abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 10:42:51 #126
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220290818
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:38 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Het tanken en banden managen vind ik ook suf. Begin dan maar op hardere compound.
Dan krijgen we zo'n saaie race als Qatar 2025. Laten we dat nou niet doen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220290832
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wat een achterlijke drogreden man. Er zitten hier heel wat mensen die ook andere raceklasses volgen en al veel langer dan sinds 2015 de sport volgen. En het zijn juist die mensen die het meest kritisch zijn, trek daar je conclusies maar uit.
Ik zeg dan ook nergens dat het nu geweldig is, ik zeg alleen dat we het vast allemaal net iets minder ruk vinden als Max met deze nieuwe regels kampioen zou worden. Maar dat toegeven is natuurlijk een brug te ver als je aan het roepen bent dat het allemaal maar kut is.
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 10:48:34 #128
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220290843
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:46 schreef Questular het volgende:

[..]
Ik zeg dan ook nergens dat het nu geweldig is, ik zeg alleen dat we het vast allemaal net iets minder ruk vinden als Max met deze nieuwe regels kampioen zou worden. Maar dat toegeven is natuurlijk een brug te ver als je aan het roepen bent dat het allemaal maar kut is.
Dit heeft niets met gelijk halen te maken, ik ben zelfs ondanks mijn lage verwachtingen negatief verrast.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 8 maart 2026 @ 11:05:01 #129
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220290926
Echt geen zin in Russell als kampioen.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 11:07:47 #130
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220290938
Heb net de samenvatting van de race teruggekeken. Vraag me af waar ik naar heb zitten kijken ...

Heb gisteravond meer genoten van de IndyCar
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220290947
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Echt geen zin in Russell als kampioen.
Komende 5 jaar
  zondag 8 maart 2026 @ 11:09:14 #132
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220290956
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:11 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Wel bijzonder dat er tijdens de testdagen nog gesproken werd over dat het inhalen wellicht moeilijk zou worden dan in de groundeffect-tijd. En nu opeens is het "far too easy". Het kan verkeren :D
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 11:15:42 #133
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220290996
quote:
2s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:09 schreef Tijn het volgende:

[..]
Wel bijzonder dat er tijdens de testdagen nog gesproken werd over dat het inhalen wellicht moeilijk zou worden dan in de groundeffect-tijd. En nu opeens is het "far too easy". Het kan verkeren :D
Het was beiden :')

Aan het begin waren er extreme verschillen, maar aan het einde was het Norris v Verstappen waar geen ene flikker gebeurde
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 8 maart 2026 @ 11:16:05 #134
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220290997
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Komende 5 jaar
Dat zal wel meevallen maar voorlopig ben ik bang dat niemand structureel in de buurt blijft van Mercedes.
pi_220291005
Max volgend jaar lekker naar Mercedes en meest succesvolle f1 rijder ooit worden.
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 11:19:16 #136
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220291008
Ik heb het idee dat RBR niet heel ver achter Ferrari staat, of misschien zelfs op gelijke hoogte.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 11:19:31 #137
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220291010
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:19 schreef Questular het volgende:
Max volgend jaar lekker naar Mercedes en meest succesvolle f1 rijder ooit worden.
Die hebben hem niet meer nodig, rip marktwaarde.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 11:19:48 #138
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291014
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het idee dat RBR niet heel ver achter Ferrari staat, of misschien zelfs op gelijke hoogte.
Max zei zelf dat het er best goed uitzag ondanks dat hij er geen plezier aan beleefde.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 11:21:33 #139
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220291025
quote:
15s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
Heb net de samenvatting van de race teruggekeken. Vraag me af waar ik naar heb zitten kijken ...

Heb gisteravond meer genoten van de IndyCar
Dit inderdaad.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 11:23:00 #140
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220291036
Als er dit jaar een Benz kampioen wordt dan toch liever Antonelli
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 8 maart 2026 @ 11:26:59 #141
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220291056
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die hebben hem niet meer nodig, rip marktwaarde.
Verstappen heeft de F1 ook niet meer nodig, dat scheelt.
  zondag 8 maart 2026 @ 11:28:24 #142
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220291063
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die hebben hem niet meer nodig, rip marktwaarde.
Ach, lekker de show stelen in de gt3 of wec. 24uur le mans, 6 uur spa.
Ook genot.

Hij heeft 'een tijdperk, 4x wdc, 70+ gp overwinningen en een aantal 'races for the gods'. Niemand hoeft meer te twijfelen aan zijn marktwaarde.

Die hele f1 shitshow moet wel veranderen, dit is even niet zo veel. Powerovertakes en halverwege het rechte end je gas loslaten voor de batterij, wtf gasten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 11:30:31 #143
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220291078
quote:
2s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:09 schreef Tijn het volgende:

[..]
Wel bijzonder dat er tijdens de testdagen nog gesproken werd over dat het inhalen wellicht moeilijk zou worden dan in de groundeffect-tijd. En nu opeens is het "far too easy". Het kan verkeren :D
Verschilt misschien ook per circuit, maar Melbourne heeft mij positief verrast. Ik had een optocht verwacht door de hoge energie intensiteit aldaar. Maar dat viel alleszins mee. Heel veel moves en battles gezien. En bovenal voor de leiding van de wedstrijd.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 8 maart 2026 @ 11:31:15 #144
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220291081
quote:
15s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
Heb net de samenvatting van de race teruggekeken. Vraag me af waar ik naar heb zitten kijken ...

Heb gisteravond meer genoten van de IndyCar
Alleen kut dat Rinus er uit gebeukt werd door Palou.

Verder was het vermakelijk idd.
Volgende week weer op een baan die er uit ziet als Miami 2.0. Ff afwachten of dat ook een gemaakte shitshow wordt of echt racen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 11:31:29 #145
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220291083
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:26 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Verstappen heeft de F1 ook niet meer nodig, dat scheelt.
Had ook na 2021 kunnen stoppen. Wk geworden, dus doel gehaald.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 11:32:13 #146
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291093
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:31 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Had ook na 2021 kunnen stoppen. Wk geworden, dus doel gehaald.
Maar toen was F1 nog leuk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 11:40:46 #147
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220291128
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Maar toen was F1 nog leuk.
Ook niet.
Heeft mij 5 jaar van mn leven gekost.

:D
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 11:44:47 #148
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
  zondag 8 maart 2026 @ 11:46:20 #149
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220291150
Op naar het volstrekt sfeerloze China. Gelukkig krijgen we daarna Suzuka.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 11:48:01 #150
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220291159
quote:
Dit soort LiCo gaat zelfs Ferrari te ver

En de commentatoren van het internationale F1-kanaal bleven volhouden dat het spektaculair en flat-out was terwijl je de snelheid op het rechte stuk terug hoorde lopen
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')