Bij mij staat dit objectief gezien ergens rond plek 15. Niet slecht, maar echt heel boeiend is het ook weer niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ik zou dat objectief zonder sympathyvotes ook wel echt uitendelijk nog in mijn top 5 hebben staan denk iken dat zegt dan meer over dit jaar
maar deze blijft best hangen, iig het refrein
Ah dat was wel een pionier.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:31 schreef koffieleuk het volgende:
Stem doet me een beetje aan Freddie, die hunk van Hongarije 2016
Leverde Nederland geen fuck op een aantal jaar terug.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:31 schreef TanteMathilde het volgende:
Zouden ze ook extra stemmen van Frankrijk krijgen hiervoor?
Claude kan niet zo goed zingenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Lever Nederland geen fuck op een aantal jaar terug.
ik ga vanavond nog wel ff wat beter beoordelen als iedereen er is maar ik denk dattie bij mij alsnog in m'n top 10 eindigt sowiesoquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij mij staat dit objectief gezien ergens rond plek 15. Niet slecht, maar echt heel boeiend is het ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |