abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 20:06:06 #251
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220295989
Meesterlijk gevecht _O-

Daar ging mijn koffie
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220295996
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Omdat ik hier een van de weinigen ben die objectief naar Verstappen kijkt. Laat ik maar een voorbeeld noemen: Abu Dhabi 2024 bocht 1 waar Verstappen Piastri uit de race kegelt.
Zit het je zo dwars? dat is ongezond hoor.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 20:08:28 #253
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220295999
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Opvallend dat je Max als voorbeeld neemt en Norris niet.

Omdat ik van Max dat heel treffende voorbeeld heb, wat heel goed gegrift staat in mijn geheugen.
quote:
Er wordt door mensen ook objectief naar Max en de andere coureurs gekeken.
Dan hadden ze denk ik niet zo geklaagd om de straf die Verstappen toen kreeg.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 20:10:50 #254
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220296012
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Omdat ik van Max dat heel treffende voorbeeld heb, wat heel goed gegrift staat in mijn geheugen.
[..]
Dan hadden ze denk ik niet zo geklaagd om de straf die Verstappen toen kreeg.
Nogmaals, opvallend dat je die van Max dan wel goed in je geheugen hebt en acties van Norris, Russell, Hamilton, etc niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 20:12:34 #255
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220296023
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
Meesterlijk gevecht _O-

Daar ging mijn koffie
Lekker een paar rondjes om en om op de boostknop drukken tot de batterij weer leeg was *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 20:13:33 #256
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220296028
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nogmaals, opvallend dat je die van Max dan wel goed in je geheugen hebt en acties van Norris, Russell, Hamilton, etc niet.
Omdat de focus op dit forum nogal op Verstappen ligt. Misschien heb je het ooit gemerkt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220296045
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:05 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Konden ze niet racen?

Nou ik heb toch echt een meesterlijk gevecht om de leiding van de wedstrijd gezien tussen Leclerc en Russell. En dat is voor het eerst op dit circuit. Dat de één de ander inhaalde, en andersom. En het leuke is: tijdens zo'n gevecht nemen ze geen gas terug. Dan willen ze allebei voor zitten.
Inhalen omdat de een een “boost” had en de ander niet is geen racen.
Maar goed, elke coureur zal het wel verkeerd zijn en jij niet.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 20:16:19 #258
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220296046
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Omdat de focus op dit forum nogal op Verstappen ligt. Misschien heb je het ooit gemerkt.
Opvallend dat de meesten de acties van andere coureurs wel prima herinneren dan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 20:20:41 #259
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220296074
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Opvallend dat de meesten de acties van andere coureurs wel prima herinneren dan.
Daar doe je op zich een vrij boude uitspraak, want dat suggereert dat jij dat dan gecontroleerd zou hebben. Anders is het een beetje bijzonder dat jij weet wat "de meesten" zich wel of niet herinneren. Of het is een staaltje invulling, kan ook.

Wat ik opvallend vind is dat je alleen wijst naar de vorm van mijn post, dat meermaals herhaalt, en totaal niet ingaat op het voorbeeld wat ik aankaart.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 20:23:16 #260
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220296090
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:20 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Daar doe je op zich een vrij boude uitspraak, want dat suggereert dat jij dat dan gecontroleerd zou hebben. Anders is het een beetje bijzonder dat jij weet wat "de meesten" zich wel of niet herinneren. Of het is een staaltje invulling, kan ook.

Wat ik opvallend vind is dat je alleen wijst naar de vorm van mijn post, dat meermaals herhaalt, en totaal niet ingaat op het voorbeeld wat ik aankaart.
Dat deed je in mijn post ook niet toen ik om andere voorbeelden vroeg.

Het gaat nu trouwens veel te veel offtopic. Agree to disagree want eens worden we het niet.

Nu weer ontopic :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220296109
Wordt een leeg forum dit seizoen, ik kan me niet voorstellen dat je de sport blijft volgen als je na 1 race alles al zo enorm slecht vindt zoals sommige hier. Ik zelf zou dan gewoon stoppen met kijken.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 20:34:19 #262
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220296164
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat deed je in mijn post ook niet toen ik om andere voorbeelden vroeg.
Als ik alleen nog even hierop in mag gaan: Je hebt in letterlijke zin ook nooit gevraagd om voorbeelden.

Maar goed, als jij dit verder wil afsluiten dan sluiten we het maar af. Ik vind het prima.
quote:
Het gaat nu trouwens veel te veel offtopic. Agree to disagree want eens worden we het niet.

Nu weer ontopic :)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 20:38:08 #263
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220296185
Zucht.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 20:46:12 #264
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220296237
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:25 schreef Questular het volgende:
Wordt een leeg forum dit seizoen, ik kan me niet voorstellen dat je de sport blijft volgen als je na 1 race alles al zo enorm slecht vindt zoals sommige hier. Ik zelf zou dan gewoon stoppen met kijken.
Dan gaan wij er maar van genieten.

Heel ander circuit ook volgende week. Dus ik verwacht ook weer een heel ander soort ervaring. Het is voor nu allemaal één grote ontdekkingsreis. En ik zou wel zeggen: ik hoop voor de mensen die het nu niet leuk vonden dat de sport wel ontwikkelt op een manier die hen ook bevalt. Ik doe er niet moeilijk over.

Vandaag op Albert Park was gewoon een hele dolle race. Het F1 X account heeft vanmiddag nog even een knuppeltje gegooid. (lol). Of misschien eerder een boemerang:

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220296309
Heeft Mercedes nu gereden met een motor die door die FIA niet was toegestaan? En dan kijken mensen je vreemd aan wanneer je zegt dat alle uitslagen vantevoren zijn bepaald...
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 21:03:02 #266
454306 crew  WillemsJ
pi_220296326
Hallo allemaal :W genoten allemaal?
Welcome to Azeroth Quest Library – your dedicated archive for World of Warcraft quest content.
Explore. Quest. Relive the adventure! Subscribe NOW! - Azeroth Quest Library
pi_220296382
Heb vanmiddag op een viaduct boven de snelweg gestaan en had goed zicht op al die inhaalacties, prachtig.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 8 maart 2026 @ 21:14:54 #268
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220296404
quote:
9s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Lekker een paar rondjes om en om op de boostknop drukken tot de batterij weer leeg was *G*
Als je dat racen noemt dan weet je niet wat racen is. Maar goed, dat Chevy dat niet snapt is geen verrassing.
  zondag 8 maart 2026 @ 21:22:30 #269
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220296471
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
Meesterlijk gevecht _O-

Daar ging mijn koffie
Een meesterlijk gevecht dat lang duurde omdat Russell na afloop toegaf dat hij een keer het overtake knopje was vergeten in te drukken :D
Rini dankjewel.
  zondag 8 maart 2026 @ 21:25:20 #270
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220296490
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Omdat ik van Max dat heel treffende voorbeeld heb, wat heel goed gegrift staat in mijn geheugen.
[..]
Dan hadden ze denk ik niet zo geklaagd om de straf die Verstappen toen kreeg.
Volgens mij kom je nu met een voorbeeld waarbij veruit de meesten, inclusief Verstappen zelf die gewoon zijn excuses aanbood bij Piastri, het gewoon een normale straf vonden. Misschien bedoel je de eerste straf voor Verstappen tegen Norris in Mexico, daar was wel discussie over.
Rini dankjewel.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 21:25:27 #271
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220296493
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:03 schreef WillemsJ het volgende:
Hallo allemaal :W genoten allemaal?
Best onder de indruk van Lindblad :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220296522
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Best onder de indruk van Lindblad :Y
Al tijdens de test liet hij mooie dingen zien en heeft dit weekend geweldig gereden.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 21:29:57 #273
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220296535
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:28 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Al tijdens de test liet hij mooie dingen zien en heeft dit weekend geweldig gereden.
Eens. Lekker met de ellebogen naar buiten. Lawson deed het een stuk minder, ook wel opvallend.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 21:34:19 #274
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220296564
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Eens. Lekker met de ellebogen naar buiten. Lawson deed het een stuk minder, ook wel opvallend.
Die had dan ook een poepstart
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 21:35:25 #275
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220296571
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:34 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Die had dan ook een poepstart
True, al was hij niet de enige :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')