abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 maart 2026 @ 07:27:13 #76
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220289793
Het is nog vroeg, al bekend waarom Piastri eraf schoof?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220289801
Mercedes laat wel even zien hoeveel beter hun auto is :)
  zondag 8 maart 2026 @ 07:38:45 #78
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220289824
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 07:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is nog vroeg, al bekend waarom Piastri eraf schoof?
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 04:58 schreef Watmoetjenou het volgende:
Voor de net wakker worders: Dit was Piastri voor de race

[ afbeelding ]
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 8 maart 2026 @ 07:42:07 #79
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220289833
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 07:38 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[..]

Ja, had ik gezien maar waarom? Eigen fout of ook iets met de software?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 07:51:35 #80
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220289870
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 07:42 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ja, had ik gezien maar waarom? Eigen fout of ook iets met de software?


De kerbs, maar zo'n glijder is toch wel apart.
pi_220289891
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:39 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Er is op dit circuit in de F1 nog nooit zo’n heerlijke battle voor P1 vertoond. Eerste keer in de hele geschiedenis van Melbourne dat dit circuit eindelijk tot zijn recht komt.
De battle was leuk tot je je realiseert dat dat het enige moment inde race was dat de rijders skill er een beetje toe deed. En zelfs dat was 80% een tactisch batterij spelletje.

De rijders skill zou meer uit moeten maken dan hoeveel batterij je hebt, maar het is andersom.

[ Bericht 0% gewijzigd door Armani XL op 09-03-2026 23:29:54 ]
pi_220289962
Mooi dat het seizoen weer begonnen is, alleen bij de start had ik zoiets van Hoor ik een paar honderd drones zoemen ?! :')
Ook in moeilijke tijden.
  zondag 8 maart 2026 @ 08:28:43 #83
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220289970
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 07:17 schreef Kickinalfa het volgende:
Gematigd positief.

Begin fase was ok, zolang de onboard camera niet wordt gebruikt merk je ook niet zoveel van de hoeveelheid energy management.
Maar dat is met name het probleem. Het is misschien wel nog kunstmatiger dan DRS. Je kunt een inhaalactie zien waarbij als je het energieverbruik ziet in beeld hebt weet dat het toch geen stand gaat houden. Je bent sneller, maar puur omdat je op een knop hebt gedrukt.

Ik vind dit ook gewoon niet leuk om naar te kijken. Daarbij zijn de verschillen enorm tussen de teams, waardoor de verhoudingen behoorlijk vast liggen. Dit wordt behoudens de start een heel saai seizoen.
Rini dankjewel.
  zondag 8 maart 2026 @ 08:33:06 #84
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220289981
Blij dat ik er niet eerder voor ben opgestaan.
Ondanks een leuk gevecht om P1 voelt het zielloos en gekunsteld, dat is wat bij mij vooral blijft hangen.

En iedere keer George op de hoogste trede van het podium zien staan gaat ook niet helpen dit seizoen.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 08:40:23 #85
38824 crew  Droopie
pi_220290005
Ik vond de race hartstikke leuk, maar snapte er ook geen ene klote van.

Inhaalacties zijn hartstikke leuk, maar als we straks zien dat dit alleen komt doordat auto's 50 km/u terugvallen op rechte stukken zal de lol er wel snel vanaf zijn.

Nu is Australie altijd wel leuk en apart vergeleken met de rest van het seizoen (baan, opening GP, nieuwe regels, nieuwe coureurs).
Dus ben benieuwd of een Imola/ Qatar straks ook helemaal dolletjes is.
Hell To The Liars
  zondag 8 maart 2026 @ 08:42:13 #86
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220290010
quote:
2s.gif Op zondag 8 maart 2026 07:20 schreef hole1988 het volgende:

[..]
Hij heeft nog steeds een patreon waar 9600 man £2,50 per maand betalen :') (https://www.patreon.com/cw/RPMF1)
Hij post daar nog wel zogeheten voicemails.
Oh nou... nee dank je!
Klote dat ie on doet.
Bedoel via YT kon die ook zat binnen harken.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  zondag 8 maart 2026 @ 08:47:52 #87
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220290029
Wat een shitshow. Stuivertje wisselen voorin omdat de accu's leeg zijn is geen 'spannend gevecht om p1' natuurlijk.

Echt verschrikkelijk dat een sport waar ik al 35 jaar naar kijk is verworden tot deze ellende.

Ik hoop dat er snel iets verandert anders ga ik mijn tijd anders besteden.

[ Bericht 0% gewijzigd door BehoorlijkKritisch op 08-03-2026 08:58:58 ]
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 08:49:08 #88
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220290032
Ook klaar met de race, de start leek nog leuk te worden met alle chaos maar kakte daarna wel weer snel in. Mercedes overpowered en probleemloos 1-2, Ferrari die weer een paar tactische fouten maakt. McLaren die geen schim is van vorig jaar, Max wel netjes naar voren gereden zoals verwacht. Een aantal vreemde uitvalbeurten door technische issues, maar op zich viel het nog mee.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 8 maart 2026 @ 08:55:53 #89
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_220290053
Ik heb allemaal niets geen tijd dus kijk vanavond die race ff terug.

Grote hamvraag is denk ik hoe het toont voor de “nieuwe” kijker.

Je moet bang zijn dat een amerikaan, die door dts is gaan kijken, het fantastisch vindt. Dan moeten coureurs wel heel hard roepen dat zaken kut zijn.
  zondag 8 maart 2026 @ 08:59:12 #90
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220290069
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 08:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat een shitshow. Stuivertje wisselen voorin omdat de accu's leeg zijn is geen 'spannend gevecht om p1' natuurlijk.

Echt verschrikkelijk dat een sport waar ik al 35 jaar naar kijk is verworden tot deze ellende.

Ik hoop dat er snel iets veranderd anders ga ik mijn tijd anders besteden.
Exact. Ik ben totaal niet van de generatie die per se inhaalacties wilt zien. Een goede mooie inhaalactie of een inhaalactie doordat iemand in een fout gedwongen wordt vind ik prima, maar geen DRS en zeker niet dit. Ik heb ook al meer dan 30 jaar fan van de sport en ik ben echt geen conservatieveling die alles hetzelfde wilt houden, maar vergelijk dit eens met een race in de jaren 90 en de tranen springen je in de ogen. ‘Een battle om P1, heerlijk’! Ja, waarom ontstond die battle? Omdat degene die veel sneller is dan de rest een auto heeft die iets minder start, degene die de kop pakt bij de staat iedereen voorbij slalomt en daarna is het even een spel van batterijen. Zodra de orde herstelt is is er helemaal niets meer aan. Nou, geweldig.
Rini dankjewel.
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 09:01:05 #91
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220290076
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 07:51 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

De kerbs, maar zo'n glijder is toch wel apart.
Lijkt ook een beetje alsof de achteras vast schiet zoals bij Max gisteren
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220290094
In het voorprogramma van loopevenementen heb je nog wel eens van die jeugdwedstrijden. Die knallen in volle sprint weg bij de start om er dan na 100-200m achter te komen dat ze nog een heel eind moeten. Ze gaan noodgedwongen wandelen om dan toch weer een sprintje te trekken dat ze ook niet vol kunnen houden. Exact naar dat heb ik vanmorgen zitten kijken. Niet om aan te gluren.
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 09:09:32 #93
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220290104
Uiteindelijk ook alleen maar de top 6 binnen dezelfde ronde :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 09:12:01 #94
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220290112
Maar ze gingen pas in juni kijken naar die overpowered Mercedes toch? Met een beetje 'geluk' worden Bahrein en S-A wel overgeslagen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 8 maart 2026 @ 09:26:17 #95
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220290178
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:12 schreef LTVDK het volgende:
Maar ze gingen pas in juni kijken naar die overpowered Mercedes toch? Met een beetje 'geluk' worden Bahrein en S-A wel overgeslagen
Zoals altijd met dit soort wijzigingen duurt het precies lang genoeg voordat ze ingevoerd worden zodat de potentieel getroffene er al een oplossing voor heeft. Remember alle vleugelaanpassingen, vloeraanpassingen enzo.
Rini dankjewel.
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 09:27:51 #96
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220290194
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Zoals altijd met dit soort wijzigingen duurt het precies lang genoeg voordat ze ingevoerd worden zodat de potentieel getroffene er al een oplossing voor heeft. Remember alle vleugelaanpassingen, vloeraanpassingen enzo.
Ja bedoel meer dat Merc nu 2 races minder heeft voor puntenmaximalisatie door overmacht
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220290242
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:09 schreef LTVDK het volgende:
Uiteindelijk ook alleen maar de top 6 binnen dezelfde ronde :')
Rest allemaal gelapt

Maar “best race ever” aldus sommigen
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 09:35:41 #98
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220290271
Geluid bij de start :'(
Hadjar goede start
Ferrari nog betere start
Mercedes poepstart.
De gevechten tussen Mercedes en Ferrari *O*
1 van de Ferrari's had bij de eerste VSC mee moeten pitten om te proberen de winst te pakken. Wel goed dat Hamilton dat opmerkte.
Dat gedoe met die batterijen en niet genoeg hebben om voluit te racen of inhalen :')
Max _O_ w/
McLaren kleurloos.

Nog nooit motorplofjes gezien tijdens v10/v8 begin tijdperk.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 8 maart 2026 @ 09:37:47 #99
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220290288
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 08:55 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik heb allemaal niets geen tijd dus kijk vanavond die race ff terug.

Grote hamvraag is denk ik hoe het toont voor de “nieuwe” kijker.

Je moet bang zijn dat een amerikaan, die door dts is gaan kijken, het fantastisch vindt. Dan moeten coureurs wel heel hard roepen dat zaken kut zijn.
Ik denk dat er niet veel Amerikanen zullen kijken, de races zijn voor hun op incourante tijden, maar ik kan het uiteraard mis hebben.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 8 maart 2026 @ 09:40:42 #100
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220290343
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Geluid bij de start :'(
Hadjar goede start
Ferrari nog betere start
Mercedes poepstart.
De gevechten tussen Mercedes en Ferrari *O*
1 van de Ferrari's had bij de eerste VSC mee moeten pitten om te proberen de winst te pakken. Wel goed dat Hamilton dat opmerkte.
Dat gedoe met die batterijen en niet genoeg hebben om voluit te racen of inhalen :')
Max _O_ w/
McLaren kleurloos.

Nog nooit motorplofjes gezien tijdens v10/v8 begin tijdperk.
Ferrari had het bij de 2e VSC ook nog kunnen doen, bij die eerste begreep ik het wel omdat je er wel meer zou kunnen verwachten.

Die gevechten vond ik ook een beetje nep, maar we hebben actie gezien, dat de auto's kleiner zijn helpt ook wel wat.

Ik begrijp de achterstand van de andere Mercedes aangedreven auto's (nog) niet zo goed, maar betekent wel dat Mercedes een goed chassis heeft gebouwd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')