abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220814122
dans stukje
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:17 #102
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814123
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Die van vorig jaar van Duitsland luister ik nog wel eens
Een van de weinige goede liedjes van vorig jaar.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:18 #103
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220814125
Leuke veldvulling wat mij betreft!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:25 #104
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814128
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:25 schreef totebel het volgende:
Ok, Duitsland wil ook al jaren niet winnen
Die kunnen net als Engeland toch ook wel iets beters sturen. Zijn niet de minste landen in de muziekwereld.
Your beauty never ever scared me.
pi_220814131
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
99 luftballonnen?
Nee iets van de laatste paar jaar. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220814132
vahaaalssss
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:33 #107
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814135
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het is gewoon helemaal kut uitgevoerd joh. Stuur dan iemand die een beetje kan zingen.
Dat ook nog ja.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220814136
Niet onaardig
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:34 #109
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220814138
30 points *O*
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220814141
Over liedjes die een samenraapsel van eerdere succesnummers zijn gesproken
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:42 #111
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220814143
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuke veldvulling wat mij betreft!
Voor op de bank.
What can change the nature of a man?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:45 #112
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220814144
Ik vraag mij af wat Noorwegen heeft gedaan om een waarschuwing te krijgen omdat het te sexy was als ik hier bijna kan liplezen
pi_220814145
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:48 #114
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814146
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:25 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
Geducht concurrentie van het VK, België en Oostenrijk hoor: ik zou ze nog niet afschrijven.

Bovendien richt Saartje zich op de Britse stemmers
België toch nog guilty pleasuretje denk ik hoor O+
Fuck the EBU.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:50 #115
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220814149
Ze kan niet zingen maar ik vind het een prima act.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:51 #116
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_220814150
Zo dan vrouwke, die lange noot hoeft niet per se .
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_220814151
Kan ermee door
pi_220814152
Duitsland thiccccc
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:55 #119
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220814153
Mot je kijkuh Johnnie, geile wijvuh!
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220814154
Duitsland 2027

(Namens Australië)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220814159
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:25 schreef Cupfighter het volgende:
Dit wordt geen laatste
Best aardig deuntje
Ik denk dat niemand hier de telefoon voor pakt en echt juryvoer is het ook niet.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:08 #122
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220814160
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef H_T het volgende:
Had Duitsland eigenlijk betere opties in de nationale selectie?
Ja zeker. Sarah was gewoon bekendste naam
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:11 #123
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220814161
@Ama in de SF was er 1 liedje waarvan de Engelse vertaling onder in beeld kwam. Ik weet echter niet meer van wie en dus ook niet of ie vanavond nog komt :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220814162
Heb het idee dat ik dit leuker vond dan in de halve finale van ze
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:17 #125
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814163
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Fred_B het volgende:
Duitsland 2027

(Namens Australië)
Waarom niet gewoon plek 2?
Your beauty never ever scared me.
pi_220814164
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Ama het volgende:

[..]
Die kunnen net als Engeland toch ook wel iets beters sturen. Zijn niet de minste landen in de muziekwereld.
Precies dat! Zeggen wij al jaren hier thuis
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:28 #127
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814167
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Meridiaan het volgende:
Over liedjes die een samenraapsel van eerdere succesnummers zijn gesproken
Dit hebben Griekenland en Cyprus beiden al tien keer gestuurd ja.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:32 #128
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220814169
Oh ja, mute en even plaspauze. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220814173
Israël
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:36 #130
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220814174
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Coco het volgende:

[..]
Voor op de bank.
Mag ook.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220814175
Nu luisteren we Joost *O* *O* *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220814177
VRT ; zo veel valse noten vanavond, waar zijn we aan begonnen
pi_220814178
Volgens Henri is er niet veel op aan te merken. Verdorie geen noot zuiver gezongen de tering zeg.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:42 #134
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814179
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:ama in de SF was er 1 liedje waarvan de Engelse vertaling onder in beeld kwam. Ik weet echter niet meer van wie en dus ook niet of ie vanavond nog komt :@
Dat kan ik erg waarderen als ze zoiets doen. Weet ik tenminste waar het over gaat. :@
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:46 #135
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220814181
Even poepen
pi_220814183
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar als je er de hele tijd volledig naast zit, zit je dan niet gewoon goed?
Heb je Cyprus donderdag gehoord?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:57 #137
39237 crew  H_T
2733
pi_220814185
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Ama het volgende:

[..]
Die kunnen net als Engeland toch ook wel iets beters sturen. Zijn niet de minste landen in de muziekwereld.
Paar jaar terug hadden ze bijna die kerel gestuurd van 'Dicke Titten, Kartoffelsalat'
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:28:07 #138
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220814188
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
Heb je Cyprus donderdag gehoord?
Ja. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:28:07 #139
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_220814189
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Heb het idee dat ik dit leuker vond dan in de halve finale van ze
Had ik net met Denemarken. Soms moet je iets toch vaker horen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_220814190
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Ama het volgende:

[..]
Waarom niet gewoon plek 2?
Dat kan weleens geen Pro-Israel land zijn.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220814191
ff wat wijn inschenken
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:28:13 #142
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220814194
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220814196
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, mute en even plaspauze. :)
Dat zal ze leren! Boycot dan heel het songfestival.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:28:21 #144
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220814198
Hey Eus
What can change the nature of a man?
pi_220814199
Iedereen aan het schuimbekken nu.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:28:29 #146
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814200
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef totebel het volgende:

[..]
Precies dat! Zeggen wij al jaren hier thuis
Het lukt Zweden ook.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:28:30 #147
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_220814201
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_220814203
Ik blijf dit een goed gezongen forgettable nummer vinden.
  Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:28:46 #149
109131 crew  sportfreak
pi_220814204
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Ama het volgende:

[..]
Die kunnen net als Engeland toch ook wel iets beters sturen. Zijn niet de minste landen in de muziekwereld.
Op Michael Schulte (4e in 2018) na is al het al 15 jaar niks. Alsof ze denken dat de manier waarop ze in 2010 wonnen nog steeds kan scoren.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:28:53 #150
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220814206
Origineel van Anouk beter
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:28:56 #151
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814208
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:28 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Dat kan weleens geen Pro-Israel land zijn.
Oh
Your beauty never ever scared me.
pi_220814212
O ja, die Duo Penotti dames
pi_220814215

Weer sluikreclame
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220814217
Hoeveel karaats is die diamant op de stage?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:29:21 #155
39237 crew  H_T
2733
pi_220814218
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Evenstar het volgende:
Ik vraag mij af wat Noorwegen heeft gedaan om een waarschuwing te krijgen omdat het te sexy was als ik hier bijna kan liplezen
Suggestieve heupbewegingen geloof ik. Moet je ook niet willen op het Songfestival

Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:29:21 #156
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814219
Toch wel beste zang en beste nummer tot nu toe :@
Fuck the EBU.
pi_220814221
Deden de Beatles beter uiteraard
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:29:23 #158
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220814222
Oke liedje, verder niks.
What can change the nature of a man?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:29:26 #159
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814223
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:28 schreef totebel het volgende:
Ik blijf dit een goed gezongen forgettable nummer vinden.
Zoals Israël al een paar jaar doet. Daarom ook zo leuk al die televote stemmen en nauwelijks streams die geluisterd worden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220814224
Eerste zuivere zanger van vandaag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220814225
We hebben een winnaar :)
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:29:31 #162
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220814226
Mooi dat Israël gewoon meedoet.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220814228
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:29 schreef Moira het volgende:
Toch wel beste zang en beste nummer tot nu toe :@
Wordt top 5 denk ik
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220814230
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:ama in de SF was er 1 liedje waarvan de Engelse vertaling onder in beeld kwam. Ik weet echter niet meer van wie en dus ook niet of ie vanavond nog komt :@
Albanië komt zo nog langs :Y
pi_220814237
De danseressen hebben in de jurk van Linda Wagenmakers lopen knippen
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 21:30:08 #166
284411 crew  heywoodu
pi_220814239
Irritant genoeg is Israël best goed. Dat plus alle gratis stemmen omdat Israël maakt het wel gevaarlijk.
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:30:18 #167
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814241
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:29 schreef koffieleuk het volgende:

[..]
Wordt top 5 denk ik
Ja ik zou dat objectief zonder sympathyvotes ook wel echt uitendelijk nog in mijn top 5 hebben staan denk ik :o en dat zegt dan meer over dit jaar :@ maar deze blijft best hangen, iig het refrein
Fuck the EBU.
pi_220814243
Aiaiaiaiaiaiiai
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:30:19 #169
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220814244
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Ama het volgende:

[..]
Waarom niet gewoon plek 2?
Nummer 1 mag het wmb beslissen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:30:26 #170
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814248
Aiaiaiaiaiaia jajajaja
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220814250
ai ai ai oh oh oh
pi_220814251
Dit is best prima
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:30:42 #173
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220814253
In dat geval dus Australië
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220814264
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:30 schreef 3rr0r het volgende:
Dit is best prima
Dankje Hans doen we niks mee
pi_220814265
Zouden ze ook extra stemmen van Frankrijk krijgen hiervoor?
pi_220814267
Stem doet me een beetje aan Freddie, die hunk van Hongarije 2016
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220814269
Goed nummer.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:14 #179
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814272
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:30 schreef Moira het volgende:

[..]
Ja ik zou dat objectief zonder sympathyvotes ook wel echt uitendelijk nog in mijn top 5 hebben staan denk ik :o en dat zegt dan meer over dit jaar :@ maar deze blijft best hangen, iig het refrein
Bij mij staat dit objectief gezien ergens rond plek 15. Niet slecht, maar echt heel boeiend is het ook weer niet.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220814273
Dat hebben we ook weer gehad
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:24 #181
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220814274
Knoppers ding gevonden als snack. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220814275
Israel is vaak sterk.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:33 #183
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814277
Ja ach best prima.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:43 #184
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220814279
Amai
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220814280
VRT stel je voor dat ze sandra heette ipv michelle
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:48 #186
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814281
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:31 schreef koffieleuk het volgende:
Stem doet me een beetje aan Freddie, die hunk van Hongarije 2016
Ah dat was wel een pionier.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220814282
Belgen nu :)
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:54 #188
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220814285
What can change the nature of a man?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:56 #189
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220814286
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:31 schreef TanteMathilde het volgende:
Zouden ze ook extra stemmen van Frankrijk krijgen hiervoor?
Leverde Nederland geen fuck op een aantal jaar terug. :')
pi_220814288
Prima gezongen
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:32:03 #191
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220814289
Hup Belgen
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220814291
Ik heb getwijfeld over België
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:32:21 #193
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220814293
Goesting
What can change the nature of a man?
pi_220814294
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Lever Nederland geen fuck op een aantal jaar terug. :')
Claude kan niet zo goed zingen
pi_220814295
Belgen hopen op uw stem
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:32:43 #196
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814303
Het baslijntje van dit nummer is wel erg lekker.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220814304
Als je verwacht dat de Belgen doorgaan, dan gaan ze niet door. Als je niets van ze verwacht, dan gaan ze wel door

Je land heeft je nodig Loic
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220814305
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
Belgen hopen op uw stem
Hoop is uitgestelde teleurstelling
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:32:51 #199
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814307
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:31 schreef Redefine het volgende:

[..]
Bij mij staat dit objectief gezien ergens rond plek 15. Niet slecht, maar echt heel boeiend is het ook weer niet.
ik ga vanavond nog wel ff wat beter beoordelen als iedereen er is maar ik denk dattie bij mij alsnog in m'n top 10 eindigt sowieso :o
Zeker niet heel boeiend maar ik vind er sowieso weinig boeiends in zitten dit jaar. Vind oprecht Paloma Rumba het leukte nummer van dit jaar :'( En Noorwegen die blijkbaar ook laag gaat eindigen
Fuck the EBU.
pi_220814308
België haalt pas een finale als er 5 concurrenten niet meedoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')