quote:
Ik heb er ECHT kijk op.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:23 schreef Salina het volgende:
Dit krijgt 4 sterren (op 5) in de AD voorbeschouwing.
Ik vrees het ergste voor de rest van de avond. [ afbeelding ]
Niemand neemt het AD serieusquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:23 schreef Salina het volgende:
Dit krijgt 4 sterren (op 5) in de AD voorbeschouwing.
Ik vrees het ergste voor de rest van de avond. [ afbeelding ]
Het ADquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:23 schreef Salina het volgende:
Dit krijgt 4 sterren (op 5) in de AD voorbeschouwing.
Ik vrees het ergste voor de rest van de avond. [ afbeelding ]
Jawelquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:23 schreef ViaVertex het volgende:
[..]
Is dat niet eigenlijk het hele punt van het eurovision? Dat er in lokale taal wordt gezongen?
Dat was vroeger wel zo. Eigen taal of jn het engelsquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:23 schreef ViaVertex het volgende:
[..]
Is dat niet eigenlijk het hele punt van het eurovision? Dat er in lokale taal wordt gezongen?
Hehequote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga Delta (AUS) supporten.![]()
Laatste stem was Maneskin.
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:15 schreef Gretz het volgende:
Zou tof zijn als Delta Goodrem 💛 nog eens mee gaat doen voor Australië
Snelste voorbeschouwing in 3 minuten max die ik kon vinden.quote:
Wees blij dat wij er niet zijn met Frans Duytsquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel verwarrend. Duitsland met Sara Engels en Engeland (GB) met Eins, Zwei, Drei.
Ik ookquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Die van vorig jaar van Duitsland luister ik nog wel eens
Geducht concurrentie van het VK, België en Oostenrijk hoor: ik zou ze nog niet afschrijven.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:23 schreef Redefine het volgende:
Zou Duitsland na als een na eerste te moeten als een na laatste gaan eindigen?
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wees blij dat wij er niet zijn met Frans Duyts
99 luftballonnen?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Die van vorig jaar van Duitsland luister ik nog wel eens
Het is gewoon helemaal kut uitgevoerd joh. Stuur dan iemand die een beetje kan zingen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:25 schreef Redefine het volgende:
Het is op zich best een aardig nummer uitgezonderd het refrein met de rijmelarij van likmevestje.
Maar als je er de hele tijd volledig naast zit, zit je dan niet gewoon goed?quote:
Als een hoofdletter ontbreekt zit de ene hand elders. Denk ik altijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |