Met al die batterijniveau's in beeld wel ja.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verder heb ik wel gevoel dat ik naar verkapte voor Formule E heb zitten te kijken.
Was het maar net zo spectaculair, dan hadden we geen 4 seconden weg kunnen kijkenquote:Op zondag 8 maart 2026 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verder heb ik wel gevoel dat ik naar verkapte voor Formule E heb zitten te kijken.
Ik verbaasde bij die 2de VSC dat ze niet gelijk de pitlane closed hadden. Bottas auto lag op een punt waar een tweede auto tegen aan had gereden kunnen worden.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ferrari had het bij de 2e VSC ook nog kunnen doen, bij die eerste begreep ik het wel omdat je er wel meer zou kunnen verwachten.
Die gevechten vond ik ook een beetje nep, maar we hebben actie gezien, dat de auto's kleiner zijn helpt ook wel wat.
Ik begrijp de achterstand van de andere Mercedes aangedreven auto's (nog) niet zo goed, maar betekent wel dat Mercedes een goed chassis heeft gebouwd.
Lekker directquote:
Nou nee.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:50 schreef Questular het volgende:
In hoeverre is dit saaier dan de drs treinen van vorig seizoen behalve dat het nu niet drs inhalen is maar met de batterij…
En laten we eerlijk wezen als Max met deze auto glansrijk kampioen zou worden dan hadden we allemaal net iets meer vrede met hoe de F1 nu is.
quote:Op zondag 8 maart 2026 06:34 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit. Allemaal inhaalacties op de batterij. Mijns inziens is dit nog erger dan DRS.
quote:Op zondag 8 maart 2026 06:34 schreef shiz het volgende:
[..]
Eigenlijk had het genoeg moeten zijn dat ze minder dirty air genereren.
quote:Op zondag 8 maart 2026 06:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het was op zich een Chaos race zoals verwacht maar inderdaad het batterij gedoe het voelt heel raar aan.
viel mee niemand echt gecrasht is op Piastri na maar dat was eerder al.
quote:Op zondag 8 maart 2026 06:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Aan het begin was het wel tof. Naar mate het verder ging, was het meer inhalen op de motor dan op coureurskills. Was deels met drs ook al zo, maar daar zat soms nog een beetje skills bij met misschien wat uitremmen.
quote:Op zondag 8 maart 2026 08:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat een shitshow. Stuivertje wisselen voorin omdat de accu's leeg zijn is geen 'spannend gevecht om p1' natuurlijk.
Echt verschrikkelijk dat een sport waar ik al 35 jaar naar kijk is verworden tot deze ellende.
Ik hoop dat er snel iets verandert anders ga ik mijn tijd anders besteden.
De quotes besparen me een heel verhaal. De sport waar ik al ruim 50 jaar naar kijk draaide altijd om gas geven en zo laat mogelijk remmen maar is nu verworden tot een schermpje met een batterij en een lampje met boost en overtake.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Absoluut niet.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:50 schreef Questular het volgende:
In hoeverre is dit saaier dan de drs treinen van vorig seizoen behalve dat het nu niet drs inhalen is maar met de batterij…
En laten we eerlijk wezen als Max met deze auto glansrijk kampioen zou worden dan hadden we allemaal net iets meer vrede met hoe de F1 nu is.
Haha, dat begreep ik. Maar wat ik bedoelde is dat die overmacht gewoon gaat blijven in juno omdat ze tegen die tijd al wat gevonden hebben waardoor ze net aan de controles voldoen en toch overmacht houden.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bedoel meer dat Merc nu 2 races minder heeft voor puntenmaximalisatie door overmacht
Gas geven, laat remmen, banden controleren, eerder ook nog zorgen dat je brandstof op orde was, tactiek en strategie en bovenal slim omgaan met de op dat moment weer geldende regels.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:06 schreef quo_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De quotes besparen me een heel verhaal. De sport waar ik al ruim 50 jaar naar kijk draaide altijd om gas geven en zo laat mogelijk remmen maar is nu verworden tot een schermpje met een batterij en een lampje met boost en overtake.
Nog steeds wel aardig om te kijken maar niet meer om mijn weekend op af te stemmen.
Doe het nietquote:
Dat is een beetje een terugkerend probleem bij Ferrari. Ze luisteren niet naar hun coureurs. Alleen Sainz pikte dat niet durfde er tegen in te gaan en kreeg 90% van de keren gelijk. Hamilton en Leclerc missen een beetje de ballen om die beslissing dan zelf maar te nemen.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Geluid bij de start![]()
Hadjar goede start
Ferrari nog betere start
Mercedes poepstart.
De gevechten tussen Mercedes en Ferrari![]()
1 van de Ferrari's had bij de eerste VSC mee moeten pitten om te proberen de winst te pakken. Wel goed dat Hamilton dat opmerkte.
Dat gedoe met die batterijen en niet genoeg hebben om voluit te racen of inhalen![]()
Max![]()
![]()
McLaren kleurloos.
Nog nooit motorplofjes gezien tijdens v10/v8 begin tijdperk.
Wat een kul. Ik heb me decennia lang enorm vermaakt met de F1 zonder Max en was van plan ok dat ook na zijn vertrek te blijven doen. Maar als het zo gaat dan neem ik eerder afscheid van de sport dan Max.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:50 schreef Questular het volgende:
Ik vond DRS ook verschrikkelijk, maar er kon wel op andere plekken ingehaald worden dan de straights omdat drivers skill ook een issue is. Buitenom door Blanchimont bijvoorbeeld....... Max liet zien dat dat dus wel kon. NU maakt drivers skill veel minder uit, je hebt gewoon een boost knop waardoor je veel meer power hebt dan de verdedigende partij. Die is eigenlijk bij voorbaat al bijna kansloos.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:50 schreef Questular het volgende:
Wat een achterlijke drogreden man. Er zitten hier heel wat mensen die ook andere raceklasses volgen en al veel langer dan sinds 2015 de sport volgen. En het zijn juist die mensen die het meest kritisch zijn, trek daar je conclusies maar uit.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:50 schreef Questular het volgende:
n we eerlijk wezen als Max met deze auto glansrijk kampioen zou worden dan hadden we allemaal net iets meer vrede met hoe de F1 nu is.
Het tanken en banden managen vind ik ook suf. Begin dan maar op hardere compound.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gas geven, laat remmen, banden controleren, eerder ook nog zorgen dat je brandstof op orde was, tactiek en strategie en bovenal slim omgaan met de op dat moment weer geldende regels.
Ik ben blij dat Max toentertijd de andere coureurs lesjes racen gaf. Voor die tijd was het DRS snooze feest.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:36 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik vond DRS ook verschrikkelijk, maar er kon wel op andere plekken ingehaald worden dan de straights omdat drivers skill ook een issue is. Buitenom door Blanchimont bijvoorbeeld....... Max liet zien dat dat dus wel kon. NU maakt drivers skill veel minder uit, je hebt gewoon een boost knop waardoor je veel meer power hebt dan de verdedigende partij. Die is eigenlijk bij voorbaat al bijna kansloos.
Achterlijk? Jammer van de persoonlijke aanval.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat een achterlijke drogreden man. Er zitten hier heel wat mensen die ook andere raceklasses volgen en al veel langer dan sinds 2015 de sport volgen. En het zijn juist die mensen die het meest kritisch zijn, trek daar je conclusies maar uit.
Dan krijgen we zo'n saaie race als Qatar 2025. Laten we dat nou niet doen.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het tanken en banden managen vind ik ook suf. Begin dan maar op hardere compound.
Ik zeg dan ook nergens dat het nu geweldig is, ik zeg alleen dat we het vast allemaal net iets minder ruk vinden als Max met deze nieuwe regels kampioen zou worden. Maar dat toegeven is natuurlijk een brug te ver als je aan het roepen bent dat het allemaal maar kut is.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat een achterlijke drogreden man. Er zitten hier heel wat mensen die ook andere raceklasses volgen en al veel langer dan sinds 2015 de sport volgen. En het zijn juist die mensen die het meest kritisch zijn, trek daar je conclusies maar uit.
Dit heeft niets met gelijk halen te maken, ik ben zelfs ondanks mijn lage verwachtingen negatief verrast.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:46 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook nergens dat het nu geweldig is, ik zeg alleen dat we het vast allemaal net iets minder ruk vinden als Max met deze nieuwe regels kampioen zou worden. Maar dat toegeven is natuurlijk een brug te ver als je aan het roepen bent dat het allemaal maar kut is.
Komende 5 jaarquote:Op zondag 8 maart 2026 11:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Echt geen zin in Russell als kampioen.
Wel bijzonder dat er tijdens de testdagen nog gesproken werd over dat het inhalen wellicht moeilijk zou worden dan in de groundeffect-tijd. En nu opeens is het "far too easy". Het kan verkerenquote:
Het was beidenquote:Op zondag 8 maart 2026 11:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat er tijdens de testdagen nog gesproken werd over dat het inhalen wellicht moeilijk zou worden dan in de groundeffect-tijd. En nu opeens is het "far too easy". Het kan verkeren
Dat zal wel meevallen maar voorlopig ben ik bang dat niemand structureel in de buurt blijft van Mercedes.quote:
Die hebben hem niet meer nodig, rip marktwaarde.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:19 schreef Questular het volgende:
Max volgend jaar lekker naar Mercedes en meest succesvolle f1 rijder ooit worden.
Max zei zelf dat het er best goed uitzag ondanks dat hij er geen plezier aan beleefde.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het idee dat RBR niet heel ver achter Ferrari staat, of misschien zelfs op gelijke hoogte.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
Heb net de samenvatting van de race teruggekeken. Vraag me af waar ik naar heb zitten kijken ...
Heb gisteravond meer genoten van de IndyCar
Verstappen heeft de F1 ook niet meer nodig, dat scheelt.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die hebben hem niet meer nodig, rip marktwaarde.
Ach, lekker de show stelen in de gt3 of wec. 24uur le mans, 6 uur spa.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die hebben hem niet meer nodig, rip marktwaarde.
Verschilt misschien ook per circuit, maar Melbourne heeft mij positief verrast. Ik had een optocht verwacht door de hoge energie intensiteit aldaar. Maar dat viel alleszins mee. Heel veel moves en battles gezien. En bovenal voor de leiding van de wedstrijd.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat er tijdens de testdagen nog gesproken werd over dat het inhalen wellicht moeilijk zou worden dan in de groundeffect-tijd. En nu opeens is het "far too easy". Het kan verkeren
Alleen kut dat Rinus er uit gebeukt werd door Palou.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
Heb net de samenvatting van de race teruggekeken. Vraag me af waar ik naar heb zitten kijken ...
Heb gisteravond meer genoten van de IndyCar
Had ook na 2021 kunnen stoppen. Wk geworden, dus doel gehaald.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verstappen heeft de F1 ook niet meer nodig, dat scheelt.
Maar toen was F1 nog leuk.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Had ook na 2021 kunnen stoppen. Wk geworden, dus doel gehaald.
Ook niet.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar toen was F1 nog leuk.
Dit soort LiCo gaat zelfs Ferrari te verquote:
China vind ik ook niet echt een sterke grand prix. Inderdaad, Japan zou met deze auto weleens goed kunnen worden. Was namelijk de laatste jaren een hele slechte race vond ik. Maar deze auto lijkt dat goed om te draaien.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op naar het volstrekt sfeerloze China. Gelukkig krijgen we daarna Suzuka.
Ja idd. Ik schoot er zelf een paar keer door in de lach, de kijkers zijn niet achterlijk....quote:Op zondag 8 maart 2026 11:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit soort LiCo gaat zelfs Ferrari te ver
En de commentatoren van het internationale F1-kanaal bleven volhouden dat het spektaculair en flat-out was terwijl je de snelheid op het rechte stuk terug hoorde lopen
Heb de laatste jaren in Japan een prima race gezienquote:Op zondag 8 maart 2026 11:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
China vind ik ook niet echt een sterke grand prix. Inderdaad, Japan zou met deze auto weleens goed kunnen worden. Was namelijk de laatste jaren een hele slechte race vond ik. Maar deze auto lijkt dat goed om te draaien.
Een race zonder inhaalacties.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb de laatste jaren in Japan een prima race gezien
Vond je? Ik vond het zonder twijfel de slechtste race van het jaar.quote:
Dat ook ja!quote:Op zondag 8 maart 2026 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond het zonder twijfel de slechtste race van het jaar.
FAI.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Misschien kunnen ze het nog wat verder opleuken met AI.
Ik heb ergens aan het einde van de race hardop 'oprotten met die onboards' geroepenquote:Op zondag 8 maart 2026 11:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En de commentatoren van het internationale F1-kanaal bleven volhouden dat het spektaculair en flat-out was terwijl je de snelheid op het rechte stuk terug hoorde lopen
Mooi, ben niet de enige dusquote:Op zondag 8 maart 2026 11:51 schreef Gremen het volgende:
Gevechten en inhaalacties
Inhaalrace Max![]()
(V)SC's![]()
Ferrari gooit het weer weg op strategie![]()
Rookies die het goed doen![]()
Beste race van dit jaar!
tsja, als dat de race moet maken ... Zoals we vandaag hebben gezien is dat niet zaligmakendquote:
Stukje propaganda.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
FAIlquote:
Het is samen de beste en slechtste race van het jaar.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond het zonder twijfel de slechtste race van het jaar.
Als lui elkaar niet kunnen inhalen dan vind ik het een beetje saai worden. Weinig spanning. Vandaag had je juist spanning door Leclerc en Russell: je wist niet wie er op het eind over de streep zou komen als eerste.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tsja, als dat de race moet maken ... Zoals we vandaag hebben gezien is dat niet zaligmakend
Het gaat om de spanning die er is
Ja ga de grap uitleggen.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het is samen de beste en slechtste race van het jaar.
Er is er nog geweest
Je mag races zonder inhaalacties saai vinden, maar iedere ronde op het randje moeten rijden om iemand voor te kunnen blijven is een mooi onderdeel van het racen.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als lui elkaar niet kunnen inhalen dan vind ik het een beetje saai worden. Weinig spanning. Vandaag had je juist spanning door Leclerc en Russell: je wist niet wie er op het eind over de streep zou komen als eerste.
Dit. Het was zo duidelijk wie er ging winnen.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je mag races zonder inhaalacties saai vinden, maar iedere ronde op het randje moeten rijden om iemand voor te kunnen blijven is een mooi onderdeel van het racen.
Dat van vandaag was een kunstmatig geknutsel en de winnaar stond al op voorhand vast.
Geloof je dat echt? Ik vond de eerste 10 ronden best vermakelijk, maar ik denk dat dat meer met de start van de nieuwe regels te maken heeft dan met de regels an sich. Gister was al duidelijk dat Merc een 1-2 zou halen.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als lui elkaar niet kunnen inhalen dan vind ik het een beetje saai worden. Weinig spanning. Vandaag had je juist spanning door Leclerc en Russell: je wist niet wie er op het eind over de streep zou komen als eerste.
Prima is ook mooi, maar dat zagen we ook met Norris die Max achter zich hield. En dan maakt het mij niet uit of dat Norris Max achter zich houdt of andersom, maar het is in ieder geval bewezen dat dat kan.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je mag races zonder inhaalacties saai vinden, maar iedere ronde op het randje moeten rijden om iemand voor te kunnen blijven is een mooi onderdeel van het racen.
Ik vond het leuk.quote:Dat van vandaag was een kunstmatig geknutsel en de winnaar stond al op voorhand vast.
Nelson zei dat Australia typisch ook een circuit is wat goed is voor Mercedes. Even kijken hoe dat bij andere circuits is.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:14 schreef pmponer het volgende:
[..]
Geloof je dat echt? Ik vond de eerste 10 ronden best vermakelijk, maar ik denk dat dat meer met de start van de nieuwe regels te maken heeft dan met de regels an sich. Gister was al duidelijk dat Merc een 1-2 zou halen.
En er gaan (helaas) nog een hoop volgen. Want als de batterij leeg is en je een foefje met je ice doet die niet bestraft wordt dan heb je sowieso voordeel (:"overspeed")
Dat is echt wel een prestatie van formaat van die motorenafdeling.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max zei zelf dat het er best goed uitzag ondanks dat hij er geen plezier aan beleefde.
8 tienden is heel veel hoor, zal het elders 5 tienden zijn, dat is nog veel.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nelson zei dat Australia typisch ook een circuit is wat goed is voor Mercedes. Even kijken hoe dat bij andere circuits is.
Ferrari komt toch wel sterk voor de dag vind ik. Zeker vanaf juni als Mercedes hun trucje kwijt is kan dat een prachtig gevecht worden.
Je had het over het gevecht om de leiding. Dat was vermakelijk, alleen imo niet om de juiste redenenquote:Op zondag 8 maart 2026 12:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Prima is ook mooi, maar dat zagen we ook met Norris die Max achter zich hield. En dan maakt het mij niet uit of dat Norris Max achter zich houdt of andersom, maar het is in ieder geval bewezen dat dat kan.
Maar als dit een mooi onderdeel is van racen, waarom zou het dan niet mooi zijn als er twee mannen fel om de eerste positie strijden en meerdere malen van positie wisselen?
Mooiquote:[..]
Ik vond het leuk.
Dat ben ik met je eens. Ondanks de uitval van Hadjar is het een enorme prestatie waar ze trots op mogen zijn.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is echt wel een prestatie van formaat van die motorenafdeling.
Dit is toch een hele rare uitspraak van Nelson, ik bedoel iedereen heeft een geheel nieuwe auto mee. Dus waarom zou die van Mercedes het in Australie juist beter doen?quote:Op zondag 8 maart 2026 12:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nelson zei dat Australia typisch ook een circuit is wat goed is voor Mercedes.
Dit ja.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:24 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dit is toch een hele rare uitspraak van Nelson, ik bedoel iedereen heeft een geheel nieuwe auto mee. Dus waarom zou die van Mercedes het in Australie juist beter doen?
Australië is wel een van de circuits waar het vooral op motorvermogen aankomt. Maar goed, ze zagen er ook al goed uit in Bahrein en dat is een heel ander soort circuit, dus ik denk dat Max gelijk heeft dat die Mercedes gewoon overal wel lekker zal gaan.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:24 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dit is toch een hele rare uitspraak van Nelson, ik bedoel iedereen heeft een geheel nieuwe auto mee. Dus waarom zou die van Mercedes het in Australie juist beter doen?
Aston Martin is natuurlijk de grootste afgang, maar McLaren viel me eigenlijk ook wel tegen, die hebben wat Red Bull mensen weggehaald in dat groundeffect tijdperk, maar van deze regels hebben ze dan toch weer minder kaas gegeten, lijkt het.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Ondanks de uitval van Hadjar is het een enorme prestatie waar ze trots op mogen zijn.
Ik was verder ook erg onder de indruk van Lindblad. Die reed een hele sterke race en was niet te beroerd om gevechten aan te gaan.
Heb je Nelson ooit op een zinnige opmerking betrapt?quote:Op zondag 8 maart 2026 12:24 schreef pmponer het volgende:
[..]
Inhaalacties zijn de norm niet. Dat is nu net het grootste misverstand in de F1. Dat je een goede race kunt aflezen aan het aantal inhaalacties. Een langzamere coureur zien vechten met de auto om snellere coureurs achter zich te houden. Iemand alles uit een wagen zien persen dat erin zit. Iemand een ander in een foutje zien dwingen. Een andere strategie proberen die werkt. Iemand andere lijnen zien rijden om op die manier in te halen. Dát wil ik zien. Daarom vond ik de inhaalrace van Hamilton in de sprint van Brazilië ook niet indrukwekkend. Allemaal DRS waarbij de tegenstander niet verdedigt en er al ver voor het rempunt voorbij zijn. Dat zegt mij niets. Hakkinen op Schumacher op Spa kan ik me nu nog herinneren. Montoya op Schumacher in São Paulo 2001 ook. Max in de regen van São Paulo andere lijnen zien rijden. Dingen waar je je niet op kunt voorbereiden en die je op het moment zelf bedenkt en dus niet gekopieerd kunnen worden, dat is voor mij racen.quote:
Dat zei die in de paddock te hebben gehoordquote:Op zondag 8 maart 2026 12:24 schreef pmponer het volgende:
[..]
Sterker nog vandaag heb ik me voor het eerst echt geergerd aan het viaplay duo.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je Nelson ooit op een zinnige opmerking betrapt?
Dat vooral. AM was echt zo slecht dat het bijna zielig was. Ik zie Newey zijn besluit om naar AM te gaan nog we heroverwegen.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aston Martin is natuurlijk de grootste afgang, maar McLaren viel me eigenlijk ook wel tegen, die hebben wat Red Bull mensen weggehaald in dat groundeffect tijdperk, maar van deze regels hebben ze dan toch weer minder kaas gegeten, lijkt het.
Durfden ze niet denk ik. Max, Piastri en anderen gingen eraf dit weekend. Dat wilden ze voorkomen.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:27 schreef pmponer het volgende:
Noem me een doemdenker, maar ik denk dat ze niet eens voluit gaan.
Is iets wat je overal ziet. In de officiële F1 feed natuurlijk voorop. Maar ook in het voetbal. De sport moet positief worden verkocht. Dusdanig dat het vaak ongeloofwaardig is. Geloof maar dat Button enzo het ook ‘great’ vonden. Alleen Ecclestone, Villeneuve enzo gaan echt zeggen wat ze ervan vinden. En Max uiteraard.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:28 schreef pmponer het volgende:
[..]
Sterker nog vandaag heb ik me voor het eerst echt geergerd aan het viaplay duo.
Wat een gelul en gemaakt enthousiatme kwam daar uit zeg.
Wellicht, het is ook niet nodig natuurlijk.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Durfden ze niet denk ik. Max, Piastri en anderen gingen eraf dit weekend. Dat wilden ze voorkomen.
Nu nog de strategie in orde krijgenquote:Op zondag 8 maart 2026 12:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat vooral. AM was echt zo slecht dat het bijna zielig was. Ik zie Newey zijn besluit om naar AM te gaan nog we heroverwegen.
McLaren was ook echt meh. Ferrari had me positief verrast. Leclerc toonde ook ballen en zelfs Hamilton was positief.
En tja. Als je mensen wegkoopt die goed zijn op bepaalde punten en die punten doen er ineens veel minder toe, dan loop je ook tegen zulke issues aan.
Ja ik weet het, ik ben wel een beetje klaar met al dat gehype overal eigenlijk.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Is iets wat je overal ziet. In de officiële F1 feed natuurlijk voorop. Maar ook in het voetbal. De sport moet positief worden verkocht. Dusdanig dat het vaak ongeloofwaardig is. Geloof maar dat Button enzo het ook ‘great’ vonden. Alleen Ecclestone, Villeneuve enzo gaan echt zeggen wat ze ervan vinden. En Max uiteraard.
Met Antonelli is weinig misquote:Op zondag 8 maart 2026 12:35 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wellicht, het is ook niet nodig natuurlijk.
Je hoort het wel terug bij bijvoorbeeld post race interviews van andere coureurs. Mercedes is dit jaar buitencategorie. Jammer van de drivers line-up.
Ik wacht nog even tot de zomerstop om te zien hoe het gaat. Maar vandaag was Mercedes echt heel sterk.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:35 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wellicht, het is ook niet nodig natuurlijk.
Je hoort het wel terug bij bijvoorbeeld post race interviews van andere coureurs. Mercedes is dit jaar buitencategorie. Jammer van de drivers line-up.
Dat blijft een uitdaging.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nu nog de strategie in orde krijgen
George is een lul, maar dat is toch ook wel leuk, ik vond hem vorig seizoen erg sterk, dus het verbaast me ook niet dat hij er het meeste uit heeft gehaald, al had Antonelli door z'n schade sowieso een moeilijker weekend.quote:
De McLaren is niet heel goed nee, maar gezien de resultaten van de vrije trainingen/kwalificatie vraag ik me ook wel af of Piastri er niet meer kan uithalen dan Norris.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aston Martin is natuurlijk de grootste afgang, maar McLaren viel me eigenlijk ook wel tegen, die hebben wat Red Bull mensen weggehaald in dat groundeffect tijdperk, maar van deze regels hebben ze dan toch weer minder kaas gegeten, lijkt het.
Het zijn Nelson en Melroy. Mol zit er vaak naast of hij ziet iets niet, maar die kan je tenminste niet op zulke onzin betrappen als die 2.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:24 schreef pmponer het volgende:
[..]
Er was ook helemaal geen rede toe.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Durfden ze niet denk ik. Max, Piastri en anderen gingen eraf dit weekend. Dat wilden ze voorkomen.
Da's overal zo waarvoor betaald moeten worden. Bij Viaplay vinden ze elke PL-wedstrijd ook een fantastisch spektakel.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:28 schreef pmponer het volgende:
[..]
Sterker nog vandaag heb ik me voor het eerst echt geergerd aan het viaplay duo.
Wat een gelul en gemaakt enthousiatme kwam daar uit zeg.
McLaren is vanwege de beperkte windtunneltijd denk ik voor nu te voorzichtig geweest met de auto.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De McLaren is niet heel goed nee, maar gezien de resultaten van de vrije trainingen/kwalificatie vraag ik me ook wel af of Piastri er niet meer kan uithalen dan Norris.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |