abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220814164
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Ama het volgende:

[..]
Die kunnen net als Engeland toch ook wel iets beters sturen. Zijn niet de minste landen in de muziekwereld.
Precies dat! Zeggen wij al jaren hier thuis
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:28 #127
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814167
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Meridiaan het volgende:
Over liedjes die een samenraapsel van eerdere succesnummers zijn gesproken
Dit hebben Griekenland en Cyprus beiden al tien keer gestuurd ja.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:32 #128
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220814169
Oh ja, mute en even plaspauze. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220814173
Israël
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:36 #130
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220814174
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Coco het volgende:

[..]
Voor op de bank.
Mag ook.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220814175
Nu luisteren we Joost *O* *O* *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220814177
VRT ; zo veel valse noten vanavond, waar zijn we aan begonnen
pi_220814178
Volgens Henri is er niet veel op aan te merken. Verdorie geen noot zuiver gezongen de tering zeg.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:42 #134
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814179
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:ama in de SF was er 1 liedje waarvan de Engelse vertaling onder in beeld kwam. Ik weet echter niet meer van wie en dus ook niet of ie vanavond nog komt :@
Dat kan ik erg waarderen als ze zoiets doen. Weet ik tenminste waar het over gaat. :@
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:46 #135
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220814181
Even poepen
pi_220814183
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar als je er de hele tijd volledig naast zit, zit je dan niet gewoon goed?
Heb je Cyprus donderdag gehoord?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:57 #137
39237 crew  H_T
2733
pi_220814185
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Ama het volgende:

[..]
Die kunnen net als Engeland toch ook wel iets beters sturen. Zijn niet de minste landen in de muziekwereld.
Paar jaar terug hadden ze bijna die kerel gestuurd van 'Dicke Titten, Kartoffelsalat'
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:28:07 #138
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220814188
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
Heb je Cyprus donderdag gehoord?
Ja. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:28:07 #139
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_220814189
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Heb het idee dat ik dit leuker vond dan in de halve finale van ze
Had ik net met Denemarken. Soms moet je iets toch vaker horen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_220814190
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Ama het volgende:

[..]
Waarom niet gewoon plek 2?
Dat kan weleens geen Pro-Israel land zijn.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220814191
ff wat wijn inschenken
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:28:13 #142
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220814194
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220814196
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, mute en even plaspauze. :)
Dat zal ze leren! Boycot dan heel het songfestival.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:28:21 #144
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220814198
Hey Eus
What can change the nature of a man?
pi_220814199
Iedereen aan het schuimbekken nu.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:28:29 #146
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814200
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef totebel het volgende:

[..]
Precies dat! Zeggen wij al jaren hier thuis
Het lukt Zweden ook.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:28:30 #147
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_220814201
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_220814203
Ik blijf dit een goed gezongen forgettable nummer vinden.
  Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:28:46 #149
109131 crew  sportfreak
pi_220814204
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Ama het volgende:

[..]
Die kunnen net als Engeland toch ook wel iets beters sturen. Zijn niet de minste landen in de muziekwereld.
Op Michael Schulte (4e in 2018) na is al het al 15 jaar niks. Alsof ze denken dat de manier waarop ze in 2010 wonnen nog steeds kan scoren.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:28:53 #150
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220814206
Origineel van Anouk beter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')