mooi. Kan de folie alweer van zolder.quote:
Klopt, het is ineens 30+ en daar heb ik voornamelijk last van. Als het geleidelijk gaat heb ik er over het algemeen wat minder moeite mee. In huis is het nog wel te doen met 21 graden maar buien en dan met name in de auto is geen pretje. En ja, airco enzo maar dat hoeft van mij ook niet altijd.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Snap ik hoor.. het is ook wel weer wat overdreven ineens deze temperaturen.
Maar het valt eens lekker.. de kou moet nog uit mijn lijf geloof ik.
Lol, hier 29quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zojuist de 33 graden gepasseerd hier.
"Geniet er gewoon van nu het nog kan."quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar het is wel echt mokerheet buiten. Dit is ver voorbij alle vormen van 'aangenaam'.
Maar ja, dat is onder de 10 graden ook niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar het is wel echt mokerheet buiten. Dit is ver voorbij alle vormen van 'aangenaam'.
Tot niemands verrassing.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Joehoe! Die is hier het dichtste bij.
Ben toch ergens wel blij dat ik geen buitenwerk beroep heb hoor, dan ben ik een godsvermogen aan zonnebrand kwijt in deze maanden.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar ja, dat is onder de 10 graden ook niet.
Ik moest vandaag gewoon buiten werken. Het was wel heet, maar door de relatief lage luchtvochtigheid hield ik het best vol. Niet kapot lopen zweten, puffen of kreunen. Dan liever dit dan kou lijden. Begin mei nog dagen van 8-9 graden gehad. Ook verre van aangenaam.
Een tandje minder mag best. 26 is voldoende
Ik werk gelukkig wel in het bos. Smeer niet altijd heel veel want zoek de schaduw werkplekken wel op. Volle bak zon is niet te doenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben toch ergens wel blij dat ik geen buitenwerk beroep heb hoor, dan ben ik een godsvermogen aan zonnebrand kwijt in deze maanden.
Compensatie voor de 3 beroerde eerste weken van mei, denk ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:51 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrijdag en zaterdag mogelijk ook weer tropisch of rond die waarden. Wtf is dit voor bizarre hoogzomer in mei joh![]()
Veul te ver zuidquote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:36 schreef INViCTuS het volgende:
Kans op terreur buien neemt toe. Edoch, dus ook broeierig weer
[ x ]
[ x ]
Hebben we al zin in dagenlang een Turks stoombad gevoel met aan het einde van de dag een glazen front en wat motregen?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:36 schreef INViCTuS het volgende:
Kans op terreur buien neemt toe. Edoch, dus ook broeierig weer
[ x ]
[ x ]
Nee, maar meestal valt het tegen en is dat wel het typische Hollandse zomer weer. Warm, broeierig en onbestendig.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hebben we al zin in dagenlang een Turks stoombad gevoel met aan het einde van de dag een glazen front en wat motregen?
Maar zoals elk jaar: aan kou kun je relatief makkelijk ontsnappen, aan warmte een stuk minder.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar ja, dat is onder de 10 graden ook niet.
Ik moest vandaag gewoon buiten werken. Het was wel heet, maar door de relatief lage luchtvochtigheid hield ik het best vol. Niet kapot lopen zweten, puffen of kreunen. Dan liever dit dan kou lijden. Begin mei nog dagen van 8-9 graden gehad. Ook verre van aangenaam.
Een tandje minder mag best. 26 is voldoende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |