abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220814265
Zouden ze ook extra stemmen van Frankrijk krijgen hiervoor?
pi_220814267
Stem doet me een beetje aan Freddie, die hunk van Hongarije 2016
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220814269
Goed nummer.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:14 #179
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814272
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:30 schreef Moira het volgende:

[..]
Ja ik zou dat objectief zonder sympathyvotes ook wel echt uitendelijk nog in mijn top 5 hebben staan denk ik :o en dat zegt dan meer over dit jaar :@ maar deze blijft best hangen, iig het refrein
Bij mij staat dit objectief gezien ergens rond plek 15. Niet slecht, maar echt heel boeiend is het ook weer niet.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220814273
Dat hebben we ook weer gehad
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:24 #181
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220814274
Knoppers ding gevonden als snack. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220814275
Israel is vaak sterk.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:33 #183
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814277
Ja ach best prima.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:43 #184
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220814279
Amai
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220814280
VRT stel je voor dat ze sandra heette ipv michelle
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:48 #186
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814281
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:31 schreef koffieleuk het volgende:
Stem doet me een beetje aan Freddie, die hunk van Hongarije 2016
Ah dat was wel een pionier.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220814282
Belgen nu :)
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:54 #188
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220814285
What can change the nature of a man?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:56 #189
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220814286
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:31 schreef TanteMathilde het volgende:
Zouden ze ook extra stemmen van Frankrijk krijgen hiervoor?
Leverde Nederland geen fuck op een aantal jaar terug. :')
pi_220814288
Prima gezongen
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:32:03 #191
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220814289
Hup Belgen
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220814291
Ik heb getwijfeld over België
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:32:21 #193
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220814293
Goesting
What can change the nature of a man?
pi_220814294
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Lever Nederland geen fuck op een aantal jaar terug. :')
Claude kan niet zo goed zingen
pi_220814295
Belgen hopen op uw stem
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:32:43 #196
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814303
Het baslijntje van dit nummer is wel erg lekker.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220814304
Als je verwacht dat de Belgen doorgaan, dan gaan ze niet door. Als je niets van ze verwacht, dan gaan ze wel door

Je land heeft je nodig Loic
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220814305
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
Belgen hopen op uw stem
Hoop is uitgestelde teleurstelling
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:32:51 #199
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814307
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:31 schreef Redefine het volgende:

[..]
Bij mij staat dit objectief gezien ergens rond plek 15. Niet slecht, maar echt heel boeiend is het ook weer niet.
ik ga vanavond nog wel ff wat beter beoordelen als iedereen er is maar ik denk dattie bij mij alsnog in m'n top 10 eindigt sowieso :o
Zeker niet heel boeiend maar ik vind er sowieso weinig boeiends in zitten dit jaar. Vind oprecht Paloma Rumba het leukte nummer van dit jaar :'( En Noorwegen die blijkbaar ook laag gaat eindigen
Fuck the EBU.
pi_220814308
België haalt pas een finale als er 5 concurrenten niet meedoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')