abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 12:45:16 #201
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291637
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:43 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Da's overal zo waarvoor betaald moeten worden. Bij Viaplay vinden ze elke PL-wedstrijd ook een fantastisch spektakel.
Als VP nog wedstrijden heeft :+

Maar dat is offtopic.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 12:48:33 #202
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220291665
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Als VP nog wedstrijden heeft :+

Maar dat is offtopic.
Prime gaat via Viaplay. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar idd offtopic, terug naar deze diarree.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 8 maart 2026 @ 12:49:18 #203
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220291669
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:44 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
McLaren is vanwege de beperkte windtunneltijd denk ik voor nu te voorzichtig geweest met de auto.

Daarnaast hadden ze pas dit weekend de beschikking over de nieuwste Mercedes-motor die het fabrieksteam al tijdens de test had. Dat heeft ook verschil gemaakt omdat ze nu niet het maximale er uit konden halen.
Dat laatste begrijp ik niet zo goed, neem aan dat dit een verbeterde versie van de motor is.
  zondag 8 maart 2026 @ 12:57:32 #204
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220291721
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:36 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja ik weet het, ik ben wel een beetje klaar met al dat gehype overal eigenlijk.
Ben bang dat het inherent is aan het abonnement-model. Je moet zorgen dat je kijkers willen blijven kijken (en dus ook: betalen) en dat doe je niet door te zeggen dat het saai is o.i.d.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 12:58:12 #205
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291723
quote:
2s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:57 schreef Jane het volgende:

[..]
Ben bang dat het inherent is aan het abonnement-model. Je moet zorgen dat je kijkers willen blijven kijken (en dus ook: betalen) en dat doe je niet door te zeggen dat het saai is o.i.d.
Minder spannend :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 13:00:08 #206
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220291739
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:49 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat laatste begrijp ik niet zo goed, neem aan dat dit een verbeterde versie van de motor is.
Klopt, alleen het heeft te maken met hoe je de energie in zet. Daar is veel tijd te winnen of te verliezen
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 13:02:56 #207
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220291758
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:40 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Het zijn Nelson en Melroy. Mol zit er vaak naast of hij ziet iets niet, maar die kan je tenminste niet op zulke onzin betrappen als die 2.
Nu luister ik al even niet naar Mol, maar je hoeft X maar open te slaan of je komt al niet de meest intelligente takes tegen.

twitter


Als analist/verhalenverteller een leuke gast, maar zit er vaak ook gewoon naast. Met zoals zijn “fuck you FIA” nadat die op foute gronden de FIA aan probeerde te pakken.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220291785
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:03 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Je mag races zonder inhaalacties saai vinden, maar iedere ronde op het randje moeten rijden om iemand voor te kunnen blijven is een mooi onderdeel van het racen.

Dat van vandaag was een kunstmatig geknutsel en de winnaar stond al op voorhand vast.
Hoeveel bochten nemen ze nog op het randje en in hoeveel zijn ze stroom aan het opwekken?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 8 maart 2026 @ 13:14:40 #209
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220291814
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 13:00 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Klopt, alleen het heeft te maken met hoe je de energie in zet. Daar is veel tijd te winnen of te verliezen
Oscar wist dat iig nog niet.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 13:17:09 #210
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291823
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 13:14 schreef Tarado het volgende:

[..]
Oscar wist dat iig nog niet.
Nu wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 13:19:12 #211
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220291837
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 13:02 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nu luister ik al even niet naar Mol, maar je hoeft X maar open te slaan of je komt al niet de meest intelligente takes tegen.

[ x ]

Als analist/verhalenverteller een leuke gast, maar zit er vaak ook gewoon naast. Met zoals zijn “fuck you FIA” nadat die op foute gronden de FIA aan probeerde te pakken.
Ik ben een groot Mol-criticaster, maar in deze post heeft hij toch voor 95% gelijk? Niet dat die pole tijd wat boeit, het hoeft van mij niet per se altijd sneller te gaan. Maar verder heeft hij gewoon gelijk in deze.
Overigens is hij als analist juist nog veel erger dan als commentator. Hooguit als verhalenverteller in boekjes over lang vervlogen tijden heeft hij een functie, maar elke podcast of Ziggy-uitzending waar hij in zit eindigt compleet cringe.

[ Bericht 5% gewijzigd door WismutVeilchen83 op 08-03-2026 13:48:50 ]
Rini dankjewel.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 13:23:58 #212
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220291872
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 13:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ik ben een groot Mol-criticaster, maar in deze post heeft hij toch voor 95% gelijk? Niet dat die pole tijd wat boeit, het hoeft van mij niet per se altijd sneller te gaan. Maar verder heeft hij gewoon gelijk in deze.
Met dat plaatje lijkt die juist denken dat het allemaal om het pole getalletje draait.

Die onderhuidse techniek snapte waarschijnlijk bij het vorige hybride systeem ook niemand. Behalve de mensen die dat leuk vinden om te weten.

Op zich is de vraag begrijpelijk: waarom zou de techniek belangrijk zijn voor de fan. Maar het gaat ook om hoe aantrekkelijk het is voor een nieuwe motorfabrikant. En die zijn juist zeer cruciaal voor de sport.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChevyCaprice op 08-03-2026 13:29:26 ]
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220291873
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:30 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Heel veel kunstmatig gegenereerde moves en battles gezien. En bovenal voor de leiding van de wedstrijd.
Fixed
-
  FOK!Fotograaf zondag 8 maart 2026 @ 13:42:26 #214
842 Zorro
Z
pi_220292022
Zoals ik tijdens de race ook al zei: Die banden zijn ook totaal niet meer van belang. Ja, wat slijtage betreft maar verder niet . Dus iedereen zal zoveel mogelijk op hard gaan en medium voor de verplichte 2e compound.

Want waarom een band kiezen waar je meer grip mee hebt en harder door de bocht kan als dat toch niet gebeurt omdat je aan het liften bent om je accu te laden?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 8 maart 2026 @ 14:04:59 #215
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220292271
quote:
6s.gif Op zondag 8 maart 2026 13:42 schreef Zorro het volgende:

Want waarom een band kiezen waar je meer grip mee hebt en harder door de bocht kan als dat toch niet gebeurt omdat je aan het liften bent om je accu te laden?
Je hebt bij de accelleratie natuurlijk wel grip nodig (en meer is beter) maar ik ben ook bang dat je gelijk hebt, er hoeft niet meer gepushed in bochten.
Drop you like an ill, bad habit
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 14:10:25 #216
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220292344
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Is iets wat je overal ziet. In de officiële F1 feed natuurlijk voorop. Maar ook in het voetbal. De sport moet positief worden verkocht. Dusdanig dat het vaak ongeloofwaardig is. Geloof maar dat Button enzo het ook ‘great’ vonden. Alleen Ecclestone, Villeneuve enzo gaan echt zeggen wat ze ervan vinden. En Max uiteraard.
De ironie is natuurlijk wel een beetje dat Max zijn gedrag ook positief is voor de sport (lees de investeerders). Een beetje 'rebels' tegengeluid vinden mensen ook leuk om te zien. Als iedereen alleen maar braaf ja en amen zegt zoals sommige coureurs dan vinden zelfs de meest positieve fans het eentonig worden.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 8 maart 2026 @ 14:24:16 #217
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220292495
twitter


Gelukkig ging niet alles goed voor Toto.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 14:26:17 #218
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220292534
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
De ironie is natuurlijk wel een beetje dat Max zijn gedrag ook positief is voor de sport (lees de investeerders). Een beetje 'rebels' tegengeluid vinden mensen ook leuk om te zien. Als iedereen alleen maar braaf ja en amen zegt zoals sommige coureurs dan vinden zelfs de meest positieve fans het eentonig worden.
Daarom is het goed dat coureurs als Max er zijn.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 14:36:47 #219
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_220292628
Ze moeten wel een vorm van duurzaamheid bieden om de aansluiting met productie auto’s niet te verliezen.
Maar ze hadden daarin best andere keuzes kunnen maken.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 14:38:40 #220
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220292645
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:36 schreef nils7 het volgende:
Ze moeten wel een vorm van duurzaamheid bieden om de aansluiting met productie auto’s niet te verliezen.
Maar ze hadden daarin best andere keuzes kunnen maken.
Eens.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 14:48:49 #221
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220292762
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:24 schreef Tarado het volgende:
[ x ]

Gelukkig ging niet alles goed voor Toto.
‘Die Redbullmotor is de benchmark’
T. Wolff

‘Wacht maar tot ze in Melbourne de zandzakken overboord gooien’
M. Verstappen

Kunnen we vanaf nu afspreken dat we politiek geneuzel van Toto gewoon nooit meer serieus nemen en dus ook niet meer hoeven te bediscussiëren?
Rini dankjewel.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 14:52:13 #222
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220292793
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
‘Die Redbullmotor is de benchmark’
T. Wolff

‘Wacht maar tot ze in Melbourne de zandzakken overboord gooien’
M. Verstappen

Kunnen we vanaf nu afspreken dat we politiek geneuzel van Toto gewoon nooit meer serieus nemen en dus ook niet meer hoeven te bediscussiëren?
Dit. Je weet dat Max na één blik al gezien heeft hoe het er voor staat
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 14:52:32 #223
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220292794
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:52 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dit. Je weet dat Max het na één blik al gezien heeft hoe het er voor staat
En dit ook zegt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 15:31:02 #224
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220293202
Het blijft ook gewoon dat die loophole overtreding van Merc niet bestraft wordt, dit is toch wel expres vals spelen net als het fuel flow ding van Ferrari in de tijd.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 15:38:43 #225
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220293275
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
De ironie is natuurlijk wel een beetje dat Max zijn gedrag ook positief is voor de sport (lees de investeerders). Een beetje 'rebels' tegengeluid vinden mensen ook leuk om te zien. Als iedereen alleen maar braaf ja en amen zegt zoals sommige coureurs dan vinden zelfs de meest positieve fans het eentonig worden.
Alleen zitten we nu in den situatie dat alle coureurs (behalve Russell) zich negatief uitlaten over deze auto's.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')