Dan maakt hij zich onsterfelijkquote:Op zondag 8 maart 2026 04:56 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Komop Isack, ram die Mercedessen ervanaf!
Lekker.quote:Op zondag 8 maart 2026 04:58 schreef bedachtzaam het volgende:
Max al twee man voorbij en dan moet de race nog starten.
Was het geen grap?quote:Op zondag 8 maart 2026 04:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kreeg mailtje dat mijn f1tv abonnement op 1 april vernieuwd moet worden. Dus ik heb 3 races de tijd om te zien wat voor shitshoe deze auto's zijn.
Benieuwd wie de formation lap niet gaan overleven.quote:Op zondag 8 maart 2026 04:58 schreef bedachtzaam het volgende:
Max al twee man voorbij en dan moet de race nog starten.
Nog met zwangerschapsverlof (al is de kleine Alfie er al).quote:
Sinds mijn herseninfarct ook minder nootjes. Dus voor nu hou ik het bij kopje koffie.quote:Op zondag 8 maart 2026 04:56 schreef flipsen het volgende:
[..]
Koffie met borrelnootjes dan maar![]()
Ok, ik ga dit topic weer uit, ik wil me concentreren op de race
Beetje dom want de kans op een vroege SC, en daarmee een gunstige pitstop, is erg waarschijnlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |