quote:
Ik heb er ECHT kijk op.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:23 schreef Salina het volgende:
Dit krijgt 4 sterren (op 5) in de AD voorbeschouwing.
Ik vrees het ergste voor de rest van de avond. [ afbeelding ]
Niemand neemt het AD serieusquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:23 schreef Salina het volgende:
Dit krijgt 4 sterren (op 5) in de AD voorbeschouwing.
Ik vrees het ergste voor de rest van de avond. [ afbeelding ]
Het ADquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:23 schreef Salina het volgende:
Dit krijgt 4 sterren (op 5) in de AD voorbeschouwing.
Ik vrees het ergste voor de rest van de avond. [ afbeelding ]
Jawelquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:23 schreef ViaVertex het volgende:
[..]
Is dat niet eigenlijk het hele punt van het eurovision? Dat er in lokale taal wordt gezongen?
Dat was vroeger wel zo. Eigen taal of jn het engelsquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:23 schreef ViaVertex het volgende:
[..]
Is dat niet eigenlijk het hele punt van het eurovision? Dat er in lokale taal wordt gezongen?
Hehequote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga Delta (AUS) supporten.![]()
Laatste stem was Maneskin.
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:15 schreef Gretz het volgende:
Zou tof zijn als Delta Goodrem 💛 nog eens mee gaat doen voor Australië
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |