abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220814122
dans stukje
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:17 #102
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814123
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Die van vorig jaar van Duitsland luister ik nog wel eens
Een van de weinige goede liedjes van vorig jaar.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:18 #103
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220814125
Leuke veldvulling wat mij betreft!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:25 #104
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814128
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:25 schreef totebel het volgende:
Ok, Duitsland wil ook al jaren niet winnen
Die kunnen net als Engeland toch ook wel iets beters sturen. Zijn niet de minste landen in de muziekwereld.
Your beauty never ever scared me.
pi_220814131
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
99 luftballonnen?
Nee iets van de laatste paar jaar. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220814132
vahaaalssss
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:33 #107
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814135
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het is gewoon helemaal kut uitgevoerd joh. Stuur dan iemand die een beetje kan zingen.
Dat ook nog ja.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220814136
Niet onaardig
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:34 #109
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220814138
30 points *O*
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220814141
Over liedjes die een samenraapsel van eerdere succesnummers zijn gesproken
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:42 #111
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220814143
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuke veldvulling wat mij betreft!
Voor op de bank.
What can change the nature of a man?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:45 #112
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220814144
Ik vraag mij af wat Noorwegen heeft gedaan om een waarschuwing te krijgen omdat het te sexy was als ik hier bijna kan liplezen
pi_220814145
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:48 #114
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814146
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:25 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
Geducht concurrentie van het VK, België en Oostenrijk hoor: ik zou ze nog niet afschrijven.

Bovendien richt Saartje zich op de Britse stemmers
België toch nog guilty pleasuretje denk ik hoor O+
Fuck the EBU.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:50 #115
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220814149
Ze kan niet zingen maar ik vind het een prima act.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:51 #116
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_220814150
Zo dan vrouwke, die lange noot hoeft niet per se .
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_220814151
Kan ermee door
pi_220814152
Duitsland thiccccc
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:55 #119
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220814153
Mot je kijkuh Johnnie, geile wijvuh!
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220814154
Duitsland 2027

(Namens Australië)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220814159
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:25 schreef Cupfighter het volgende:
Dit wordt geen laatste
Best aardig deuntje
Ik denk dat niemand hier de telefoon voor pakt en echt juryvoer is het ook niet.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:08 #122
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220814160
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef H_T het volgende:
Had Duitsland eigenlijk betere opties in de nationale selectie?
Ja zeker. Sarah was gewoon bekendste naam
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:11 #123
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220814161
@Ama in de SF was er 1 liedje waarvan de Engelse vertaling onder in beeld kwam. Ik weet echter niet meer van wie en dus ook niet of ie vanavond nog komt :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220814162
Heb het idee dat ik dit leuker vond dan in de halve finale van ze
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:17 #125
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814163
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Fred_B het volgende:
Duitsland 2027

(Namens Australië)
Waarom niet gewoon plek 2?
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')