abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220289559
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  zondag 8 maart 2026 @ 06:27:52 #2
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_220289561
Beetje anticlimax die finish

Maar goed, eerlijk gewonnen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 8 maart 2026 @ 06:27:54 #3
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220289562
Ik ga nog even wat :Z :Z :Z
Tot de volgende! :W
pi_220289563
Tot China. w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 06:28:07 #5
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220289564
Max netjes P6 vanaf P20. Ongekend.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 06:28:22 #6
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220289565
Leclerc voor Hamilton mijn dag is weer goed *O*
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  zondag 8 maart 2026 @ 06:28:27 #7
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220289566
Tijd om uit te schakelen, ik ga niet naar die zelfingenomen kwal van een Russell kijken.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 8 maart 2026 @ 06:28:34 #8
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220289567
Nou ja nu maar UFC326 terug kijken.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 8 maart 2026 @ 06:28:46 #9
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220289569
Dat was hem weer

Tot volgende week in Shanghai :W
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220289570
Mooi, bedtijd.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 06:28:50 #11
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220289571
Gefeliciteerd Russell, Kimi en Charles.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220289572
Ik ben nu al George moe.


I like this car - i like this engine. :') :') :') :') :')
De enige echte.
  zondag 8 maart 2026 @ 06:29:07 #13
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220289573
Russell als wereldkampioen zou wel zeer matig zijn. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 8 maart 2026 @ 06:29:12 #14
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220289575
Russel gewonnen door Ferrari Strategie :')
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  zondag 8 maart 2026 @ 06:29:19 #15
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220289576
Race klaar. Ik ook. Nog even :Z
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 06:29:19 #16
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220289577
Nog even lekker slapen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 06:29:26 #17
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220289578
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Russell als wereldkampioen zou wel zeer matig zijn. :{
Matiger dan de huidige?
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 06:29:40 #18
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220289580
Mooie race. Vooral die fase na de start. Jammer van de VSC’s en van Hadjar.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 06:29:42 #19
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220289581
Had Lindblad Dotd wel gegund eigenlijk. Maar Max heeft het ook zeker verdiend.
  zondag 8 maart 2026 @ 06:29:46 #20
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_220289582
Max idd DotD
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  FOK!Fotograaf zondag 8 maart 2026 @ 06:29:48 #21
842 Zorro
Z
pi_220289583
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:29 schreef theguyver het volgende:
Russel gewonnen door Ferrari Strategie :')
Ferrari had wel pech dat bij de tweede VSC ze eerst al voorbij de pit waren en daarna de pits dicht was
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 8 maart 2026 @ 06:30:19 #22
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220289585
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:29 schreef pmponer het volgende:

[..]
Matiger dan de huidige?
Ja hij was in begin al aan het klagen omdat Leclerc tegen hem aan het racen was!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 06:30:22 #23
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220289586
Max DotD *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 06:31:22 #24
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220289589
:?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 maart 2026 @ 06:31:37 #25
284411 crew  heywoodu
pi_220289591
Rest van de race was gewoon...nou ja, zoals normaal, openingsfase was wel genieten _O_
  zondag 8 maart 2026 @ 06:32:06 #26
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220289594
quote:
6s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:29 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ferrari had wel pech dat bij de tweede VSC ze eerst al voorbij de pit waren en daarna de pits dicht was
klopt maar daarvoor was er ook een SC en vrijwel iedereen ging naar binnen.
Alleen ze hielden Strategie A aan zoals gewoonlijk hebben ze een begin strategie en geen suggesties tijdens de race!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220289596
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:29 schreef pmponer het volgende:

[..]
Matiger dan de huidige?
Norris is niet altijd onsympathiek. Russel wel, dat is echt een britse rat. Iedereen weet ook wie die rijders briefing gelekt heeft : Russel.
  zondag 8 maart 2026 @ 06:32:36 #28
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220289597
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:03 schreef PzKpfw het volgende: Qua inhaalacties lijken die nieuwe regelementen wel goed uit te pakken.
Maar toch is het het niet.
Ik mis het gevecht om de plek denk ik. Nu ga je er langs als je batterij beter is.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zondag 8 maart 2026 @ 06:32:51 #29
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_220289598
Maar ergens ben ik een beetje dood van binnen.
Echt redelijke gevoelloze finish zo.

Veld zou dichter op elkaar moeten zijn en de driver het verschil moeten kunnen uitmaken.
Hopelijk komt dat dan nog, want ergens vond ik dit allemaal zeer kunstmatig en daarna veel te grote gaps en oersaai.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 06:32:56 #30
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220289599
Slaapjes doen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 06:33:11 #31
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220289601
Lance stroll gefinished met +15 laps *O* _O-
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220289602
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max netjes P6 vanaf P20. Ongekend.
Dat is helemaal niet ongekend.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  zondag 8 maart 2026 @ 06:34:04 #33
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220289603
Hoe was de pace van max tot aan russel??
pi_220289604
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:32 schreef wdn het volgende:

[..]
Maar toch is het het niet.
Ik mis het gevecht om de plek denk ik. Nu ga je er langs als je batterij beter is.
Dit. Allemaal inhaalacties op de batterij. Mijns inziens is dit nog erger dan DRS.
  zondag 8 maart 2026 @ 06:34:59 #35
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_220289606
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:34 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Dit. Allemaal inhaalacties op de batterij. Mijns inziens is dit nog erger dan DRS.
Eigenlijk had het genoeg moeten zijn dat ze minder dirty air genereren.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 maart 2026 @ 06:35:30 #36
284411 crew  heywoodu
pi_220289608
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:32 schreef shiz het volgende:
Maar ergens ben ik een beetje dood van binnen.
Echt redelijke gevoelloze finish zo.

Veld zou dichter op elkaar moeten zijn en de driver het verschil moeten kunnen uitmaken.
Hopelijk komt dat dan nog, want ergens vond ik dit allemaal zeer kunstmatig en daarna veel te grote gaps en oersaai.
Vrij standaard inderdaad.
  zondag 8 maart 2026 @ 06:35:31 #37
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220289609
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:32 schreef shiz het volgende:
Maar ergens ben ik een beetje dood van binnen.
Echt redelijke gevoelloze finish zo.

Veld zou dichter op elkaar moeten zijn en de driver het verschil moeten kunnen uitmaken.
Hopelijk komt dat dan nog, want ergens vond ik dit allemaal zeer kunstmatig en daarna veel te grote gaps en oersaai.
Het was op zich een Chaos race zoals verwacht maar inderdaad het batterij gedoe het voelt heel raar aan.
viel mee niemand echt gecrasht is op Piastri na maar dat was eerder al.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  zondag 8 maart 2026 @ 06:35:55 #38
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220289612
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:32 schreef shiz het volgende:
Maar ergens ben ik een beetje dood van binnen.
Echt redelijke gevoelloze finish zo.

Veld zou dichter op elkaar moeten zijn en de driver het verschil moeten kunnen uitmaken.
Hopelijk komt dat dan nog, want ergens vond ik dit allemaal zeer kunstmatig en daarna veel te grote gaps en oersaai.
Aan het begin was het wel tof. Naar mate het verder ging, was het meer inhalen op de motor dan op coureurskills. Was deels met drs ook al zo, maar daar zat soms nog een beetje skills bij met misschien wat uitremmen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220289613
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:32 schreef shiz het volgende:
Maar ergens ben ik een beetje dood van binnen.
Echt redelijke gevoelloze finish zo.

Veld zou dichter op elkaar moeten zijn en de driver het verschil moeten kunnen uitmaken.
Hopelijk komt dat dan nog, want ergens vond ik dit allemaal zeer kunstmatig en daarna veel te grote gaps en oersaai.
Dit.

Openingslaps ok, daarna beetje matig. En Ferrari verkloot het wederom op strategie.

Als ik een Ferrari had dan verkocht ik hem. :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 06:36:13 #40
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220289614
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:31 schreef heywoodu het volgende:
Rest van de race was gewoon...nou ja, zoals normaal, openingsfase was wel genieten _O_
Dat gevecht voor de leiding was wel het beste scenario wat ik me kon voorstellen met dit reglement. Echt briljante televisie.

Dit seizoen wordt heilig _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 8 maart 2026 @ 06:36:34 #41
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220289618
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:30 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja hij was in begin al aan het klagen omdat Leclerc tegen hem aan het racen was!
zijn allebei huilebalken
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 8 maart 2026 @ 06:36:45 #42
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220289620
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:34 schreef THEFXR het volgende:
Hoe was de pace van max tot aan russel??
max had FL, dus denk dat Mclaren Ferrari Merc en RB toch nog redelijk dicht bij elkaar zit! :)
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 06:36:52 #43
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220289621
DRS bestaat nog steeds jongens en meisjes. Alleen is de inzet er van veranderd.
  zondag 8 maart 2026 @ 06:37:45 #44
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220289627
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
DRS bestaat nog steeds jongens en meisjes. Alleen is de inzet er van veranderd.
Jep.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 8 maart 2026 @ 06:38:38 #45
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220289631
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:36 schreef pmponer het volgende:

[..]
zijn allebei huilebalken
bij Leclerc kan ik het me voor stellen met die ferrari fuck ups!!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 06:38:39 #46
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220289632
Geen greenroom meer?
  zondag 8 maart 2026 @ 06:39:08 #47
8783 gbm
Estd. 2001
pi_220289635
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:34 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Dit. Allemaal inhaalacties op de batterij. Mijns inziens is dit nog erger dan DRS.
Bij DRS zag je iig nog dat er iets fysieks veranderde aan de auto als DRS open ging...hier gaat de ene auto 'onzichtbaar' ineens veel harder....
  zondag 8 maart 2026 @ 06:39:10 #48
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220289636
Bij het podium Russel en Leclerc openlijke kritiek richting de fia. 'Moeten we wat aan doen'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 8 maart 2026 @ 06:39:12 #49
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220289638
Het viel me niet tegen. Leuke openingsfase.
Ik was net te laat met de muteknop na de finish.
Toch blij dat ik de wekker heb gezet.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zondag 8 maart 2026 @ 06:39:27 #50
79212 kaputwiehund
einfach irre
pi_220289640
Heel blij word ik er nog niet van i.t.t. George. Voor mijn gevoel geen enkele actie gezien waarin de racekwaliteiten van de rijder de doorslag gaven.
Zu hause ist alles besser
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 06:39:33 #51
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220289641
Er is op dit circuit in de F1 nog nooit zo’n heerlijke battle voor P1 vertoond. Eerste keer in de hele geschiedenis van Melbourne dat dit circuit eindelijk tot zijn recht komt.

[ Bericht 66% gewijzigd door Armani XL op 09-03-2026 23:28:05 ]
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 8 maart 2026 @ 06:39:43 #52
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_220289643
Het meest verheug ik me nog op wat Lollipopman hiermee aanvangt. :') _O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_220289646
Max heeft de schade beperkt door prima vanaf het achterveld naar P6 te rijden. Gelukkig geen uitval van de Redbull zo als bij Hadjar. Wel jammer voor hem en RB
  zondag 8 maart 2026 @ 06:40:49 #54
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220289652
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:29 schreef pmponer het volgende:

[..]
Matiger dan de huidige?
Uhm.. ja, denk het wel. Al is de huidige natuurlijk ook al zeer matig.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 06:41:49 #55
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220289656
Toch wel een greenroom, heerlijk ongemakkelijk weer _O_
  zondag 8 maart 2026 @ 06:42:11 #56
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220289658
Wie had de snelste pitstop?
Iemand een idee?
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220289660
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:42 schreef theguyver het volgende:
Wie had de snelste pitstop?
Iemand een idee?
Diegene die het kortst stilgestaan heeft denk ik. :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 maart 2026 @ 06:43:16 #58
284411 crew  heywoodu
pi_220289661
Lawson en Colapinto hadden we wel gezien, Melroy, als je gewoon opgelet had bij de herhaling van boven :+
  zondag 8 maart 2026 @ 06:43:21 #59
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220289662
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:39 schreef shiz het volgende:
Het meest verheug ik me nog op wat Lollipopman hiermee aanvangt. :') _O-
ik mis rocket power mohawk maar lolipopman is ook erg leuk! *O*

OSCAR!!!

BLIIIIIIIIIMY!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  zondag 8 maart 2026 @ 06:44:11 #60
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_220289663
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:43 schreef theguyver het volgende:

[..]
ik mis rocket power mohawk maar lolipopman is ook erg leuk! *O*

OSCAR!!!

BLIIIIIIIIIMY!
Oh ja, die gast. Die heeft zeker een mening over Bin Russell's winst hier in de eerste Formula 1E race.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_220289664
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:43 schreef heywoodu het volgende:
Lawson en Colapinto hadden we wel gezien, Melroy, als je gewoon opgelet had bij de herhaling van boven :+
Ik had die ook ff gemist.
Dat was wel potentieel retegevaarlijk. Denk dat we dit jaar wel nog zon klapper gaan zien waarbij eentje compleet niet wegkomt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  zondag 8 maart 2026 @ 06:45:52 #62
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220289669
Nou volgende week sta ik niet weer zo vroeg op, dat is zeker
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 8 maart 2026 @ 06:45:59 #63
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220289670
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:44 schreef shiz het volgende:

[..]
Oh ja, die gast. Die heeft zeker een mening over Bin Russell's winst hier.
ja maar is al jaar geleden dat hij voor laatst iets heeft gepost, die kerel ging van 0 naar pak weg 100.000 subs in 2 filmpjes.
En poste hilarische video's en ineens werd minder en stopte..

zo jammer :'(
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220289671
Bij de start ging het maar net goed, had en lelijke crash kunnen zijn. Race in begin wel leuk maar lijkt ook te makkelijk met zoveel verschil in snelheid vanwege de boost. Verder weinig en vooral saai met grote gaten.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 8 maart 2026 @ 06:47:38 #65
8783 gbm
Estd. 2001
pi_220289672
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:45 schreef pmponer het volgende:
Nou volgende week sta ik niet weer zo vroeg op, dat is zeker
Omdat de race later begint? :P
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 maart 2026 @ 06:48:22 #66
284411 crew  heywoodu
pi_220289677
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:45 schreef pmponer het volgende:
Nou volgende week sta ik niet weer zo vroeg op, dat is zeker
Waarom zou je dat ook doen als de race 3 uur later begint?
  zondag 8 maart 2026 @ 06:48:34 #67
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220289678
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 8 maart 2026 @ 06:51:23 #68
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220289688
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:48 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie een vervelend aantal Britse vlaggetjes.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220289740
Verschrikkelijk saai.
pi_220289746
Max niet heel enthousiast. Dat is een understatement. :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220289760
Gematigd positief.

Begin fase was ok, zolang de onboard camera niet wordt gebruikt merk je ook niet zoveel van de hoeveelheid energy management.
pi_220289768
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:45 schreef theguyver het volgende:

[..]
ja maar is al jaar geleden dat hij voor laatst iets heeft gepost, die kerel ging van 0 naar pak weg 100.000 subs in 2 filmpjes.
En poste hilarische video's en ineens werd minder en stopte..

zo jammer :'(
Hij heeft nog steeds een patreon waar 9600 man £2,50 per maand betalen :') (https://www.patreon.com/cw/RPMF1)
Hij post daar nog wel zogeheten voicemails.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_220289775
quote:
2s.gif Op zondag 8 maart 2026 07:20 schreef hole1988 het volgende:

[..]
Hij heeft nog steeds een patreon waar 9600 man £2,50 per maand betalen :') (https://www.patreon.com/cw/RPMF1)
Hij post daar nog wel zogeheten voicemails.
Dat is 288.000 per jaar. WTF?!

Ik ga ook patreonen denk ik.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  zondag 8 maart 2026 @ 07:22:59 #74
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220289777
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:34 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Dit. Allemaal inhaalacties op de batterij. Mijns inziens is dit nog erger dan DRS.
Niet eens, met DRS heb je als achterligger enkel een voordeel en hoef je alleen domweg die vleugel open te zetten.

Nu heb je nog steeds een voordeel in de vorm van meer snelheid door tijdelijk meer vermogen te kunnen gebruiken maar gaat dat ten koste van je batterij waardoor het allemaal veel tactischer wordt.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220289787
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2026 07:22 schreef vosss het volgende:

[..]
Dat is 288.000 per jaar. WTF?!

Ik ga ook patreonen denk ik.
Zou Danny ook moeten doen.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  zondag 8 maart 2026 @ 07:27:13 #76
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220289793
Het is nog vroeg, al bekend waarom Piastri eraf schoof?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220289801
Mercedes laat wel even zien hoeveel beter hun auto is :)
  zondag 8 maart 2026 @ 07:38:45 #78
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220289824
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 07:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is nog vroeg, al bekend waarom Piastri eraf schoof?
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 04:58 schreef Watmoetjenou het volgende:
Voor de net wakker worders: Dit was Piastri voor de race

[ afbeelding ]
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 8 maart 2026 @ 07:42:07 #79
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220289833
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 07:38 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[..]

Ja, had ik gezien maar waarom? Eigen fout of ook iets met de software?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 07:51:35 #80
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220289870
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 07:42 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ja, had ik gezien maar waarom? Eigen fout of ook iets met de software?


De kerbs, maar zo'n glijder is toch wel apart.
pi_220289891
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:39 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Er is op dit circuit in de F1 nog nooit zo’n heerlijke battle voor P1 vertoond. Eerste keer in de hele geschiedenis van Melbourne dat dit circuit eindelijk tot zijn recht komt.
De battle was leuk tot je je realiseert dat dat het enige moment inde race was dat de rijders skill er een beetje toe deed. En zelfs dat was 80% een tactisch batterij spelletje.

De rijders skill zou meer uit moeten maken dan hoeveel batterij je hebt, maar het is andersom.

[ Bericht 0% gewijzigd door Armani XL op 09-03-2026 23:29:54 ]
pi_220289962
Mooi dat het seizoen weer begonnen is, alleen bij de start had ik zoiets van Hoor ik een paar honderd drones zoemen ?! :')
Ook in moeilijke tijden.
  zondag 8 maart 2026 @ 08:28:43 #83
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220289970
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 07:17 schreef Kickinalfa het volgende:
Gematigd positief.

Begin fase was ok, zolang de onboard camera niet wordt gebruikt merk je ook niet zoveel van de hoeveelheid energy management.
Maar dat is met name het probleem. Het is misschien wel nog kunstmatiger dan DRS. Je kunt een inhaalactie zien waarbij als je het energieverbruik ziet in beeld hebt weet dat het toch geen stand gaat houden. Je bent sneller, maar puur omdat je op een knop hebt gedrukt.

Ik vind dit ook gewoon niet leuk om naar te kijken. Daarbij zijn de verschillen enorm tussen de teams, waardoor de verhoudingen behoorlijk vast liggen. Dit wordt behoudens de start een heel saai seizoen.
Rini dankjewel.
  zondag 8 maart 2026 @ 08:33:06 #84
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220289981
Blij dat ik er niet eerder voor ben opgestaan.
Ondanks een leuk gevecht om P1 voelt het zielloos en gekunsteld, dat is wat bij mij vooral blijft hangen.

En iedere keer George op de hoogste trede van het podium zien staan gaat ook niet helpen dit seizoen.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 08:40:23 #85
38824 crew  Droopie
pi_220290005
Ik vond de race hartstikke leuk, maar snapte er ook geen ene klote van.

Inhaalacties zijn hartstikke leuk, maar als we straks zien dat dit alleen komt doordat auto's 50 km/u terugvallen op rechte stukken zal de lol er wel snel vanaf zijn.

Nu is Australie altijd wel leuk en apart vergeleken met de rest van het seizoen (baan, opening GP, nieuwe regels, nieuwe coureurs).
Dus ben benieuwd of een Imola/ Qatar straks ook helemaal dolletjes is.
Hell To The Liars
  zondag 8 maart 2026 @ 08:42:13 #86
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220290010
quote:
2s.gif Op zondag 8 maart 2026 07:20 schreef hole1988 het volgende:

[..]
Hij heeft nog steeds een patreon waar 9600 man £2,50 per maand betalen :') (https://www.patreon.com/cw/RPMF1)
Hij post daar nog wel zogeheten voicemails.
Oh nou... nee dank je!
Klote dat ie on doet.
Bedoel via YT kon die ook zat binnen harken.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  zondag 8 maart 2026 @ 08:47:52 #87
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220290029
Wat een shitshow. Stuivertje wisselen voorin omdat de accu's leeg zijn is geen 'spannend gevecht om p1' natuurlijk.

Echt verschrikkelijk dat een sport waar ik al 35 jaar naar kijk is verworden tot deze ellende.

Ik hoop dat er snel iets verandert anders ga ik mijn tijd anders besteden.

[ Bericht 0% gewijzigd door BehoorlijkKritisch op 08-03-2026 08:58:58 ]
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 08:49:08 #88
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220290032
Ook klaar met de race, de start leek nog leuk te worden met alle chaos maar kakte daarna wel weer snel in. Mercedes overpowered en probleemloos 1-2, Ferrari die weer een paar tactische fouten maakt. McLaren die geen schim is van vorig jaar, Max wel netjes naar voren gereden zoals verwacht. Een aantal vreemde uitvalbeurten door technische issues, maar op zich viel het nog mee.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 8 maart 2026 @ 08:55:53 #89
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_220290053
Ik heb allemaal niets geen tijd dus kijk vanavond die race ff terug.

Grote hamvraag is denk ik hoe het toont voor de “nieuwe” kijker.

Je moet bang zijn dat een amerikaan, die door dts is gaan kijken, het fantastisch vindt. Dan moeten coureurs wel heel hard roepen dat zaken kut zijn.
  zondag 8 maart 2026 @ 08:59:12 #90
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220290069
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 08:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat een shitshow. Stuivertje wisselen voorin omdat de accu's leeg zijn is geen 'spannend gevecht om p1' natuurlijk.

Echt verschrikkelijk dat een sport waar ik al 35 jaar naar kijk is verworden tot deze ellende.

Ik hoop dat er snel iets veranderd anders ga ik mijn tijd anders besteden.
Exact. Ik ben totaal niet van de generatie die per se inhaalacties wilt zien. Een goede mooie inhaalactie of een inhaalactie doordat iemand in een fout gedwongen wordt vind ik prima, maar geen DRS en zeker niet dit. Ik heb ook al meer dan 30 jaar fan van de sport en ik ben echt geen conservatieveling die alles hetzelfde wilt houden, maar vergelijk dit eens met een race in de jaren 90 en de tranen springen je in de ogen. ‘Een battle om P1, heerlijk’! Ja, waarom ontstond die battle? Omdat degene die veel sneller is dan de rest een auto heeft die iets minder start, degene die de kop pakt bij de staat iedereen voorbij slalomt en daarna is het even een spel van batterijen. Zodra de orde herstelt is is er helemaal niets meer aan. Nou, geweldig.
Rini dankjewel.
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 09:01:05 #91
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220290076
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 07:51 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

De kerbs, maar zo'n glijder is toch wel apart.
Lijkt ook een beetje alsof de achteras vast schiet zoals bij Max gisteren
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220290094
In het voorprogramma van loopevenementen heb je nog wel eens van die jeugdwedstrijden. Die knallen in volle sprint weg bij de start om er dan na 100-200m achter te komen dat ze nog een heel eind moeten. Ze gaan noodgedwongen wandelen om dan toch weer een sprintje te trekken dat ze ook niet vol kunnen houden. Exact naar dat heb ik vanmorgen zitten kijken. Niet om aan te gluren.
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 09:09:32 #93
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220290104
Uiteindelijk ook alleen maar de top 6 binnen dezelfde ronde :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 09:12:01 #94
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220290112
Maar ze gingen pas in juni kijken naar die overpowered Mercedes toch? Met een beetje 'geluk' worden Bahrein en S-A wel overgeslagen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 8 maart 2026 @ 09:26:17 #95
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220290178
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:12 schreef LTVDK het volgende:
Maar ze gingen pas in juni kijken naar die overpowered Mercedes toch? Met een beetje 'geluk' worden Bahrein en S-A wel overgeslagen
Zoals altijd met dit soort wijzigingen duurt het precies lang genoeg voordat ze ingevoerd worden zodat de potentieel getroffene er al een oplossing voor heeft. Remember alle vleugelaanpassingen, vloeraanpassingen enzo.
Rini dankjewel.
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 09:27:51 #96
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220290194
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Zoals altijd met dit soort wijzigingen duurt het precies lang genoeg voordat ze ingevoerd worden zodat de potentieel getroffene er al een oplossing voor heeft. Remember alle vleugelaanpassingen, vloeraanpassingen enzo.
Ja bedoel meer dat Merc nu 2 races minder heeft voor puntenmaximalisatie door overmacht
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220290242
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:09 schreef LTVDK het volgende:
Uiteindelijk ook alleen maar de top 6 binnen dezelfde ronde :')
Rest allemaal gelapt

Maar “best race ever” aldus sommigen
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 09:35:41 #98
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220290271
Geluid bij de start :'(
Hadjar goede start
Ferrari nog betere start
Mercedes poepstart.
De gevechten tussen Mercedes en Ferrari *O*
1 van de Ferrari's had bij de eerste VSC mee moeten pitten om te proberen de winst te pakken. Wel goed dat Hamilton dat opmerkte.
Dat gedoe met die batterijen en niet genoeg hebben om voluit te racen of inhalen :')
Max _O_ w/
McLaren kleurloos.

Nog nooit motorplofjes gezien tijdens v10/v8 begin tijdperk.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 8 maart 2026 @ 09:37:47 #99
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220290288
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 08:55 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik heb allemaal niets geen tijd dus kijk vanavond die race ff terug.

Grote hamvraag is denk ik hoe het toont voor de “nieuwe” kijker.

Je moet bang zijn dat een amerikaan, die door dts is gaan kijken, het fantastisch vindt. Dan moeten coureurs wel heel hard roepen dat zaken kut zijn.
Ik denk dat er niet veel Amerikanen zullen kijken, de races zijn voor hun op incourante tijden, maar ik kan het uiteraard mis hebben.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 8 maart 2026 @ 09:40:42 #100
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220290343
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Geluid bij de start :'(
Hadjar goede start
Ferrari nog betere start
Mercedes poepstart.
De gevechten tussen Mercedes en Ferrari *O*
1 van de Ferrari's had bij de eerste VSC mee moeten pitten om te proberen de winst te pakken. Wel goed dat Hamilton dat opmerkte.
Dat gedoe met die batterijen en niet genoeg hebben om voluit te racen of inhalen :')
Max _O_ w/
McLaren kleurloos.

Nog nooit motorplofjes gezien tijdens v10/v8 begin tijdperk.
Ferrari had het bij de 2e VSC ook nog kunnen doen, bij die eerste begreep ik het wel omdat je er wel meer zou kunnen verwachten.

Die gevechten vond ik ook een beetje nep, maar we hebben actie gezien, dat de auto's kleiner zijn helpt ook wel wat.

Ik begrijp de achterstand van de andere Mercedes aangedreven auto's (nog) niet zo goed, maar betekent wel dat Mercedes een goed chassis heeft gebouwd.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 09:42:02 #101
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220290356
Verder heb ik wel gevoel dat ik naar verkapte voor Formule E heb zitten te kijken.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 09:42:35 #102
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220290360
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verder heb ik wel gevoel dat ik naar verkapte voor Formule E heb zitten te kijken.
Met al die batterijniveau's in beeld wel ja.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 maart 2026 @ 09:43:20 #103
284411 crew  heywoodu
pi_220290365
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verder heb ik wel gevoel dat ik naar verkapte voor Formule E heb zitten te kijken.
Was het maar net zo spectaculair, dan hadden we geen 4 seconden weg kunnen kijken :D
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 09:44:14 #104
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220290378
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:40 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ferrari had het bij de 2e VSC ook nog kunnen doen, bij die eerste begreep ik het wel omdat je er wel meer zou kunnen verwachten.

Die gevechten vond ik ook een beetje nep, maar we hebben actie gezien, dat de auto's kleiner zijn helpt ook wel wat.

Ik begrijp de achterstand van de andere Mercedes aangedreven auto's (nog) niet zo goed, maar betekent wel dat Mercedes een goed chassis heeft gebouwd.
Ik verbaasde bij die 2de VSC dat ze niet gelijk de pitlane closed hadden. Bottas auto lag op een punt waar een tweede auto tegen aan had gereden kunnen worden.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 8 maart 2026 @ 09:47:37 #105
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220290422
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 8 maart 2026 @ 09:50:00 #106
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220290454
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220290471
In hoeverre is dit saaier dan de drs treinen van vorig seizoen behalve dat het nu niet drs inhalen is maar met de batterij…
En laten we eerlijk wezen als Max met deze auto glansrijk kampioen zou worden dan hadden we allemaal net iets meer vrede met hoe de F1 nu is.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 09:51:35 #108
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220290483
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:47 schreef pmponer het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Max post race
Lekker direct :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 10:02:07 #109
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220290625
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:50 schreef Questular het volgende:
In hoeverre is dit saaier dan de drs treinen van vorig seizoen behalve dat het nu niet drs inhalen is maar met de batterij…
En laten we eerlijk wezen als Max met deze auto glansrijk kampioen zou worden dan hadden we allemaal net iets meer vrede met hoe de F1 nu is.
Nou nee.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220290637
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:34 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Dit. Allemaal inhaalacties op de batterij. Mijns inziens is dit nog erger dan DRS.
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:34 schreef shiz het volgende:

[..]
Eigenlijk had het genoeg moeten zijn dat ze minder dirty air genereren.
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:35 schreef theguyver het volgende:

[..]
Het was op zich een Chaos race zoals verwacht maar inderdaad het batterij gedoe het voelt heel raar aan.
viel mee niemand echt gecrasht is op Piastri na maar dat was eerder al.
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Aan het begin was het wel tof. Naar mate het verder ging, was het meer inhalen op de motor dan op coureurskills. Was deels met drs ook al zo, maar daar zat soms nog een beetje skills bij met misschien wat uitremmen.

quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 08:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat een shitshow. Stuivertje wisselen voorin omdat de accu's leeg zijn is geen 'spannend gevecht om p1' natuurlijk.

Echt verschrikkelijk dat een sport waar ik al 35 jaar naar kijk is verworden tot deze ellende.

Ik hoop dat er snel iets verandert anders ga ik mijn tijd anders besteden.
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verder heb ik wel gevoel dat ik naar verkapte voor Formule E heb zitten te kijken.
De quotes besparen me een heel verhaal. De sport waar ik al ruim 50 jaar naar kijk draaide altijd om gas geven en zo laat mogelijk remmen maar is nu verworden tot een schermpje met een batterij en een lampje met boost en overtake.
Nog steeds wel aardig om te kijken maar niet meer om mijn weekend op af te stemmen.
-
  zondag 8 maart 2026 @ 10:08:38 #111
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220290650
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:50 schreef Questular het volgende:
In hoeverre is dit saaier dan de drs treinen van vorig seizoen behalve dat het nu niet drs inhalen is maar met de batterij…
En laten we eerlijk wezen als Max met deze auto glansrijk kampioen zou worden dan hadden we allemaal net iets meer vrede met hoe de F1 nu is.
Absoluut niet.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 8 maart 2026 @ 10:11:46 #112
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220290668
twitter
  zondag 8 maart 2026 @ 10:17:11 #113
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220290708
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:27 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja bedoel meer dat Merc nu 2 races minder heeft voor puntenmaximalisatie door overmacht
Haha, dat begreep ik. Maar wat ik bedoelde is dat die overmacht gewoon gaat blijven in juno omdat ze tegen die tijd al wat gevonden hebben waardoor ze net aan de controles voldoen en toch overmacht houden.
Rini dankjewel.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 maart 2026 @ 10:19:52 #114
284411 crew  heywoodu
pi_220290725
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:06 schreef quo_ het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De quotes besparen me een heel verhaal. De sport waar ik al ruim 50 jaar naar kijk draaide altijd om gas geven en zo laat mogelijk remmen maar is nu verworden tot een schermpje met een batterij en een lampje met boost en overtake.
Nog steeds wel aardig om te kijken maar niet meer om mijn weekend op af te stemmen.
Gas geven, laat remmen, banden controleren, eerder ook nog zorgen dat je brandstof op orde was, tactiek en strategie en bovenal slim omgaan met de op dat moment weer geldende regels.
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 10:20:00 #115
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220290726
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:11 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Ik zal zo eens op reddit kijken :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 10:21:43 #116
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220290733
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik zal zo eens op reddit kijken :')
Doe het niet ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 10:22:07 #117
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220290735
Maar dit was troep.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220290753
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Geluid bij de start :'(
Hadjar goede start
Ferrari nog betere start
Mercedes poepstart.
De gevechten tussen Mercedes en Ferrari *O*
1 van de Ferrari's had bij de eerste VSC mee moeten pitten om te proberen de winst te pakken. Wel goed dat Hamilton dat opmerkte.
Dat gedoe met die batterijen en niet genoeg hebben om voluit te racen of inhalen :')
Max _O_ w/
McLaren kleurloos.

Nog nooit motorplofjes gezien tijdens v10/v8 begin tijdperk.
Dat is een beetje een terugkerend probleem bij Ferrari. Ze luisteren niet naar hun coureurs. Alleen Sainz pikte dat niet durfde er tegen in te gaan en kreeg 90% van de keren gelijk. Hamilton en Leclerc missen een beetje de ballen om die beslissing dan zelf maar te nemen.
  zondag 8 maart 2026 @ 10:32:40 #119
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220290772
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:50 schreef Questular het volgende:
In hoeverre is dit saaier dan de drs treinen van vorig seizoen behalve dat het nu niet drs inhalen is maar met de batterij…
En laten we eerlijk wezen als Max met deze auto glansrijk kampioen zou worden dan hadden we allemaal net iets meer vrede met hoe de F1 nu is.
Wat een kul. Ik heb me decennia lang enorm vermaakt met de F1 zonder Max en was van plan ok dat ook na zijn vertrek te blijven doen. Maar als het zo gaat dan neem ik eerder afscheid van de sport dan Max.
pi_220290777
Natuurlijk :)
Ik ben zeker de enige chauvinist hier die het prima zou vinden als Max onder de nieuwe regels met 2 vingers in zijn neus kampioen zou worden .
pi_220290787
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:50 schreef Questular het volgende:
In hoeverre is dit saaier dan de drs treinen van vorig seizoen behalve dat het nu niet drs inhalen is maar met de batterij…
En laten we eerlijk wezen als Max met deze auto glansrijk kampioen zou worden dan hadden we allemaal net iets meer vrede met hoe de F1 nu is.
Ik vond DRS ook verschrikkelijk, maar er kon wel op andere plekken ingehaald worden dan de straights omdat drivers skill ook een issue is. Buitenom door Blanchimont bijvoorbeeld....... Max liet zien dat dat dus wel kon. NU maakt drivers skill veel minder uit, je hebt gewoon een boost knop waardoor je veel meer power hebt dan de verdedigende partij. Die is eigenlijk bij voorbaat al bijna kansloos.
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 10:37:14 #122
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220290791
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:50 schreef Questular het volgende:
n we eerlijk wezen als Max met deze auto glansrijk kampioen zou worden dan hadden we allemaal net iets meer vrede met hoe de F1 nu is.
Wat een achterlijke drogreden man. Er zitten hier heel wat mensen die ook andere raceklasses volgen en al veel langer dan sinds 2015 de sport volgen. En het zijn juist die mensen die het meest kritisch zijn, trek daar je conclusies maar uit.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 8 maart 2026 @ 10:38:05 #123
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220290796
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gas geven, laat remmen, banden controleren, eerder ook nog zorgen dat je brandstof op orde was, tactiek en strategie en bovenal slim omgaan met de op dat moment weer geldende regels.
Het tanken en banden managen vind ik ook suf. Begin dan maar op hardere compound.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 10:42:05 #124
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220290811
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:36 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Ik vond DRS ook verschrikkelijk, maar er kon wel op andere plekken ingehaald worden dan de straights omdat drivers skill ook een issue is. Buitenom door Blanchimont bijvoorbeeld....... Max liet zien dat dat dus wel kon. NU maakt drivers skill veel minder uit, je hebt gewoon een boost knop waardoor je veel meer power hebt dan de verdedigende partij. Die is eigenlijk bij voorbaat al bijna kansloos.
Ik ben blij dat Max toentertijd de andere coureurs lesjes racen gaf. Voor die tijd was het DRS snooze feest.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220290814
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wat een achterlijke drogreden man. Er zitten hier heel wat mensen die ook andere raceklasses volgen en al veel langer dan sinds 2015 de sport volgen. En het zijn juist die mensen die het meest kritisch zijn, trek daar je conclusies maar uit.
Achterlijk? Jammer van de persoonlijke aanval.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 10:42:51 #126
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220290818
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:38 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Het tanken en banden managen vind ik ook suf. Begin dan maar op hardere compound.
Dan krijgen we zo'n saaie race als Qatar 2025. Laten we dat nou niet doen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220290832
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wat een achterlijke drogreden man. Er zitten hier heel wat mensen die ook andere raceklasses volgen en al veel langer dan sinds 2015 de sport volgen. En het zijn juist die mensen die het meest kritisch zijn, trek daar je conclusies maar uit.
Ik zeg dan ook nergens dat het nu geweldig is, ik zeg alleen dat we het vast allemaal net iets minder ruk vinden als Max met deze nieuwe regels kampioen zou worden. Maar dat toegeven is natuurlijk een brug te ver als je aan het roepen bent dat het allemaal maar kut is.
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 10:48:34 #128
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220290843
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:46 schreef Questular het volgende:

[..]
Ik zeg dan ook nergens dat het nu geweldig is, ik zeg alleen dat we het vast allemaal net iets minder ruk vinden als Max met deze nieuwe regels kampioen zou worden. Maar dat toegeven is natuurlijk een brug te ver als je aan het roepen bent dat het allemaal maar kut is.
Dit heeft niets met gelijk halen te maken, ik ben zelfs ondanks mijn lage verwachtingen negatief verrast.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 8 maart 2026 @ 11:05:01 #129
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220290926
Echt geen zin in Russell als kampioen.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 11:07:47 #130
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220290938
Heb net de samenvatting van de race teruggekeken. Vraag me af waar ik naar heb zitten kijken ...

Heb gisteravond meer genoten van de IndyCar
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220290947
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Echt geen zin in Russell als kampioen.
Komende 5 jaar
  zondag 8 maart 2026 @ 11:09:14 #132
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220290956
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:11 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Wel bijzonder dat er tijdens de testdagen nog gesproken werd over dat het inhalen wellicht moeilijk zou worden dan in de groundeffect-tijd. En nu opeens is het "far too easy". Het kan verkeren :D
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 11:15:42 #133
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220290996
quote:
2s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:09 schreef Tijn het volgende:

[..]
Wel bijzonder dat er tijdens de testdagen nog gesproken werd over dat het inhalen wellicht moeilijk zou worden dan in de groundeffect-tijd. En nu opeens is het "far too easy". Het kan verkeren :D
Het was beiden :')

Aan het begin waren er extreme verschillen, maar aan het einde was het Norris v Verstappen waar geen ene flikker gebeurde
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 8 maart 2026 @ 11:16:05 #134
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220290997
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Komende 5 jaar
Dat zal wel meevallen maar voorlopig ben ik bang dat niemand structureel in de buurt blijft van Mercedes.
pi_220291005
Max volgend jaar lekker naar Mercedes en meest succesvolle f1 rijder ooit worden.
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 11:19:16 #136
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220291008
Ik heb het idee dat RBR niet heel ver achter Ferrari staat, of misschien zelfs op gelijke hoogte.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 11:19:31 #137
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220291010
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:19 schreef Questular het volgende:
Max volgend jaar lekker naar Mercedes en meest succesvolle f1 rijder ooit worden.
Die hebben hem niet meer nodig, rip marktwaarde.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 11:19:48 #138
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291014
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het idee dat RBR niet heel ver achter Ferrari staat, of misschien zelfs op gelijke hoogte.
Max zei zelf dat het er best goed uitzag ondanks dat hij er geen plezier aan beleefde.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 11:21:33 #139
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220291025
quote:
15s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
Heb net de samenvatting van de race teruggekeken. Vraag me af waar ik naar heb zitten kijken ...

Heb gisteravond meer genoten van de IndyCar
Dit inderdaad.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 11:23:00 #140
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220291036
Als er dit jaar een Benz kampioen wordt dan toch liever Antonelli
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 8 maart 2026 @ 11:26:59 #141
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220291056
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die hebben hem niet meer nodig, rip marktwaarde.
Verstappen heeft de F1 ook niet meer nodig, dat scheelt.
  zondag 8 maart 2026 @ 11:28:24 #142
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220291063
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die hebben hem niet meer nodig, rip marktwaarde.
Ach, lekker de show stelen in de gt3 of wec. 24uur le mans, 6 uur spa.
Ook genot.

Hij heeft 'een tijdperk, 4x wdc, 70+ gp overwinningen en een aantal 'races for the gods'. Niemand hoeft meer te twijfelen aan zijn marktwaarde.

Die hele f1 shitshow moet wel veranderen, dit is even niet zo veel. Powerovertakes en halverwege het rechte end je gas loslaten voor de batterij, wtf gasten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 11:30:31 #143
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220291078
quote:
2s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:09 schreef Tijn het volgende:

[..]
Wel bijzonder dat er tijdens de testdagen nog gesproken werd over dat het inhalen wellicht moeilijk zou worden dan in de groundeffect-tijd. En nu opeens is het "far too easy". Het kan verkeren :D
Verschilt misschien ook per circuit, maar Melbourne heeft mij positief verrast. Ik had een optocht verwacht door de hoge energie intensiteit aldaar. Maar dat viel alleszins mee. Heel veel moves en battles gezien. En bovenal voor de leiding van de wedstrijd.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 8 maart 2026 @ 11:31:15 #144
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220291081
quote:
15s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
Heb net de samenvatting van de race teruggekeken. Vraag me af waar ik naar heb zitten kijken ...

Heb gisteravond meer genoten van de IndyCar
Alleen kut dat Rinus er uit gebeukt werd door Palou.

Verder was het vermakelijk idd.
Volgende week weer op een baan die er uit ziet als Miami 2.0. Ff afwachten of dat ook een gemaakte shitshow wordt of echt racen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 11:31:29 #145
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220291083
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:26 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Verstappen heeft de F1 ook niet meer nodig, dat scheelt.
Had ook na 2021 kunnen stoppen. Wk geworden, dus doel gehaald.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 11:32:13 #146
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291093
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:31 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Had ook na 2021 kunnen stoppen. Wk geworden, dus doel gehaald.
Maar toen was F1 nog leuk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 11:40:46 #147
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220291128
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Maar toen was F1 nog leuk.
Ook niet.
Heeft mij 5 jaar van mn leven gekost.

:D
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 11:44:47 #148
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
  zondag 8 maart 2026 @ 11:46:20 #149
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220291150
Op naar het volstrekt sfeerloze China. Gelukkig krijgen we daarna Suzuka.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 11:48:01 #150
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220291159
quote:
Dit soort LiCo gaat zelfs Ferrari te ver

En de commentatoren van het internationale F1-kanaal bleven volhouden dat het spektaculair en flat-out was terwijl je de snelheid op het rechte stuk terug hoorde lopen
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 11:48:22 #151
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220291164
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op naar het volstrekt sfeerloze China. Gelukkig krijgen we daarna Suzuka.
China vind ik ook niet echt een sterke grand prix. Inderdaad, Japan zou met deze auto weleens goed kunnen worden. Was namelijk de laatste jaren een hele slechte race vond ik. Maar deze auto lijkt dat goed om te draaien.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220291174
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:48 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dit soort LiCo gaat zelfs Ferrari te ver

En de commentatoren van het internationale F1-kanaal bleven volhouden dat het spektaculair en flat-out was terwijl je de snelheid op het rechte stuk terug hoorde lopen
Ja idd. Ik schoot er zelf een paar keer door in de lach, de kijkers zijn niet achterlijk....
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 11:51:27 #153
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220291180
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:48 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
China vind ik ook niet echt een sterke grand prix. Inderdaad, Japan zou met deze auto weleens goed kunnen worden. Was namelijk de laatste jaren een hele slechte race vond ik. Maar deze auto lijkt dat goed om te draaien.
Heb de laatste jaren in Japan een prima race gezien
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 8 maart 2026 @ 11:51:43 #154
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220291181
Gevechten en inhaalacties ^O^
Inhaalrace Max w/
(V)SC's 8-)
Ferrari gooit het weer weg op strategie :+
Rookies die het goed doen *O*

Beste race van dit jaar! _O_
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 11:52:22 #155
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220291183
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:51 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Heb de laatste jaren in Japan een prima race gezien
Een race zonder inhaalacties.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 11:52:36 #156
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220291184
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:51 schreef Gremen het volgende:
Beste race van dit jaar!
Vond je? Ik vond het zonder twijfel de slechtste race van het jaar.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220291185
Misschien kunnen ze het nog wat verder opleuken met AI.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 8 maart 2026 @ 11:53:01 #158
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220291186
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Vond je? Ik vond het zonder twijfel de slechtste race van het jaar.
Dat ook ja!
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 11:53:29 #159
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291191
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Misschien kunnen ze het nog wat verder opleuken met AI.
FAI.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 11:53:38 #160
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220291192
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:48 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dit soort LiCo gaat zelfs Ferrari te ver

En de commentatoren van het internationale F1-kanaal bleven volhouden dat het spektaculair en flat-out was terwijl je de snelheid op het rechte stuk terug hoorde lopen
Ik heb ergens aan het einde van de race hardop 'oprotten met die onboards' geroepen :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 11:53:42 #161
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220291193
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:51 schreef Gremen het volgende:
Gevechten en inhaalacties ^O^
Inhaalrace Max w/
(V)SC's 8-)
Ferrari gooit het weer weg op strategie :+
Rookies die het goed doen *O*

Beste race van dit jaar! _O_
Mooi, ben niet de enige dus *)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 11:54:45 #162
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220291196
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:52 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Een race zonder inhaalacties.
tsja, als dat de race moet maken ... Zoals we vandaag hebben gezien is dat niet zaligmakend

Het gaat om de spanning die er is
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 8 maart 2026 @ 11:56:12 #163
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220291206
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:48 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dit soort LiCo gaat zelfs Ferrari te ver

En de commentatoren van het internationale F1-kanaal bleven volhouden dat het spektaculair en flat-out was terwijl je de snelheid op het rechte stuk terug hoorde lopen
Stukje propaganda.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 8 maart 2026 @ 11:56:40 #164
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220291211
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
FAI.
FAIl
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 8 maart 2026 @ 11:57:46 #165
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220291215
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Vond je? Ik vond het zonder twijfel de slechtste race van het jaar.
Het is samen de beste en slechtste race van het jaar.

Er is er nog geweest :')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 11:59:08 #166
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220291220
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:54 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
tsja, als dat de race moet maken ... Zoals we vandaag hebben gezien is dat niet zaligmakend

Het gaat om de spanning die er is
Als lui elkaar niet kunnen inhalen dan vind ik het een beetje saai worden. Weinig spanning. Vandaag had je juist spanning door Leclerc en Russell: je wist niet wie er op het eind over de streep zou komen als eerste.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 12:02:44 #167
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220291240
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Het is samen de beste en slechtste race van het jaar.

Er is er nog geweest :')
Ja ga de grap uitleggen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 12:03:57 #168
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220291247
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Als lui elkaar niet kunnen inhalen dan vind ik het een beetje saai worden. Weinig spanning. Vandaag had je juist spanning door Leclerc en Russell: je wist niet wie er op het eind over de streep zou komen als eerste.
Je mag races zonder inhaalacties saai vinden, maar iedere ronde op het randje moeten rijden om iemand voor te kunnen blijven is een mooi onderdeel van het racen.

Dat van vandaag was een kunstmatig geknutsel en de winnaar stond al op voorhand vast.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 12:10:56 #169
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291325
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:03 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Je mag races zonder inhaalacties saai vinden, maar iedere ronde op het randje moeten rijden om iemand voor te kunnen blijven is een mooi onderdeel van het racen.

Dat van vandaag was een kunstmatig geknutsel en de winnaar stond al op voorhand vast.
Dit. Het was zo duidelijk wie er ging winnen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 12:14:06 #170
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220291340
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Als lui elkaar niet kunnen inhalen dan vind ik het een beetje saai worden. Weinig spanning. Vandaag had je juist spanning door Leclerc en Russell: je wist niet wie er op het eind over de streep zou komen als eerste.
Geloof je dat echt? Ik vond de eerste 10 ronden best vermakelijk, maar ik denk dat dat meer met de start van de nieuwe regels te maken heeft dan met de regels an sich. Gister was al duidelijk dat Merc een 1-2 zou halen.
En er gaan (helaas) nog een hoop volgen. Want als de batterij leeg is en je een foefje met je ice doet die niet bestraft wordt dan heb je sowieso voordeel (:"overspeed")
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 12:14:36 #171
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220291345
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:03 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Je mag races zonder inhaalacties saai vinden, maar iedere ronde op het randje moeten rijden om iemand voor te kunnen blijven is een mooi onderdeel van het racen.
Prima is ook mooi, maar dat zagen we ook met Norris die Max achter zich hield. En dan maakt het mij niet uit of dat Norris Max achter zich houdt of andersom, maar het is in ieder geval bewezen dat dat kan.

Maar als dit een mooi onderdeel is van racen, waarom zou het dan niet mooi zijn als er twee mannen fel om de eerste positie strijden en meerdere malen van positie wisselen?
quote:
Dat van vandaag was een kunstmatig geknutsel en de winnaar stond al op voorhand vast.
Ik vond het leuk.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 12:18:13 #172
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220291407
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:14 schreef pmponer het volgende:

[..]
Geloof je dat echt? Ik vond de eerste 10 ronden best vermakelijk, maar ik denk dat dat meer met de start van de nieuwe regels te maken heeft dan met de regels an sich. Gister was al duidelijk dat Merc een 1-2 zou halen.
En er gaan (helaas) nog een hoop volgen. Want als de batterij leeg is en je een foefje met je ice doet die niet bestraft wordt dan heb je sowieso voordeel (:"overspeed")
Nelson zei dat Australia typisch ook een circuit is wat goed is voor Mercedes. Even kijken hoe dat bij andere circuits is.

Ferrari komt toch wel sterk voor de dag vind ik. Zeker vanaf juni als Mercedes hun trucje kwijt is kan dat een prachtig gevecht worden.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 8 maart 2026 @ 12:18:25 #173
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220291411
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Max zei zelf dat het er best goed uitzag ondanks dat hij er geen plezier aan beleefde.
Dat is echt wel een prestatie van formaat van die motorenafdeling.
  zondag 8 maart 2026 @ 12:19:48 #174
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220291422
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:18 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nelson zei dat Australia typisch ook een circuit is wat goed is voor Mercedes. Even kijken hoe dat bij andere circuits is.

Ferrari komt toch wel sterk voor de dag vind ik. Zeker vanaf juni als Mercedes hun trucje kwijt is kan dat een prachtig gevecht worden.
8 tienden is heel veel hoor, zal het elders 5 tienden zijn, dat is nog veel.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 12:22:37 #175
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220291449
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:14 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Prima is ook mooi, maar dat zagen we ook met Norris die Max achter zich hield. En dan maakt het mij niet uit of dat Norris Max achter zich houdt of andersom, maar het is in ieder geval bewezen dat dat kan.

Maar als dit een mooi onderdeel is van racen, waarom zou het dan niet mooi zijn als er twee mannen fel om de eerste positie strijden en meerdere malen van positie wisselen?
Je had het over het gevecht om de leiding. Dat was vermakelijk, alleen imo niet om de juiste redenen
quote:
[..]
Ik vond het leuk.
Mooi
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 8 maart 2026 @ 12:22:46 #176
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220291450
Wat een kansloze sport is dit geworden, nee, na een jaar of 30 kijken ga ik van dit seizoen weinig mee krijgen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 12:24:01 #177
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291460
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:18 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat is echt wel een prestatie van formaat van die motorenafdeling.
Dat ben ik met je eens. Ondanks de uitval van Hadjar is het een enorme prestatie waar ze trots op mogen zijn.

Ik was verder ook erg onder de indruk van Lindblad. Die reed een hele sterke race en was niet te beroerd om gevechten aan te gaan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 12:24:58 #178
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220291468
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:18 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nelson zei dat Australia typisch ook een circuit is wat goed is voor Mercedes.
Dit is toch een hele rare uitspraak van Nelson, ik bedoel iedereen heeft een geheel nieuwe auto mee. Dus waarom zou die van Mercedes het in Australie juist beter doen?
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 12:25:24 #179
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291475
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:24 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dit is toch een hele rare uitspraak van Nelson, ik bedoel iedereen heeft een geheel nieuwe auto mee. Dus waarom zou die van Mercedes het in Australie juist beter doen?
Dit ja.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 12:26:42 #180
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220291489
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:24 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dit is toch een hele rare uitspraak van Nelson, ik bedoel iedereen heeft een geheel nieuwe auto mee. Dus waarom zou die van Mercedes het in Australie juist beter doen?
Australië is wel een van de circuits waar het vooral op motorvermogen aankomt. Maar goed, ze zagen er ook al goed uit in Bahrein en dat is een heel ander soort circuit, dus ik denk dat Max gelijk heeft dat die Mercedes gewoon overal wel lekker zal gaan.
  zondag 8 maart 2026 @ 12:26:58 #181
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220291493
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat ben ik met je eens. Ondanks de uitval van Hadjar is het een enorme prestatie waar ze trots op mogen zijn.

Ik was verder ook erg onder de indruk van Lindblad. Die reed een hele sterke race en was niet te beroerd om gevechten aan te gaan.
Aston Martin is natuurlijk de grootste afgang, maar McLaren viel me eigenlijk ook wel tegen, die hebben wat Red Bull mensen weggehaald in dat groundeffect tijdperk, maar van deze regels hebben ze dan toch weer minder kaas gegeten, lijkt het.
  zondag 8 maart 2026 @ 12:27:36 #182
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220291498
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:24 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dit is toch een hele rare uitspraak van Nelson, ik bedoel iedereen heeft een geheel nieuwe auto mee. Dus waarom zou die van Mercedes het in Australie juist beter doen?
Heb je Nelson ooit op een zinnige opmerking betrapt?
  zondag 8 maart 2026 @ 12:27:38 #183
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220291499
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:52 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Een race zonder inhaalacties.
Inhaalacties zijn de norm niet. Dat is nu net het grootste misverstand in de F1. Dat je een goede race kunt aflezen aan het aantal inhaalacties. Een langzamere coureur zien vechten met de auto om snellere coureurs achter zich te houden. Iemand alles uit een wagen zien persen dat erin zit. Iemand een ander in een foutje zien dwingen. Een andere strategie proberen die werkt. Iemand andere lijnen zien rijden om op die manier in te halen. Dát wil ik zien. Daarom vond ik de inhaalrace van Hamilton in de sprint van Brazilië ook niet indrukwekkend. Allemaal DRS waarbij de tegenstander niet verdedigt en er al ver voor het rempunt voorbij zijn. Dat zegt mij niets. Hakkinen op Schumacher op Spa kan ik me nu nog herinneren. Montoya op Schumacher in São Paulo 2001 ook. Max in de regen van São Paulo andere lijnen zien rijden. Dingen waar je je niet op kunt voorbereiden en die je op het moment zelf bedenkt en dus niet gekopieerd kunnen worden, dat is voor mij racen.

Ik vond DRS al helemaal niks, maar dit drijft zo ver van de essentie van formule 1 af dat ik me echt afvraag of dit is waar ik mijn zondagen aan wil besteden. En dat staat totaal los van het succes van Verstappen of niet. Ik keek F1 al voor Jos en ik zou het ook na Max blijven kijken, maar hier vind ik echt helemaal niks aan. Ik wil coureurs zo hard mogelijk door een bocht zien gaan waarbij je hart in je keel klopt omdat je bang bent dat het mis gaat. Dat wil ik zien, niet deze shitshow.

[ Bericht 0% gewijzigd door WismutVeilchen83 op 08-03-2026 12:37:46 ]
Rini dankjewel.
  zondag 8 maart 2026 @ 12:27:40 #184
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220291501
Noem me een doemdenker, maar ik denk dat ze niet eens voluit gaan.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 12:28:19 #185
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220291505
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:24 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dit is toch een hele rare uitspraak van Nelson, ik bedoel iedereen heeft een geheel nieuwe auto mee. Dus waarom zou die van Mercedes het in Australie juist beter doen?
Dat zei die in de paddock te hebben gehoord :7

Hij dacht dat het met energie management te maken had. Energie-intensiteit ligt hoog op deze baan. Ja misschien is het gewoon om de kijker te foppen en aan het lijntje te houden. Dat zou wel briljant zijn.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 8 maart 2026 @ 12:28:45 #186
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220291508
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:27 schreef Tarado het volgende:

[..]
Heb je Nelson ooit op een zinnige opmerking betrapt?
Sterker nog vandaag heb ik me voor het eerst echt geergerd aan het viaplay duo.
Wat een gelul en gemaakt enthousiatme kwam daar uit zeg.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 12:31:36 #187
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291529
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:26 schreef Tarado het volgende:

[..]
Aston Martin is natuurlijk de grootste afgang, maar McLaren viel me eigenlijk ook wel tegen, die hebben wat Red Bull mensen weggehaald in dat groundeffect tijdperk, maar van deze regels hebben ze dan toch weer minder kaas gegeten, lijkt het.
Dat vooral. AM was echt zo slecht dat het bijna zielig was. Ik zie Newey zijn besluit om naar AM te gaan nog we heroverwegen.

McLaren was ook echt meh. Ferrari had me positief verrast. Leclerc toonde ook ballen en zelfs Hamilton was positief.

En tja. Als je mensen wegkoopt die goed zijn op bepaalde punten en die punten doen er ineens veel minder toe, dan loop je ook tegen zulke issues aan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 12:32:38 #188
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291532
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:27 schreef pmponer het volgende:
Noem me een doemdenker, maar ik denk dat ze niet eens voluit gaan.
Durfden ze niet denk ik. Max, Piastri en anderen gingen eraf dit weekend. Dat wilden ze voorkomen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 12:34:51 #189
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220291550
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:28 schreef pmponer het volgende:

[..]
Sterker nog vandaag heb ik me voor het eerst echt geergerd aan het viaplay duo.
Wat een gelul en gemaakt enthousiatme kwam daar uit zeg.
Is iets wat je overal ziet. In de officiële F1 feed natuurlijk voorop. Maar ook in het voetbal. De sport moet positief worden verkocht. Dusdanig dat het vaak ongeloofwaardig is. Geloof maar dat Button enzo het ook ‘great’ vonden. Alleen Ecclestone, Villeneuve enzo gaan echt zeggen wat ze ervan vinden. En Max uiteraard.
Rini dankjewel.
  zondag 8 maart 2026 @ 12:35:17 #190
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220291554
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Durfden ze niet denk ik. Max, Piastri en anderen gingen eraf dit weekend. Dat wilden ze voorkomen.
Wellicht, het is ook niet nodig natuurlijk.
Je hoort het wel terug bij bijvoorbeeld post race interviews van andere coureurs. Mercedes is dit jaar buitencategorie. Jammer van de drivers line-up.
Drop you like an ill, bad habit
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 12:35:43 #191
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220291557
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat vooral. AM was echt zo slecht dat het bijna zielig was. Ik zie Newey zijn besluit om naar AM te gaan nog we heroverwegen.

McLaren was ook echt meh. Ferrari had me positief verrast. Leclerc toonde ook ballen en zelfs Hamilton was positief.

En tja. Als je mensen wegkoopt die goed zijn op bepaalde punten en die punten doen er ineens veel minder toe, dan loop je ook tegen zulke issues aan.
Nu nog de strategie in orde krijgen
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 8 maart 2026 @ 12:36:02 #192
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220291558
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Is iets wat je overal ziet. In de officiële F1 feed natuurlijk voorop. Maar ook in het voetbal. De sport moet positief worden verkocht. Dusdanig dat het vaak ongeloofwaardig is. Geloof maar dat Button enzo het ook ‘great’ vonden. Alleen Ecclestone, Villeneuve enzo gaan echt zeggen wat ze ervan vinden. En Max uiteraard.
Ja ik weet het, ik ben wel een beetje klaar met al dat gehype overal eigenlijk.
Drop you like an ill, bad habit
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 12:36:35 #193
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220291564
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:35 schreef pmponer het volgende:

[..]
Wellicht, het is ook niet nodig natuurlijk.
Je hoort het wel terug bij bijvoorbeeld post race interviews van andere coureurs. Mercedes is dit jaar buitencategorie. Jammer van de drivers line-up.
Met Antonelli is weinig mis
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 12:36:58 #194
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291566
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:35 schreef pmponer het volgende:

[..]
Wellicht, het is ook niet nodig natuurlijk.
Je hoort het wel terug bij bijvoorbeeld post race interviews van andere coureurs. Mercedes is dit jaar buitencategorie. Jammer van de drivers line-up.
Ik wacht nog even tot de zomerstop om te zien hoe het gaat. Maar vandaag was Mercedes echt heel sterk.
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Nu nog de strategie in orde krijgen
Dat blijft een uitdaging.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 12:39:02 #195
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220291579
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:36 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Met Antonelli is weinig mis
George is een lul, maar dat is toch ook wel leuk, ik vond hem vorig seizoen erg sterk, dus het verbaast me ook niet dat hij er het meeste uit heeft gehaald, al had Antonelli door z'n schade sowieso een moeilijker weekend.
pi_220291580
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:26 schreef Tarado het volgende:

[..]
Aston Martin is natuurlijk de grootste afgang, maar McLaren viel me eigenlijk ook wel tegen, die hebben wat Red Bull mensen weggehaald in dat groundeffect tijdperk, maar van deze regels hebben ze dan toch weer minder kaas gegeten, lijkt het.
De McLaren is niet heel goed nee, maar gezien de resultaten van de vrije trainingen/kwalificatie vraag ik me ook wel af of Piastri er niet meer kan uithalen dan Norris.
pi_220291591
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:24 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dit is toch een hele rare uitspraak van Nelson, ik bedoel iedereen heeft een geheel nieuwe auto mee. Dus waarom zou die van Mercedes het in Australie juist beter doen?
Het zijn Nelson en Melroy. Mol zit er vaak naast of hij ziet iets niet, maar die kan je tenminste niet op zulke onzin betrappen als die 2.
pi_220291606
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Durfden ze niet denk ik. Max, Piastri en anderen gingen eraf dit weekend. Dat wilden ze voorkomen.
Er was ook helemaal geen rede toe.
De voorsprong was riant en ze moesten het uithouden met de harde band.
  zondag 8 maart 2026 @ 12:43:32 #199
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220291624
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:28 schreef pmponer het volgende:

[..]
Sterker nog vandaag heb ik me voor het eerst echt geergerd aan het viaplay duo.
Wat een gelul en gemaakt enthousiatme kwam daar uit zeg.
Da's overal zo waarvoor betaald moeten worden. Bij Viaplay vinden ze elke PL-wedstrijd ook een fantastisch spektakel.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 12:44:50 #200
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220291635
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:39 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
De McLaren is niet heel goed nee, maar gezien de resultaten van de vrije trainingen/kwalificatie vraag ik me ook wel af of Piastri er niet meer kan uithalen dan Norris.
McLaren is vanwege de beperkte windtunneltijd denk ik voor nu te voorzichtig geweest met de auto.

Daarnaast hadden ze pas dit weekend de beschikking over de nieuwste Mercedes-motor die het fabrieksteam al tijdens de test had. Dat heeft ook verschil gemaakt omdat ze nu niet het maximale er uit konden halen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 12:45:16 #201
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291637
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:43 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Da's overal zo waarvoor betaald moeten worden. Bij Viaplay vinden ze elke PL-wedstrijd ook een fantastisch spektakel.
Als VP nog wedstrijden heeft :+

Maar dat is offtopic.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 12:48:33 #202
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220291665
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Als VP nog wedstrijden heeft :+

Maar dat is offtopic.
Prime gaat via Viaplay. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar idd offtopic, terug naar deze diarree.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 8 maart 2026 @ 12:49:18 #203
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220291669
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:44 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
McLaren is vanwege de beperkte windtunneltijd denk ik voor nu te voorzichtig geweest met de auto.

Daarnaast hadden ze pas dit weekend de beschikking over de nieuwste Mercedes-motor die het fabrieksteam al tijdens de test had. Dat heeft ook verschil gemaakt omdat ze nu niet het maximale er uit konden halen.
Dat laatste begrijp ik niet zo goed, neem aan dat dit een verbeterde versie van de motor is.
  zondag 8 maart 2026 @ 12:57:32 #204
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220291721
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:36 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja ik weet het, ik ben wel een beetje klaar met al dat gehype overal eigenlijk.
Ben bang dat het inherent is aan het abonnement-model. Je moet zorgen dat je kijkers willen blijven kijken (en dus ook: betalen) en dat doe je niet door te zeggen dat het saai is o.i.d.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 12:58:12 #205
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291723
quote:
2s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:57 schreef Jane het volgende:

[..]
Ben bang dat het inherent is aan het abonnement-model. Je moet zorgen dat je kijkers willen blijven kijken (en dus ook: betalen) en dat doe je niet door te zeggen dat het saai is o.i.d.
Minder spannend :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 13:00:08 #206
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220291739
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:49 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat laatste begrijp ik niet zo goed, neem aan dat dit een verbeterde versie van de motor is.
Klopt, alleen het heeft te maken met hoe je de energie in zet. Daar is veel tijd te winnen of te verliezen
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 13:02:56 #207
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220291758
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:40 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Het zijn Nelson en Melroy. Mol zit er vaak naast of hij ziet iets niet, maar die kan je tenminste niet op zulke onzin betrappen als die 2.
Nu luister ik al even niet naar Mol, maar je hoeft X maar open te slaan of je komt al niet de meest intelligente takes tegen.

twitter


Als analist/verhalenverteller een leuke gast, maar zit er vaak ook gewoon naast. Met zoals zijn “fuck you FIA” nadat die op foute gronden de FIA aan probeerde te pakken.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220291785
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:03 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Je mag races zonder inhaalacties saai vinden, maar iedere ronde op het randje moeten rijden om iemand voor te kunnen blijven is een mooi onderdeel van het racen.

Dat van vandaag was een kunstmatig geknutsel en de winnaar stond al op voorhand vast.
Hoeveel bochten nemen ze nog op het randje en in hoeveel zijn ze stroom aan het opwekken?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 8 maart 2026 @ 13:14:40 #209
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220291814
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 13:00 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Klopt, alleen het heeft te maken met hoe je de energie in zet. Daar is veel tijd te winnen of te verliezen
Oscar wist dat iig nog niet.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 13:17:09 #210
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291823
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 13:14 schreef Tarado het volgende:

[..]
Oscar wist dat iig nog niet.
Nu wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 13:19:12 #211
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220291837
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 13:02 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nu luister ik al even niet naar Mol, maar je hoeft X maar open te slaan of je komt al niet de meest intelligente takes tegen.

[ x ]

Als analist/verhalenverteller een leuke gast, maar zit er vaak ook gewoon naast. Met zoals zijn “fuck you FIA” nadat die op foute gronden de FIA aan probeerde te pakken.
Ik ben een groot Mol-criticaster, maar in deze post heeft hij toch voor 95% gelijk? Niet dat die pole tijd wat boeit, het hoeft van mij niet per se altijd sneller te gaan. Maar verder heeft hij gewoon gelijk in deze.
Overigens is hij als analist juist nog veel erger dan als commentator. Hooguit als verhalenverteller in boekjes over lang vervlogen tijden heeft hij een functie, maar elke podcast of Ziggy-uitzending waar hij in zit eindigt compleet cringe.

[ Bericht 5% gewijzigd door WismutVeilchen83 op 08-03-2026 13:48:50 ]
Rini dankjewel.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 13:23:58 #212
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220291872
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 13:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ik ben een groot Mol-criticaster, maar in deze post heeft hij toch voor 95% gelijk? Niet dat die pole tijd wat boeit, het hoeft van mij niet per se altijd sneller te gaan. Maar verder heeft hij gewoon gelijk in deze.
Met dat plaatje lijkt die juist denken dat het allemaal om het pole getalletje draait.

Die onderhuidse techniek snapte waarschijnlijk bij het vorige hybride systeem ook niemand. Behalve de mensen die dat leuk vinden om te weten.

Op zich is de vraag begrijpelijk: waarom zou de techniek belangrijk zijn voor de fan. Maar het gaat ook om hoe aantrekkelijk het is voor een nieuwe motorfabrikant. En die zijn juist zeer cruciaal voor de sport.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChevyCaprice op 08-03-2026 13:29:26 ]
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220291873
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:30 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Heel veel kunstmatig gegenereerde moves en battles gezien. En bovenal voor de leiding van de wedstrijd.
Fixed
-
  FOK!Fotograaf zondag 8 maart 2026 @ 13:42:26 #214
842 Zorro
Z
pi_220292022
Zoals ik tijdens de race ook al zei: Die banden zijn ook totaal niet meer van belang. Ja, wat slijtage betreft maar verder niet . Dus iedereen zal zoveel mogelijk op hard gaan en medium voor de verplichte 2e compound.

Want waarom een band kiezen waar je meer grip mee hebt en harder door de bocht kan als dat toch niet gebeurt omdat je aan het liften bent om je accu te laden?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 8 maart 2026 @ 14:04:59 #215
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220292271
quote:
6s.gif Op zondag 8 maart 2026 13:42 schreef Zorro het volgende:

Want waarom een band kiezen waar je meer grip mee hebt en harder door de bocht kan als dat toch niet gebeurt omdat je aan het liften bent om je accu te laden?
Je hebt bij de accelleratie natuurlijk wel grip nodig (en meer is beter) maar ik ben ook bang dat je gelijk hebt, er hoeft niet meer gepushed in bochten.
Drop you like an ill, bad habit
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 14:10:25 #216
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220292344
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Is iets wat je overal ziet. In de officiële F1 feed natuurlijk voorop. Maar ook in het voetbal. De sport moet positief worden verkocht. Dusdanig dat het vaak ongeloofwaardig is. Geloof maar dat Button enzo het ook ‘great’ vonden. Alleen Ecclestone, Villeneuve enzo gaan echt zeggen wat ze ervan vinden. En Max uiteraard.
De ironie is natuurlijk wel een beetje dat Max zijn gedrag ook positief is voor de sport (lees de investeerders). Een beetje 'rebels' tegengeluid vinden mensen ook leuk om te zien. Als iedereen alleen maar braaf ja en amen zegt zoals sommige coureurs dan vinden zelfs de meest positieve fans het eentonig worden.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 8 maart 2026 @ 14:24:16 #217
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220292495
twitter


Gelukkig ging niet alles goed voor Toto.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 14:26:17 #218
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220292534
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
De ironie is natuurlijk wel een beetje dat Max zijn gedrag ook positief is voor de sport (lees de investeerders). Een beetje 'rebels' tegengeluid vinden mensen ook leuk om te zien. Als iedereen alleen maar braaf ja en amen zegt zoals sommige coureurs dan vinden zelfs de meest positieve fans het eentonig worden.
Daarom is het goed dat coureurs als Max er zijn.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 14:36:47 #219
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_220292628
Ze moeten wel een vorm van duurzaamheid bieden om de aansluiting met productie auto’s niet te verliezen.
Maar ze hadden daarin best andere keuzes kunnen maken.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 14:38:40 #220
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220292645
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:36 schreef nils7 het volgende:
Ze moeten wel een vorm van duurzaamheid bieden om de aansluiting met productie auto’s niet te verliezen.
Maar ze hadden daarin best andere keuzes kunnen maken.
Eens.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 14:48:49 #221
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220292762
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:24 schreef Tarado het volgende:
[ x ]

Gelukkig ging niet alles goed voor Toto.
‘Die Redbullmotor is de benchmark’
T. Wolff

‘Wacht maar tot ze in Melbourne de zandzakken overboord gooien’
M. Verstappen

Kunnen we vanaf nu afspreken dat we politiek geneuzel van Toto gewoon nooit meer serieus nemen en dus ook niet meer hoeven te bediscussiëren?
Rini dankjewel.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 14:52:13 #222
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220292793
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
‘Die Redbullmotor is de benchmark’
T. Wolff

‘Wacht maar tot ze in Melbourne de zandzakken overboord gooien’
M. Verstappen

Kunnen we vanaf nu afspreken dat we politiek geneuzel van Toto gewoon nooit meer serieus nemen en dus ook niet meer hoeven te bediscussiëren?
Dit. Je weet dat Max na één blik al gezien heeft hoe het er voor staat
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 14:52:32 #223
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220292794
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:52 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dit. Je weet dat Max het na één blik al gezien heeft hoe het er voor staat
En dit ook zegt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 15:31:02 #224
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220293202
Het blijft ook gewoon dat die loophole overtreding van Merc niet bestraft wordt, dit is toch wel expres vals spelen net als het fuel flow ding van Ferrari in de tijd.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 15:38:43 #225
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220293275
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
De ironie is natuurlijk wel een beetje dat Max zijn gedrag ook positief is voor de sport (lees de investeerders). Een beetje 'rebels' tegengeluid vinden mensen ook leuk om te zien. Als iedereen alleen maar braaf ja en amen zegt zoals sommige coureurs dan vinden zelfs de meest positieve fans het eentonig worden.
Alleen zitten we nu in den situatie dat alle coureurs (behalve Russell) zich negatief uitlaten over deze auto's.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 15:42:52 #226
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220293328
Lawsons start. (met geluid)

Eén van zijn eerste instincten is ongeveer om op die radio te gaan klagen "i have no fucking boost". Niet handig. Koppeling inhouden, gassen en wegrijden. Dat lukt een paar seconden later ook gewoon.

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 8 maart 2026 @ 15:45:15 #227
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220293347
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:31 schreef pmponer het volgende:
Het blijft ook gewoon dat die loophole overtreding van Merc niet bestraft wordt, dit is toch wel expres vals spelen net als het fuel flow ding van Ferrari in de tijd.
Het is net als een aantal jaar terug. De hele ontwikkeling van de auto heeft Mercedes met de FIA doorgenomen en die zijn akkoord gegaan met hoe zij de regels interpreteerde. En je weet gewoon, dat net als toen, de reden daarachter is dat men Mercedes er graag bij wil houden en met nog een periode van 4 jaar zonder succes is dat natuurlijk niet mogelijk.

Het is gewoon weer het zoveelste akkoordje tussen de FIA en een team om de gelederen bij elkaar te houden. Dat we daardoor weer een team hebben met een paar straatlengtes voorsprong op de rest is voor de kijker kut, maar de FIA blijft gewoon lekker harken. Dus niks aan het handje!
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 15:47:42 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220293369
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is net als een aantal jaar terug. De hele ontwikkeling van de auto heeft Mercedes met de FIA doorgenomen en die zijn akkoord gegaan met hoe zij de regels interpreteerde. En je weet gewoon, dat net als toen, de reden daarachter is dat men Mercedes er graag bij wil houden en met nog een periode van 4 jaar zonder succes is dat natuurlijk niet mogelijk.

Het is gewoon weer het zoveelste akkoordje tussen de FIA en een team om de gelederen bij elkaar te houden. Dat we daardoor weer een team hebben met een paar straatlengtes voorsprong op de rest is voor de kijker kut, maar de FIA blijft gewoon lekker harken. Dus niks aan het handje!
Gelukkig is er altijd nog de kans dat dit een RBR doodlopende weg is, zodat andere teams het gat kunnen dichten. Vind McLaren wel een heel apart geval momenteel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 15:55:25 #229
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220293472
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Alleen zitten we nu in den situatie dat alle coureurs (behalve Russell) zich negatief uitlaten over deze auto's.
Iedereen weet waarom hij dat roept. Zijn opmerking kun je daarom negeren
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220293478
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
‘Die Redbullmotor is de benchmark’
T. Wolff

‘Wacht maar tot ze in Melbourne de zandzakken overboord gooien’
M. Verstappen

Kunnen we vanaf nu afspreken dat we politiek geneuzel van Toto gewoon nooit meer serieus nemen en dus ook niet meer hoeven te bediscussiëren?
Dat deed ik al 5 jaar niet meer.

Heb vanmorgen ook gekeken, zowaar was de start door de nieuwigheid wel vermakelijk. Ik begrijp dat dit het gevolg is van de wisselwerking batterij vol batterij leeg en dat dit Formula E management niet ieders ding is. Maar het was leuk om Leclerc Russell boos te zien maken door steeds terug te komen, eigenlijk jammer dat Ferrari nog steeds Ferrari is en de tactiek niet op orde heeft. Max as usual dotd als hij achteraan start en Lindblad verrast heel positief door niet bang te zijn en er gewoon in te vliegen, jammer dat op het eind de fut er uit leek.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zondag 8 maart 2026 @ 15:59:56 #231
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220293499
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is net als een aantal jaar terug. De hele ontwikkeling van de auto heeft Mercedes met de FIA doorgenomen en die zijn akkoord gegaan met hoe zij de regels interpreteerde. En je weet gewoon, dat net als toen, de reden daarachter is dat men Mercedes er graag bij wil houden en met nog een periode van 4 jaar zonder succes is dat natuurlijk niet mogelijk.

Het is gewoon weer het zoveelste akkoordje tussen de FIA en een team om de gelederen bij elkaar te houden. Dat we daardoor weer een team hebben met een paar straatlengtes voorsprong op de rest is voor de kijker kut, maar de FIA blijft gewoon lekker harken. Dus niks aan het handje!
Ik snap helemaal wat je bedoeld, maar dit gaat toch niet over een interpretatie van de regels? Ik bedoel er staat in de regels toch gewoon dat de compressieverhouding niet hoger dan 16:1 mag zijn? Ze geven gewoon toe dat deze in "bepaalde omstandigheden" hoger is. Dus dan lap je de regels aan laars en niet een interpretatie.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 16:00:45 #232
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220293506
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Iedereen weet waarom hij dat roept. Zijn opmerking kun je daarom negeren
Hamilton riep dat ook bedenk ik me nu, maar die gast kan gewoon niet rijden als de auto niet perfect bij zijn stijl past. En dat doet deze beter dan de vorige, dus vindt ie het fijner.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 16:01:51 #233
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220293520
Olav Mol: "Ik heb me wel vermaakt, het viel me niet tegen!"

Akkoord.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 8 maart 2026 @ 16:10:28 #234
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220293624
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:59 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ik snap helemaal wat je bedoeld, maar dit gaat toch niet over een interpretatie van de regels? Ik bedoel er staat in de regels toch gewoon dat de compressieverhouding niet hoger dan 16:1 mag zijn? Ze geven gewoon toe dat deze in "bepaalde omstandigheden" hoger is. Dus dan lap je de regels aan laars en niet een interpretatie.
Zal best, feit blijft dat de hele ontwikkeling van de motor in overleg met de FIA is gebeurd, dat hebben beide partijen ook gewoon bevestigd toch? Dus de FIA vond deze interpretatie ook prima. Dat maakt het natuurlijk niet minder problematisch, eerder in tegendeel.

Alleen nu zijn alle andere fabrikanten tegen deze interpretatie en moet het alsnog (deels) aangepast worden. Feit blijft dat Mercedes hiermee weer een enorme voorsprong heeft genomen bij de start van nieuwe reglementen. Zij zullen dat framen als dat ze nu eenmaal de beste ontwikkeling hebben, eenieder die de sport al langer volgt weet dat ze de FIA gewoon in een houtgreep hebben voor wat betreft hun aandeel in de klasse.

Het is gewoon weer een herhaling van zetten omdat de afgelopen periode voor scheve gezichten heeft gezorgd omdat Mercedes 4 jaar lang grotendeels voor lul heeft gereden.
  zondag 8 maart 2026 @ 16:18:05 #235
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220293693
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is net als een aantal jaar terug. De hele ontwikkeling van de auto heeft Mercedes met de FIA doorgenomen en die zijn akkoord gegaan met hoe zij de regels interpreteerde. En je weet gewoon, dat net als toen, de reden daarachter is dat men Mercedes er graag bij wil houden en met nog een periode van 4 jaar zonder succes is dat natuurlijk niet mogelijk.

Het is gewoon weer het zoveelste akkoordje tussen de FIA en een team om de gelederen bij elkaar te houden. Dat we daardoor weer een team hebben met een paar straatlengtes voorsprong op de rest is voor de kijker kut, maar de FIA blijft gewoon lekker harken. Dus niks aan het handje!
Vroeger had je Prost, Senna, Mansell, Villeneuve, schumi, hakkinen, Raikkonen, Alonso, enz.

Die lagen 1 minuut tot een hele ronde voor, nu is het 15 sec omdat Ferrari gewoon een amateur club is op gebied van strategie.
Ik denk dat het per circuit gaat verschillen wie er vooraan rijden.
Hopelijk kunnen we dan een andere conclusie trekken ipb over een race.
  zondag 8 maart 2026 @ 16:29:28 #236
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220293826
podcast "de Boordradio" lijkt gezien de titel ook erg kritisch
Bekijk deze YouTube-video
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 16:38:44 #237
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220293927
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:29 schreef pmponer het volgende:
podcast "de Boordradio" lijkt gezien de titel ook erg kritisch
Bekijk deze YouTube-video
Beetje een F1 begraafparty. lol.

Kan hier op zich wel om lachen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 8 maart 2026 @ 17:21:21 #238
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220294658
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is net als een aantal jaar terug. De hele ontwikkeling van de auto heeft Mercedes met de FIA doorgenomen en die zijn akkoord gegaan met hoe zij de regels interpreteerde. En je weet gewoon, dat net als toen, de reden daarachter is dat men Mercedes er graag bij wil houden en met nog een periode van 4 jaar zonder succes is dat natuurlijk niet mogelijk.

Het is gewoon weer het zoveelste akkoordje tussen de FIA en een team om de gelederen bij elkaar te houden. Dat we daardoor weer een team hebben met een paar straatlengtes voorsprong op de rest is voor de kijker kut, maar de FIA blijft gewoon lekker harken. Dus niks aan het handje!
De FIA harkt niet, dat is de FOM.

Deze regelverandering was om meer automerken binnen te krijgen oa Audi en Porsche, waarvan de laatste afhaakte, dat Mercedes in 2014 een voorsprong had gekregen, is bewezen maar de huidige voorsprong is volgens mij gewoon omdat ze op dat gebied erg goed zijn.

Tenzij jij andere info hebt?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarado op 08-03-2026 17:48:30 ]
  zondag 8 maart 2026 @ 17:28:06 #239
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220294756
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:38 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Beetje een F1 begraafparty. lol.

Kan hier op zich wel om lachen.
F1 is ook gewoon dood. Maar omdat jij altijd precies de andere mening hebt dan de massa ga je doen alsof het wel leuk was. Want je hebt wat inhaalacties gezien door lege batterijen. Vraagje: ga jij ook altijd opzettelijk tegen de wind in fietsen? En dan met de bus terug zodat je sowieso geen wind mee hebt?
Rini dankjewel.
pi_220294856
twitter
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 17:41:35 #241
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220294910
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
F1 is ook gewoon dood. Maar omdat jij altijd precies de andere mening hebt dan de massa ga je doen alsof het wel leuk was.
De F1 leeft. En ik heb gewoon mijn eigen mening. Die stem ik niet af op wat “de massa” roept. Ik hou van racing sport, en daar horen ook inhaalacties bij.

En als ze die kwalificatie willen verbeteren, ik vind het prima. Zoek zeker naar de mogelijkheden. Desnoods wat langzamer zodat het clipping meevalt. Voor de rest een leuke race wedstrijd.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220295011
Drive to survive the ESG ranking
pi_220295020
Gewoon Herlingsgod kijken. Wat een baas
pi_220295154
twitter


Lol
  zondag 8 maart 2026 @ 18:21:21 #245
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220295247
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
De F1 leeft. En ik heb gewoon mijn eigen mening. Die stem ik niet af op wat “de massa” roept. Ik hou van racing sport, en daar horen ook inhaalacties bij.

En als ze die kwalificatie willen verbeteren, ik vind het prima. Zoek zeker naar de mogelijkheden. Desnoods wat langzamer zodat het clipping meevalt. Voor de rest een leuke race wedstrijd.
:')
  zondag 8 maart 2026 @ 19:37:46 #246
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220295803
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
De F1 leeft. En ik heb gewoon mijn eigen mening. Die stem ik niet af op wat “de massa” roept. Ik hou van racing sport, en daar horen ook inhaalacties bij.

En als ze die kwalificatie willen verbeteren, ik vind het prima. Zoek zeker naar de mogelijkheden. Desnoods wat langzamer zodat het clipping meevalt. Voor de rest een leuke race wedstrijd.
Het is erg opvallend dat hij werkelijk al-tijd exact het tegenovergestelde vindt van de meesten hier. Vinden mensen een straf dat Max onterecht? Dan zal jij tot in het oneindige vinden dat hij wel terecht was. Krijgt Norris geen penalty en is de algehele consesus dat dat wel zo had moeten zijn? Dan blijf jij tot vervelends toe betogen dat er geen straf had moeten komen.

Je houdt van racing sport, maar coureurs rijden niet eens meer op maximale snelheid door een bocht. Hou toch op man. Je wil gewoon dwarsliggen, meer niet. En dat doe je al jaren.
Rini dankjewel.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 19:49:52 #247
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220295879
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Het is erg opvallend dat hij werkelijk al-tijd exact het tegenovergestelde vindt van de meesten hier. Vinden mensen een straf dat Max onterecht? Dan zal jij tot in het oneindige vinden dat hij wel terecht was. Krijgt Norris geen penalty en is de algehele consesus dat dat wel zo had moeten zijn? Dan blijf jij tot vervelends toe betogen dat er geen straf had moeten komen.
Omdat ik hier een van de weinigen ben die objectief naar Verstappen kijkt. Laat ik maar een voorbeeld noemen: Abu Dhabi 2024 bocht 1 waar Verstappen Piastri uit de race kegelt. De hele wereld vond het een penalty, maar gek genoeg alleen Nederland niet. Omdat ik niet blindelings allerlei pro-Verstappen propaganda loop te spuwen constant. Dat noem ik een gebalanceerd, objectief beeld schetsen.
quote:
Je houdt van racing sport, maar coureurs rijden niet eens meer op maximale snelheid door een bocht. Hou toch op man. Je wil gewoon dwarsliggen, meer niet. En dat doe je al jaren.
Alsof ze vorig jaar wel elke ronde van elke race maximaal door de elke bocht gingen. Nee, ook toen was er sprake van bandenmanagement.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220295928
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Omdat ik hier een van de weinigen ben die objectief naar Verstappen kijkt. Laat ik maar een voorbeeld noemen: Abu Dhabi 2024 bocht 1 waar Verstappen Piastri uit de race kegelt. De hele wereld vond het een penalty, maar gek genoeg alleen Nederland niet. Omdat ik niet blindelings allerlei pro-Verstappen propaganda loop te spuwen constant. Dat noem ik een gebalanceerd, objectief beeld schetsen.
[..]
Alsof ze vorig jaar wel elke ronde van elke race maximaal door de elke bocht gingen. Nee, ook toen was er sprake van bandenmanagement.
Wat heeft dit met Verstappen te maken? Echt elke coureur (en je mag verwachten dat die wel weten waar ze over praten) vind dit kut en niks met racen te maken hebben. Behalve Russel omdat die nu wint en een kans op een WDC ruikt. En jij vind het uiteraard ook allemaal geweldig.

Wat kan je er tof aan vinden dat je niet kan racen maar gas moet terugnemen? Dwars om het dwars doen. Of gewoon een George fanboy, dat mag, maar noem het dan niet anders.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 20:03:56 #249
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220295969
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Omdat ik hier een van de weinigen ben die objectief naar Verstappen kijkt. Laat ik maar een voorbeeld noemen: Abu Dhabi 2024 bocht 1 waar Verstappen Piastri uit de race kegelt. De hele wereld vond het een penalty, maar gek genoeg alleen Nederland niet. Omdat ik niet blindelings allerlei pro-Verstappen propaganda loop te spuwen constant. Dat noem ik een gebalanceerd, objectief beeld schetsen.
[..]
Alsof ze vorig jaar wel elke ronde van elke race maximaal door de elke bocht gingen. Nee, ook toen was er sprake van bandenmanagement.
Opvallend dat je Max als voorbeeld neemt en Norris niet.

Er wordt door mensen ook objectief naar Max en de andere coureurs gekeken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 20:05:20 #250
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220295983
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:56 schreef alopio het volgende:

[..]
Wat heeft dit met Verstappen te maken? Echt elke coureur (en je mag verwachten dat die wel weten waar ze over praten) vind dit kut en niks met racen te maken hebben. Behalve Russel omdat die nu wint en een kans op een WDC ruikt. En jij vind het uiteraard ook allemaal geweldig.

Wat kan je er tof aan vinden dat je niet kan racen maar gas moet terugnemen? Dwars om het dwars doen. Of gewoon een George fanboy, dat mag, maar noem het dan niet anders.
Konden ze niet racen?

Nou ik heb toch echt een meesterlijk gevecht om de leiding van de wedstrijd gezien tussen Leclerc en Russell. En dat is voor het eerst op dit circuit. Dat de één de ander inhaalde, en andersom. En het leuke is: tijdens zo'n gevecht nemen ze geen gas terug. Dan willen ze allebei voor zitten.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 20:06:06 #251
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220295989
Meesterlijk gevecht _O-

Daar ging mijn koffie
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220295996
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Omdat ik hier een van de weinigen ben die objectief naar Verstappen kijkt. Laat ik maar een voorbeeld noemen: Abu Dhabi 2024 bocht 1 waar Verstappen Piastri uit de race kegelt.
Zit het je zo dwars? dat is ongezond hoor.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 20:08:28 #253
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220295999
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Opvallend dat je Max als voorbeeld neemt en Norris niet.

Omdat ik van Max dat heel treffende voorbeeld heb, wat heel goed gegrift staat in mijn geheugen.
quote:
Er wordt door mensen ook objectief naar Max en de andere coureurs gekeken.
Dan hadden ze denk ik niet zo geklaagd om de straf die Verstappen toen kreeg.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 20:10:50 #254
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220296012
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Omdat ik van Max dat heel treffende voorbeeld heb, wat heel goed gegrift staat in mijn geheugen.
[..]
Dan hadden ze denk ik niet zo geklaagd om de straf die Verstappen toen kreeg.
Nogmaals, opvallend dat je die van Max dan wel goed in je geheugen hebt en acties van Norris, Russell, Hamilton, etc niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 20:12:34 #255
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220296023
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
Meesterlijk gevecht _O-

Daar ging mijn koffie
Lekker een paar rondjes om en om op de boostknop drukken tot de batterij weer leeg was *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 20:13:33 #256
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220296028
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nogmaals, opvallend dat je die van Max dan wel goed in je geheugen hebt en acties van Norris, Russell, Hamilton, etc niet.
Omdat de focus op dit forum nogal op Verstappen ligt. Misschien heb je het ooit gemerkt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220296045
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:05 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Konden ze niet racen?

Nou ik heb toch echt een meesterlijk gevecht om de leiding van de wedstrijd gezien tussen Leclerc en Russell. En dat is voor het eerst op dit circuit. Dat de één de ander inhaalde, en andersom. En het leuke is: tijdens zo'n gevecht nemen ze geen gas terug. Dan willen ze allebei voor zitten.
Inhalen omdat de een een “boost” had en de ander niet is geen racen.
Maar goed, elke coureur zal het wel verkeerd zijn en jij niet.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 20:16:19 #258
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220296046
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Omdat de focus op dit forum nogal op Verstappen ligt. Misschien heb je het ooit gemerkt.
Opvallend dat de meesten de acties van andere coureurs wel prima herinneren dan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 20:20:41 #259
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220296074
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Opvallend dat de meesten de acties van andere coureurs wel prima herinneren dan.
Daar doe je op zich een vrij boude uitspraak, want dat suggereert dat jij dat dan gecontroleerd zou hebben. Anders is het een beetje bijzonder dat jij weet wat "de meesten" zich wel of niet herinneren. Of het is een staaltje invulling, kan ook.

Wat ik opvallend vind is dat je alleen wijst naar de vorm van mijn post, dat meermaals herhaalt, en totaal niet ingaat op het voorbeeld wat ik aankaart.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 20:23:16 #260
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220296090
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:20 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Daar doe je op zich een vrij boude uitspraak, want dat suggereert dat jij dat dan gecontroleerd zou hebben. Anders is het een beetje bijzonder dat jij weet wat "de meesten" zich wel of niet herinneren. Of het is een staaltje invulling, kan ook.

Wat ik opvallend vind is dat je alleen wijst naar de vorm van mijn post, dat meermaals herhaalt, en totaal niet ingaat op het voorbeeld wat ik aankaart.
Dat deed je in mijn post ook niet toen ik om andere voorbeelden vroeg.

Het gaat nu trouwens veel te veel offtopic. Agree to disagree want eens worden we het niet.

Nu weer ontopic :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220296109
Wordt een leeg forum dit seizoen, ik kan me niet voorstellen dat je de sport blijft volgen als je na 1 race alles al zo enorm slecht vindt zoals sommige hier. Ik zelf zou dan gewoon stoppen met kijken.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 20:34:19 #262
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220296164
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat deed je in mijn post ook niet toen ik om andere voorbeelden vroeg.
Als ik alleen nog even hierop in mag gaan: Je hebt in letterlijke zin ook nooit gevraagd om voorbeelden.

Maar goed, als jij dit verder wil afsluiten dan sluiten we het maar af. Ik vind het prima.
quote:
Het gaat nu trouwens veel te veel offtopic. Agree to disagree want eens worden we het niet.

Nu weer ontopic :)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 20:38:08 #263
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220296185
Zucht.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 20:46:12 #264
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220296237
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:25 schreef Questular het volgende:
Wordt een leeg forum dit seizoen, ik kan me niet voorstellen dat je de sport blijft volgen als je na 1 race alles al zo enorm slecht vindt zoals sommige hier. Ik zelf zou dan gewoon stoppen met kijken.
Dan gaan wij er maar van genieten.

Heel ander circuit ook volgende week. Dus ik verwacht ook weer een heel ander soort ervaring. Het is voor nu allemaal één grote ontdekkingsreis. En ik zou wel zeggen: ik hoop voor de mensen die het nu niet leuk vonden dat de sport wel ontwikkelt op een manier die hen ook bevalt. Ik doe er niet moeilijk over.

Vandaag op Albert Park was gewoon een hele dolle race. Het F1 X account heeft vanmiddag nog even een knuppeltje gegooid. (lol). Of misschien eerder een boemerang:

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220296309
Heeft Mercedes nu gereden met een motor die door die FIA niet was toegestaan? En dan kijken mensen je vreemd aan wanneer je zegt dat alle uitslagen vantevoren zijn bepaald...
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 21:03:02 #266
454306 crew  WillemsJ
pi_220296326
Hallo allemaal :W genoten allemaal?
Welcome to Azeroth Quest Library – your dedicated archive for World of Warcraft quest content.
Explore. Quest. Relive the adventure! Subscribe NOW! - Azeroth Quest Library
pi_220296382
Heb vanmiddag op een viaduct boven de snelweg gestaan en had goed zicht op al die inhaalacties, prachtig.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 8 maart 2026 @ 21:14:54 #268
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220296404
quote:
9s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Lekker een paar rondjes om en om op de boostknop drukken tot de batterij weer leeg was *G*
Als je dat racen noemt dan weet je niet wat racen is. Maar goed, dat Chevy dat niet snapt is geen verrassing.
  zondag 8 maart 2026 @ 21:22:30 #269
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220296471
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
Meesterlijk gevecht _O-

Daar ging mijn koffie
Een meesterlijk gevecht dat lang duurde omdat Russell na afloop toegaf dat hij een keer het overtake knopje was vergeten in te drukken :D
Rini dankjewel.
  zondag 8 maart 2026 @ 21:25:20 #270
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220296490
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Omdat ik van Max dat heel treffende voorbeeld heb, wat heel goed gegrift staat in mijn geheugen.
[..]
Dan hadden ze denk ik niet zo geklaagd om de straf die Verstappen toen kreeg.
Volgens mij kom je nu met een voorbeeld waarbij veruit de meesten, inclusief Verstappen zelf die gewoon zijn excuses aanbood bij Piastri, het gewoon een normale straf vonden. Misschien bedoel je de eerste straf voor Verstappen tegen Norris in Mexico, daar was wel discussie over.
Rini dankjewel.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 21:25:27 #271
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220296493
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:03 schreef WillemsJ het volgende:
Hallo allemaal :W genoten allemaal?
Best onder de indruk van Lindblad :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220296522
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Best onder de indruk van Lindblad :Y
Al tijdens de test liet hij mooie dingen zien en heeft dit weekend geweldig gereden.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 21:29:57 #273
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220296535
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:28 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Al tijdens de test liet hij mooie dingen zien en heeft dit weekend geweldig gereden.
Eens. Lekker met de ellebogen naar buiten. Lawson deed het een stuk minder, ook wel opvallend.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 21:34:19 #274
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220296564
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Eens. Lekker met de ellebogen naar buiten. Lawson deed het een stuk minder, ook wel opvallend.
Die had dan ook een poepstart
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 21:35:25 #275
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220296571
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:34 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Die had dan ook een poepstart
True, al was hij niet de enige :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 21:37:04 #276
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220296587
Eerlijk gezegd vrees ik dat Lindblad en ook Hadjar er vooral goed uitzagen omdat de auto’s totaal niet meer spannend zijn om mee te rijden en je als topper nauwelijks nog het verschil kunt maken. Hard rechtuit rijden kan iedere coureur en waar maak je normaal het verschil? In de bochten. Later remmen, harder de bocht in, eerder op je gas. Maar dat telt allemaal amper meer mee waardoor de mindere coureurs ineens dichtbij hun teamgenoot zitten. Hamilton bij Leclerc, Hadjar bij Verstappen en ook een debutant kan meteen moeiteloos mee. Collapinto zat ook ineens dichtbij Gasly. Echt, wat een farce :N
Rini dankjewel.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 21:40:37 #277
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220296600
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eerlijk gezegd vrees ik dat Lindblad en ook Hadjar er vooral goed uitzagen omdat de auto’s totaal niet meer spannend zijn om mee te rijden en je als topper nauwelijks nog het verschil kunt maken. Hard rechtuit rijden kan iedere coureur en waar maak je normaal het verschil? In de bochten. Later remmen, harder de bocht in, eerder op je gas. Maar dat telt allemaal amper meer mee waardoor de mindere coureurs ineens dichtbij hun teamgenoot zitten. Hamilton bij Leclerc, Hadjar bij Verstappen en ook een debutant kan meteen moeiteloos mee. Collapinto zat ook ineens dichtbij Gasly. Echt, wat een farce :N
Zou ook kunnen. Al zag je wel de gebruikelijke rangorde weer terug.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220296611
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eerlijk gezegd vrees ik dat Lindblad en ook Hadjar er vooral goed uitzagen omdat de auto’s totaal niet meer spannend zijn om mee te rijden en je als topper nauwelijks nog het verschil kunt maken. Hard rechtuit rijden kan iedere coureur en waar maak je normaal het verschil? In de bochten. Later remmen, harder de bocht in, eerder op je gas. Maar dat telt allemaal amper meer mee waardoor de mindere coureurs ineens dichtbij hun teamgenoot zitten. Hamilton bij Leclerc, Hadjar bij Verstappen en ook een debutant kan meteen moeiteloos mee. Collapinto zat ook ineens dichtbij Gasly. Echt, wat een farce :N
Dat is wel mijn verwachting, als de kinderziektes er een beetje uit zijn staan ze dicht bij elkaar en zal er op de baan ook weinig actie meer zijn.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_220296622
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
True, al was hij niet de enige :P
Die van Hadjar was best vreemd startte heel goed en vervolgens kakte het even helemaal in.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 8 maart 2026 @ 21:44:30 #280
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220296624
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:42 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Dat is wel mijn verwachting, als de kinderziektes er een beetje uit zijn staan ze dicht bij elkaar en zal er op de baan ook weinig actie meer zijn.
Eens. Binnenkort kent iedereen de tooltjes en vergeten ze ze niet meer in te drukken, gebruiken ze ze overal op hetzelfde moment en vervalt ook dat nog.
Rini dankjewel.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 21:50:10 #281
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220296666
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:44 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Die van Hadjar was best vreemd startte heel goed en vervolgens kakte het even helemaal in.
Lege batterij
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 8 maart 2026 @ 21:52:40 #282
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220296687
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eerlijk gezegd vrees ik dat Lindblad en ook Hadjar er vooral goed uitzagen omdat de auto’s totaal niet meer spannend zijn om mee te rijden en je als topper nauwelijks nog het verschil kunt maken. Hard rechtuit rijden kan iedere coureur en waar maak je normaal het verschil? In de bochten. Later remmen, harder de bocht in, eerder op je gas. Maar dat telt allemaal amper meer mee waardoor de mindere coureurs ineens dichtbij hun teamgenoot zitten. Hamilton bij Leclerc, Hadjar bij Verstappen en ook een debutant kan meteen moeiteloos mee. Collapinto zat ook ineens dichtbij Gasly. Echt, wat een farce :N
Of, zoals Alonso al zei, de kok van Aston Martin kan nu ook meedoen.

Ook niet meer nodig om zo getraind te zijn. Wel erg inclusief geworden dus. B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 21:55:33 #283
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220296713
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:44 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Die van Hadjar was best vreemd startte heel goed en vervolgens kakte het even helemaal in.
Hij gaf al aan problemen te hebben met de motor.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220296766
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dan gaan wij er maar van genieten.

Heel ander circuit ook volgende week. Dus ik verwacht ook weer een heel ander soort ervaring. Het is voor nu allemaal één grote ontdekkingsreis. En ik zou wel zeggen: ik hoop voor de mensen die het nu niet leuk vonden dat de sport wel ontwikkelt op een manier die hen ook bevalt. Ik doe er niet moeilijk over.

Vandaag op Albert Park was gewoon een hele dolle race. Het F1 X account heeft vanmiddag nog even een knuppeltje gegooid. (lol). Of misschien eerder een boemerang:

[ afbeelding ]
Nog een langer recht stuk die de batterij leeg kan trekken.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 22:12:54 #285
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220296825
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Nog een langer recht stuk die de batterij leeg kan trekken.
Echter: maar 57% van de ronde volgas (in plaats van 71.1% op Melbourne), zodat ze de rest gewoon in verhouding meer kunnen opladen. Dus dat wordt misschien al minder manageing van energie.

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 22:14:12 #286
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220296833
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Best onder de indruk van Lindblad :Y
Vond Audi er ook wel verrassend bijzitten, gelijk ook de eerste race punten. Denk dat die samen met de Racing Bulls nog wel kunnen gaan strijden om de plekjes achter de 4 hoofdteams :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 22:16:56 #287
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220296852
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:14 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Vond Audi er ook wel verrassend bijzitten, gelijk ook de eerste race punten. Denk dat die samen met de Racing Bulls nog wel kunnen gaan strijden om de plekjes achter de 4 hoofdteams :Y
Idd, Bortoleto deed het echt heel goed. Ben benieuwd wat Hulkenberg had kunnen doen als hij meegedaan had.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 22:17:07 #288
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220296856
Wat ik trouwens ook een heel slecht voorteken voor de rest van het seizoen vind is de situatie waarin Verstappen het gat naar Norris in no time dicht rijdt en vervolgens niet 1x zelfs maar in de gelegenheid komt om een aanval in te zetten.

Ik vrees echt dat als de auto's maar elkaar toe groeien dat het dan van start tot finish rijtje rijden in de kwalificatie uitslag wordt.
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 22:20:16 #289
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220296891
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Idd, Bortoleto deed het echt heel goed. Ben benieuwd wat Hulkenberg had kunnen doen als hij meegedaan had.
Denk dat Hulk er ook wel bij had gezeten, ze waren tenslotte achter elkaar gekwalificeerd. Had die Audi's eigenlijk meer in de buurt van Cadillac verwacht, misschien zelfs in de buurt van Aston Martin
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 22:22:37 #290
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220296918
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat ik trouwens ook een heel slecht voorteken voor de rest van het seizoen vind is de situatie waarin Verstappen het gat naar Norris in no time dicht rijdt en vervolgens niet 1x zelfs maar in de gelegenheid komt om een aanval in te zetten.

Ik vrees echt dat als de auto's maar elkaar toe groeien dat het dan van start tot finish rijtje rijden in de kwalificatie uitslag wordt.
Ben vooral benieuwd hoe snel Max gaat zijn als die wel vooraan start, nu zat 'ie er bij de finish bijna een minuut achter omdat die achter Lando vast bleef zitten
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 8 maart 2026 @ 22:29:34 #291
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220296955
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:22 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ben vooral benieuwd hoe snel Max gaat zijn als die wel vooraan start, nu zat 'ie er bij de finish bijna een minuut achter omdat die achter Lando vast bleef zitten
Interesseert me eigenlijk niets wat Verstappen wel of niet kan. Ik vind dat echt totaal interessant in deze staat van de sport.
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 22:34:12 #292
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220296977
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Interesseert me eigenlijk niets wat Verstappen wel of niet kan. Ik vind dat echt totaal interessant in deze staat van de sport.
Nee die batterijen maken het er niet bepaald spannender op :') Misschien dat het na een paar races zo kut wordt dat de FIA toch besluit om dat los te laten, maar als je al ziet hoe lang ze al wachten met Mercedes aanpakken heb ik daar weinig hoop op.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220296984
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat ik trouwens ook een heel slecht voorteken voor de rest van het seizoen vind is de situatie waarin Verstappen het gat naar Norris in no time dicht rijdt en vervolgens niet 1x zelfs maar in de gelegenheid komt om een aanval in te zetten.

Ik vrees echt dat als de auto's maar elkaar toe groeien dat het dan van start tot finish rijtje rijden in de kwalificatie uitslag wordt.
Het had eigenlijk simpel moeten zijn met de boost dus ik vraag me af of ze er bewust voor gekozen hebben om er niet voor te gaan.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_220297012
quote:
9s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:34 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee die batterijen maken het er niet bepaald spannender op :') Misschien dat het na een paar races zo kut wordt dat de FIA toch besluit om dat los te laten, maar als je al ziet hoe lang ze al wachten met Mercedes aanpakken heb ik daar weinig hoop op.
Als ik het goed begrepen heb word na Japan gekeken of er veranderingen wenselijk zijn en dat zou dan mooi passen in het gat dat ontstaan is doordat Bahrein en Jeddah vervallen zijn.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 8 maart 2026 @ 22:41:06 #295
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_220297016
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Echter: maar 57% van de ronde volgas (in plaats van 71.1% op Melbourne), zodat ze de rest gewoon in verhouding meer kunnen opladen. Dus dat wordt misschien al minder manageing van energie.

[ afbeelding ]
Gewoon de balans blijven brengen in dit topic.
Het is allemaal zo slecht nog niet. Over 4 races hebben alle engineers de LiCo en recharge wel door en gaat het allemaal vloeiender.
Bwoah, itsthesameforeverybody.
Ferraripitwall weer clowns.
Ik heb genoten van het stuivertje wisselen en blow/fuck up.
Feyenoord!!! * Barça
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 22:44:42 #296
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220297041
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:40 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Als ik het goed begrepen heb word na Japan gekeken of er veranderingen wenselijk zijn en dat zou dan mooi passen in het gat dat ontstaan is doordat Bahrein en Jeddah vervallen zijn.
Dat is nog niet officieel toch? Al verwacht ik niet dat ze de gedoetjes daar in de regio in een maandje hebben opgelost
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220297053
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dat is nog niet officieel toch? Al verwacht ik niet dat ze de gedoetjes daar in de regio in een maandje hebben opgelost
Niet officieel nee maar waar rook is... we zullen zien.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')