Scroll maar naar boven, je hebt al wat gemistquote:Op zondag 8 maart 2026 04:34 schreef bedachtzaam het volgende:
Goedemorgen allen, kon niet slapen dus kijk ook maar mee.
Ik zag net de herhaling, geen leuke start voor Piastri.quote:Op zondag 8 maart 2026 04:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Scroll maar naar boven, je hebt al wat gemist
Fixedquote:Op zondag 8 maart 2026 04:37 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik zag net de herhaling, geen start voor Piastri.
als de auto gewoon heel blijft komen we misschien wel in de top 10quote:Op zondag 8 maart 2026 04:35 schreef flipsen het volgende:
Waar zouden Newey en Stroll het over hebben, daar achter Lawson?
Als Max wel de finish haalt, dat is nog even afwachten.quote:Op zondag 8 maart 2026 04:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
Verstappen toch al voor Piastri in het klassement, kan slechter!
Dat maakt niet eens meer uitquote:Op zondag 8 maart 2026 04:40 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Als Max wel de finish haalt, dat is nog even afwachten.
Lijkt net of ie over een nat stuk weg rijdt, en daardoor de grip verliest.quote:
Ahum, Sainz in 2015 in Australië P8 gekwalificeerd, Verstappen P12quote:Op zondag 8 maart 2026 04:42 schreef theguyver het volgende:
BTw, Hadjar kan al iets naar huis nemen wat nog geen andere team mate van Max eerder geflikt heeft!
Als nieuwe team mate bij zijn debuut max er uit kwalificeren!
Niet voor George... (must be the sweat)quote:
FTFYquote:
quote:Op zondag 8 maart 2026 04:45 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ahum, Sainz in 2015 in Australië P8 gekwalificeerd, Verstappen P12
Bier en nootjes toch zeker?!?quote:
Het zou bijzonder zijn als we weinig rode vlaggen gaan zien.quote:Op zondag 8 maart 2026 04:53 schreef flipsen het volgende:
Hopelijk weinig rode vlaggen, dan kan ik nog een paar uurtjes slaap pakken (00:53 hier)
Ik drink geen alcohol meer sinds 12 oktober vorig jaar. Net zo lang tot mijn oog weer ok-isch is. En dat is het nog niet. Dus voorlopig geen alcohol.quote:
De vraag is niet of maar hoeveel.quote:
Koffie met borrelnootjes dan maarquote:Op zondag 8 maart 2026 04:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol meer sinds 12 oktober vorig jaar. Net zo lang tot mijn oog weer ok-isch is. En dat is het nog niet. Dus voorlopig geen alcohol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |