Nam de hele show over.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die was toen bij de vorige keer in Oostenrijk wel echt heel vervelend aanwezig ja.
Duitsland net zo hoor. Die kunnen ook echt wel beter.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Snap het niet dat een land als Engeland niet beter kan. Wetende wat er allemaal vandaan komt muzikaal gezien.
Zit niet veel lucht in danquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:13 schreef totebel het volgende:
Ik blijf er bij, de presentatoren blijven een jaren 70 pornoacteur en een opblaaspop Barbie
Het lijkt verdorie net Björn Ulvaeusquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:13 schreef Redefine het volgende:
Ah hij heeft weer een ander trainingspak van het rek gepakt.
Hoef je je ook niet bewusteloos te blazen.quote:
Zolang die elke keer weer denken dat het de schuld is van Brexit zullen ze niks anders gaan proberen. Spaceman leek een keerpunt, maar ze hebben niks geleerd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Snap het niet dat een land als Engeland niet beter kan. Wetende wat er allemaal vandaan komt muzikaal gezien.
Degene die nog een goedlopende carrière hebben willen over het algemeen nietquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Snap het niet dat een land als Engeland niet beter kan. Wetende wat er allemaal vandaan komt muzikaal gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |