abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:33:06 #203
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220814313
Raar nummer.
What can change the nature of a man?
pi_220814315
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:32 schreef Coco het volgende:
Goesting
Amai, even plezant poepen
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:33:19 #205
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814316
Ja toch wel guilty pleasure van dit jaar :Y het doet me denken aan nummertjes die ik 20 jaar geleden luisterde, ik weet ff niet meer welke _O-
Fuck the EBU.
pi_220814317
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:32 schreef koffieleuk het volgende:
Als je verwacht dat de Belgen doorgaan, dan gaan ze niet door. Als je niets van ze verwacht, dan gaan ze wel door

Je land heeft je nodig Loic
Die weet wel beter
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220814319
Dat Engels klinkt als Rutte
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:33:29 #208
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220814321
Als dit gezongen zou worden door iemand met.meer stage presence zou het echt top 10 materiaal zijn
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:33:44 #209
39237 crew  H_T
2733
pi_220814324
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:32 schreef Momo het volgende:

[..]
Ze kan niet eens Nederlands
Doet haar bel het wel?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220814325
Sarah en Essyla zitten samen op zangles
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220814326
België dansend naar de top
pi_220814327
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef Ama het volgende:
Oei begint niet zo best.
Had beter kunnen playbacken idd
pi_220814328
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef Moira het volgende:
Ja toch wel guilty pleasure van dit jaar :Y het doet me denken aan nummertjes die ik 20 jaar geleden luisterde, ik weet ff niet meer welke _O-
Oh die ene
pi_220814330
België, alleen nuttig voor het goedkoop tanken.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220814331
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef Evenstar het volgende:
Als dit gezongen zou worden door iemand met.meer stage presence zou het echt top 10 materiaal zijn
Heeft België wel vaker last van idd
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:02 #216
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814332
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:32 schreef Moira het volgende:

[..]
ik ga vanavond nog wel ff wat beter beoordelen als iedereen er is maar ik denk dattie bij mij alsnog in m'n top 10 eindigt sowieso :o
Zeker niet heel boeiend maar ik vind er sowieso weinig boeiends in zitten dit jaar. Vind oprecht Paloma Rumba het leukte nummer van dit jaar :'( En Noorwegen die blijkbaar ook laag gaat eindigen
Geen boeiend jaar dit jaar nee. Maar voor mij wel al meer liedjes die ik nog zou opzetten hierna i.p.v. vorig jaar. Vorig jaar was bijna alles vlees noch vis.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:12 #217
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814334
Dit vind ik niks hoor.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:15 #218
39237 crew  H_T
2733
pi_220814337
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef Moira het volgende:
Ja toch wel guilty pleasure van dit jaar :Y het doet me denken aan nummertjes die ik 20 jaar geleden luisterde, ik weet ff niet meer welke _O-
Slow van Kylie Minogue?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220814340
Ik versta er geen bal van.
pi_220814341
Zo statisch is zij
pi_220814342
Van die hoge musical JJ stukjes erin
Nee bedankt
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:27 #222
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814343
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef Evenstar het volgende:
Als dit gezongen zou worden door iemand met.meer stage presence zou het echt top 10 materiaal zijn
Eens. Zit op zich best goed in elkaar.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220814345
Heb af en toe wel ondertiteling nodig hier
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:43 #224
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220814346
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef Cupfighter het volgende:
Dat Engels klinkt als Rutte
Stonecoal English
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220814348
Zonder beeld is dit echt een prima lied
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:48 #226
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220814349
Zou zomaar laatste kunnen worden.
pi_220814350
Semi finale materiaal
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:49 #228
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220814352
Zou wel eens 0 televote punten kunnen worden
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:51 #229
39237 crew  H_T
2733
pi_220814354
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef superniger het volgende:
België, alleen nuttig voor het goedkoop tanken.
Ze brouwen ook smakelijk bier :9
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220814356
Belgium zero points
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:56 #231
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220814357
Is het SVT of gewoon productie dat ik constant lawaai van microfoon hoor?
pi_220814359
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Meridiaan het volgende:
Zo statisch is zij
Ik vrees dat het puntenaantal ook statisch rond de nul gaat zijn
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:58 #233
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814360
Zingen over dansen terwijl je dat niet kan is niet handig.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220814361
Verschrikkelijk.
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:00 #235
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814362
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef Evenstar het volgende:
Als dit gezongen zou worden door iemand met.meer stage presence zou het echt top 10 materiaal zijn
Dit! :Y
Fuck the EBU.
pi_220814363
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef Cupfighter het volgende:
Dat Engels klinkt als Rutte
Schop je het wel ver mee
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:11 #237
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814367
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Oh die ene
ja of die andere!
Fuck the EBU.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:11 #238
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220814368
Nee
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:13 #239
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220814370
Het is ook niet echt een lekker wijf dus dat levert ook al geen stemmen op.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:14 #240
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_220814371
Goeie grutjes wat was Israẽl goed zeg, explosie vanuit de zaal ook, gaat dit nog overtroffen worden??
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_220814372
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Meridiaan het volgende:
Zonder beeld is dit echt een prima lied
Je hebt een plaat voor je kop?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:15 #242
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220814374
België valt op het eerste gehoor toch een beetje denken, had er meer van verwacht
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:15 #243
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220814375
AD: "zangeres Essyla heeft de uitstraling van een bevroren wafel."

https://www.ad.nl/show/so(...)braadworst~a68a9439/
pi_220814377
Stukje gaybar nummer
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:18 #245
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220814378
Niet eens zo slecht
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:18 #246
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814379
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef superniger het volgende:
België, alleen nuttig voor het goedkoop tanken.
Kunnen wel lekkere chocolade maken en goede frieten (ja daar is het friet).
Your beauty never ever scared me.
pi_220814384
Ik vind dit niet slecht. Geen topper maar iets van lage middenmoot moet toch haalbaar zijn
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:29 #248
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814386
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Redefine het volgende:

[..]
Geen boeiend jaar dit jaar nee. Maar voor mij wel al meer liedjes die ik nog zou opzetten hierna i.p.v. vorig jaar. Vorig jaar was bijna alles vlees noch vis.
ik heb van vorig jaar ook weinig (niets?) meer opnieuw geluisterd idd :@
Fuck the EBU.
pi_220814387
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Momo het volgende:
Zou wel eens 0 televote punten kunnen worden
ROW vote uit Baarle Nassau/Hertog
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:35 #250
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220814389
Goed gezongen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220814392
NOS is lyrisch :D
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:44 #252
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814393
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef H_T het volgende:

[..]
Slow van Kylie Minogue?
ooh dat zou nog best eens kunnen!
Fuck the EBU.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:46 #253
39237 crew  H_T
2733
pi_220814395
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Evenstar het volgende:
Is het SVT of gewoon productie dat ik constant lawaai van microfoon hoor?
Nee dat was de zangeres
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:50 #254
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_220814397
Ik twijfel over Belgïe.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_220814398
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:35 schreef Eightyone het volgende:
AD: "zangeres Essyla heeft de uitstraling van een bevroren wafel."
Edgy hoor
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:36:06 #256
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814399
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goed gezongen.
Nou, nou, nou.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:36:15 #258
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220814404
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:35 schreef H_T het volgende:

[..]
Nee dat was de zangeres
Lol, ik hoor de hele tijd alsof iemand op zijn of haar mic mept
pi_220814405
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:35 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Een oranje reet likken?
Daar schop je het ook ver mee
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:36:19 #260
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814406
en dit is dus waar we PALOMA RUMBA LET'S GOOOOO hadden moeten hebben :'(
Fuck the EBU.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:36:29 #261
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220814410
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:35 schreef Urquhart het volgende:
NOS is lyrisch :D
Ik heb het idee dat zij geen kritiek mogen geven.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:36:35 #262
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220814412
Ze leek er ook totaal geen plezier in te hebben.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220814413
Albanië is lekker bezig
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:36:38 #264
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814414
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Moira het volgende:
en dit is dus waar we PALOMA RUMBA LET'S GOOOOO hadden moeten hebben :'(
Doet er nog leuke eyecandy mee?
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:36:51 #265
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220814417
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Redefine het volgende:

[..]
Nou, nou, nou.
Dat zei Henry of Jeroen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:36:51 #266
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220814418
Like a prayer
What can change the nature of a man?
pi_220814420
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:35 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Je hebt een plaat voor je kop?
Zij heeft nul charisma en dansvermogen, dus die dit maar op plaat ja
pi_220814421
Ik geloof dat ik Nancy
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:37:15 #269
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220814423
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik twijfel over Belgïe.
Ik stond in dubio
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220814424
Albanië GENOT. Zeer vlot montuurtje
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:37:23 #271
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814427
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat zij geen kritiek mogen geven.
Die hebben het nadeel dat ze het beiden voor het eerst doen. Dan kun je eigenlijk niet echt scherp commentaar geven, omdat je anders helemaal iedereen over je heen krijgt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:37:25 #272
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814428
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Ama het volgende:

[..]
Doet er nog leuke eyecandy mee?
ik heb geen idee, ik kijk dit allemaal voor het eerst dit jaar _O- maar donderdag was PALOMA RUMBA leuk en die ging niet dooooor :'(
Fuck the EBU.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:37:29 #273
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_220814431
Stukje oedipus
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_220814433
Aan de ene kant behoorlijk kitsch, maar het heeft ook wel wat :Y
pi_220814435
Het begin van Albanië klinkt als het begin vanlike a prayer van Madonna
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:37:37 #276
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220814436
Zonnebril binnen op :')
What can change the nature of a man?
pi_220814437
Even doorspoelen dit.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:37:45 #278
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814439
Hij heeft de maliënkolder in zijn kop.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220814440
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:37 schreef Poepz0r het volgende:
Albanië GENOT. Zeer vlot montuurtje
Snelle planga noemen we dat
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:37:57 #280
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814441
Heey ondertiteling. Dit kan ik zeeeer waarderen.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:37:58 #281
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_220814442
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik twijfel over Belgïe.
Bekijk deze YouTube-video
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_220814444
Dit is best goed Albanië GENOT
pi_220814446
Dit is wel ok eigenlijk.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:38:06 #284
39237 crew  H_T
2733
pi_220814448
Albanië gaat natuurlijk niet winnen, maar ik vind het voor de afwisseling leuk dat dit nummer erbij zit ^O^
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220814449
Vreselijk.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:38:09 #286
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220814451
Doe maar de volgende
pi_220814452
Niemand verstaat dit.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:38:17 #288
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814453
Dertig man op het podium. Dat wordt een DQ.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:38:19 #289
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220814455
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:37 schreef Coco het volgende:
Zonnebril binnen op :')
Op zich met die felle lampen op je gericht, kan ik me dat nog wel voorstellen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:38:22 #290
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220814456
Mijn god......
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220814457
Stage is erg goed, maar vind hem niet bijzonder zingen
pi_220814458
Zal niet hoog eindigen denk ik
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:38:35 #293
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814460
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:38 schreef zajha het volgende:
Niemand verstaat dit.
Daarom ondertiteling.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:38:40 #294
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220814462
Nog oudere mannen voor de moeder van Alis?
pi_220814464
Die rechter kan roken onder de douche
pi_220814467
Dit is de beste tot nu toe
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:38:54 #297
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_220814469
Ik denk dat ze dit op de Balkan wel prima vinden
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_220814472
Vind het wel te pruimen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:39:17 #299
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220814473
Dit balkan nog wel eens hoog eindigen.
What can change the nature of a man?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:39:31 #300
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814475
Het is weer neem je moeder mee naar werk dag.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220814477
In tegenstelling tot Italië vorig jaar is de ondertiteling hier nogal overbodig.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')