abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:48 #226
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220814349
Zou zomaar laatste kunnen worden.
pi_220814350
Semi finale materiaal
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:49 #228
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220814352
Zou wel eens 0 televote punten kunnen worden
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:51 #229
39237 crew  H_T
2733
pi_220814354
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef superniger het volgende:
België, alleen nuttig voor het goedkoop tanken.
Ze brouwen ook smakelijk bier :9
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220814356
Belgium zero points
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:56 #231
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220814357
Is het SVT of gewoon productie dat ik constant lawaai van microfoon hoor?
pi_220814359
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Meridiaan het volgende:
Zo statisch is zij
Ik vrees dat het puntenaantal ook statisch rond de nul gaat zijn
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:58 #233
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814360
Zingen over dansen terwijl je dat niet kan is niet handig.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220814361
Verschrikkelijk.
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:00 #235
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814362
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef Evenstar het volgende:
Als dit gezongen zou worden door iemand met.meer stage presence zou het echt top 10 materiaal zijn
Dit! :Y
Fuck the EBU.
pi_220814363
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef Cupfighter het volgende:
Dat Engels klinkt als Rutte
Schop je het wel ver mee
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:11 #237
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814367
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Oh die ene
ja of die andere!
Fuck the EBU.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:11 #238
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220814368
Nee
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:13 #239
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220814370
Het is ook niet echt een lekker wijf dus dat levert ook al geen stemmen op.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:14 #240
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_220814371
Goeie grutjes wat was Israẽl goed zeg, explosie vanuit de zaal ook, gaat dit nog overtroffen worden??
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_220814372
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Meridiaan het volgende:
Zonder beeld is dit echt een prima lied
Je hebt een plaat voor je kop?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:15 #242
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220814374
België valt op het eerste gehoor toch een beetje denken, had er meer van verwacht
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:15 #243
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220814375
AD: "zangeres Essyla heeft de uitstraling van een bevroren wafel."

https://www.ad.nl/show/so(...)braadworst~a68a9439/
pi_220814377
Stukje gaybar nummer
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:18 #245
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220814378
Niet eens zo slecht
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:18 #246
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814379
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef superniger het volgende:
België, alleen nuttig voor het goedkoop tanken.
Kunnen wel lekkere chocolade maken en goede frieten (ja daar is het friet).
Your beauty never ever scared me.
pi_220814384
Ik vind dit niet slecht. Geen topper maar iets van lage middenmoot moet toch haalbaar zijn
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:29 #248
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814386
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Redefine het volgende:

[..]
Geen boeiend jaar dit jaar nee. Maar voor mij wel al meer liedjes die ik nog zou opzetten hierna i.p.v. vorig jaar. Vorig jaar was bijna alles vlees noch vis.
ik heb van vorig jaar ook weinig (niets?) meer opnieuw geluisterd idd :@
Fuck the EBU.
pi_220814387
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Momo het volgende:
Zou wel eens 0 televote punten kunnen worden
ROW vote uit Baarle Nassau/Hertog
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:35 #250
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220814389
Goed gezongen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')