Precies dat! Zeggen wij al jaren hier thuisquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Die kunnen net als Engeland toch ook wel iets beters sturen. Zijn niet de minste landen in de muziekwereld.
Dit hebben Griekenland en Cyprus beiden al tien keer gestuurd ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Meridiaan het volgende:
Over liedjes die een samenraapsel van eerdere succesnummers zijn gesproken
Mag ook.quote:
Dat kan ik erg waarderen als ze zoiets doen. Weet ik tenminste waar het over gaat.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:ama in de SF was er 1 liedje waarvan de Engelse vertaling onder in beeld kwam. Ik weet echter niet meer van wie en dus ook niet of ie vanavond nog komt
Heb je Cyprus donderdag gehoord?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als je er de hele tijd volledig naast zit, zit je dan niet gewoon goed?
Paar jaar terug hadden ze bijna die kerel gestuurd van 'Dicke Titten, Kartoffelsalat'quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Die kunnen net als Engeland toch ook wel iets beters sturen. Zijn niet de minste landen in de muziekwereld.
Had ik net met Denemarken. Soms moet je iets toch vaker horen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Heb het idee dat ik dit leuker vond dan in de halve finale van ze
Het lukt Zweden ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef totebel het volgende:
[..]
Precies dat! Zeggen wij al jaren hier thuis
Op Michael Schulte (4e in 2018) na is al het al 15 jaar niks. Alsof ze denken dat de manier waarop ze in 2010 wonnen nog steeds kan scoren.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Ama het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |