abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:21:34 #26
39237 crew  H_T
2733
pi_220813993
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:19 schreef koffieleuk het volgende:
Pubquiz verloren omdat we hadden gegokt dat Waterloo in Vlaanderen lag ipv Wallonië. Scheelt verdomd weinig
Zonde! Maar lekker bezig :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:21:47 #27
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813997
Maar opzich wel een lekker deuntje.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:21:52 #28
39237 crew  H_T
2733
pi_220813998
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Doen we volgend jaar weer mee eigenlijk?
Is nog niet bekend
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220813999
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:20 schreef Ama het volgende:
Ik vind het heel irritant als ik het niet kan verstaan en dus niet weet wat ze zingen.
Dan ga je een lange avond tegemoet
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220814001
ai
pi_220814003
Maar weer eens een act die eruit ziet als een videoclip. Het is net 2 uur lang TMF zo.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:22:05 #32
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220814004
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:19 schreef koffieleuk het volgende:
Pubquiz verloren omdat we hadden gegokt dat Waterloo in Vlaanderen lag ipv Wallonië. Scheelt verdomd weinig
Ik was er ooit een keer en het was wel duidelijk dat ze er Frans spraken
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:22:08 #33
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220814005
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:21 schreef Ama het volgende:
Mijn Deens is niet zo best.
Zijn zang evenmin.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220814006
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:21 schreef totebel het volgende:

[..]
Deze versta ik in elk geval wel. De balkanlanden jammer genoeg niet. Mijn 15-jarige zelf was meteen verliefd geweest
Vond het afgelopen week wel erg leuk dat hij zo kort op de video zat dat de meeste ESf deelnemers weldegelijk hetero waren.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:22:10 #35
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814007
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Dan ga je een lange avond tegemoet
Ja ik weet.
Your beauty never ever scared me.
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:22:14 #36
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814008
Wat doet dit op plek 7 in de odds en Noorwegen op 18??
Fuck the EBU.
pi_220814009
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:21 schreef Evenstar het volgende:
Ik snap serieus niet dat die een kanshebber zou moeten zijn
Hooguit voor de top 10
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220814016
Copycat van de laatste winnaars
Niet mijn ding
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:22:44 #39
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814018
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:21 schreef Evenstar het volgende:
Ik snap serieus niet dat die een kanshebber zou moeten zijn
Ik ook niet. In de clipversie wel een van de beteren. In deze uitvoering is het wel ok. Op zich nog wel bottom top tien, maar meer dan dat?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:22:48 #40
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814020
Deuntje is wel prima.
Your beauty never ever scared me.
pi_220814021
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:22 schreef Moira het volgende:
Wat doet dit op plek 7 in de odds en Noorwegen op 18??
Alleen een beetje yay yay zingen :')
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:22:51 #42
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220814023
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:19 schreef koffieleuk het volgende:
Pubquiz verloren omdat we hadden gegokt dat Waterloo in Vlaanderen lag ipv Wallonië. Scheelt verdomd weinig
Zo vond je je Waterloo.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220814024
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:21 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Stemmen binnen van @:koffieleuk jongens!

[ afbeelding ]
Met die van mij erbij had Kaarija wel gewonnen
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:23:01 #44
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220814025
Dit is wel een topper toch?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:23:06 #45
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814027
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:22 schreef Cupfighter het volgende:
Copycat van de laatste winnaars
Niet mijn ding
Dit lijkt daar totaal niet op.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:23:07 #46
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220814028
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:19 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ben blij dat ik na vanavond niet meer naar deze hosts hoef te kijken.

Met name zij klopt niet qua lichaam en hoofd ofzo :P
Die typische niet-natural-look die je tegenwoordig overal in showbizz land ziet. Willen allemaal dezelfde jukbeenderen, dezelfde lippen, dezelfde kaaklijn, hetzelfde vet percentage in het gezicht. Voila.
pi_220814029
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:20 schreef Ama het volgende:
Ik vind het heel irritant als ik het niet kan verstaan en dus niet weet wat ze zingen.
Is dat niet eigenlijk het hele punt van het eurovision? Dat er in lokale taal wordt gezongen?
pi_220814031
Klinkt als een Turkennummer
pi_220814033
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:22 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Ik was er ooit een keer en het was wel duidelijk dat ze er Frans spraken
Geen Frans kunnen :')
pi_220814034
Dit krijgt 4 sterren (op 5) in de AD voorbeschouwing.
Ik vrees het ergste voor de rest van de avond.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')