abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 12:45:16 #201
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291637
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:43 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Da's overal zo waarvoor betaald moeten worden. Bij Viaplay vinden ze elke PL-wedstrijd ook een fantastisch spektakel.
Als VP nog wedstrijden heeft :+

Maar dat is offtopic.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 12:48:33 #202
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220291665
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Als VP nog wedstrijden heeft :+

Maar dat is offtopic.
Prime gaat via Viaplay. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar idd offtopic, terug naar deze diarree.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 8 maart 2026 @ 12:49:18 #203
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220291669
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:44 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
McLaren is vanwege de beperkte windtunneltijd denk ik voor nu te voorzichtig geweest met de auto.

Daarnaast hadden ze pas dit weekend de beschikking over de nieuwste Mercedes-motor die het fabrieksteam al tijdens de test had. Dat heeft ook verschil gemaakt omdat ze nu niet het maximale er uit konden halen.
Dat laatste begrijp ik niet zo goed, neem aan dat dit een verbeterde versie van de motor is.
  zondag 8 maart 2026 @ 12:57:32 #204
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220291721
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:36 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja ik weet het, ik ben wel een beetje klaar met al dat gehype overal eigenlijk.
Ben bang dat het inherent is aan het abonnement-model. Je moet zorgen dat je kijkers willen blijven kijken (en dus ook: betalen) en dat doe je niet door te zeggen dat het saai is o.i.d.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 12:58:12 #205
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291723
quote:
2s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:57 schreef Jane het volgende:

[..]
Ben bang dat het inherent is aan het abonnement-model. Je moet zorgen dat je kijkers willen blijven kijken (en dus ook: betalen) en dat doe je niet door te zeggen dat het saai is o.i.d.
Minder spannend :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 13:00:08 #206
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220291739
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:49 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat laatste begrijp ik niet zo goed, neem aan dat dit een verbeterde versie van de motor is.
Klopt, alleen het heeft te maken met hoe je de energie in zet. Daar is veel tijd te winnen of te verliezen
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 13:02:56 #207
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220291758
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:40 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Het zijn Nelson en Melroy. Mol zit er vaak naast of hij ziet iets niet, maar die kan je tenminste niet op zulke onzin betrappen als die 2.
Nu luister ik al even niet naar Mol, maar je hoeft X maar open te slaan of je komt al niet de meest intelligente takes tegen.

twitter


Als analist/verhalenverteller een leuke gast, maar zit er vaak ook gewoon naast. Met zoals zijn “fuck you FIA” nadat die op foute gronden de FIA aan probeerde te pakken.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220291785
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:03 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Je mag races zonder inhaalacties saai vinden, maar iedere ronde op het randje moeten rijden om iemand voor te kunnen blijven is een mooi onderdeel van het racen.

Dat van vandaag was een kunstmatig geknutsel en de winnaar stond al op voorhand vast.
Hoeveel bochten nemen ze nog op het randje en in hoeveel zijn ze stroom aan het opwekken?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 8 maart 2026 @ 13:14:40 #209
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220291814
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 13:00 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Klopt, alleen het heeft te maken met hoe je de energie in zet. Daar is veel tijd te winnen of te verliezen
Oscar wist dat iig nog niet.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 13:17:09 #210
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291823
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 13:14 schreef Tarado het volgende:

[..]
Oscar wist dat iig nog niet.
Nu wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 13:19:12 #211
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220291837
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 13:02 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nu luister ik al even niet naar Mol, maar je hoeft X maar open te slaan of je komt al niet de meest intelligente takes tegen.

[ x ]

Als analist/verhalenverteller een leuke gast, maar zit er vaak ook gewoon naast. Met zoals zijn “fuck you FIA” nadat die op foute gronden de FIA aan probeerde te pakken.
Ik ben een groot Mol-criticaster, maar in deze post heeft hij toch voor 95% gelijk? Niet dat die pole tijd wat boeit, het hoeft van mij niet per se altijd sneller te gaan. Maar verder heeft hij gewoon gelijk in deze.
Overigens is hij als analist juist nog veel erger dan als commentator. Hooguit als verhalenverteller in boekjes over lang vervlogen tijden heeft hij een functie, maar elke podcast of Ziggy-uitzending waar hij in zit eindigt compleet cringe.

[ Bericht 5% gewijzigd door WismutVeilchen83 op 08-03-2026 13:48:50 ]
Rini dankjewel.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 13:23:58 #212
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220291872
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 13:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ik ben een groot Mol-criticaster, maar in deze post heeft hij toch voor 95% gelijk? Niet dat die pole tijd wat boeit, het hoeft van mij niet per se altijd sneller te gaan. Maar verder heeft hij gewoon gelijk in deze.
Met dat plaatje lijkt die juist denken dat het allemaal om het pole getalletje draait.

Die onderhuidse techniek snapte waarschijnlijk bij het vorige hybride systeem ook niemand. Behalve de mensen die dat leuk vinden om te weten.

Op zich is de vraag begrijpelijk: waarom zou de techniek belangrijk zijn voor de fan. Maar het gaat ook om hoe aantrekkelijk het is voor een nieuwe motorfabrikant. En die zijn juist zeer cruciaal voor de sport.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChevyCaprice op 08-03-2026 13:29:26 ]
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220291873
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:30 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Heel veel kunstmatig gegenereerde moves en battles gezien. En bovenal voor de leiding van de wedstrijd.
Fixed
-
  FOK!Fotograaf zondag 8 maart 2026 @ 13:42:26 #214
842 Zorro
Z
pi_220292022
Zoals ik tijdens de race ook al zei: Die banden zijn ook totaal niet meer van belang. Ja, wat slijtage betreft maar verder niet . Dus iedereen zal zoveel mogelijk op hard gaan en medium voor de verplichte 2e compound.

Want waarom een band kiezen waar je meer grip mee hebt en harder door de bocht kan als dat toch niet gebeurt omdat je aan het liften bent om je accu te laden?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 8 maart 2026 @ 14:04:59 #215
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220292271
quote:
6s.gif Op zondag 8 maart 2026 13:42 schreef Zorro het volgende:

Want waarom een band kiezen waar je meer grip mee hebt en harder door de bocht kan als dat toch niet gebeurt omdat je aan het liften bent om je accu te laden?
Je hebt bij de accelleratie natuurlijk wel grip nodig (en meer is beter) maar ik ben ook bang dat je gelijk hebt, er hoeft niet meer gepushed in bochten.
Drop you like an ill, bad habit
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 14:10:25 #216
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220292344
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Is iets wat je overal ziet. In de officiële F1 feed natuurlijk voorop. Maar ook in het voetbal. De sport moet positief worden verkocht. Dusdanig dat het vaak ongeloofwaardig is. Geloof maar dat Button enzo het ook ‘great’ vonden. Alleen Ecclestone, Villeneuve enzo gaan echt zeggen wat ze ervan vinden. En Max uiteraard.
De ironie is natuurlijk wel een beetje dat Max zijn gedrag ook positief is voor de sport (lees de investeerders). Een beetje 'rebels' tegengeluid vinden mensen ook leuk om te zien. Als iedereen alleen maar braaf ja en amen zegt zoals sommige coureurs dan vinden zelfs de meest positieve fans het eentonig worden.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 8 maart 2026 @ 14:24:16 #217
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220292495
twitter


Gelukkig ging niet alles goed voor Toto.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 14:26:17 #218
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220292534
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
De ironie is natuurlijk wel een beetje dat Max zijn gedrag ook positief is voor de sport (lees de investeerders). Een beetje 'rebels' tegengeluid vinden mensen ook leuk om te zien. Als iedereen alleen maar braaf ja en amen zegt zoals sommige coureurs dan vinden zelfs de meest positieve fans het eentonig worden.
Daarom is het goed dat coureurs als Max er zijn.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 14:36:47 #219
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_220292628
Ze moeten wel een vorm van duurzaamheid bieden om de aansluiting met productie auto’s niet te verliezen.
Maar ze hadden daarin best andere keuzes kunnen maken.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 14:38:40 #220
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220292645
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:36 schreef nils7 het volgende:
Ze moeten wel een vorm van duurzaamheid bieden om de aansluiting met productie auto’s niet te verliezen.
Maar ze hadden daarin best andere keuzes kunnen maken.
Eens.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 14:48:49 #221
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220292762
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:24 schreef Tarado het volgende:
[ x ]

Gelukkig ging niet alles goed voor Toto.
‘Die Redbullmotor is de benchmark’
T. Wolff

‘Wacht maar tot ze in Melbourne de zandzakken overboord gooien’
M. Verstappen

Kunnen we vanaf nu afspreken dat we politiek geneuzel van Toto gewoon nooit meer serieus nemen en dus ook niet meer hoeven te bediscussiëren?
Rini dankjewel.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 14:52:13 #222
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220292793
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
‘Die Redbullmotor is de benchmark’
T. Wolff

‘Wacht maar tot ze in Melbourne de zandzakken overboord gooien’
M. Verstappen

Kunnen we vanaf nu afspreken dat we politiek geneuzel van Toto gewoon nooit meer serieus nemen en dus ook niet meer hoeven te bediscussiëren?
Dit. Je weet dat Max na één blik al gezien heeft hoe het er voor staat
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 14:52:32 #223
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220292794
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:52 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dit. Je weet dat Max het na één blik al gezien heeft hoe het er voor staat
En dit ook zegt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 15:31:02 #224
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220293202
Het blijft ook gewoon dat die loophole overtreding van Merc niet bestraft wordt, dit is toch wel expres vals spelen net als het fuel flow ding van Ferrari in de tijd.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 15:38:43 #225
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220293275
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
De ironie is natuurlijk wel een beetje dat Max zijn gedrag ook positief is voor de sport (lees de investeerders). Een beetje 'rebels' tegengeluid vinden mensen ook leuk om te zien. Als iedereen alleen maar braaf ja en amen zegt zoals sommige coureurs dan vinden zelfs de meest positieve fans het eentonig worden.
Alleen zitten we nu in den situatie dat alle coureurs (behalve Russell) zich negatief uitlaten over deze auto's.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 15:42:52 #226
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220293328
Lawsons start. (met geluid)

Eén van zijn eerste instincten is ongeveer om op die radio te gaan klagen "i have no fucking boost". Niet handig. Koppeling inhouden, gassen en wegrijden. Dat lukt een paar seconden later ook gewoon.

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 8 maart 2026 @ 15:45:15 #227
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220293347
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:31 schreef pmponer het volgende:
Het blijft ook gewoon dat die loophole overtreding van Merc niet bestraft wordt, dit is toch wel expres vals spelen net als het fuel flow ding van Ferrari in de tijd.
Het is net als een aantal jaar terug. De hele ontwikkeling van de auto heeft Mercedes met de FIA doorgenomen en die zijn akkoord gegaan met hoe zij de regels interpreteerde. En je weet gewoon, dat net als toen, de reden daarachter is dat men Mercedes er graag bij wil houden en met nog een periode van 4 jaar zonder succes is dat natuurlijk niet mogelijk.

Het is gewoon weer het zoveelste akkoordje tussen de FIA en een team om de gelederen bij elkaar te houden. Dat we daardoor weer een team hebben met een paar straatlengtes voorsprong op de rest is voor de kijker kut, maar de FIA blijft gewoon lekker harken. Dus niks aan het handje!
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 15:47:42 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220293369
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is net als een aantal jaar terug. De hele ontwikkeling van de auto heeft Mercedes met de FIA doorgenomen en die zijn akkoord gegaan met hoe zij de regels interpreteerde. En je weet gewoon, dat net als toen, de reden daarachter is dat men Mercedes er graag bij wil houden en met nog een periode van 4 jaar zonder succes is dat natuurlijk niet mogelijk.

Het is gewoon weer het zoveelste akkoordje tussen de FIA en een team om de gelederen bij elkaar te houden. Dat we daardoor weer een team hebben met een paar straatlengtes voorsprong op de rest is voor de kijker kut, maar de FIA blijft gewoon lekker harken. Dus niks aan het handje!
Gelukkig is er altijd nog de kans dat dit een RBR doodlopende weg is, zodat andere teams het gat kunnen dichten. Vind McLaren wel een heel apart geval momenteel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 15:55:25 #229
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220293472
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Alleen zitten we nu in den situatie dat alle coureurs (behalve Russell) zich negatief uitlaten over deze auto's.
Iedereen weet waarom hij dat roept. Zijn opmerking kun je daarom negeren
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220293478
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
‘Die Redbullmotor is de benchmark’
T. Wolff

‘Wacht maar tot ze in Melbourne de zandzakken overboord gooien’
M. Verstappen

Kunnen we vanaf nu afspreken dat we politiek geneuzel van Toto gewoon nooit meer serieus nemen en dus ook niet meer hoeven te bediscussiëren?
Dat deed ik al 5 jaar niet meer.

Heb vanmorgen ook gekeken, zowaar was de start door de nieuwigheid wel vermakelijk. Ik begrijp dat dit het gevolg is van de wisselwerking batterij vol batterij leeg en dat dit Formula E management niet ieders ding is. Maar het was leuk om Leclerc Russell boos te zien maken door steeds terug te komen, eigenlijk jammer dat Ferrari nog steeds Ferrari is en de tactiek niet op orde heeft. Max as usual dotd als hij achteraan start en Lindblad verrast heel positief door niet bang te zijn en er gewoon in te vliegen, jammer dat op het eind de fut er uit leek.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zondag 8 maart 2026 @ 15:59:56 #231
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220293499
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is net als een aantal jaar terug. De hele ontwikkeling van de auto heeft Mercedes met de FIA doorgenomen en die zijn akkoord gegaan met hoe zij de regels interpreteerde. En je weet gewoon, dat net als toen, de reden daarachter is dat men Mercedes er graag bij wil houden en met nog een periode van 4 jaar zonder succes is dat natuurlijk niet mogelijk.

Het is gewoon weer het zoveelste akkoordje tussen de FIA en een team om de gelederen bij elkaar te houden. Dat we daardoor weer een team hebben met een paar straatlengtes voorsprong op de rest is voor de kijker kut, maar de FIA blijft gewoon lekker harken. Dus niks aan het handje!
Ik snap helemaal wat je bedoeld, maar dit gaat toch niet over een interpretatie van de regels? Ik bedoel er staat in de regels toch gewoon dat de compressieverhouding niet hoger dan 16:1 mag zijn? Ze geven gewoon toe dat deze in "bepaalde omstandigheden" hoger is. Dus dan lap je de regels aan laars en niet een interpretatie.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 16:00:45 #232
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220293506
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Iedereen weet waarom hij dat roept. Zijn opmerking kun je daarom negeren
Hamilton riep dat ook bedenk ik me nu, maar die gast kan gewoon niet rijden als de auto niet perfect bij zijn stijl past. En dat doet deze beter dan de vorige, dus vindt ie het fijner.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 16:01:51 #233
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220293520
Olav Mol: "Ik heb me wel vermaakt, het viel me niet tegen!"

Akkoord.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 8 maart 2026 @ 16:10:28 #234
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220293624
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:59 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ik snap helemaal wat je bedoeld, maar dit gaat toch niet over een interpretatie van de regels? Ik bedoel er staat in de regels toch gewoon dat de compressieverhouding niet hoger dan 16:1 mag zijn? Ze geven gewoon toe dat deze in "bepaalde omstandigheden" hoger is. Dus dan lap je de regels aan laars en niet een interpretatie.
Zal best, feit blijft dat de hele ontwikkeling van de motor in overleg met de FIA is gebeurd, dat hebben beide partijen ook gewoon bevestigd toch? Dus de FIA vond deze interpretatie ook prima. Dat maakt het natuurlijk niet minder problematisch, eerder in tegendeel.

Alleen nu zijn alle andere fabrikanten tegen deze interpretatie en moet het alsnog (deels) aangepast worden. Feit blijft dat Mercedes hiermee weer een enorme voorsprong heeft genomen bij de start van nieuwe reglementen. Zij zullen dat framen als dat ze nu eenmaal de beste ontwikkeling hebben, eenieder die de sport al langer volgt weet dat ze de FIA gewoon in een houtgreep hebben voor wat betreft hun aandeel in de klasse.

Het is gewoon weer een herhaling van zetten omdat de afgelopen periode voor scheve gezichten heeft gezorgd omdat Mercedes 4 jaar lang grotendeels voor lul heeft gereden.
  zondag 8 maart 2026 @ 16:18:05 #235
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220293693
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is net als een aantal jaar terug. De hele ontwikkeling van de auto heeft Mercedes met de FIA doorgenomen en die zijn akkoord gegaan met hoe zij de regels interpreteerde. En je weet gewoon, dat net als toen, de reden daarachter is dat men Mercedes er graag bij wil houden en met nog een periode van 4 jaar zonder succes is dat natuurlijk niet mogelijk.

Het is gewoon weer het zoveelste akkoordje tussen de FIA en een team om de gelederen bij elkaar te houden. Dat we daardoor weer een team hebben met een paar straatlengtes voorsprong op de rest is voor de kijker kut, maar de FIA blijft gewoon lekker harken. Dus niks aan het handje!
Vroeger had je Prost, Senna, Mansell, Villeneuve, schumi, hakkinen, Raikkonen, Alonso, enz.

Die lagen 1 minuut tot een hele ronde voor, nu is het 15 sec omdat Ferrari gewoon een amateur club is op gebied van strategie.
Ik denk dat het per circuit gaat verschillen wie er vooraan rijden.
Hopelijk kunnen we dan een andere conclusie trekken ipb over een race.
  zondag 8 maart 2026 @ 16:29:28 #236
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220293826
podcast "de Boordradio" lijkt gezien de titel ook erg kritisch
Bekijk deze YouTube-video
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 16:38:44 #237
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220293927
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:29 schreef pmponer het volgende:
podcast "de Boordradio" lijkt gezien de titel ook erg kritisch
Bekijk deze YouTube-video
Beetje een F1 begraafparty. lol.

Kan hier op zich wel om lachen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 8 maart 2026 @ 17:21:21 #238
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220294658
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is net als een aantal jaar terug. De hele ontwikkeling van de auto heeft Mercedes met de FIA doorgenomen en die zijn akkoord gegaan met hoe zij de regels interpreteerde. En je weet gewoon, dat net als toen, de reden daarachter is dat men Mercedes er graag bij wil houden en met nog een periode van 4 jaar zonder succes is dat natuurlijk niet mogelijk.

Het is gewoon weer het zoveelste akkoordje tussen de FIA en een team om de gelederen bij elkaar te houden. Dat we daardoor weer een team hebben met een paar straatlengtes voorsprong op de rest is voor de kijker kut, maar de FIA blijft gewoon lekker harken. Dus niks aan het handje!
De FIA harkt niet, dat is de FOM.

Deze regelverandering was om meer automerken binnen te krijgen oa Audi en Porsche, waarvan de laatste afhaakte, dat Mercedes in 2014 een voorsprong had gekregen, is bewezen maar de huidige voorsprong is volgens mij gewoon omdat ze op dat gebied erg goed zijn.

Tenzij jij andere info hebt?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarado op 08-03-2026 17:48:30 ]
  zondag 8 maart 2026 @ 17:28:06 #239
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220294756
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:38 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Beetje een F1 begraafparty. lol.

Kan hier op zich wel om lachen.
F1 is ook gewoon dood. Maar omdat jij altijd precies de andere mening hebt dan de massa ga je doen alsof het wel leuk was. Want je hebt wat inhaalacties gezien door lege batterijen. Vraagje: ga jij ook altijd opzettelijk tegen de wind in fietsen? En dan met de bus terug zodat je sowieso geen wind mee hebt?
Rini dankjewel.
pi_220294856
twitter
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 17:41:35 #241
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220294910
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
F1 is ook gewoon dood. Maar omdat jij altijd precies de andere mening hebt dan de massa ga je doen alsof het wel leuk was.
De F1 leeft. En ik heb gewoon mijn eigen mening. Die stem ik niet af op wat “de massa” roept. Ik hou van racing sport, en daar horen ook inhaalacties bij.

En als ze die kwalificatie willen verbeteren, ik vind het prima. Zoek zeker naar de mogelijkheden. Desnoods wat langzamer zodat het clipping meevalt. Voor de rest een leuke race wedstrijd.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220295011
Drive to survive the ESG ranking
pi_220295020
Gewoon Herlingsgod kijken. Wat een baas
pi_220295154
twitter


Lol
  zondag 8 maart 2026 @ 18:21:21 #245
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220295247
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
De F1 leeft. En ik heb gewoon mijn eigen mening. Die stem ik niet af op wat “de massa” roept. Ik hou van racing sport, en daar horen ook inhaalacties bij.

En als ze die kwalificatie willen verbeteren, ik vind het prima. Zoek zeker naar de mogelijkheden. Desnoods wat langzamer zodat het clipping meevalt. Voor de rest een leuke race wedstrijd.
:')
  zondag 8 maart 2026 @ 19:37:46 #246
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220295803
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
De F1 leeft. En ik heb gewoon mijn eigen mening. Die stem ik niet af op wat “de massa” roept. Ik hou van racing sport, en daar horen ook inhaalacties bij.

En als ze die kwalificatie willen verbeteren, ik vind het prima. Zoek zeker naar de mogelijkheden. Desnoods wat langzamer zodat het clipping meevalt. Voor de rest een leuke race wedstrijd.
Het is erg opvallend dat hij werkelijk al-tijd exact het tegenovergestelde vindt van de meesten hier. Vinden mensen een straf dat Max onterecht? Dan zal jij tot in het oneindige vinden dat hij wel terecht was. Krijgt Norris geen penalty en is de algehele consesus dat dat wel zo had moeten zijn? Dan blijf jij tot vervelends toe betogen dat er geen straf had moeten komen.

Je houdt van racing sport, maar coureurs rijden niet eens meer op maximale snelheid door een bocht. Hou toch op man. Je wil gewoon dwarsliggen, meer niet. En dat doe je al jaren.
Rini dankjewel.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 19:49:52 #247
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220295879
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Het is erg opvallend dat hij werkelijk al-tijd exact het tegenovergestelde vindt van de meesten hier. Vinden mensen een straf dat Max onterecht? Dan zal jij tot in het oneindige vinden dat hij wel terecht was. Krijgt Norris geen penalty en is de algehele consesus dat dat wel zo had moeten zijn? Dan blijf jij tot vervelends toe betogen dat er geen straf had moeten komen.
Omdat ik hier een van de weinigen ben die objectief naar Verstappen kijkt. Laat ik maar een voorbeeld noemen: Abu Dhabi 2024 bocht 1 waar Verstappen Piastri uit de race kegelt. De hele wereld vond het een penalty, maar gek genoeg alleen Nederland niet. Omdat ik niet blindelings allerlei pro-Verstappen propaganda loop te spuwen constant. Dat noem ik een gebalanceerd, objectief beeld schetsen.
quote:
Je houdt van racing sport, maar coureurs rijden niet eens meer op maximale snelheid door een bocht. Hou toch op man. Je wil gewoon dwarsliggen, meer niet. En dat doe je al jaren.
Alsof ze vorig jaar wel elke ronde van elke race maximaal door de elke bocht gingen. Nee, ook toen was er sprake van bandenmanagement.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220295928
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Omdat ik hier een van de weinigen ben die objectief naar Verstappen kijkt. Laat ik maar een voorbeeld noemen: Abu Dhabi 2024 bocht 1 waar Verstappen Piastri uit de race kegelt. De hele wereld vond het een penalty, maar gek genoeg alleen Nederland niet. Omdat ik niet blindelings allerlei pro-Verstappen propaganda loop te spuwen constant. Dat noem ik een gebalanceerd, objectief beeld schetsen.
[..]
Alsof ze vorig jaar wel elke ronde van elke race maximaal door de elke bocht gingen. Nee, ook toen was er sprake van bandenmanagement.
Wat heeft dit met Verstappen te maken? Echt elke coureur (en je mag verwachten dat die wel weten waar ze over praten) vind dit kut en niks met racen te maken hebben. Behalve Russel omdat die nu wint en een kans op een WDC ruikt. En jij vind het uiteraard ook allemaal geweldig.

Wat kan je er tof aan vinden dat je niet kan racen maar gas moet terugnemen? Dwars om het dwars doen. Of gewoon een George fanboy, dat mag, maar noem het dan niet anders.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 20:03:56 #249
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220295969
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Omdat ik hier een van de weinigen ben die objectief naar Verstappen kijkt. Laat ik maar een voorbeeld noemen: Abu Dhabi 2024 bocht 1 waar Verstappen Piastri uit de race kegelt. De hele wereld vond het een penalty, maar gek genoeg alleen Nederland niet. Omdat ik niet blindelings allerlei pro-Verstappen propaganda loop te spuwen constant. Dat noem ik een gebalanceerd, objectief beeld schetsen.
[..]
Alsof ze vorig jaar wel elke ronde van elke race maximaal door de elke bocht gingen. Nee, ook toen was er sprake van bandenmanagement.
Opvallend dat je Max als voorbeeld neemt en Norris niet.

Er wordt door mensen ook objectief naar Max en de andere coureurs gekeken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 20:05:20 #250
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220295983
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:56 schreef alopio het volgende:

[..]
Wat heeft dit met Verstappen te maken? Echt elke coureur (en je mag verwachten dat die wel weten waar ze over praten) vind dit kut en niks met racen te maken hebben. Behalve Russel omdat die nu wint en een kans op een WDC ruikt. En jij vind het uiteraard ook allemaal geweldig.

Wat kan je er tof aan vinden dat je niet kan racen maar gas moet terugnemen? Dwars om het dwars doen. Of gewoon een George fanboy, dat mag, maar noem het dan niet anders.
Konden ze niet racen?

Nou ik heb toch echt een meesterlijk gevecht om de leiding van de wedstrijd gezien tussen Leclerc en Russell. En dat is voor het eerst op dit circuit. Dat de één de ander inhaalde, en andersom. En het leuke is: tijdens zo'n gevecht nemen ze geen gas terug. Dan willen ze allebei voor zitten.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 20:06:06 #251
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220295989
Meesterlijk gevecht _O-

Daar ging mijn koffie
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220295996
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Omdat ik hier een van de weinigen ben die objectief naar Verstappen kijkt. Laat ik maar een voorbeeld noemen: Abu Dhabi 2024 bocht 1 waar Verstappen Piastri uit de race kegelt.
Zit het je zo dwars? dat is ongezond hoor.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 20:08:28 #253
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220295999
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Opvallend dat je Max als voorbeeld neemt en Norris niet.

Omdat ik van Max dat heel treffende voorbeeld heb, wat heel goed gegrift staat in mijn geheugen.
quote:
Er wordt door mensen ook objectief naar Max en de andere coureurs gekeken.
Dan hadden ze denk ik niet zo geklaagd om de straf die Verstappen toen kreeg.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 20:10:50 #254
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220296012
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Omdat ik van Max dat heel treffende voorbeeld heb, wat heel goed gegrift staat in mijn geheugen.
[..]
Dan hadden ze denk ik niet zo geklaagd om de straf die Verstappen toen kreeg.
Nogmaals, opvallend dat je die van Max dan wel goed in je geheugen hebt en acties van Norris, Russell, Hamilton, etc niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 20:12:34 #255
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220296023
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
Meesterlijk gevecht _O-

Daar ging mijn koffie
Lekker een paar rondjes om en om op de boostknop drukken tot de batterij weer leeg was *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 20:13:33 #256
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220296028
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nogmaals, opvallend dat je die van Max dan wel goed in je geheugen hebt en acties van Norris, Russell, Hamilton, etc niet.
Omdat de focus op dit forum nogal op Verstappen ligt. Misschien heb je het ooit gemerkt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220296045
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:05 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Konden ze niet racen?

Nou ik heb toch echt een meesterlijk gevecht om de leiding van de wedstrijd gezien tussen Leclerc en Russell. En dat is voor het eerst op dit circuit. Dat de één de ander inhaalde, en andersom. En het leuke is: tijdens zo'n gevecht nemen ze geen gas terug. Dan willen ze allebei voor zitten.
Inhalen omdat de een een “boost” had en de ander niet is geen racen.
Maar goed, elke coureur zal het wel verkeerd zijn en jij niet.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 20:16:19 #258
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220296046
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Omdat de focus op dit forum nogal op Verstappen ligt. Misschien heb je het ooit gemerkt.
Opvallend dat de meesten de acties van andere coureurs wel prima herinneren dan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 20:20:41 #259
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220296074
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Opvallend dat de meesten de acties van andere coureurs wel prima herinneren dan.
Daar doe je op zich een vrij boude uitspraak, want dat suggereert dat jij dat dan gecontroleerd zou hebben. Anders is het een beetje bijzonder dat jij weet wat "de meesten" zich wel of niet herinneren. Of het is een staaltje invulling, kan ook.

Wat ik opvallend vind is dat je alleen wijst naar de vorm van mijn post, dat meermaals herhaalt, en totaal niet ingaat op het voorbeeld wat ik aankaart.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 20:23:16 #260
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220296090
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:20 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Daar doe je op zich een vrij boude uitspraak, want dat suggereert dat jij dat dan gecontroleerd zou hebben. Anders is het een beetje bijzonder dat jij weet wat "de meesten" zich wel of niet herinneren. Of het is een staaltje invulling, kan ook.

Wat ik opvallend vind is dat je alleen wijst naar de vorm van mijn post, dat meermaals herhaalt, en totaal niet ingaat op het voorbeeld wat ik aankaart.
Dat deed je in mijn post ook niet toen ik om andere voorbeelden vroeg.

Het gaat nu trouwens veel te veel offtopic. Agree to disagree want eens worden we het niet.

Nu weer ontopic :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220296109
Wordt een leeg forum dit seizoen, ik kan me niet voorstellen dat je de sport blijft volgen als je na 1 race alles al zo enorm slecht vindt zoals sommige hier. Ik zelf zou dan gewoon stoppen met kijken.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 20:34:19 #262
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220296164
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat deed je in mijn post ook niet toen ik om andere voorbeelden vroeg.
Als ik alleen nog even hierop in mag gaan: Je hebt in letterlijke zin ook nooit gevraagd om voorbeelden.

Maar goed, als jij dit verder wil afsluiten dan sluiten we het maar af. Ik vind het prima.
quote:
Het gaat nu trouwens veel te veel offtopic. Agree to disagree want eens worden we het niet.

Nu weer ontopic :)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 20:38:08 #263
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220296185
Zucht.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 20:46:12 #264
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220296237
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:25 schreef Questular het volgende:
Wordt een leeg forum dit seizoen, ik kan me niet voorstellen dat je de sport blijft volgen als je na 1 race alles al zo enorm slecht vindt zoals sommige hier. Ik zelf zou dan gewoon stoppen met kijken.
Dan gaan wij er maar van genieten.

Heel ander circuit ook volgende week. Dus ik verwacht ook weer een heel ander soort ervaring. Het is voor nu allemaal één grote ontdekkingsreis. En ik zou wel zeggen: ik hoop voor de mensen die het nu niet leuk vonden dat de sport wel ontwikkelt op een manier die hen ook bevalt. Ik doe er niet moeilijk over.

Vandaag op Albert Park was gewoon een hele dolle race. Het F1 X account heeft vanmiddag nog even een knuppeltje gegooid. (lol). Of misschien eerder een boemerang:

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220296309
Heeft Mercedes nu gereden met een motor die door die FIA niet was toegestaan? En dan kijken mensen je vreemd aan wanneer je zegt dat alle uitslagen vantevoren zijn bepaald...
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 21:03:02 #266
454306 crew  WillemsJ
pi_220296326
Hallo allemaal :W genoten allemaal?
Welcome to Azeroth Quest Library – your dedicated archive for World of Warcraft quest content.
Explore. Quest. Relive the adventure! Subscribe NOW! - Azeroth Quest Library
pi_220296382
Heb vanmiddag op een viaduct boven de snelweg gestaan en had goed zicht op al die inhaalacties, prachtig.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 8 maart 2026 @ 21:14:54 #268
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220296404
quote:
9s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Lekker een paar rondjes om en om op de boostknop drukken tot de batterij weer leeg was *G*
Als je dat racen noemt dan weet je niet wat racen is. Maar goed, dat Chevy dat niet snapt is geen verrassing.
  zondag 8 maart 2026 @ 21:22:30 #269
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220296471
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
Meesterlijk gevecht _O-

Daar ging mijn koffie
Een meesterlijk gevecht dat lang duurde omdat Russell na afloop toegaf dat hij een keer het overtake knopje was vergeten in te drukken :D
Rini dankjewel.
  zondag 8 maart 2026 @ 21:25:20 #270
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220296490
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Omdat ik van Max dat heel treffende voorbeeld heb, wat heel goed gegrift staat in mijn geheugen.
[..]
Dan hadden ze denk ik niet zo geklaagd om de straf die Verstappen toen kreeg.
Volgens mij kom je nu met een voorbeeld waarbij veruit de meesten, inclusief Verstappen zelf die gewoon zijn excuses aanbood bij Piastri, het gewoon een normale straf vonden. Misschien bedoel je de eerste straf voor Verstappen tegen Norris in Mexico, daar was wel discussie over.
Rini dankjewel.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 21:25:27 #271
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220296493
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:03 schreef WillemsJ het volgende:
Hallo allemaal :W genoten allemaal?
Best onder de indruk van Lindblad :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220296522
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Best onder de indruk van Lindblad :Y
Al tijdens de test liet hij mooie dingen zien en heeft dit weekend geweldig gereden.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 21:29:57 #273
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220296535
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:28 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Al tijdens de test liet hij mooie dingen zien en heeft dit weekend geweldig gereden.
Eens. Lekker met de ellebogen naar buiten. Lawson deed het een stuk minder, ook wel opvallend.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 21:34:19 #274
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220296564
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Eens. Lekker met de ellebogen naar buiten. Lawson deed het een stuk minder, ook wel opvallend.
Die had dan ook een poepstart
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 21:35:25 #275
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220296571
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:34 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Die had dan ook een poepstart
True, al was hij niet de enige :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 21:37:04 #276
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220296587
Eerlijk gezegd vrees ik dat Lindblad en ook Hadjar er vooral goed uitzagen omdat de auto’s totaal niet meer spannend zijn om mee te rijden en je als topper nauwelijks nog het verschil kunt maken. Hard rechtuit rijden kan iedere coureur en waar maak je normaal het verschil? In de bochten. Later remmen, harder de bocht in, eerder op je gas. Maar dat telt allemaal amper meer mee waardoor de mindere coureurs ineens dichtbij hun teamgenoot zitten. Hamilton bij Leclerc, Hadjar bij Verstappen en ook een debutant kan meteen moeiteloos mee. Collapinto zat ook ineens dichtbij Gasly. Echt, wat een farce :N
Rini dankjewel.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 21:40:37 #277
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220296600
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eerlijk gezegd vrees ik dat Lindblad en ook Hadjar er vooral goed uitzagen omdat de auto’s totaal niet meer spannend zijn om mee te rijden en je als topper nauwelijks nog het verschil kunt maken. Hard rechtuit rijden kan iedere coureur en waar maak je normaal het verschil? In de bochten. Later remmen, harder de bocht in, eerder op je gas. Maar dat telt allemaal amper meer mee waardoor de mindere coureurs ineens dichtbij hun teamgenoot zitten. Hamilton bij Leclerc, Hadjar bij Verstappen en ook een debutant kan meteen moeiteloos mee. Collapinto zat ook ineens dichtbij Gasly. Echt, wat een farce :N
Zou ook kunnen. Al zag je wel de gebruikelijke rangorde weer terug.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220296611
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eerlijk gezegd vrees ik dat Lindblad en ook Hadjar er vooral goed uitzagen omdat de auto’s totaal niet meer spannend zijn om mee te rijden en je als topper nauwelijks nog het verschil kunt maken. Hard rechtuit rijden kan iedere coureur en waar maak je normaal het verschil? In de bochten. Later remmen, harder de bocht in, eerder op je gas. Maar dat telt allemaal amper meer mee waardoor de mindere coureurs ineens dichtbij hun teamgenoot zitten. Hamilton bij Leclerc, Hadjar bij Verstappen en ook een debutant kan meteen moeiteloos mee. Collapinto zat ook ineens dichtbij Gasly. Echt, wat een farce :N
Dat is wel mijn verwachting, als de kinderziektes er een beetje uit zijn staan ze dicht bij elkaar en zal er op de baan ook weinig actie meer zijn.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_220296622
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
True, al was hij niet de enige :P
Die van Hadjar was best vreemd startte heel goed en vervolgens kakte het even helemaal in.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 8 maart 2026 @ 21:44:30 #280
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220296624
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:42 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Dat is wel mijn verwachting, als de kinderziektes er een beetje uit zijn staan ze dicht bij elkaar en zal er op de baan ook weinig actie meer zijn.
Eens. Binnenkort kent iedereen de tooltjes en vergeten ze ze niet meer in te drukken, gebruiken ze ze overal op hetzelfde moment en vervalt ook dat nog.
Rini dankjewel.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 21:50:10 #281
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220296666
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:44 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Die van Hadjar was best vreemd startte heel goed en vervolgens kakte het even helemaal in.
Lege batterij
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 8 maart 2026 @ 21:52:40 #282
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220296687
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eerlijk gezegd vrees ik dat Lindblad en ook Hadjar er vooral goed uitzagen omdat de auto’s totaal niet meer spannend zijn om mee te rijden en je als topper nauwelijks nog het verschil kunt maken. Hard rechtuit rijden kan iedere coureur en waar maak je normaal het verschil? In de bochten. Later remmen, harder de bocht in, eerder op je gas. Maar dat telt allemaal amper meer mee waardoor de mindere coureurs ineens dichtbij hun teamgenoot zitten. Hamilton bij Leclerc, Hadjar bij Verstappen en ook een debutant kan meteen moeiteloos mee. Collapinto zat ook ineens dichtbij Gasly. Echt, wat een farce :N
Of, zoals Alonso al zei, de kok van Aston Martin kan nu ook meedoen.

Ook niet meer nodig om zo getraind te zijn. Wel erg inclusief geworden dus. B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 21:55:33 #283
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220296713
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:44 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Die van Hadjar was best vreemd startte heel goed en vervolgens kakte het even helemaal in.
Hij gaf al aan problemen te hebben met de motor.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220296766
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dan gaan wij er maar van genieten.

Heel ander circuit ook volgende week. Dus ik verwacht ook weer een heel ander soort ervaring. Het is voor nu allemaal één grote ontdekkingsreis. En ik zou wel zeggen: ik hoop voor de mensen die het nu niet leuk vonden dat de sport wel ontwikkelt op een manier die hen ook bevalt. Ik doe er niet moeilijk over.

Vandaag op Albert Park was gewoon een hele dolle race. Het F1 X account heeft vanmiddag nog even een knuppeltje gegooid. (lol). Of misschien eerder een boemerang:

[ afbeelding ]
Nog een langer recht stuk die de batterij leeg kan trekken.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 22:12:54 #285
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220296825
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Nog een langer recht stuk die de batterij leeg kan trekken.
Echter: maar 57% van de ronde volgas (in plaats van 71.1% op Melbourne), zodat ze de rest gewoon in verhouding meer kunnen opladen. Dus dat wordt misschien al minder manageing van energie.

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 22:14:12 #286
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220296833
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Best onder de indruk van Lindblad :Y
Vond Audi er ook wel verrassend bijzitten, gelijk ook de eerste race punten. Denk dat die samen met de Racing Bulls nog wel kunnen gaan strijden om de plekjes achter de 4 hoofdteams :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 22:16:56 #287
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220296852
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:14 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Vond Audi er ook wel verrassend bijzitten, gelijk ook de eerste race punten. Denk dat die samen met de Racing Bulls nog wel kunnen gaan strijden om de plekjes achter de 4 hoofdteams :Y
Idd, Bortoleto deed het echt heel goed. Ben benieuwd wat Hulkenberg had kunnen doen als hij meegedaan had.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 22:17:07 #288
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220296856
Wat ik trouwens ook een heel slecht voorteken voor de rest van het seizoen vind is de situatie waarin Verstappen het gat naar Norris in no time dicht rijdt en vervolgens niet 1x zelfs maar in de gelegenheid komt om een aanval in te zetten.

Ik vrees echt dat als de auto's maar elkaar toe groeien dat het dan van start tot finish rijtje rijden in de kwalificatie uitslag wordt.
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 22:20:16 #289
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220296891
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Idd, Bortoleto deed het echt heel goed. Ben benieuwd wat Hulkenberg had kunnen doen als hij meegedaan had.
Denk dat Hulk er ook wel bij had gezeten, ze waren tenslotte achter elkaar gekwalificeerd. Had die Audi's eigenlijk meer in de buurt van Cadillac verwacht, misschien zelfs in de buurt van Aston Martin
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 22:22:37 #290
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220296918
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat ik trouwens ook een heel slecht voorteken voor de rest van het seizoen vind is de situatie waarin Verstappen het gat naar Norris in no time dicht rijdt en vervolgens niet 1x zelfs maar in de gelegenheid komt om een aanval in te zetten.

Ik vrees echt dat als de auto's maar elkaar toe groeien dat het dan van start tot finish rijtje rijden in de kwalificatie uitslag wordt.
Ben vooral benieuwd hoe snel Max gaat zijn als die wel vooraan start, nu zat 'ie er bij de finish bijna een minuut achter omdat die achter Lando vast bleef zitten
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 8 maart 2026 @ 22:29:34 #291
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220296955
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:22 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ben vooral benieuwd hoe snel Max gaat zijn als die wel vooraan start, nu zat 'ie er bij de finish bijna een minuut achter omdat die achter Lando vast bleef zitten
Interesseert me eigenlijk niets wat Verstappen wel of niet kan. Ik vind dat echt totaal interessant in deze staat van de sport.
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 22:34:12 #292
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220296977
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Interesseert me eigenlijk niets wat Verstappen wel of niet kan. Ik vind dat echt totaal interessant in deze staat van de sport.
Nee die batterijen maken het er niet bepaald spannender op :') Misschien dat het na een paar races zo kut wordt dat de FIA toch besluit om dat los te laten, maar als je al ziet hoe lang ze al wachten met Mercedes aanpakken heb ik daar weinig hoop op.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220296984
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat ik trouwens ook een heel slecht voorteken voor de rest van het seizoen vind is de situatie waarin Verstappen het gat naar Norris in no time dicht rijdt en vervolgens niet 1x zelfs maar in de gelegenheid komt om een aanval in te zetten.

Ik vrees echt dat als de auto's maar elkaar toe groeien dat het dan van start tot finish rijtje rijden in de kwalificatie uitslag wordt.
Het had eigenlijk simpel moeten zijn met de boost dus ik vraag me af of ze er bewust voor gekozen hebben om er niet voor te gaan.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_220297012
quote:
9s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:34 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee die batterijen maken het er niet bepaald spannender op :') Misschien dat het na een paar races zo kut wordt dat de FIA toch besluit om dat los te laten, maar als je al ziet hoe lang ze al wachten met Mercedes aanpakken heb ik daar weinig hoop op.
Als ik het goed begrepen heb word na Japan gekeken of er veranderingen wenselijk zijn en dat zou dan mooi passen in het gat dat ontstaan is doordat Bahrein en Jeddah vervallen zijn.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 8 maart 2026 @ 22:41:06 #295
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_220297016
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Echter: maar 57% van de ronde volgas (in plaats van 71.1% op Melbourne), zodat ze de rest gewoon in verhouding meer kunnen opladen. Dus dat wordt misschien al minder manageing van energie.

[ afbeelding ]
Gewoon de balans blijven brengen in dit topic.
Het is allemaal zo slecht nog niet. Over 4 races hebben alle engineers de LiCo en recharge wel door en gaat het allemaal vloeiender.
Bwoah, itsthesameforeverybody.
Ferraripitwall weer clowns.
Ik heb genoten van het stuivertje wisselen en blow/fuck up.
Feyenoord!!! * Barça
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 22:44:42 #296
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220297041
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:40 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Als ik het goed begrepen heb word na Japan gekeken of er veranderingen wenselijk zijn en dat zou dan mooi passen in het gat dat ontstaan is doordat Bahrein en Jeddah vervallen zijn.
Dat is nog niet officieel toch? Al verwacht ik niet dat ze de gedoetjes daar in de regio in een maandje hebben opgelost
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220297053
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dat is nog niet officieel toch? Al verwacht ik niet dat ze de gedoetjes daar in de regio in een maandje hebben opgelost
Niet officieel nee maar waar rook is... we zullen zien.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')