abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 11:48:22 #151
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220291164
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op naar het volstrekt sfeerloze China. Gelukkig krijgen we daarna Suzuka.
China vind ik ook niet echt een sterke grand prix. Inderdaad, Japan zou met deze auto weleens goed kunnen worden. Was namelijk de laatste jaren een hele slechte race vond ik. Maar deze auto lijkt dat goed om te draaien.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220291174
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:48 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dit soort LiCo gaat zelfs Ferrari te ver

En de commentatoren van het internationale F1-kanaal bleven volhouden dat het spektaculair en flat-out was terwijl je de snelheid op het rechte stuk terug hoorde lopen
Ja idd. Ik schoot er zelf een paar keer door in de lach, de kijkers zijn niet achterlijk....
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 11:51:27 #153
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220291180
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:48 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
China vind ik ook niet echt een sterke grand prix. Inderdaad, Japan zou met deze auto weleens goed kunnen worden. Was namelijk de laatste jaren een hele slechte race vond ik. Maar deze auto lijkt dat goed om te draaien.
Heb de laatste jaren in Japan een prima race gezien
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 8 maart 2026 @ 11:51:43 #154
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220291181
Gevechten en inhaalacties ^O^
Inhaalrace Max w/
(V)SC's 8-)
Ferrari gooit het weer weg op strategie :+
Rookies die het goed doen *O*

Beste race van dit jaar! _O_
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 11:52:22 #155
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220291183
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:51 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Heb de laatste jaren in Japan een prima race gezien
Een race zonder inhaalacties.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 11:52:36 #156
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220291184
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:51 schreef Gremen het volgende:
Beste race van dit jaar!
Vond je? Ik vond het zonder twijfel de slechtste race van het jaar.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220291185
Misschien kunnen ze het nog wat verder opleuken met AI.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 8 maart 2026 @ 11:53:01 #158
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220291186
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Vond je? Ik vond het zonder twijfel de slechtste race van het jaar.
Dat ook ja!
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 11:53:29 #159
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291191
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Misschien kunnen ze het nog wat verder opleuken met AI.
FAI.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 11:53:38 #160
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220291192
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:48 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dit soort LiCo gaat zelfs Ferrari te ver

En de commentatoren van het internationale F1-kanaal bleven volhouden dat het spektaculair en flat-out was terwijl je de snelheid op het rechte stuk terug hoorde lopen
Ik heb ergens aan het einde van de race hardop 'oprotten met die onboards' geroepen :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 11:53:42 #161
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220291193
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:51 schreef Gremen het volgende:
Gevechten en inhaalacties ^O^
Inhaalrace Max w/
(V)SC's 8-)
Ferrari gooit het weer weg op strategie :+
Rookies die het goed doen *O*

Beste race van dit jaar! _O_
Mooi, ben niet de enige dus *)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 11:54:45 #162
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220291196
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:52 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Een race zonder inhaalacties.
tsja, als dat de race moet maken ... Zoals we vandaag hebben gezien is dat niet zaligmakend

Het gaat om de spanning die er is
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 8 maart 2026 @ 11:56:12 #163
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220291206
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:48 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dit soort LiCo gaat zelfs Ferrari te ver

En de commentatoren van het internationale F1-kanaal bleven volhouden dat het spektaculair en flat-out was terwijl je de snelheid op het rechte stuk terug hoorde lopen
Stukje propaganda.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 8 maart 2026 @ 11:56:40 #164
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220291211
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
FAI.
FAIl
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 8 maart 2026 @ 11:57:46 #165
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220291215
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Vond je? Ik vond het zonder twijfel de slechtste race van het jaar.
Het is samen de beste en slechtste race van het jaar.

Er is er nog geweest :')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 11:59:08 #166
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220291220
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:54 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
tsja, als dat de race moet maken ... Zoals we vandaag hebben gezien is dat niet zaligmakend

Het gaat om de spanning die er is
Als lui elkaar niet kunnen inhalen dan vind ik het een beetje saai worden. Weinig spanning. Vandaag had je juist spanning door Leclerc en Russell: je wist niet wie er op het eind over de streep zou komen als eerste.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 12:02:44 #167
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220291240
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Het is samen de beste en slechtste race van het jaar.

Er is er nog geweest :')
Ja ga de grap uitleggen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 12:03:57 #168
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220291247
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Als lui elkaar niet kunnen inhalen dan vind ik het een beetje saai worden. Weinig spanning. Vandaag had je juist spanning door Leclerc en Russell: je wist niet wie er op het eind over de streep zou komen als eerste.
Je mag races zonder inhaalacties saai vinden, maar iedere ronde op het randje moeten rijden om iemand voor te kunnen blijven is een mooi onderdeel van het racen.

Dat van vandaag was een kunstmatig geknutsel en de winnaar stond al op voorhand vast.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 12:10:56 #169
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291325
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:03 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Je mag races zonder inhaalacties saai vinden, maar iedere ronde op het randje moeten rijden om iemand voor te kunnen blijven is een mooi onderdeel van het racen.

Dat van vandaag was een kunstmatig geknutsel en de winnaar stond al op voorhand vast.
Dit. Het was zo duidelijk wie er ging winnen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 12:14:06 #170
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220291340
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Als lui elkaar niet kunnen inhalen dan vind ik het een beetje saai worden. Weinig spanning. Vandaag had je juist spanning door Leclerc en Russell: je wist niet wie er op het eind over de streep zou komen als eerste.
Geloof je dat echt? Ik vond de eerste 10 ronden best vermakelijk, maar ik denk dat dat meer met de start van de nieuwe regels te maken heeft dan met de regels an sich. Gister was al duidelijk dat Merc een 1-2 zou halen.
En er gaan (helaas) nog een hoop volgen. Want als de batterij leeg is en je een foefje met je ice doet die niet bestraft wordt dan heb je sowieso voordeel (:"overspeed")
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 12:14:36 #171
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220291345
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:03 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Je mag races zonder inhaalacties saai vinden, maar iedere ronde op het randje moeten rijden om iemand voor te kunnen blijven is een mooi onderdeel van het racen.
Prima is ook mooi, maar dat zagen we ook met Norris die Max achter zich hield. En dan maakt het mij niet uit of dat Norris Max achter zich houdt of andersom, maar het is in ieder geval bewezen dat dat kan.

Maar als dit een mooi onderdeel is van racen, waarom zou het dan niet mooi zijn als er twee mannen fel om de eerste positie strijden en meerdere malen van positie wisselen?
quote:
Dat van vandaag was een kunstmatig geknutsel en de winnaar stond al op voorhand vast.
Ik vond het leuk.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 12:18:13 #172
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220291407
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:14 schreef pmponer het volgende:

[..]
Geloof je dat echt? Ik vond de eerste 10 ronden best vermakelijk, maar ik denk dat dat meer met de start van de nieuwe regels te maken heeft dan met de regels an sich. Gister was al duidelijk dat Merc een 1-2 zou halen.
En er gaan (helaas) nog een hoop volgen. Want als de batterij leeg is en je een foefje met je ice doet die niet bestraft wordt dan heb je sowieso voordeel (:"overspeed")
Nelson zei dat Australia typisch ook een circuit is wat goed is voor Mercedes. Even kijken hoe dat bij andere circuits is.

Ferrari komt toch wel sterk voor de dag vind ik. Zeker vanaf juni als Mercedes hun trucje kwijt is kan dat een prachtig gevecht worden.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 8 maart 2026 @ 12:18:25 #173
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220291411
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Max zei zelf dat het er best goed uitzag ondanks dat hij er geen plezier aan beleefde.
Dat is echt wel een prestatie van formaat van die motorenafdeling.
  zondag 8 maart 2026 @ 12:19:48 #174
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220291422
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:18 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nelson zei dat Australia typisch ook een circuit is wat goed is voor Mercedes. Even kijken hoe dat bij andere circuits is.

Ferrari komt toch wel sterk voor de dag vind ik. Zeker vanaf juni als Mercedes hun trucje kwijt is kan dat een prachtig gevecht worden.
8 tienden is heel veel hoor, zal het elders 5 tienden zijn, dat is nog veel.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 12:22:37 #175
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220291449
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:14 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Prima is ook mooi, maar dat zagen we ook met Norris die Max achter zich hield. En dan maakt het mij niet uit of dat Norris Max achter zich houdt of andersom, maar het is in ieder geval bewezen dat dat kan.

Maar als dit een mooi onderdeel is van racen, waarom zou het dan niet mooi zijn als er twee mannen fel om de eerste positie strijden en meerdere malen van positie wisselen?
Je had het over het gevecht om de leiding. Dat was vermakelijk, alleen imo niet om de juiste redenen
quote:
[..]
Ik vond het leuk.
Mooi
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 8 maart 2026 @ 12:22:46 #176
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220291450
Wat een kansloze sport is dit geworden, nee, na een jaar of 30 kijken ga ik van dit seizoen weinig mee krijgen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 12:24:01 #177
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291460
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:18 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat is echt wel een prestatie van formaat van die motorenafdeling.
Dat ben ik met je eens. Ondanks de uitval van Hadjar is het een enorme prestatie waar ze trots op mogen zijn.

Ik was verder ook erg onder de indruk van Lindblad. Die reed een hele sterke race en was niet te beroerd om gevechten aan te gaan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 12:24:58 #178
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220291468
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:18 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nelson zei dat Australia typisch ook een circuit is wat goed is voor Mercedes.
Dit is toch een hele rare uitspraak van Nelson, ik bedoel iedereen heeft een geheel nieuwe auto mee. Dus waarom zou die van Mercedes het in Australie juist beter doen?
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 12:25:24 #179
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291475
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:24 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dit is toch een hele rare uitspraak van Nelson, ik bedoel iedereen heeft een geheel nieuwe auto mee. Dus waarom zou die van Mercedes het in Australie juist beter doen?
Dit ja.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 12:26:42 #180
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220291489
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:24 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dit is toch een hele rare uitspraak van Nelson, ik bedoel iedereen heeft een geheel nieuwe auto mee. Dus waarom zou die van Mercedes het in Australie juist beter doen?
Australië is wel een van de circuits waar het vooral op motorvermogen aankomt. Maar goed, ze zagen er ook al goed uit in Bahrein en dat is een heel ander soort circuit, dus ik denk dat Max gelijk heeft dat die Mercedes gewoon overal wel lekker zal gaan.
  zondag 8 maart 2026 @ 12:26:58 #181
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220291493
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat ben ik met je eens. Ondanks de uitval van Hadjar is het een enorme prestatie waar ze trots op mogen zijn.

Ik was verder ook erg onder de indruk van Lindblad. Die reed een hele sterke race en was niet te beroerd om gevechten aan te gaan.
Aston Martin is natuurlijk de grootste afgang, maar McLaren viel me eigenlijk ook wel tegen, die hebben wat Red Bull mensen weggehaald in dat groundeffect tijdperk, maar van deze regels hebben ze dan toch weer minder kaas gegeten, lijkt het.
  zondag 8 maart 2026 @ 12:27:36 #182
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220291498
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:24 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dit is toch een hele rare uitspraak van Nelson, ik bedoel iedereen heeft een geheel nieuwe auto mee. Dus waarom zou die van Mercedes het in Australie juist beter doen?
Heb je Nelson ooit op een zinnige opmerking betrapt?
  zondag 8 maart 2026 @ 12:27:38 #183
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220291499
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:52 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Een race zonder inhaalacties.
Inhaalacties zijn de norm niet. Dat is nu net het grootste misverstand in de F1. Dat je een goede race kunt aflezen aan het aantal inhaalacties. Een langzamere coureur zien vechten met de auto om snellere coureurs achter zich te houden. Iemand alles uit een wagen zien persen dat erin zit. Iemand een ander in een foutje zien dwingen. Een andere strategie proberen die werkt. Iemand andere lijnen zien rijden om op die manier in te halen. Dát wil ik zien. Daarom vond ik de inhaalrace van Hamilton in de sprint van Brazilië ook niet indrukwekkend. Allemaal DRS waarbij de tegenstander niet verdedigt en er al ver voor het rempunt voorbij zijn. Dat zegt mij niets. Hakkinen op Schumacher op Spa kan ik me nu nog herinneren. Montoya op Schumacher in São Paulo 2001 ook. Max in de regen van São Paulo andere lijnen zien rijden. Dingen waar je je niet op kunt voorbereiden en die je op het moment zelf bedenkt en dus niet gekopieerd kunnen worden, dat is voor mij racen.

Ik vond DRS al helemaal niks, maar dit drijft zo ver van de essentie van formule 1 af dat ik me echt afvraag of dit is waar ik mijn zondagen aan wil besteden. En dat staat totaal los van het succes van Verstappen of niet. Ik keek F1 al voor Jos en ik zou het ook na Max blijven kijken, maar hier vind ik echt helemaal niks aan. Ik wil coureurs zo hard mogelijk door een bocht zien gaan waarbij je hart in je keel klopt omdat je bang bent dat het mis gaat. Dat wil ik zien, niet deze shitshow.

[ Bericht 0% gewijzigd door WismutVeilchen83 op 08-03-2026 12:37:46 ]
Rini dankjewel.
  zondag 8 maart 2026 @ 12:27:40 #184
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220291501
Noem me een doemdenker, maar ik denk dat ze niet eens voluit gaan.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 12:28:19 #185
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220291505
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:24 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dit is toch een hele rare uitspraak van Nelson, ik bedoel iedereen heeft een geheel nieuwe auto mee. Dus waarom zou die van Mercedes het in Australie juist beter doen?
Dat zei die in de paddock te hebben gehoord :7

Hij dacht dat het met energie management te maken had. Energie-intensiteit ligt hoog op deze baan. Ja misschien is het gewoon om de kijker te foppen en aan het lijntje te houden. Dat zou wel briljant zijn.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 8 maart 2026 @ 12:28:45 #186
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220291508
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:27 schreef Tarado het volgende:

[..]
Heb je Nelson ooit op een zinnige opmerking betrapt?
Sterker nog vandaag heb ik me voor het eerst echt geergerd aan het viaplay duo.
Wat een gelul en gemaakt enthousiatme kwam daar uit zeg.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 12:31:36 #187
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291529
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:26 schreef Tarado het volgende:

[..]
Aston Martin is natuurlijk de grootste afgang, maar McLaren viel me eigenlijk ook wel tegen, die hebben wat Red Bull mensen weggehaald in dat groundeffect tijdperk, maar van deze regels hebben ze dan toch weer minder kaas gegeten, lijkt het.
Dat vooral. AM was echt zo slecht dat het bijna zielig was. Ik zie Newey zijn besluit om naar AM te gaan nog we heroverwegen.

McLaren was ook echt meh. Ferrari had me positief verrast. Leclerc toonde ook ballen en zelfs Hamilton was positief.

En tja. Als je mensen wegkoopt die goed zijn op bepaalde punten en die punten doen er ineens veel minder toe, dan loop je ook tegen zulke issues aan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 12:32:38 #188
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291532
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:27 schreef pmponer het volgende:
Noem me een doemdenker, maar ik denk dat ze niet eens voluit gaan.
Durfden ze niet denk ik. Max, Piastri en anderen gingen eraf dit weekend. Dat wilden ze voorkomen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 12:34:51 #189
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220291550
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:28 schreef pmponer het volgende:

[..]
Sterker nog vandaag heb ik me voor het eerst echt geergerd aan het viaplay duo.
Wat een gelul en gemaakt enthousiatme kwam daar uit zeg.
Is iets wat je overal ziet. In de officiële F1 feed natuurlijk voorop. Maar ook in het voetbal. De sport moet positief worden verkocht. Dusdanig dat het vaak ongeloofwaardig is. Geloof maar dat Button enzo het ook ‘great’ vonden. Alleen Ecclestone, Villeneuve enzo gaan echt zeggen wat ze ervan vinden. En Max uiteraard.
Rini dankjewel.
  zondag 8 maart 2026 @ 12:35:17 #190
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220291554
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Durfden ze niet denk ik. Max, Piastri en anderen gingen eraf dit weekend. Dat wilden ze voorkomen.
Wellicht, het is ook niet nodig natuurlijk.
Je hoort het wel terug bij bijvoorbeeld post race interviews van andere coureurs. Mercedes is dit jaar buitencategorie. Jammer van de drivers line-up.
Drop you like an ill, bad habit
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 12:35:43 #191
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220291557
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat vooral. AM was echt zo slecht dat het bijna zielig was. Ik zie Newey zijn besluit om naar AM te gaan nog we heroverwegen.

McLaren was ook echt meh. Ferrari had me positief verrast. Leclerc toonde ook ballen en zelfs Hamilton was positief.

En tja. Als je mensen wegkoopt die goed zijn op bepaalde punten en die punten doen er ineens veel minder toe, dan loop je ook tegen zulke issues aan.
Nu nog de strategie in orde krijgen
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 8 maart 2026 @ 12:36:02 #192
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220291558
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Is iets wat je overal ziet. In de officiële F1 feed natuurlijk voorop. Maar ook in het voetbal. De sport moet positief worden verkocht. Dusdanig dat het vaak ongeloofwaardig is. Geloof maar dat Button enzo het ook ‘great’ vonden. Alleen Ecclestone, Villeneuve enzo gaan echt zeggen wat ze ervan vinden. En Max uiteraard.
Ja ik weet het, ik ben wel een beetje klaar met al dat gehype overal eigenlijk.
Drop you like an ill, bad habit
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 12:36:35 #193
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220291564
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:35 schreef pmponer het volgende:

[..]
Wellicht, het is ook niet nodig natuurlijk.
Je hoort het wel terug bij bijvoorbeeld post race interviews van andere coureurs. Mercedes is dit jaar buitencategorie. Jammer van de drivers line-up.
Met Antonelli is weinig mis
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 12:36:58 #194
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291566
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:35 schreef pmponer het volgende:

[..]
Wellicht, het is ook niet nodig natuurlijk.
Je hoort het wel terug bij bijvoorbeeld post race interviews van andere coureurs. Mercedes is dit jaar buitencategorie. Jammer van de drivers line-up.
Ik wacht nog even tot de zomerstop om te zien hoe het gaat. Maar vandaag was Mercedes echt heel sterk.
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Nu nog de strategie in orde krijgen
Dat blijft een uitdaging.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 12:39:02 #195
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220291579
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:36 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Met Antonelli is weinig mis
George is een lul, maar dat is toch ook wel leuk, ik vond hem vorig seizoen erg sterk, dus het verbaast me ook niet dat hij er het meeste uit heeft gehaald, al had Antonelli door z'n schade sowieso een moeilijker weekend.
pi_220291580
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:26 schreef Tarado het volgende:

[..]
Aston Martin is natuurlijk de grootste afgang, maar McLaren viel me eigenlijk ook wel tegen, die hebben wat Red Bull mensen weggehaald in dat groundeffect tijdperk, maar van deze regels hebben ze dan toch weer minder kaas gegeten, lijkt het.
De McLaren is niet heel goed nee, maar gezien de resultaten van de vrije trainingen/kwalificatie vraag ik me ook wel af of Piastri er niet meer kan uithalen dan Norris.
pi_220291591
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:24 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dit is toch een hele rare uitspraak van Nelson, ik bedoel iedereen heeft een geheel nieuwe auto mee. Dus waarom zou die van Mercedes het in Australie juist beter doen?
Het zijn Nelson en Melroy. Mol zit er vaak naast of hij ziet iets niet, maar die kan je tenminste niet op zulke onzin betrappen als die 2.
pi_220291606
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Durfden ze niet denk ik. Max, Piastri en anderen gingen eraf dit weekend. Dat wilden ze voorkomen.
Er was ook helemaal geen rede toe.
De voorsprong was riant en ze moesten het uithouden met de harde band.
  zondag 8 maart 2026 @ 12:43:32 #199
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220291624
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:28 schreef pmponer het volgende:

[..]
Sterker nog vandaag heb ik me voor het eerst echt geergerd aan het viaplay duo.
Wat een gelul en gemaakt enthousiatme kwam daar uit zeg.
Da's overal zo waarvoor betaald moeten worden. Bij Viaplay vinden ze elke PL-wedstrijd ook een fantastisch spektakel.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 12:44:50 #200
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220291635
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:39 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
De McLaren is niet heel goed nee, maar gezien de resultaten van de vrije trainingen/kwalificatie vraag ik me ook wel af of Piastri er niet meer kan uithalen dan Norris.
McLaren is vanwege de beperkte windtunneltijd denk ik voor nu te voorzichtig geweest met de auto.

Daarnaast hadden ze pas dit weekend de beschikking over de nieuwste Mercedes-motor die het fabrieksteam al tijdens de test had. Dat heeft ook verschil gemaakt omdat ze nu niet het maximale er uit konden halen.
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')