abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 maart 2026 @ 12:22:46 #176
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220291450
Wat een kansloze sport is dit geworden, nee, na een jaar of 30 kijken ga ik van dit seizoen weinig mee krijgen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 12:24:01 #177
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291460
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:18 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat is echt wel een prestatie van formaat van die motorenafdeling.
Dat ben ik met je eens. Ondanks de uitval van Hadjar is het een enorme prestatie waar ze trots op mogen zijn.

Ik was verder ook erg onder de indruk van Lindblad. Die reed een hele sterke race en was niet te beroerd om gevechten aan te gaan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 12:24:58 #178
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220291468
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:18 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nelson zei dat Australia typisch ook een circuit is wat goed is voor Mercedes.
Dit is toch een hele rare uitspraak van Nelson, ik bedoel iedereen heeft een geheel nieuwe auto mee. Dus waarom zou die van Mercedes het in Australie juist beter doen?
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 12:25:24 #179
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291475
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:24 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dit is toch een hele rare uitspraak van Nelson, ik bedoel iedereen heeft een geheel nieuwe auto mee. Dus waarom zou die van Mercedes het in Australie juist beter doen?
Dit ja.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 12:26:42 #180
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220291489
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:24 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dit is toch een hele rare uitspraak van Nelson, ik bedoel iedereen heeft een geheel nieuwe auto mee. Dus waarom zou die van Mercedes het in Australie juist beter doen?
Australië is wel een van de circuits waar het vooral op motorvermogen aankomt. Maar goed, ze zagen er ook al goed uit in Bahrein en dat is een heel ander soort circuit, dus ik denk dat Max gelijk heeft dat die Mercedes gewoon overal wel lekker zal gaan.
  zondag 8 maart 2026 @ 12:26:58 #181
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220291493
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat ben ik met je eens. Ondanks de uitval van Hadjar is het een enorme prestatie waar ze trots op mogen zijn.

Ik was verder ook erg onder de indruk van Lindblad. Die reed een hele sterke race en was niet te beroerd om gevechten aan te gaan.
Aston Martin is natuurlijk de grootste afgang, maar McLaren viel me eigenlijk ook wel tegen, die hebben wat Red Bull mensen weggehaald in dat groundeffect tijdperk, maar van deze regels hebben ze dan toch weer minder kaas gegeten, lijkt het.
  zondag 8 maart 2026 @ 12:27:36 #182
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220291498
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:24 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dit is toch een hele rare uitspraak van Nelson, ik bedoel iedereen heeft een geheel nieuwe auto mee. Dus waarom zou die van Mercedes het in Australie juist beter doen?
Heb je Nelson ooit op een zinnige opmerking betrapt?
  zondag 8 maart 2026 @ 12:27:38 #183
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220291499
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:52 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Een race zonder inhaalacties.
Inhaalacties zijn de norm niet. Dat is nu net het grootste misverstand in de F1. Dat je een goede race kunt aflezen aan het aantal inhaalacties. Een langzamere coureur zien vechten met de auto om snellere coureurs achter zich te houden. Iemand alles uit een wagen zien persen dat erin zit. Iemand een ander in een foutje zien dwingen. Een andere strategie proberen die werkt. Iemand andere lijnen zien rijden om op die manier in te halen. Dát wil ik zien. Daarom vond ik de inhaalrace van Hamilton in de sprint van Brazilië ook niet indrukwekkend. Allemaal DRS waarbij de tegenstander niet verdedigt en er al ver voor het rempunt voorbij zijn. Dat zegt mij niets. Hakkinen op Schumacher op Spa kan ik me nu nog herinneren. Montoya op Schumacher in São Paulo 2001 ook. Max in de regen van São Paulo andere lijnen zien rijden. Dingen waar je je niet op kunt voorbereiden en die je op het moment zelf bedenkt en dus niet gekopieerd kunnen worden, dat is voor mij racen.

Ik vond DRS al helemaal niks, maar dit drijft zo ver van de essentie van formule 1 af dat ik me echt afvraag of dit is waar ik mijn zondagen aan wil besteden. En dat staat totaal los van het succes van Verstappen of niet. Ik keek F1 al voor Jos en ik zou het ook na Max blijven kijken, maar hier vind ik echt helemaal niks aan. Ik wil coureurs zo hard mogelijk door een bocht zien gaan waarbij je hart in je keel klopt omdat je bang bent dat het mis gaat. Dat wil ik zien, niet deze shitshow.

[ Bericht 0% gewijzigd door WismutVeilchen83 op 08-03-2026 12:37:46 ]
Rini dankjewel.
  zondag 8 maart 2026 @ 12:27:40 #184
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220291501
Noem me een doemdenker, maar ik denk dat ze niet eens voluit gaan.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 12:28:19 #185
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220291505
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:24 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dit is toch een hele rare uitspraak van Nelson, ik bedoel iedereen heeft een geheel nieuwe auto mee. Dus waarom zou die van Mercedes het in Australie juist beter doen?
Dat zei die in de paddock te hebben gehoord :7

Hij dacht dat het met energie management te maken had. Energie-intensiteit ligt hoog op deze baan. Ja misschien is het gewoon om de kijker te foppen en aan het lijntje te houden. Dat zou wel briljant zijn.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 8 maart 2026 @ 12:28:45 #186
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220291508
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:27 schreef Tarado het volgende:

[..]
Heb je Nelson ooit op een zinnige opmerking betrapt?
Sterker nog vandaag heb ik me voor het eerst echt geergerd aan het viaplay duo.
Wat een gelul en gemaakt enthousiatme kwam daar uit zeg.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 12:31:36 #187
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291529
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:26 schreef Tarado het volgende:

[..]
Aston Martin is natuurlijk de grootste afgang, maar McLaren viel me eigenlijk ook wel tegen, die hebben wat Red Bull mensen weggehaald in dat groundeffect tijdperk, maar van deze regels hebben ze dan toch weer minder kaas gegeten, lijkt het.
Dat vooral. AM was echt zo slecht dat het bijna zielig was. Ik zie Newey zijn besluit om naar AM te gaan nog we heroverwegen.

McLaren was ook echt meh. Ferrari had me positief verrast. Leclerc toonde ook ballen en zelfs Hamilton was positief.

En tja. Als je mensen wegkoopt die goed zijn op bepaalde punten en die punten doen er ineens veel minder toe, dan loop je ook tegen zulke issues aan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 12:32:38 #188
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291532
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:27 schreef pmponer het volgende:
Noem me een doemdenker, maar ik denk dat ze niet eens voluit gaan.
Durfden ze niet denk ik. Max, Piastri en anderen gingen eraf dit weekend. Dat wilden ze voorkomen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 12:34:51 #189
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220291550
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:28 schreef pmponer het volgende:

[..]
Sterker nog vandaag heb ik me voor het eerst echt geergerd aan het viaplay duo.
Wat een gelul en gemaakt enthousiatme kwam daar uit zeg.
Is iets wat je overal ziet. In de officiële F1 feed natuurlijk voorop. Maar ook in het voetbal. De sport moet positief worden verkocht. Dusdanig dat het vaak ongeloofwaardig is. Geloof maar dat Button enzo het ook ‘great’ vonden. Alleen Ecclestone, Villeneuve enzo gaan echt zeggen wat ze ervan vinden. En Max uiteraard.
Rini dankjewel.
  zondag 8 maart 2026 @ 12:35:17 #190
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220291554
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Durfden ze niet denk ik. Max, Piastri en anderen gingen eraf dit weekend. Dat wilden ze voorkomen.
Wellicht, het is ook niet nodig natuurlijk.
Je hoort het wel terug bij bijvoorbeeld post race interviews van andere coureurs. Mercedes is dit jaar buitencategorie. Jammer van de drivers line-up.
Drop you like an ill, bad habit
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 12:35:43 #191
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220291557
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat vooral. AM was echt zo slecht dat het bijna zielig was. Ik zie Newey zijn besluit om naar AM te gaan nog we heroverwegen.

McLaren was ook echt meh. Ferrari had me positief verrast. Leclerc toonde ook ballen en zelfs Hamilton was positief.

En tja. Als je mensen wegkoopt die goed zijn op bepaalde punten en die punten doen er ineens veel minder toe, dan loop je ook tegen zulke issues aan.
Nu nog de strategie in orde krijgen
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 8 maart 2026 @ 12:36:02 #192
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220291558
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Is iets wat je overal ziet. In de officiële F1 feed natuurlijk voorop. Maar ook in het voetbal. De sport moet positief worden verkocht. Dusdanig dat het vaak ongeloofwaardig is. Geloof maar dat Button enzo het ook ‘great’ vonden. Alleen Ecclestone, Villeneuve enzo gaan echt zeggen wat ze ervan vinden. En Max uiteraard.
Ja ik weet het, ik ben wel een beetje klaar met al dat gehype overal eigenlijk.
Drop you like an ill, bad habit
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 12:36:35 #193
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220291564
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:35 schreef pmponer het volgende:

[..]
Wellicht, het is ook niet nodig natuurlijk.
Je hoort het wel terug bij bijvoorbeeld post race interviews van andere coureurs. Mercedes is dit jaar buitencategorie. Jammer van de drivers line-up.
Met Antonelli is weinig mis
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 12:36:58 #194
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291566
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:35 schreef pmponer het volgende:

[..]
Wellicht, het is ook niet nodig natuurlijk.
Je hoort het wel terug bij bijvoorbeeld post race interviews van andere coureurs. Mercedes is dit jaar buitencategorie. Jammer van de drivers line-up.
Ik wacht nog even tot de zomerstop om te zien hoe het gaat. Maar vandaag was Mercedes echt heel sterk.
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Nu nog de strategie in orde krijgen
Dat blijft een uitdaging.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 12:39:02 #195
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220291579
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:36 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Met Antonelli is weinig mis
George is een lul, maar dat is toch ook wel leuk, ik vond hem vorig seizoen erg sterk, dus het verbaast me ook niet dat hij er het meeste uit heeft gehaald, al had Antonelli door z'n schade sowieso een moeilijker weekend.
pi_220291580
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:26 schreef Tarado het volgende:

[..]
Aston Martin is natuurlijk de grootste afgang, maar McLaren viel me eigenlijk ook wel tegen, die hebben wat Red Bull mensen weggehaald in dat groundeffect tijdperk, maar van deze regels hebben ze dan toch weer minder kaas gegeten, lijkt het.
De McLaren is niet heel goed nee, maar gezien de resultaten van de vrije trainingen/kwalificatie vraag ik me ook wel af of Piastri er niet meer kan uithalen dan Norris.
pi_220291591
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:24 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dit is toch een hele rare uitspraak van Nelson, ik bedoel iedereen heeft een geheel nieuwe auto mee. Dus waarom zou die van Mercedes het in Australie juist beter doen?
Het zijn Nelson en Melroy. Mol zit er vaak naast of hij ziet iets niet, maar die kan je tenminste niet op zulke onzin betrappen als die 2.
pi_220291606
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Durfden ze niet denk ik. Max, Piastri en anderen gingen eraf dit weekend. Dat wilden ze voorkomen.
Er was ook helemaal geen rede toe.
De voorsprong was riant en ze moesten het uithouden met de harde band.
  zondag 8 maart 2026 @ 12:43:32 #199
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220291624
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:28 schreef pmponer het volgende:

[..]
Sterker nog vandaag heb ik me voor het eerst echt geergerd aan het viaplay duo.
Wat een gelul en gemaakt enthousiatme kwam daar uit zeg.
Da's overal zo waarvoor betaald moeten worden. Bij Viaplay vinden ze elke PL-wedstrijd ook een fantastisch spektakel.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 12:44:50 #200
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220291635
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:39 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
De McLaren is niet heel goed nee, maar gezien de resultaten van de vrije trainingen/kwalificatie vraag ik me ook wel af of Piastri er niet meer kan uithalen dan Norris.
McLaren is vanwege de beperkte windtunneltijd denk ik voor nu te voorzichtig geweest met de auto.

Daarnaast hadden ze pas dit weekend de beschikking over de nieuwste Mercedes-motor die het fabrieksteam al tijdens de test had. Dat heeft ook verschil gemaakt omdat ze nu niet het maximale er uit konden halen.
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')