Een van de weinige goede liedjes van vorig jaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Die van vorig jaar van Duitsland luister ik nog wel eens
Die kunnen net als Engeland toch ook wel iets beters sturen. Zijn niet de minste landen in de muziekwereld.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:25 schreef totebel het volgende:
Ok, Duitsland wil ook al jaren niet winnen
Nee iets van de laatste paar jaar.quote:
Dat ook nog ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is gewoon helemaal kut uitgevoerd joh. Stuur dan iemand die een beetje kan zingen.
België toch nog guilty pleasuretje denk ik hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:25 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Geducht concurrentie van het VK, België en Oostenrijk hoor: ik zou ze nog niet afschrijven.
Bovendien richt Saartje zich op de Britse stemmers
Ik denk dat niemand hier de telefoon voor pakt en echt juryvoer is het ook niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:25 schreef Cupfighter het volgende:
Dit wordt geen laatste
Best aardig deuntje
Ja zeker. Sarah was gewoon bekendste naamquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef H_T het volgende:
Had Duitsland eigenlijk betere opties in de nationale selectie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |