abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 09:01:05 #91
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220290076
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 07:51 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

De kerbs, maar zo'n glijder is toch wel apart.
Lijkt ook een beetje alsof de achteras vast schiet zoals bij Max gisteren
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220290094
In het voorprogramma van loopevenementen heb je nog wel eens van die jeugdwedstrijden. Die knallen in volle sprint weg bij de start om er dan na 100-200m achter te komen dat ze nog een heel eind moeten. Ze gaan noodgedwongen wandelen om dan toch weer een sprintje te trekken dat ze ook niet vol kunnen houden. Exact naar dat heb ik vanmorgen zitten kijken. Niet om aan te gluren.
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 09:09:32 #93
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220290104
Uiteindelijk ook alleen maar de top 6 binnen dezelfde ronde :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 09:12:01 #94
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220290112
Maar ze gingen pas in juni kijken naar die overpowered Mercedes toch? Met een beetje 'geluk' worden Bahrein en S-A wel overgeslagen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 8 maart 2026 @ 09:26:17 #95
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220290178
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:12 schreef LTVDK het volgende:
Maar ze gingen pas in juni kijken naar die overpowered Mercedes toch? Met een beetje 'geluk' worden Bahrein en S-A wel overgeslagen
Zoals altijd met dit soort wijzigingen duurt het precies lang genoeg voordat ze ingevoerd worden zodat de potentieel getroffene er al een oplossing voor heeft. Remember alle vleugelaanpassingen, vloeraanpassingen enzo.
Rini dankjewel.
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 09:27:51 #96
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220290194
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Zoals altijd met dit soort wijzigingen duurt het precies lang genoeg voordat ze ingevoerd worden zodat de potentieel getroffene er al een oplossing voor heeft. Remember alle vleugelaanpassingen, vloeraanpassingen enzo.
Ja bedoel meer dat Merc nu 2 races minder heeft voor puntenmaximalisatie door overmacht
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220290242
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:09 schreef LTVDK het volgende:
Uiteindelijk ook alleen maar de top 6 binnen dezelfde ronde :')
Rest allemaal gelapt

Maar “best race ever” aldus sommigen
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 09:35:41 #98
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220290271
Geluid bij de start :'(
Hadjar goede start
Ferrari nog betere start
Mercedes poepstart.
De gevechten tussen Mercedes en Ferrari *O*
1 van de Ferrari's had bij de eerste VSC mee moeten pitten om te proberen de winst te pakken. Wel goed dat Hamilton dat opmerkte.
Dat gedoe met die batterijen en niet genoeg hebben om voluit te racen of inhalen :')
Max _O_ w/
McLaren kleurloos.

Nog nooit motorplofjes gezien tijdens v10/v8 begin tijdperk.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 8 maart 2026 @ 09:37:47 #99
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220290288
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 08:55 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik heb allemaal niets geen tijd dus kijk vanavond die race ff terug.

Grote hamvraag is denk ik hoe het toont voor de “nieuwe” kijker.

Je moet bang zijn dat een amerikaan, die door dts is gaan kijken, het fantastisch vindt. Dan moeten coureurs wel heel hard roepen dat zaken kut zijn.
Ik denk dat er niet veel Amerikanen zullen kijken, de races zijn voor hun op incourante tijden, maar ik kan het uiteraard mis hebben.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 8 maart 2026 @ 09:40:42 #100
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220290343
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Geluid bij de start :'(
Hadjar goede start
Ferrari nog betere start
Mercedes poepstart.
De gevechten tussen Mercedes en Ferrari *O*
1 van de Ferrari's had bij de eerste VSC mee moeten pitten om te proberen de winst te pakken. Wel goed dat Hamilton dat opmerkte.
Dat gedoe met die batterijen en niet genoeg hebben om voluit te racen of inhalen :')
Max _O_ w/
McLaren kleurloos.

Nog nooit motorplofjes gezien tijdens v10/v8 begin tijdperk.
Ferrari had het bij de 2e VSC ook nog kunnen doen, bij die eerste begreep ik het wel omdat je er wel meer zou kunnen verwachten.

Die gevechten vond ik ook een beetje nep, maar we hebben actie gezien, dat de auto's kleiner zijn helpt ook wel wat.

Ik begrijp de achterstand van de andere Mercedes aangedreven auto's (nog) niet zo goed, maar betekent wel dat Mercedes een goed chassis heeft gebouwd.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 09:42:02 #101
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220290356
Verder heb ik wel gevoel dat ik naar verkapte voor Formule E heb zitten te kijken.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 09:42:35 #102
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220290360
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verder heb ik wel gevoel dat ik naar verkapte voor Formule E heb zitten te kijken.
Met al die batterijniveau's in beeld wel ja.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 maart 2026 @ 09:43:20 #103
284411 crew  heywoodu
pi_220290365
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verder heb ik wel gevoel dat ik naar verkapte voor Formule E heb zitten te kijken.
Was het maar net zo spectaculair, dan hadden we geen 4 seconden weg kunnen kijken :D
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 09:44:14 #104
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220290378
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:40 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ferrari had het bij de 2e VSC ook nog kunnen doen, bij die eerste begreep ik het wel omdat je er wel meer zou kunnen verwachten.

Die gevechten vond ik ook een beetje nep, maar we hebben actie gezien, dat de auto's kleiner zijn helpt ook wel wat.

Ik begrijp de achterstand van de andere Mercedes aangedreven auto's (nog) niet zo goed, maar betekent wel dat Mercedes een goed chassis heeft gebouwd.
Ik verbaasde bij die 2de VSC dat ze niet gelijk de pitlane closed hadden. Bottas auto lag op een punt waar een tweede auto tegen aan had gereden kunnen worden.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 8 maart 2026 @ 09:47:37 #105
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220290422
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 8 maart 2026 @ 09:50:00 #106
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220290454
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220290471
In hoeverre is dit saaier dan de drs treinen van vorig seizoen behalve dat het nu niet drs inhalen is maar met de batterij…
En laten we eerlijk wezen als Max met deze auto glansrijk kampioen zou worden dan hadden we allemaal net iets meer vrede met hoe de F1 nu is.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 09:51:35 #108
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220290483
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:47 schreef pmponer het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Max post race
Lekker direct :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 10:02:07 #109
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220290625
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:50 schreef Questular het volgende:
In hoeverre is dit saaier dan de drs treinen van vorig seizoen behalve dat het nu niet drs inhalen is maar met de batterij…
En laten we eerlijk wezen als Max met deze auto glansrijk kampioen zou worden dan hadden we allemaal net iets meer vrede met hoe de F1 nu is.
Nou nee.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220290637
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:34 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Dit. Allemaal inhaalacties op de batterij. Mijns inziens is dit nog erger dan DRS.
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:34 schreef shiz het volgende:

[..]
Eigenlijk had het genoeg moeten zijn dat ze minder dirty air genereren.
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:35 schreef theguyver het volgende:

[..]
Het was op zich een Chaos race zoals verwacht maar inderdaad het batterij gedoe het voelt heel raar aan.
viel mee niemand echt gecrasht is op Piastri na maar dat was eerder al.
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Aan het begin was het wel tof. Naar mate het verder ging, was het meer inhalen op de motor dan op coureurskills. Was deels met drs ook al zo, maar daar zat soms nog een beetje skills bij met misschien wat uitremmen.

quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 08:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat een shitshow. Stuivertje wisselen voorin omdat de accu's leeg zijn is geen 'spannend gevecht om p1' natuurlijk.

Echt verschrikkelijk dat een sport waar ik al 35 jaar naar kijk is verworden tot deze ellende.

Ik hoop dat er snel iets verandert anders ga ik mijn tijd anders besteden.
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verder heb ik wel gevoel dat ik naar verkapte voor Formule E heb zitten te kijken.
De quotes besparen me een heel verhaal. De sport waar ik al ruim 50 jaar naar kijk draaide altijd om gas geven en zo laat mogelijk remmen maar is nu verworden tot een schermpje met een batterij en een lampje met boost en overtake.
Nog steeds wel aardig om te kijken maar niet meer om mijn weekend op af te stemmen.
-
  zondag 8 maart 2026 @ 10:08:38 #111
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220290650
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:50 schreef Questular het volgende:
In hoeverre is dit saaier dan de drs treinen van vorig seizoen behalve dat het nu niet drs inhalen is maar met de batterij…
En laten we eerlijk wezen als Max met deze auto glansrijk kampioen zou worden dan hadden we allemaal net iets meer vrede met hoe de F1 nu is.
Absoluut niet.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 8 maart 2026 @ 10:11:46 #112
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220290668
twitter
  zondag 8 maart 2026 @ 10:17:11 #113
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220290708
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:27 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja bedoel meer dat Merc nu 2 races minder heeft voor puntenmaximalisatie door overmacht
Haha, dat begreep ik. Maar wat ik bedoelde is dat die overmacht gewoon gaat blijven in juno omdat ze tegen die tijd al wat gevonden hebben waardoor ze net aan de controles voldoen en toch overmacht houden.
Rini dankjewel.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 maart 2026 @ 10:19:52 #114
284411 crew  heywoodu
pi_220290725
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:06 schreef quo_ het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De quotes besparen me een heel verhaal. De sport waar ik al ruim 50 jaar naar kijk draaide altijd om gas geven en zo laat mogelijk remmen maar is nu verworden tot een schermpje met een batterij en een lampje met boost en overtake.
Nog steeds wel aardig om te kijken maar niet meer om mijn weekend op af te stemmen.
Gas geven, laat remmen, banden controleren, eerder ook nog zorgen dat je brandstof op orde was, tactiek en strategie en bovenal slim omgaan met de op dat moment weer geldende regels.
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 10:20:00 #115
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220290726
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:11 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Ik zal zo eens op reddit kijken :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 10:21:43 #116
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220290733
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik zal zo eens op reddit kijken :')
Doe het niet ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 10:22:07 #117
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220290735
Maar dit was troep.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220290753
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Geluid bij de start :'(
Hadjar goede start
Ferrari nog betere start
Mercedes poepstart.
De gevechten tussen Mercedes en Ferrari *O*
1 van de Ferrari's had bij de eerste VSC mee moeten pitten om te proberen de winst te pakken. Wel goed dat Hamilton dat opmerkte.
Dat gedoe met die batterijen en niet genoeg hebben om voluit te racen of inhalen :')
Max _O_ w/
McLaren kleurloos.

Nog nooit motorplofjes gezien tijdens v10/v8 begin tijdperk.
Dat is een beetje een terugkerend probleem bij Ferrari. Ze luisteren niet naar hun coureurs. Alleen Sainz pikte dat niet durfde er tegen in te gaan en kreeg 90% van de keren gelijk. Hamilton en Leclerc missen een beetje de ballen om die beslissing dan zelf maar te nemen.
  zondag 8 maart 2026 @ 10:32:40 #119
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220290772
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:50 schreef Questular het volgende:
In hoeverre is dit saaier dan de drs treinen van vorig seizoen behalve dat het nu niet drs inhalen is maar met de batterij…
En laten we eerlijk wezen als Max met deze auto glansrijk kampioen zou worden dan hadden we allemaal net iets meer vrede met hoe de F1 nu is.
Wat een kul. Ik heb me decennia lang enorm vermaakt met de F1 zonder Max en was van plan ok dat ook na zijn vertrek te blijven doen. Maar als het zo gaat dan neem ik eerder afscheid van de sport dan Max.
pi_220290777
Natuurlijk :)
Ik ben zeker de enige chauvinist hier die het prima zou vinden als Max onder de nieuwe regels met 2 vingers in zijn neus kampioen zou worden .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')