abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 11:48:22 #151
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220291164
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op naar het volstrekt sfeerloze China. Gelukkig krijgen we daarna Suzuka.
China vind ik ook niet echt een sterke grand prix. Inderdaad, Japan zou met deze auto weleens goed kunnen worden. Was namelijk de laatste jaren een hele slechte race vond ik. Maar deze auto lijkt dat goed om te draaien.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220291174
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:48 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dit soort LiCo gaat zelfs Ferrari te ver

En de commentatoren van het internationale F1-kanaal bleven volhouden dat het spektaculair en flat-out was terwijl je de snelheid op het rechte stuk terug hoorde lopen
Ja idd. Ik schoot er zelf een paar keer door in de lach, de kijkers zijn niet achterlijk....
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 11:51:27 #153
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220291180
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:48 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
China vind ik ook niet echt een sterke grand prix. Inderdaad, Japan zou met deze auto weleens goed kunnen worden. Was namelijk de laatste jaren een hele slechte race vond ik. Maar deze auto lijkt dat goed om te draaien.
Heb de laatste jaren in Japan een prima race gezien
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 8 maart 2026 @ 11:51:43 #154
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220291181
Gevechten en inhaalacties ^O^
Inhaalrace Max w/
(V)SC's 8-)
Ferrari gooit het weer weg op strategie :+
Rookies die het goed doen *O*

Beste race van dit jaar! _O_
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 11:52:22 #155
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220291183
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:51 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Heb de laatste jaren in Japan een prima race gezien
Een race zonder inhaalacties.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 11:52:36 #156
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220291184
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:51 schreef Gremen het volgende:
Beste race van dit jaar!
Vond je? Ik vond het zonder twijfel de slechtste race van het jaar.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220291185
Misschien kunnen ze het nog wat verder opleuken met AI.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 8 maart 2026 @ 11:53:01 #158
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220291186
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Vond je? Ik vond het zonder twijfel de slechtste race van het jaar.
Dat ook ja!
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 11:53:29 #159
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291191
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Misschien kunnen ze het nog wat verder opleuken met AI.
FAI.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 11:53:38 #160
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220291192
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:48 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dit soort LiCo gaat zelfs Ferrari te ver

En de commentatoren van het internationale F1-kanaal bleven volhouden dat het spektaculair en flat-out was terwijl je de snelheid op het rechte stuk terug hoorde lopen
Ik heb ergens aan het einde van de race hardop 'oprotten met die onboards' geroepen :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 11:53:42 #161
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220291193
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:51 schreef Gremen het volgende:
Gevechten en inhaalacties ^O^
Inhaalrace Max w/
(V)SC's 8-)
Ferrari gooit het weer weg op strategie :+
Rookies die het goed doen *O*

Beste race van dit jaar! _O_
Mooi, ben niet de enige dus *)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 11:54:45 #162
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220291196
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:52 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Een race zonder inhaalacties.
tsja, als dat de race moet maken ... Zoals we vandaag hebben gezien is dat niet zaligmakend

Het gaat om de spanning die er is
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 8 maart 2026 @ 11:56:12 #163
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220291206
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:48 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dit soort LiCo gaat zelfs Ferrari te ver

En de commentatoren van het internationale F1-kanaal bleven volhouden dat het spektaculair en flat-out was terwijl je de snelheid op het rechte stuk terug hoorde lopen
Stukje propaganda.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 8 maart 2026 @ 11:56:40 #164
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220291211
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
FAI.
FAIl
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 8 maart 2026 @ 11:57:46 #165
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220291215
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Vond je? Ik vond het zonder twijfel de slechtste race van het jaar.
Het is samen de beste en slechtste race van het jaar.

Er is er nog geweest :')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 11:59:08 #166
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220291220
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:54 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
tsja, als dat de race moet maken ... Zoals we vandaag hebben gezien is dat niet zaligmakend

Het gaat om de spanning die er is
Als lui elkaar niet kunnen inhalen dan vind ik het een beetje saai worden. Weinig spanning. Vandaag had je juist spanning door Leclerc en Russell: je wist niet wie er op het eind over de streep zou komen als eerste.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 12:02:44 #167
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220291240
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Het is samen de beste en slechtste race van het jaar.

Er is er nog geweest :')
Ja ga de grap uitleggen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 12:03:57 #168
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220291247
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Als lui elkaar niet kunnen inhalen dan vind ik het een beetje saai worden. Weinig spanning. Vandaag had je juist spanning door Leclerc en Russell: je wist niet wie er op het eind over de streep zou komen als eerste.
Je mag races zonder inhaalacties saai vinden, maar iedere ronde op het randje moeten rijden om iemand voor te kunnen blijven is een mooi onderdeel van het racen.

Dat van vandaag was een kunstmatig geknutsel en de winnaar stond al op voorhand vast.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 12:10:56 #169
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220291325
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:03 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Je mag races zonder inhaalacties saai vinden, maar iedere ronde op het randje moeten rijden om iemand voor te kunnen blijven is een mooi onderdeel van het racen.

Dat van vandaag was een kunstmatig geknutsel en de winnaar stond al op voorhand vast.
Dit. Het was zo duidelijk wie er ging winnen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 12:14:06 #170
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220291340
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Als lui elkaar niet kunnen inhalen dan vind ik het een beetje saai worden. Weinig spanning. Vandaag had je juist spanning door Leclerc en Russell: je wist niet wie er op het eind over de streep zou komen als eerste.
Geloof je dat echt? Ik vond de eerste 10 ronden best vermakelijk, maar ik denk dat dat meer met de start van de nieuwe regels te maken heeft dan met de regels an sich. Gister was al duidelijk dat Merc een 1-2 zou halen.
En er gaan (helaas) nog een hoop volgen. Want als de batterij leeg is en je een foefje met je ice doet die niet bestraft wordt dan heb je sowieso voordeel (:"overspeed")
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 12:14:36 #171
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220291345
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:03 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Je mag races zonder inhaalacties saai vinden, maar iedere ronde op het randje moeten rijden om iemand voor te kunnen blijven is een mooi onderdeel van het racen.
Prima is ook mooi, maar dat zagen we ook met Norris die Max achter zich hield. En dan maakt het mij niet uit of dat Norris Max achter zich houdt of andersom, maar het is in ieder geval bewezen dat dat kan.

Maar als dit een mooi onderdeel is van racen, waarom zou het dan niet mooi zijn als er twee mannen fel om de eerste positie strijden en meerdere malen van positie wisselen?
quote:
Dat van vandaag was een kunstmatig geknutsel en de winnaar stond al op voorhand vast.
Ik vond het leuk.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 12:18:13 #172
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220291407
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:14 schreef pmponer het volgende:

[..]
Geloof je dat echt? Ik vond de eerste 10 ronden best vermakelijk, maar ik denk dat dat meer met de start van de nieuwe regels te maken heeft dan met de regels an sich. Gister was al duidelijk dat Merc een 1-2 zou halen.
En er gaan (helaas) nog een hoop volgen. Want als de batterij leeg is en je een foefje met je ice doet die niet bestraft wordt dan heb je sowieso voordeel (:"overspeed")
Nelson zei dat Australia typisch ook een circuit is wat goed is voor Mercedes. Even kijken hoe dat bij andere circuits is.

Ferrari komt toch wel sterk voor de dag vind ik. Zeker vanaf juni als Mercedes hun trucje kwijt is kan dat een prachtig gevecht worden.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 8 maart 2026 @ 12:18:25 #173
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220291411
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Max zei zelf dat het er best goed uitzag ondanks dat hij er geen plezier aan beleefde.
Dat is echt wel een prestatie van formaat van die motorenafdeling.
  zondag 8 maart 2026 @ 12:19:48 #174
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220291422
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:18 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nelson zei dat Australia typisch ook een circuit is wat goed is voor Mercedes. Even kijken hoe dat bij andere circuits is.

Ferrari komt toch wel sterk voor de dag vind ik. Zeker vanaf juni als Mercedes hun trucje kwijt is kan dat een prachtig gevecht worden.
8 tienden is heel veel hoor, zal het elders 5 tienden zijn, dat is nog veel.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 12:22:37 #175
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220291449
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:14 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Prima is ook mooi, maar dat zagen we ook met Norris die Max achter zich hield. En dan maakt het mij niet uit of dat Norris Max achter zich houdt of andersom, maar het is in ieder geval bewezen dat dat kan.

Maar als dit een mooi onderdeel is van racen, waarom zou het dan niet mooi zijn als er twee mannen fel om de eerste positie strijden en meerdere malen van positie wisselen?
Je had het over het gevecht om de leiding. Dat was vermakelijk, alleen imo niet om de juiste redenen
quote:
[..]
Ik vond het leuk.
Mooi
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')