Zit het je zo dwars? dat is ongezond hoor.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Omdat ik hier een van de weinigen ben die objectief naar Verstappen kijkt. Laat ik maar een voorbeeld noemen: Abu Dhabi 2024 bocht 1 waar Verstappen Piastri uit de race kegelt.
Omdat ik van Max dat heel treffende voorbeeld heb, wat heel goed gegrift staat in mijn geheugen.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Opvallend dat je Max als voorbeeld neemt en Norris niet.
Dan hadden ze denk ik niet zo geklaagd om de straf die Verstappen toen kreeg.quote:Er wordt door mensen ook objectief naar Max en de andere coureurs gekeken.
Nogmaals, opvallend dat je die van Max dan wel goed in je geheugen hebt en acties van Norris, Russell, Hamilton, etc niet.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat ik van Max dat heel treffende voorbeeld heb, wat heel goed gegrift staat in mijn geheugen.
[..]
Dan hadden ze denk ik niet zo geklaagd om de straf die Verstappen toen kreeg.
Lekker een paar rondjes om en om op de boostknop drukken tot de batterij weer leeg wasquote:Op zondag 8 maart 2026 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
Meesterlijk gevecht
Daar ging mijn koffie
Omdat de focus op dit forum nogal op Verstappen ligt. Misschien heb je het ooit gemerkt.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nogmaals, opvallend dat je die van Max dan wel goed in je geheugen hebt en acties van Norris, Russell, Hamilton, etc niet.
Inhalen omdat de een een “boost” had en de ander niet is geen racen.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Konden ze niet racen?
Nou ik heb toch echt een meesterlijk gevecht om de leiding van de wedstrijd gezien tussen Leclerc en Russell. En dat is voor het eerst op dit circuit. Dat de één de ander inhaalde, en andersom. En het leuke is: tijdens zo'n gevecht nemen ze geen gas terug. Dan willen ze allebei voor zitten.
Opvallend dat de meesten de acties van andere coureurs wel prima herinneren dan.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat de focus op dit forum nogal op Verstappen ligt. Misschien heb je het ooit gemerkt.
Daar doe je op zich een vrij boude uitspraak, want dat suggereert dat jij dat dan gecontroleerd zou hebben. Anders is het een beetje bijzonder dat jij weet wat "de meesten" zich wel of niet herinneren. Of het is een staaltje invulling, kan ook.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Opvallend dat de meesten de acties van andere coureurs wel prima herinneren dan.
Dat deed je in mijn post ook niet toen ik om andere voorbeelden vroeg.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar doe je op zich een vrij boude uitspraak, want dat suggereert dat jij dat dan gecontroleerd zou hebben. Anders is het een beetje bijzonder dat jij weet wat "de meesten" zich wel of niet herinneren. Of het is een staaltje invulling, kan ook.
Wat ik opvallend vind is dat je alleen wijst naar de vorm van mijn post, dat meermaals herhaalt, en totaal niet ingaat op het voorbeeld wat ik aankaart.
Als ik alleen nog even hierop in mag gaan: Je hebt in letterlijke zin ook nooit gevraagd om voorbeelden.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat deed je in mijn post ook niet toen ik om andere voorbeelden vroeg.
quote:Het gaat nu trouwens veel te veel offtopic. Agree to disagree want eens worden we het niet.
Nu weer ontopic
Dan gaan wij er maar van genieten.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:25 schreef Questular het volgende:
Wordt een leeg forum dit seizoen, ik kan me niet voorstellen dat je de sport blijft volgen als je na 1 race alles al zo enorm slecht vindt zoals sommige hier. Ik zelf zou dan gewoon stoppen met kijken.
Als je dat racen noemt dan weet je niet wat racen is. Maar goed, dat Chevy dat niet snapt is geen verrassing.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker een paar rondjes om en om op de boostknop drukken tot de batterij weer leeg was
Een meesterlijk gevecht dat lang duurde omdat Russell na afloop toegaf dat hij een keer het overtake knopje was vergeten in te drukkenquote:Op zondag 8 maart 2026 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
Meesterlijk gevecht
Daar ging mijn koffie
Volgens mij kom je nu met een voorbeeld waarbij veruit de meesten, inclusief Verstappen zelf die gewoon zijn excuses aanbood bij Piastri, het gewoon een normale straf vonden. Misschien bedoel je de eerste straf voor Verstappen tegen Norris in Mexico, daar was wel discussie over.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat ik van Max dat heel treffende voorbeeld heb, wat heel goed gegrift staat in mijn geheugen.
[..]
Dan hadden ze denk ik niet zo geklaagd om de straf die Verstappen toen kreeg.
Best onder de indruk van Lindbladquote:
Al tijdens de test liet hij mooie dingen zien en heeft dit weekend geweldig gereden.quote:Op zondag 8 maart 2026 21:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Best onder de indruk van Lindblad
Eens. Lekker met de ellebogen naar buiten. Lawson deed het een stuk minder, ook wel opvallend.quote:Op zondag 8 maart 2026 21:28 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Al tijdens de test liet hij mooie dingen zien en heeft dit weekend geweldig gereden.
Die had dan ook een poepstartquote:Op zondag 8 maart 2026 21:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens. Lekker met de ellebogen naar buiten. Lawson deed het een stuk minder, ook wel opvallend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |