Als VP nog wedstrijden heeftquote:Op zondag 8 maart 2026 12:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Da's overal zo waarvoor betaald moeten worden. Bij Viaplay vinden ze elke PL-wedstrijd ook een fantastisch spektakel.
Prime gaat via Viaplay.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als VP nog wedstrijden heeft
Maar dat is offtopic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar idd offtopic, terug naar deze diarree.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Dat laatste begrijp ik niet zo goed, neem aan dat dit een verbeterde versie van de motor is.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
McLaren is vanwege de beperkte windtunneltijd denk ik voor nu te voorzichtig geweest met de auto.
Daarnaast hadden ze pas dit weekend de beschikking over de nieuwste Mercedes-motor die het fabrieksteam al tijdens de test had. Dat heeft ook verschil gemaakt omdat ze nu niet het maximale er uit konden halen.
Ben bang dat het inherent is aan het abonnement-model. Je moet zorgen dat je kijkers willen blijven kijken (en dus ook: betalen) en dat doe je niet door te zeggen dat het saai is o.i.d.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:36 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik ben wel een beetje klaar met al dat gehype overal eigenlijk.
Minder spannendquote:Op zondag 8 maart 2026 12:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Ben bang dat het inherent is aan het abonnement-model. Je moet zorgen dat je kijkers willen blijven kijken (en dus ook: betalen) en dat doe je niet door te zeggen dat het saai is o.i.d.
Klopt, alleen het heeft te maken met hoe je de energie in zet. Daar is veel tijd te winnen of te verliezenquote:Op zondag 8 maart 2026 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat laatste begrijp ik niet zo goed, neem aan dat dit een verbeterde versie van de motor is.
Nu luister ik al even niet naar Mol, maar je hoeft X maar open te slaan of je komt al niet de meest intelligente takes tegen.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:40 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het zijn Nelson en Melroy. Mol zit er vaak naast of hij ziet iets niet, maar die kan je tenminste niet op zulke onzin betrappen als die 2.
Hoeveel bochten nemen ze nog op het randje en in hoeveel zijn ze stroom aan het opwekken?quote:Op zondag 8 maart 2026 12:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je mag races zonder inhaalacties saai vinden, maar iedere ronde op het randje moeten rijden om iemand voor te kunnen blijven is een mooi onderdeel van het racen.
Dat van vandaag was een kunstmatig geknutsel en de winnaar stond al op voorhand vast.
Oscar wist dat iig nog niet.quote:Op zondag 8 maart 2026 13:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt, alleen het heeft te maken met hoe je de energie in zet. Daar is veel tijd te winnen of te verliezen
Nu wel.quote:
Ik ben een groot Mol-criticaster, maar in deze post heeft hij toch voor 95% gelijk? Niet dat die pole tijd wat boeit, het hoeft van mij niet per se altijd sneller te gaan. Maar verder heeft hij gewoon gelijk in deze.quote:Op zondag 8 maart 2026 13:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu luister ik al even niet naar Mol, maar je hoeft X maar open te slaan of je komt al niet de meest intelligente takes tegen.
[ x ]
Als analist/verhalenverteller een leuke gast, maar zit er vaak ook gewoon naast. Met zoals zijn “fuck you FIA” nadat die op foute gronden de FIA aan probeerde te pakken.
Met dat plaatje lijkt die juist denken dat het allemaal om het pole getalletje draait.quote:Op zondag 8 maart 2026 13:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik ben een groot Mol-criticaster, maar in deze post heeft hij toch voor 95% gelijk? Niet dat die pole tijd wat boeit, het hoeft van mij niet per se altijd sneller te gaan. Maar verder heeft hij gewoon gelijk in deze.
Fixedquote:Op zondag 8 maart 2026 11:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heel veel kunstmatig gegenereerde moves en battles gezien. En bovenal voor de leiding van de wedstrijd.
Je hebt bij de accelleratie natuurlijk wel grip nodig (en meer is beter) maar ik ben ook bang dat je gelijk hebt, er hoeft niet meer gepushed in bochten.quote:Op zondag 8 maart 2026 13:42 schreef Zorro het volgende:
Want waarom een band kiezen waar je meer grip mee hebt en harder door de bocht kan als dat toch niet gebeurt omdat je aan het liften bent om je accu te laden?
De ironie is natuurlijk wel een beetje dat Max zijn gedrag ook positief is voor de sport (lees de investeerders). Een beetje 'rebels' tegengeluid vinden mensen ook leuk om te zien. Als iedereen alleen maar braaf ja en amen zegt zoals sommige coureurs dan vinden zelfs de meest positieve fans het eentonig worden.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Is iets wat je overal ziet. In de officiële F1 feed natuurlijk voorop. Maar ook in het voetbal. De sport moet positief worden verkocht. Dusdanig dat het vaak ongeloofwaardig is. Geloof maar dat Button enzo het ook ‘great’ vonden. Alleen Ecclestone, Villeneuve enzo gaan echt zeggen wat ze ervan vinden. En Max uiteraard.
Daarom is het goed dat coureurs als Max er zijn.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De ironie is natuurlijk wel een beetje dat Max zijn gedrag ook positief is voor de sport (lees de investeerders). Een beetje 'rebels' tegengeluid vinden mensen ook leuk om te zien. Als iedereen alleen maar braaf ja en amen zegt zoals sommige coureurs dan vinden zelfs de meest positieve fans het eentonig worden.
Eens.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:36 schreef nils7 het volgende:
Ze moeten wel een vorm van duurzaamheid bieden om de aansluiting met productie auto’s niet te verliezen.
Maar ze hadden daarin best andere keuzes kunnen maken.
‘Die Redbullmotor is de benchmark’quote:Op zondag 8 maart 2026 14:24 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Gelukkig ging niet alles goed voor Toto.
Dit. Je weet dat Max na één blik al gezien heeft hoe het er voor staatquote:Op zondag 8 maart 2026 14:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
‘Die Redbullmotor is de benchmark’
T. Wolff
‘Wacht maar tot ze in Melbourne de zandzakken overboord gooien’
M. Verstappen
Kunnen we vanaf nu afspreken dat we politiek geneuzel van Toto gewoon nooit meer serieus nemen en dus ook niet meer hoeven te bediscussiëren?
En dit ook zegt.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit. Je weet dat Max het na één blik al gezien heeft hoe het er voor staat
Alleen zitten we nu in den situatie dat alle coureurs (behalve Russell) zich negatief uitlaten over deze auto's.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De ironie is natuurlijk wel een beetje dat Max zijn gedrag ook positief is voor de sport (lees de investeerders). Een beetje 'rebels' tegengeluid vinden mensen ook leuk om te zien. Als iedereen alleen maar braaf ja en amen zegt zoals sommige coureurs dan vinden zelfs de meest positieve fans het eentonig worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |