Ohquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat kan weleens geen Pro-Israel land zijn.
Suggestieve heupbewegingen geloof ik. Moet je ook niet willen op het Songfestivalquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Evenstar het volgende:
Ik vraag mij af wat Noorwegen heeft gedaan om een waarschuwing te krijgen omdat het te sexy was als ik hier bijna kan liplezen
Zoals Israël al een paar jaar doet. Daarom ook zo leuk al die televote stemmen en nauwelijks streams die geluisterd worden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:28 schreef totebel het volgende:
Ik blijf dit een goed gezongen forgettable nummer vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt top 5 denk ikquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:29 schreef Moira het volgende:
Toch wel beste zang en beste nummer tot nu toe
Albanië komt zo nog langsquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:ama in de SF was er 1 liedje waarvan de Engelse vertaling onder in beeld kwam. Ik weet echter niet meer van wie en dus ook niet of ie vanavond nog komt
Ja ik zou dat objectief zonder sympathyvotes ook wel echt uitendelijk nog in mijn top 5 hebben staan denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |