Die weet wel beterquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:32 schreef koffieleuk het volgende:
Als je verwacht dat de Belgen doorgaan, dan gaan ze niet door. Als je niets van ze verwacht, dan gaan ze wel door
Je land heeft je nodig Loic
Doet haar bel het wel?quote:
Oh die enequote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef Moira het volgende:
Ja toch wel guilty pleasure van dit jaarhet doet me denken aan nummertjes die ik 20 jaar geleden luisterde, ik weet ff niet meer welke
Heeft België wel vaker last van iddquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef Evenstar het volgende:
Als dit gezongen zou worden door iemand met.meer stage presence zou het echt top 10 materiaal zijn
Geen boeiend jaar dit jaar nee. Maar voor mij wel al meer liedjes die ik nog zou opzetten hierna i.p.v. vorig jaar. Vorig jaar was bijna alles vlees noch vis.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:32 schreef Moira het volgende:
[..]
ik ga vanavond nog wel ff wat beter beoordelen als iedereen er is maar ik denk dattie bij mij alsnog in m'n top 10 eindigt sowieso
Zeker niet heel boeiend maar ik vind er sowieso weinig boeiends in zitten dit jaar. Vind oprecht Paloma Rumba het leukte nummer van dit jaarEn Noorwegen die blijkbaar ook laag gaat eindigen
Slow van Kylie Minogue?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef Moira het volgende:
Ja toch wel guilty pleasure van dit jaarhet doet me denken aan nummertjes die ik 20 jaar geleden luisterde, ik weet ff niet meer welke
Eens. Zit op zich best goed in elkaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef Evenstar het volgende:
Als dit gezongen zou worden door iemand met.meer stage presence zou het echt top 10 materiaal zijn
Stonecoal Englishquote:
Ze brouwen ook smakelijk bierquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef superniger het volgende:
België, alleen nuttig voor het goedkoop tanken.
Ik vrees dat het puntenaantal ook statisch rond de nul gaat zijnquote:
Dit!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef Evenstar het volgende:
Als dit gezongen zou worden door iemand met.meer stage presence zou het echt top 10 materiaal zijn
Je hebt een plaat voor je kop?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Meridiaan het volgende:
Zonder beeld is dit echt een prima lied
Kunnen wel lekkere chocolade maken en goede frieten (ja daar is het friet).quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef superniger het volgende:
België, alleen nuttig voor het goedkoop tanken.
ik heb van vorig jaar ook weinig (niets?) meer opnieuw geluisterd iddquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen boeiend jaar dit jaar nee. Maar voor mij wel al meer liedjes die ik nog zou opzetten hierna i.p.v. vorig jaar. Vorig jaar was bijna alles vlees noch vis.
ROW vote uit Baarle Nassau/Hertogquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Momo het volgende:
Zou wel eens 0 televote punten kunnen worden
Nee dat was de zangeresquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Evenstar het volgende:
Is het SVT of gewoon productie dat ik constant lawaai van microfoon hoor?
Edgy hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:35 schreef Eightyone het volgende:
AD: "zangeres Essyla heeft de uitstraling van een bevroren wafel."
Nou, nou, nou.quote:
Lol, ik hoor de hele tijd alsof iemand op zijn of haar mic meptquote:
Ik heb het idee dat zij geen kritiek mogen geven.quote:
Doet er nog leuke eyecandy mee?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Moira het volgende:
en dit is dus waar we PALOMA RUMBA LET'S GOOOOO hadden moeten hebben
Ik stond in dubioquote:
Die hebben het nadeel dat ze het beiden voor het eerst doen. Dan kun je eigenlijk niet echt scherp commentaar geven, omdat je anders helemaal iedereen over je heen krijgt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat zij geen kritiek mogen geven.
ik heb geen idee, ik kijk dit allemaal voor het eerst dit jaarquote:
Op zich met die felle lampen op je gericht, kan ik me dat nog wel voorstellen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |