abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:20:02 #1
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220813957
Daar is ie dan... het livetopic voor de finale van het Eurovisie Songfestival 2026 *O* *G* *O*

Dé grote show met 25 landen en wel in deze volgorde:



SPOILER: Lijstje met de titels en artiesten van de landen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar kijk ik dit?
De show is op 16 mei vanaf 21:00 te zien op NPO1, BBC1, VRT1 (voor de middelmaat) of op YouTube voor als je geen tv hebt of geen zin hebt in het commentaar van Henry Schut en Jeroen Kijk in de Vegte.

Wie zijn de favorieten?
Voor de show was Finland de grote favoriet bij de bookies, gevolgd door Australië, Bulgarije en Griekenland.

Wat als Australië wint?
Dan wordt de show volgend jaar gewoon in Europa gehouden. In welk land is nog niet officieel bekend, maar Duitsland en Frankrijk lijken waarschijnlijk.

Wie zijn zo goed als kansloos?
Bij de bookies bungelen onderaan Duitsland, België en gastland Oostenrijk. Vorige keer dat Oostenrijk het organiseerde eindigden ze op 0 punten, dus ze hebben daar ervaring mee.

Goh, dus niet de Britten?
Nee, maar het scheelt heel weinig. Het nummer van de Britten is een tikje... apart, dus het zou zomaar kunnen dat zij alsnog laatste worden.

Wat zijn goede plaspauzes?
Er zijn langere pauzes na liedje 7 (Oekraïne), liedje 15 (Frankrijk) en liedje 22 (Italië). Tijdens die eerste pauze is een niet erg grappig filmpje te zien van 'professor Eurovision', in de tweede pauze gaan ze wauwelen over Junior Songfestival en in de derde is een terugblik op de afgelopen week. Kan je niet wachten tot de volgende pauze, dan kan je ook wel tijdens Duitsland (2e), Malta (10e) en Polen of Litouwen (18e en 19e).

Ik hoorde iets over wurgseks :@
Roemenië.

Ik hoorde ook iets over de Playboy :@
Finland. Die met de viool.

Wanneer komt eindelijk de uitslag?
Het begin van het uitdelen van de punten staat gepland om 00:02. De uitslag is niet klaar voor 00:50.

Is er ook een ietwat wazig schema waarin ik die tijden kan terugvinden?
Ja hoor.

Post gezellig mee, laat oorlogen erbuiten maar meld gerust wat je erbij drinkt of eet, dat je een lied stom vindt en verbaas je over de wonderlijke kledingkeuzes die er gemaakt worden. Veel plezier!
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:20:13 #2
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220813960
Begonnen *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:20:21 #3
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220813962
Doen we volgend jaar weer mee eigenlijk?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220813963
Euforia en nog 5 nummers gemixt door elkaar door deze flamboyante jongen.
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:20:31 #5
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220813965
ya so freaking dumb
Fuck the EBU.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:20:35 #6
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813967
Ik vind het heel irritant als ik het niet kan verstaan en dus niet weet wat ze zingen.
Your beauty never ever scared me.
pi_220813968
Commentaar bij VRT is altijd top!
pi_220813970
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Doen we volgend jaar weer mee eigenlijk?
Nnb
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220813972
Vind Denemarken wel een fijne vibe in de studioversie. Verdient top 10
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220813973
Deense taal is echt lachwekkend dus knap nu af. _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:21:00 #11
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813975
Mijn Deens is niet zo best.
Your beauty never ever scared me.
pi_220813976
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:20 schreef Ama het volgende:
Ik vind het heel irritant als ik het niet kan verstaan en dus niet weet wat ze zingen.
Wauw.
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:21:09 #13
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220813978
NATTEN BINDER
Fuck the EBU.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:21:10 #14
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220813979
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:20 schreef danilel het volgende:
Commentaar bij VRT is altijd top!
:Y

En beter geluid.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:21:15 #15
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813980
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:21 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Wauw.
Ja wat.
Your beauty never ever scared me.
pi_220813981
net een zombiefilm met die handen
pi_220813982
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Deense taal is echt lachwekkend dus knap nu af. _O-
Zullen ze van ons ook wel zeggen :D
pi_220813983
dat refrein komt me zo bekend voor
pi_220813984
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:20 schreef Makamba_ het volgende:
Euforia en nog 5 nummers gemixt door elkaar door deze flamboyante jongen.
Deze versta ik in elk geval wel. De balkanlanden jammer genoeg niet. Mijn 15-jarige zelf was meteen verliefd geweest
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:21:20 #20
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220813985
Denmark +1 voor volledig 16:9 formaat
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:21:20 #21
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220813986
Oh ja ik noemde deze gozer donderdag eng weet ik nog
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220813987
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:18 schreef koffieleuk het volgende:

[..]
Laatste twee jaren maximaal gestemd en geen enkele bevestiging dat ook maar één is aangekomen. Voor mij even niet dus :D
Stemmen binnen van @koffieleuk jongens!

pi_220813988
Meh. Not great, not terrible.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:21:24 #24
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_220813989
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:20 schreef koffieleuk het volgende:
Vind Denemarken wel een fijne vibe in de studioversie. Verdient top 10
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:21:32 #25
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220813992
Ik snap serieus niet dat die een kanshebber zou moeten zijn
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:21:34 #26
39237 crew  H_T
2733
pi_220813993
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:19 schreef koffieleuk het volgende:
Pubquiz verloren omdat we hadden gegokt dat Waterloo in Vlaanderen lag ipv Wallonië. Scheelt verdomd weinig
Zonde! Maar lekker bezig :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:21:47 #27
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813997
Maar opzich wel een lekker deuntje.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:21:52 #28
39237 crew  H_T
2733
pi_220813998
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Doen we volgend jaar weer mee eigenlijk?
Is nog niet bekend
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220813999
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:20 schreef Ama het volgende:
Ik vind het heel irritant als ik het niet kan verstaan en dus niet weet wat ze zingen.
Dan ga je een lange avond tegemoet
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220814001
ai
pi_220814003
Maar weer eens een act die eruit ziet als een videoclip. Het is net 2 uur lang TMF zo.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:22:05 #32
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220814004
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:19 schreef koffieleuk het volgende:
Pubquiz verloren omdat we hadden gegokt dat Waterloo in Vlaanderen lag ipv Wallonië. Scheelt verdomd weinig
Ik was er ooit een keer en het was wel duidelijk dat ze er Frans spraken
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:22:08 #33
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220814005
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:21 schreef Ama het volgende:
Mijn Deens is niet zo best.
Zijn zang evenmin.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220814006
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:21 schreef totebel het volgende:

[..]
Deze versta ik in elk geval wel. De balkanlanden jammer genoeg niet. Mijn 15-jarige zelf was meteen verliefd geweest
Vond het afgelopen week wel erg leuk dat hij zo kort op de video zat dat de meeste ESf deelnemers weldegelijk hetero waren.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:22:10 #35
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814007
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Dan ga je een lange avond tegemoet
Ja ik weet.
Your beauty never ever scared me.
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:22:14 #36
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814008
Wat doet dit op plek 7 in de odds en Noorwegen op 18??
Fuck the EBU.
pi_220814009
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:21 schreef Evenstar het volgende:
Ik snap serieus niet dat die een kanshebber zou moeten zijn
Hooguit voor de top 10
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220814016
Copycat van de laatste winnaars
Niet mijn ding
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:22:44 #39
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814018
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:21 schreef Evenstar het volgende:
Ik snap serieus niet dat die een kanshebber zou moeten zijn
Ik ook niet. In de clipversie wel een van de beteren. In deze uitvoering is het wel ok. Op zich nog wel bottom top tien, maar meer dan dat?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:22:48 #40
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814020
Deuntje is wel prima.
Your beauty never ever scared me.
pi_220814021
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:22 schreef Moira het volgende:
Wat doet dit op plek 7 in de odds en Noorwegen op 18??
Alleen een beetje yay yay zingen :')
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:22:51 #42
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220814023
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:19 schreef koffieleuk het volgende:
Pubquiz verloren omdat we hadden gegokt dat Waterloo in Vlaanderen lag ipv Wallonië. Scheelt verdomd weinig
Zo vond je je Waterloo.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220814024
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:21 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Stemmen binnen van @:koffieleuk jongens!

[ afbeelding ]
Met die van mij erbij had Kaarija wel gewonnen
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:23:01 #44
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220814025
Dit is wel een topper toch?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:23:06 #45
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814027
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:22 schreef Cupfighter het volgende:
Copycat van de laatste winnaars
Niet mijn ding
Dit lijkt daar totaal niet op.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:23:07 #46
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220814028
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:19 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ben blij dat ik na vanavond niet meer naar deze hosts hoef te kijken.

Met name zij klopt niet qua lichaam en hoofd ofzo :P
Die typische niet-natural-look die je tegenwoordig overal in showbizz land ziet. Willen allemaal dezelfde jukbeenderen, dezelfde lippen, dezelfde kaaklijn, hetzelfde vet percentage in het gezicht. Voila.
pi_220814029
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:20 schreef Ama het volgende:
Ik vind het heel irritant als ik het niet kan verstaan en dus niet weet wat ze zingen.
Is dat niet eigenlijk het hele punt van het eurovision? Dat er in lokale taal wordt gezongen?
pi_220814031
Klinkt als een Turkennummer
pi_220814033
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:22 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Ik was er ooit een keer en het was wel duidelijk dat ze er Frans spraken
Geen Frans kunnen :')
pi_220814034
Dit krijgt 4 sterren (op 5) in de AD voorbeschouwing.
Ik vrees het ergste voor de rest van de avond.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_220814037
Ik vind dit mooi
pi_220814040
ganz geilisch (VRT)
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:23:33 #53
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814046
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:23 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vind dit mooi
haha toch houden we van je hoor O+
Fuck the EBU.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:23:44 #54
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220814049
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit is wel een topper toch?
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:23 schreef Salina het volgende:
Dit krijgt 4 sterren (op 5) in de AD voorbeschouwing.
Ik vrees het ergste voor de rest van de avond. [ afbeelding ]
Ik heb er ECHT kijk op.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:23:46 #55
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814050
Zou Duitsland na als een na eerste te moeten als een na laatste gaan eindigen?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220814051
yeah yeah fire
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220814052
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:23 schreef Salina het volgende:
Dit krijgt 4 sterren (op 5) in de AD voorbeschouwing.
Ik vrees het ergste voor de rest van de avond. [ afbeelding ]
Niemand neemt het AD serieus
pi_220814054
Duitsland Duitsland *O*
pi_220814055
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:23 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Geen Frans kunnen :')
:@
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:24:03 #60
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220814058
Succes aan het volgende land,
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220814060
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:23 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
[..]
Ik heb er ECHT kijk op.
Heb je altijd al de Angela de Jong van fok genoemd
pi_220814061
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:23 schreef Salina het volgende:
Dit krijgt 4 sterren (op 5) in de AD voorbeschouwing.
Ik vrees het ergste voor de rest van de avond. [ afbeelding ]
Het AD :')
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:24:20 #63
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220814064
Wel verwarrend. Duitsland met Sara Engels en Engeland (GB) met Eins, Zwei, Drei.

|:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:24:22 #64
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814065
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:23 schreef ViaVertex het volgende:

[..]
Is dat niet eigenlijk het hele punt van het eurovision? Dat er in lokale taal wordt gezongen?
Jawel :+
Your beauty never ever scared me.
pi_220814066
Beetje vals
pi_220814068
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:23 schreef ViaVertex het volgende:

[..]
Is dat niet eigenlijk het hele punt van het eurovision? Dat er in lokale taal wordt gezongen?
Dat was vroeger wel zo. Eigen taal of jn het engels
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:24:39 #67
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220814069
Fohn ontploft?

Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:24:40 #68
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_220814070
Duitsland met een liedje uit 2015
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_220814071
Sarah in het Engels
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:24:48 #70
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220814073
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik ga Delta (AUS) supporten. *O*

Laatste stem was Maneskin. O+
Hehe :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 15:15 schreef Gretz het volgende:
Zou tof zijn als Delta Goodrem 💛 nog eens mee gaat doen voor Australië
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:24:49 #71
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814074
Fire fire fire
Your beauty never ever scared me.
pi_220814075
Die van vorig jaar van Duitsland luister ik nog wel eens
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220814077
nein nein no more
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:24:55 #74
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220814078
Liar liar pussy on fire
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220814081
Raak eens een noot meid
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:24:59 #76
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220814082
Zwaar Duits accentje.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:25:05 #77
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814084
Het is op zich best een aardig nummer uitgezonderd het refrein met de rijmelarij van likmevestje.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:25:06 #78
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814085
Ik vind dit nummer zelfs denk ik nog leuker dan Denemarken :@ Het zijn allebei middenmootnummers die live niet super sterk overeind blijven. Maar dit zal wel rechterrijtje eindigen en Denemarken linkerrijtje for some reason lol
Fuck the EBU.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:25:10 #79
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220814086
bohj
What can change the nature of a man?
pi_220814087
Duitsland solliciteert weer naar de bottom 5
pi_220814088
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:24 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het AD :')
Snelste voorbeschouwing in 3 minuten max die ik kon vinden. _O_
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:25:16 #82
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220814089
Ik vind deze wel hot hoor
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220814090
Die blonde heeft beste heupen
pi_220814092
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel verwarrend. Duitsland met Sara Engels en Engeland (GB) met Eins, Zwei, Drei.

|:)
Wees blij dat wij er niet zijn met Frans Duyts
pi_220814094
Wel trash maar niet irritant gelukkig
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:25:31 #86
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220814095
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Die van vorig jaar van Duitsland luister ik nog wel eens
Ik ook

Dan wel de remix

Baller _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220814098
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:23 schreef Redefine het volgende:
Zou Duitsland na als een na eerste te moeten als een na laatste gaan eindigen?
Geducht concurrentie van het VK, België en Oostenrijk hoor: ik zou ze nog niet afschrijven.

Bovendien richt Saartje zich op de Britse stemmers
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:25:36 #88
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814100
I'm on Fiah Fiah, you're a Liah, Liah
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220814101
Goed pakje. Refrein lijkt op oude inzendingen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 21:25:38 #90
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220814102
Vals, ze zit er volledig naast.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220814103
Ok, Duitsland wil ook al jaren niet winnen
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:25:43 #92
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220814104
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:25 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Wees blij dat wij er niet zijn met Frans Duyts
:D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220814107
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Die van vorig jaar van Duitsland luister ik nog wel eens
99 luftballonnen?
pi_220814109
Dit wordt geen laatste
Best aardig deuntje
pi_220814110
Fire liar :)
pi_220814114
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:25 schreef Redefine het volgende:
Het is op zich best een aardig nummer uitgezonderd het refrein met de rijmelarij van likmevestje.
Het is gewoon helemaal kut uitgevoerd joh. Stuur dan iemand die een beetje kan zingen.
pi_220814115
Niks origineels aan dit.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:09 #98
39237 crew  H_T
2733
pi_220814116
Had Duitsland eigenlijk betere opties in de nationale selectie?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:11 #99
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220814117
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:25 schreef yvonne het volgende:
Vals, ze zit er volledig naast.
Maar als je er de hele tijd volledig naast zit, zit je dan niet gewoon goed?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220814119
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:25 schreef Coco het volgende:
bohj
Als een hoofdletter ontbreekt zit de ene hand elders. Denk ik altijd.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220814122
dans stukje
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:17 #102
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814123
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Die van vorig jaar van Duitsland luister ik nog wel eens
Een van de weinige goede liedjes van vorig jaar.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:18 #103
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220814125
Leuke veldvulling wat mij betreft!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:25 #104
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814128
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:25 schreef totebel het volgende:
Ok, Duitsland wil ook al jaren niet winnen
Die kunnen net als Engeland toch ook wel iets beters sturen. Zijn niet de minste landen in de muziekwereld.
Your beauty never ever scared me.
pi_220814131
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
99 luftballonnen?
Nee iets van de laatste paar jaar. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220814132
vahaaalssss
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:33 #107
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814135
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het is gewoon helemaal kut uitgevoerd joh. Stuur dan iemand die een beetje kan zingen.
Dat ook nog ja.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220814136
Niet onaardig
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:34 #109
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220814138
30 points *O*
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220814141
Over liedjes die een samenraapsel van eerdere succesnummers zijn gesproken
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:42 #111
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220814143
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuke veldvulling wat mij betreft!
Voor op de bank.
What can change the nature of a man?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:45 #112
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220814144
Ik vraag mij af wat Noorwegen heeft gedaan om een waarschuwing te krijgen omdat het te sexy was als ik hier bijna kan liplezen
pi_220814145
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:48 #114
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814146
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:25 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
Geducht concurrentie van het VK, België en Oostenrijk hoor: ik zou ze nog niet afschrijven.

Bovendien richt Saartje zich op de Britse stemmers
België toch nog guilty pleasuretje denk ik hoor O+
Fuck the EBU.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:50 #115
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220814149
Ze kan niet zingen maar ik vind het een prima act.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:51 #116
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_220814150
Zo dan vrouwke, die lange noot hoeft niet per se .
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_220814151
Kan ermee door
pi_220814152
Duitsland thiccccc
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:55 #119
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220814153
Mot je kijkuh Johnnie, geile wijvuh!
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220814154
Duitsland 2027

(Namens Australië)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220814159
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:25 schreef Cupfighter het volgende:
Dit wordt geen laatste
Best aardig deuntje
Ik denk dat niemand hier de telefoon voor pakt en echt juryvoer is het ook niet.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:08 #122
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220814160
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef H_T het volgende:
Had Duitsland eigenlijk betere opties in de nationale selectie?
Ja zeker. Sarah was gewoon bekendste naam
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:11 #123
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220814161
@Ama in de SF was er 1 liedje waarvan de Engelse vertaling onder in beeld kwam. Ik weet echter niet meer van wie en dus ook niet of ie vanavond nog komt :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220814162
Heb het idee dat ik dit leuker vond dan in de halve finale van ze
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:17 #125
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814163
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Fred_B het volgende:
Duitsland 2027

(Namens Australië)
Waarom niet gewoon plek 2?
Your beauty never ever scared me.
pi_220814164
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Ama het volgende:

[..]
Die kunnen net als Engeland toch ook wel iets beters sturen. Zijn niet de minste landen in de muziekwereld.
Precies dat! Zeggen wij al jaren hier thuis
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:28 #127
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814167
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Meridiaan het volgende:
Over liedjes die een samenraapsel van eerdere succesnummers zijn gesproken
Dit hebben Griekenland en Cyprus beiden al tien keer gestuurd ja.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:32 #128
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220814169
Oh ja, mute en even plaspauze. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220814173
Israël
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:36 #130
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220814174
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Coco het volgende:

[..]
Voor op de bank.
Mag ook.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220814175
Nu luisteren we Joost *O* *O* *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220814177
VRT ; zo veel valse noten vanavond, waar zijn we aan begonnen
pi_220814178
Volgens Henri is er niet veel op aan te merken. Verdorie geen noot zuiver gezongen de tering zeg.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:42 #134
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814179
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:ama in de SF was er 1 liedje waarvan de Engelse vertaling onder in beeld kwam. Ik weet echter niet meer van wie en dus ook niet of ie vanavond nog komt :@
Dat kan ik erg waarderen als ze zoiets doen. Weet ik tenminste waar het over gaat. :@
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:46 #135
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220814181
Even poepen
pi_220814183
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar als je er de hele tijd volledig naast zit, zit je dan niet gewoon goed?
Heb je Cyprus donderdag gehoord?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:57 #137
39237 crew  H_T
2733
pi_220814185
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Ama het volgende:

[..]
Die kunnen net als Engeland toch ook wel iets beters sturen. Zijn niet de minste landen in de muziekwereld.
Paar jaar terug hadden ze bijna die kerel gestuurd van 'Dicke Titten, Kartoffelsalat'
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:28:07 #138
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220814188
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
Heb je Cyprus donderdag gehoord?
Ja. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:28:07 #139
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_220814189
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Heb het idee dat ik dit leuker vond dan in de halve finale van ze
Had ik net met Denemarken. Soms moet je iets toch vaker horen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_220814190
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Ama het volgende:

[..]
Waarom niet gewoon plek 2?
Dat kan weleens geen Pro-Israel land zijn.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220814191
ff wat wijn inschenken
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:28:13 #142
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220814194
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220814196
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, mute en even plaspauze. :)
Dat zal ze leren! Boycot dan heel het songfestival.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:28:21 #144
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220814198
Hey Eus
What can change the nature of a man?
pi_220814199
Iedereen aan het schuimbekken nu.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:28:29 #146
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814200
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef totebel het volgende:

[..]
Precies dat! Zeggen wij al jaren hier thuis
Het lukt Zweden ook.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:28:30 #147
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_220814201
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_220814203
Ik blijf dit een goed gezongen forgettable nummer vinden.
  Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:28:46 #149
109131 crew  sportfreak
pi_220814204
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Ama het volgende:

[..]
Die kunnen net als Engeland toch ook wel iets beters sturen. Zijn niet de minste landen in de muziekwereld.
Op Michael Schulte (4e in 2018) na is al het al 15 jaar niks. Alsof ze denken dat de manier waarop ze in 2010 wonnen nog steeds kan scoren.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:28:53 #150
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220814206
Origineel van Anouk beter
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:28:56 #151
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814208
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:28 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Dat kan weleens geen Pro-Israel land zijn.
Oh
Your beauty never ever scared me.
pi_220814212
O ja, die Duo Penotti dames
pi_220814215

Weer sluikreclame
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220814217
Hoeveel karaats is die diamant op de stage?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:29:21 #155
39237 crew  H_T
2733
pi_220814218
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Evenstar het volgende:
Ik vraag mij af wat Noorwegen heeft gedaan om een waarschuwing te krijgen omdat het te sexy was als ik hier bijna kan liplezen
Suggestieve heupbewegingen geloof ik. Moet je ook niet willen op het Songfestival

Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:29:21 #156
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814219
Toch wel beste zang en beste nummer tot nu toe :@
Fuck the EBU.
pi_220814221
Deden de Beatles beter uiteraard
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:29:23 #158
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220814222
Oke liedje, verder niks.
What can change the nature of a man?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:29:26 #159
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814223
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:28 schreef totebel het volgende:
Ik blijf dit een goed gezongen forgettable nummer vinden.
Zoals Israël al een paar jaar doet. Daarom ook zo leuk al die televote stemmen en nauwelijks streams die geluisterd worden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220814224
Eerste zuivere zanger van vandaag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220814225
We hebben een winnaar :)
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:29:31 #162
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220814226
Mooi dat Israël gewoon meedoet.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220814228
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:29 schreef Moira het volgende:
Toch wel beste zang en beste nummer tot nu toe :@
Wordt top 5 denk ik
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220814230
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:ama in de SF was er 1 liedje waarvan de Engelse vertaling onder in beeld kwam. Ik weet echter niet meer van wie en dus ook niet of ie vanavond nog komt :@
Albanië komt zo nog langs :Y
pi_220814237
De danseressen hebben in de jurk van Linda Wagenmakers lopen knippen
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 21:30:08 #166
284411 crew  heywoodu
pi_220814239
Irritant genoeg is Israël best goed. Dat plus alle gratis stemmen omdat Israël maakt het wel gevaarlijk.
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:30:18 #167
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814241
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:29 schreef koffieleuk het volgende:

[..]
Wordt top 5 denk ik
Ja ik zou dat objectief zonder sympathyvotes ook wel echt uitendelijk nog in mijn top 5 hebben staan denk ik :o en dat zegt dan meer over dit jaar :@ maar deze blijft best hangen, iig het refrein
Fuck the EBU.
pi_220814243
Aiaiaiaiaiaiiai
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:30:19 #169
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220814244
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Ama het volgende:

[..]
Waarom niet gewoon plek 2?
Nummer 1 mag het wmb beslissen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:30:26 #170
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814248
Aiaiaiaiaiaia jajajaja
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220814250
ai ai ai oh oh oh
pi_220814251
Dit is best prima
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:30:42 #173
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220814253
In dat geval dus Australië
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220814264
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:30 schreef 3rr0r het volgende:
Dit is best prima
Dankje Hans doen we niks mee
pi_220814265
Zouden ze ook extra stemmen van Frankrijk krijgen hiervoor?
pi_220814267
Stem doet me een beetje aan Freddie, die hunk van Hongarije 2016
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220814269
Goed nummer.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:14 #179
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814272
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:30 schreef Moira het volgende:

[..]
Ja ik zou dat objectief zonder sympathyvotes ook wel echt uitendelijk nog in mijn top 5 hebben staan denk ik :o en dat zegt dan meer over dit jaar :@ maar deze blijft best hangen, iig het refrein
Bij mij staat dit objectief gezien ergens rond plek 15. Niet slecht, maar echt heel boeiend is het ook weer niet.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220814273
Dat hebben we ook weer gehad
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:24 #181
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220814274
Knoppers ding gevonden als snack. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220814275
Israel is vaak sterk.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:33 #183
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814277
Ja ach best prima.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:43 #184
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220814279
Amai
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220814280
VRT stel je voor dat ze sandra heette ipv michelle
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:48 #186
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814281
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:31 schreef koffieleuk het volgende:
Stem doet me een beetje aan Freddie, die hunk van Hongarije 2016
Ah dat was wel een pionier.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220814282
Belgen nu :)
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:54 #188
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220814285
What can change the nature of a man?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:56 #189
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220814286
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:31 schreef TanteMathilde het volgende:
Zouden ze ook extra stemmen van Frankrijk krijgen hiervoor?
Leverde Nederland geen fuck op een aantal jaar terug. :')
pi_220814288
Prima gezongen
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:32:03 #191
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220814289
Hup Belgen
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220814291
Ik heb getwijfeld over België
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:32:21 #193
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220814293
Goesting
What can change the nature of a man?
pi_220814294
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Lever Nederland geen fuck op een aantal jaar terug. :')
Claude kan niet zo goed zingen
pi_220814295
Belgen hopen op uw stem
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:32:43 #196
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814303
Het baslijntje van dit nummer is wel erg lekker.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220814304
Als je verwacht dat de Belgen doorgaan, dan gaan ze niet door. Als je niets van ze verwacht, dan gaan ze wel door

Je land heeft je nodig Loic
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220814305
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
Belgen hopen op uw stem
Hoop is uitgestelde teleurstelling
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:32:51 #199
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814307
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:31 schreef Redefine het volgende:

[..]
Bij mij staat dit objectief gezien ergens rond plek 15. Niet slecht, maar echt heel boeiend is het ook weer niet.
ik ga vanavond nog wel ff wat beter beoordelen als iedereen er is maar ik denk dattie bij mij alsnog in m'n top 10 eindigt sowieso :o
Zeker niet heel boeiend maar ik vind er sowieso weinig boeiends in zitten dit jaar. Vind oprecht Paloma Rumba het leukte nummer van dit jaar :'( En Noorwegen die blijkbaar ook laag gaat eindigen
Fuck the EBU.
pi_220814308
België haalt pas een finale als er 5 concurrenten niet meedoen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:32:55 #201
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220814310
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
Belgen hopen op uw stem
Ze kan niet eens Nederlands
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:33:01 #202
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814312
Oei begint niet zo best.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:33:06 #203
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220814313
Raar nummer.
What can change the nature of a man?
pi_220814315
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:32 schreef Coco het volgende:
Goesting
Amai, even plezant poepen
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:33:19 #205
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814316
Ja toch wel guilty pleasure van dit jaar :Y het doet me denken aan nummertjes die ik 20 jaar geleden luisterde, ik weet ff niet meer welke _O-
Fuck the EBU.
pi_220814317
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:32 schreef koffieleuk het volgende:
Als je verwacht dat de Belgen doorgaan, dan gaan ze niet door. Als je niets van ze verwacht, dan gaan ze wel door

Je land heeft je nodig Loic
Die weet wel beter
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220814319
Dat Engels klinkt als Rutte
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:33:29 #208
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220814321
Als dit gezongen zou worden door iemand met.meer stage presence zou het echt top 10 materiaal zijn
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:33:44 #209
39237 crew  H_T
2733
pi_220814324
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:32 schreef Momo het volgende:

[..]
Ze kan niet eens Nederlands
Doet haar bel het wel?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220814325
Sarah en Essyla zitten samen op zangles
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220814326
België dansend naar de top
pi_220814327
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef Ama het volgende:
Oei begint niet zo best.
Had beter kunnen playbacken idd
pi_220814328
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef Moira het volgende:
Ja toch wel guilty pleasure van dit jaar :Y het doet me denken aan nummertjes die ik 20 jaar geleden luisterde, ik weet ff niet meer welke _O-
Oh die ene
pi_220814330
België, alleen nuttig voor het goedkoop tanken.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220814331
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef Evenstar het volgende:
Als dit gezongen zou worden door iemand met.meer stage presence zou het echt top 10 materiaal zijn
Heeft België wel vaker last van idd
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:02 #216
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814332
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:32 schreef Moira het volgende:

[..]
ik ga vanavond nog wel ff wat beter beoordelen als iedereen er is maar ik denk dattie bij mij alsnog in m'n top 10 eindigt sowieso :o
Zeker niet heel boeiend maar ik vind er sowieso weinig boeiends in zitten dit jaar. Vind oprecht Paloma Rumba het leukte nummer van dit jaar :'( En Noorwegen die blijkbaar ook laag gaat eindigen
Geen boeiend jaar dit jaar nee. Maar voor mij wel al meer liedjes die ik nog zou opzetten hierna i.p.v. vorig jaar. Vorig jaar was bijna alles vlees noch vis.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:12 #217
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814334
Dit vind ik niks hoor.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:15 #218
39237 crew  H_T
2733
pi_220814337
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef Moira het volgende:
Ja toch wel guilty pleasure van dit jaar :Y het doet me denken aan nummertjes die ik 20 jaar geleden luisterde, ik weet ff niet meer welke _O-
Slow van Kylie Minogue?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220814340
Ik versta er geen bal van.
pi_220814341
Zo statisch is zij
pi_220814342
Van die hoge musical JJ stukjes erin
Nee bedankt
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:27 #222
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814343
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef Evenstar het volgende:
Als dit gezongen zou worden door iemand met.meer stage presence zou het echt top 10 materiaal zijn
Eens. Zit op zich best goed in elkaar.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220814345
Heb af en toe wel ondertiteling nodig hier
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:43 #224
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220814346
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef Cupfighter het volgende:
Dat Engels klinkt als Rutte
Stonecoal English
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220814348
Zonder beeld is dit echt een prima lied
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:48 #226
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220814349
Zou zomaar laatste kunnen worden.
pi_220814350
Semi finale materiaal
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:49 #228
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220814352
Zou wel eens 0 televote punten kunnen worden
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:51 #229
39237 crew  H_T
2733
pi_220814354
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef superniger het volgende:
België, alleen nuttig voor het goedkoop tanken.
Ze brouwen ook smakelijk bier :9
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220814356
Belgium zero points
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:56 #231
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220814357
Is het SVT of gewoon productie dat ik constant lawaai van microfoon hoor?
pi_220814359
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Meridiaan het volgende:
Zo statisch is zij
Ik vrees dat het puntenaantal ook statisch rond de nul gaat zijn
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:58 #233
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814360
Zingen over dansen terwijl je dat niet kan is niet handig.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220814361
Verschrikkelijk.
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:00 #235
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814362
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef Evenstar het volgende:
Als dit gezongen zou worden door iemand met.meer stage presence zou het echt top 10 materiaal zijn
Dit! :Y
Fuck the EBU.
pi_220814363
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef Cupfighter het volgende:
Dat Engels klinkt als Rutte
Schop je het wel ver mee
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:11 #237
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814367
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Oh die ene
ja of die andere!
Fuck the EBU.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:11 #238
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220814368
Nee
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:13 #239
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220814370
Het is ook niet echt een lekker wijf dus dat levert ook al geen stemmen op.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:14 #240
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_220814371
Goeie grutjes wat was Israẽl goed zeg, explosie vanuit de zaal ook, gaat dit nog overtroffen worden??
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_220814372
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Meridiaan het volgende:
Zonder beeld is dit echt een prima lied
Je hebt een plaat voor je kop?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:15 #242
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220814374
België valt op het eerste gehoor toch een beetje denken, had er meer van verwacht
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:15 #243
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220814375
AD: "zangeres Essyla heeft de uitstraling van een bevroren wafel."

https://www.ad.nl/show/so(...)braadworst~a68a9439/
pi_220814377
Stukje gaybar nummer
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:18 #245
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220814378
Niet eens zo slecht
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:18 #246
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814379
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef superniger het volgende:
België, alleen nuttig voor het goedkoop tanken.
Kunnen wel lekkere chocolade maken en goede frieten (ja daar is het friet).
Your beauty never ever scared me.
pi_220814384
Ik vind dit niet slecht. Geen topper maar iets van lage middenmoot moet toch haalbaar zijn
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:29 #248
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814386
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Redefine het volgende:

[..]
Geen boeiend jaar dit jaar nee. Maar voor mij wel al meer liedjes die ik nog zou opzetten hierna i.p.v. vorig jaar. Vorig jaar was bijna alles vlees noch vis.
ik heb van vorig jaar ook weinig (niets?) meer opnieuw geluisterd idd :@
Fuck the EBU.
pi_220814387
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Momo het volgende:
Zou wel eens 0 televote punten kunnen worden
ROW vote uit Baarle Nassau/Hertog
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:35 #250
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220814389
Goed gezongen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220814392
NOS is lyrisch :D
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:44 #252
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814393
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef H_T het volgende:

[..]
Slow van Kylie Minogue?
ooh dat zou nog best eens kunnen!
Fuck the EBU.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:46 #253
39237 crew  H_T
2733
pi_220814395
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Evenstar het volgende:
Is het SVT of gewoon productie dat ik constant lawaai van microfoon hoor?
Nee dat was de zangeres
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:50 #254
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_220814397
Ik twijfel over Belgïe.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_220814398
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:35 schreef Eightyone het volgende:
AD: "zangeres Essyla heeft de uitstraling van een bevroren wafel."
Edgy hoor
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:36:06 #256
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814399
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goed gezongen.
Nou, nou, nou.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:36:15 #258
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220814404
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:35 schreef H_T het volgende:

[..]
Nee dat was de zangeres
Lol, ik hoor de hele tijd alsof iemand op zijn of haar mic mept
pi_220814405
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:35 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Een oranje reet likken?
Daar schop je het ook ver mee
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:36:19 #260
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814406
en dit is dus waar we PALOMA RUMBA LET'S GOOOOO hadden moeten hebben :'(
Fuck the EBU.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:36:29 #261
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220814410
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:35 schreef Urquhart het volgende:
NOS is lyrisch :D
Ik heb het idee dat zij geen kritiek mogen geven.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:36:35 #262
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220814412
Ze leek er ook totaal geen plezier in te hebben.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220814413
Albanië is lekker bezig
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:36:38 #264
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814414
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Moira het volgende:
en dit is dus waar we PALOMA RUMBA LET'S GOOOOO hadden moeten hebben :'(
Doet er nog leuke eyecandy mee?
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:36:51 #265
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220814417
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Redefine het volgende:

[..]
Nou, nou, nou.
Dat zei Henry of Jeroen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:36:51 #266
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220814418
Like a prayer
What can change the nature of a man?
pi_220814420
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:35 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Je hebt een plaat voor je kop?
Zij heeft nul charisma en dansvermogen, dus die dit maar op plaat ja
pi_220814421
Ik geloof dat ik Nancy
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:37:15 #269
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220814423
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik twijfel over Belgïe.
Ik stond in dubio
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220814424
Albanië GENOT. Zeer vlot montuurtje
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:37:23 #271
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814427
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat zij geen kritiek mogen geven.
Die hebben het nadeel dat ze het beiden voor het eerst doen. Dan kun je eigenlijk niet echt scherp commentaar geven, omdat je anders helemaal iedereen over je heen krijgt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:37:25 #272
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814428
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Ama het volgende:

[..]
Doet er nog leuke eyecandy mee?
ik heb geen idee, ik kijk dit allemaal voor het eerst dit jaar _O- maar donderdag was PALOMA RUMBA leuk en die ging niet dooooor :'(
Fuck the EBU.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:37:29 #273
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_220814431
Stukje oedipus
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_220814433
Aan de ene kant behoorlijk kitsch, maar het heeft ook wel wat :Y
pi_220814435
Het begin van Albanië klinkt als het begin vanlike a prayer van Madonna
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:37:37 #276
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220814436
Zonnebril binnen op :')
What can change the nature of a man?
pi_220814437
Even doorspoelen dit.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:37:45 #278
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814439
Hij heeft de maliënkolder in zijn kop.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220814440
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:37 schreef Poepz0r het volgende:
Albanië GENOT. Zeer vlot montuurtje
Snelle planga noemen we dat
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:37:57 #280
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814441
Heey ondertiteling. Dit kan ik zeeeer waarderen.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:37:58 #281
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_220814442
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik twijfel over Belgïe.
Bekijk deze YouTube-video
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_220814444
Dit is best goed Albanië GENOT
pi_220814446
Dit is wel ok eigenlijk.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:38:06 #284
39237 crew  H_T
2733
pi_220814448
Albanië gaat natuurlijk niet winnen, maar ik vind het voor de afwisseling leuk dat dit nummer erbij zit ^O^
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220814449
Vreselijk.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:38:09 #286
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220814451
Doe maar de volgende
pi_220814452
Niemand verstaat dit.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:38:17 #288
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814453
Dertig man op het podium. Dat wordt een DQ.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:38:19 #289
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220814455
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:37 schreef Coco het volgende:
Zonnebril binnen op :')
Op zich met die felle lampen op je gericht, kan ik me dat nog wel voorstellen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:38:22 #290
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220814456
Mijn god......
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220814457
Stage is erg goed, maar vind hem niet bijzonder zingen
pi_220814458
Zal niet hoog eindigen denk ik
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:38:35 #293
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814460
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:38 schreef zajha het volgende:
Niemand verstaat dit.
Daarom ondertiteling.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:38:40 #294
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220814462
Nog oudere mannen voor de moeder van Alis?
pi_220814464
Die rechter kan roken onder de douche
pi_220814467
Dit is de beste tot nu toe
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:38:54 #297
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_220814469
Ik denk dat ze dit op de Balkan wel prima vinden
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_220814472
Vind het wel te pruimen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:39:17 #299
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220814473
Dit balkan nog wel eens hoog eindigen.
What can change the nature of a man?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:39:31 #300
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814475
Het is weer neem je moeder mee naar werk dag.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220814477
In tegenstelling tot Italië vorig jaar is de ondertiteling hier nogal overbodig.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')