Bij welke bouwmarkt verkopen ze zulke planken?quote:
Sara zingt straks in het Engels.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:14 schreef Ama het volgende:
Nu heb ik Duitsland dit jaar nog niet gehoord maar het beloofd weinig goeds als ik de antwoorden lees.
Franse vlaggen anders zienquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Toch mis ik de Nederlandse vlaggetjes wel.
Dat hoeft natuurlijk geen enkel probleem te zijn. Genoeg talent over.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Degene die nog een goedlopende carrière hebben willen over het algemeen niet
Nog liever de inhoudquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:14 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zou graag de achterkant van de jurk bewonderen
Wie niet?quote:
Halve finale van dinsdag en donderdagquote:
Nee ik ben gewoon echt.quote:
Ik denk dat niemand er eentje heeft staanquote:
Och hou op hoor.quote:
Van mij ook niet. Al is dat niet anders dan alle jaren hiervoorquote:
Laatste twee jaren maximaal gestemd en geen enkele bevestiging dat ook maar één is aangekomen. Voor mij even niet dusquote:
Ik ga Delta (AUS) supporten.quote:
J́a, toen presenteerden zij ookquote:
Dat is van zo'n hoog niveau dat wij er niks van begrijpen.quote:
Eén van de klassieke Oostenrijkse kunstvormen!quote:
Ik mis nog het ongezouten commentaar van Jan Smit.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:18 schreef Spablauw214 het volgende:
Het commentaar is matig hoor. Je kan van alles zeggen van Cornald maar hij geeft zo veel meer achtergrond, feitjes en ESF-historie dan KIDV en Henri. Het is wel droogjes zo.
Dan kunnen ze de telefoonnummers die nu al 10 keer op Israël stemmen eruit filteren dat die niet meetellen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:18 schreef PzKpfw het volgende:
Nog geen deelnemer gehoord maar we kunnen al stemmen
Maneskinquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga Delta (AUS) supporten.![]()
Laatste stem was Maneskin.
ROW wordt wel gewoon Israel hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga Delta (AUS) supporten.![]()
Laatste stem was Maneskin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |