Matiger dan de huidige?quote:Op zondag 8 maart 2026 06:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Russell als wereldkampioen zou wel zeer matig zijn.
Ferrari had wel pech dat bij de tweede VSC ze eerst al voorbij de pit waren en daarna de pits dicht wasquote:
Ja hij was in begin al aan het klagen omdat Leclerc tegen hem aan het racen was!quote:
klopt maar daarvoor was er ook een SC en vrijwel iedereen ging naar binnen.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ferrari had wel pech dat bij de tweede VSC ze eerst al voorbij de pit waren en daarna de pits dicht was
Norris is niet altijd onsympathiek. Russel wel, dat is echt een britse rat. Iedereen weet ook wie die rijders briefing gelekt heeft : Russel.quote:
Maar toch is het het niet.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:03 schreef PzKpfw het volgende: Qua inhaalacties lijken die nieuwe regelementen wel goed uit te pakken.
Dat is helemaal niet ongekend.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max netjes P6 vanaf P20. Ongekend.
Dit. Allemaal inhaalacties op de batterij. Mijns inziens is dit nog erger dan DRS.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Maar toch is het het niet.
Ik mis het gevecht om de plek denk ik. Nu ga je er langs als je batterij beter is.
Eigenlijk had het genoeg moeten zijn dat ze minder dirty air genereren.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:34 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit. Allemaal inhaalacties op de batterij. Mijns inziens is dit nog erger dan DRS.
Vrij standaard inderdaad.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:32 schreef shiz het volgende:
Maar ergens ben ik een beetje dood van binnen.
Echt redelijke gevoelloze finish zo.
Veld zou dichter op elkaar moeten zijn en de driver het verschil moeten kunnen uitmaken.
Hopelijk komt dat dan nog, want ergens vond ik dit allemaal zeer kunstmatig en daarna veel te grote gaps en oersaai.
Het was op zich een Chaos race zoals verwacht maar inderdaad het batterij gedoe het voelt heel raar aan.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:32 schreef shiz het volgende:
Veld zou dichter op elkaar moeten zijn en de driver het verschil moeten kunnen uitmaken.
Hopelijk komt dat dan nog, want ergens vond ik dit allemaal zeer kunstmatig en daarna veel te grote gaps en oersaai.
Aan het begin was het wel tof. Naar mate het verder ging, was het meer inhalen op de motor dan op coureurskills. Was deels met drs ook al zo, maar daar zat soms nog een beetje skills bij met misschien wat uitremmen.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:32 schreef shiz het volgende:
Dit.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:32 schreef shiz het volgende:
Dat gevecht voor de leiding was wel het beste scenario wat ik me kon voorstellen met dit reglement. Echt briljante televisie.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:31 schreef heywoodu het volgende:
Rest van de race was gewoon...nou ja, zoals normaal, openingsfase was wel genieten
zijn allebei huilebalkenquote:Op zondag 8 maart 2026 06:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja hij was in begin al aan het klagen omdat Leclerc tegen hem aan het racen was!
max had FL, dus denk dat Mclaren Ferrari Merc en RB toch nog redelijk dicht bij elkaar zit!quote:
Jep.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
DRS bestaat nog steeds jongens en meisjes. Alleen is de inzet er van veranderd.
bij Leclerc kan ik het me voor stellen met die ferrari fuck ups!!quote:
Bij DRS zag je iig nog dat er iets fysieks veranderde aan de auto als DRS open ging...hier gaat de ene auto 'onzichtbaar' ineens veel harder....quote:Op zondag 8 maart 2026 06:34 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit. Allemaal inhaalacties op de batterij. Mijns inziens is dit nog erger dan DRS.
Uhm.. ja, denk het wel. Al is de huidige natuurlijk ook al zeer matig.quote:
Diegene die het kortst stilgestaan heeft denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:42 schreef theguyver het volgende:
Wie had de snelste pitstop?
Iemand een idee?
ik mis rocket power mohawk maar lolipopman is ook erg leuk!quote:Op zondag 8 maart 2026 06:39 schreef shiz het volgende:
Het meest verheug ik me nog op wat Lollipopman hiermee aanvangt.![]()
Oh ja, die gast. Die heeft zeker een mening over Bin Russell's winst hier in de eerste Formula 1E race.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik mis rocket power mohawk maar lolipopman is ook erg leuk!![]()
OSCAR!!!
BLIIIIIIIIIMY!
Ik had die ook ff gemist.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:43 schreef heywoodu het volgende:
Lawson en Colapinto hadden we wel gezien, Melroy, als je gewoon opgelet had bij de herhaling van boven
ja maar is al jaar geleden dat hij voor laatst iets heeft gepost, die kerel ging van 0 naar pak weg 100.000 subs in 2 filmpjes.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:44 schreef shiz het volgende:
[..]
Oh ja, die gast. Die heeft zeker een mening over Bin Russell's winst hier.
Omdat de race later begint?quote:Op zondag 8 maart 2026 06:45 schreef pmponer het volgende:
Nou volgende week sta ik niet weer zo vroeg op, dat is zeker
Waarom zou je dat ook doen als de race 3 uur later begint?quote:Op zondag 8 maart 2026 06:45 schreef pmponer het volgende:
Nou volgende week sta ik niet weer zo vroeg op, dat is zeker
Ik zie een vervelend aantal Britse vlaggetjes.quote:
Hij heeft nog steeds een patreon waar 9600 man £2,50 per maand betalenquote:Op zondag 8 maart 2026 06:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja maar is al jaar geleden dat hij voor laatst iets heeft gepost, die kerel ging van 0 naar pak weg 100.000 subs in 2 filmpjes.
En poste hilarische video's en ineens werd minder en stopte..
zo jammer
Dat is 288.000 per jaar. WTF?!quote:Op zondag 8 maart 2026 07:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds een patreon waar 9600 man £2,50 per maand betalen(https://www.patreon.com/cw/RPMF1)
Hij post daar nog wel zogeheten voicemails.
Niet eens, met DRS heb je als achterligger enkel een voordeel en hoef je alleen domweg die vleugel open te zetten.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:34 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Zou Danny ook moeten doen.quote:Op zondag 8 maart 2026 07:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is 288.000 per jaar. WTF?!
Ik ga ook patreonen denk ik.
quote:Op zondag 8 maart 2026 07:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is nog vroeg, al bekend waarom Piastri eraf schoof?
quote:Op zondag 8 maart 2026 04:58 schreef Watmoetjenou het volgende:
Voor de net wakker worders: Dit was Piastri voor de race
[ afbeelding ]
Ja, had ik gezien maar waarom? Eigen fout of ook iets met de software?quote:
quote:Op zondag 8 maart 2026 07:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, had ik gezien maar waarom? Eigen fout of ook iets met de software?
De battle was leuk tot je je realiseert dat dat het enige moment inde race was dat de rijders skill er een beetje toe deed. En zelfs dat was 80% een tactisch batterij spelletje.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er is op dit circuit in de F1 nog nooit zo’n heerlijke battle voor P1 vertoond. Eerste keer in de hele geschiedenis van Melbourne dat dit circuit eindelijk tot zijn recht komt.
Maar dat is met name het probleem. Het is misschien wel nog kunstmatiger dan DRS. Je kunt een inhaalactie zien waarbij als je het energieverbruik ziet in beeld hebt weet dat het toch geen stand gaat houden. Je bent sneller, maar puur omdat je op een knop hebt gedrukt.quote:Op zondag 8 maart 2026 07:17 schreef Kickinalfa het volgende:
Gematigd positief.
Begin fase was ok, zolang de onboard camera niet wordt gebruikt merk je ook niet zoveel van de hoeveelheid energy management.
Oh nou... nee dank je!quote:Op zondag 8 maart 2026 07:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds een patreon waar 9600 man £2,50 per maand betalen(https://www.patreon.com/cw/RPMF1)
Hij post daar nog wel zogeheten voicemails.
Exact. Ik ben totaal niet van de generatie die per se inhaalacties wilt zien. Een goede mooie inhaalactie of een inhaalactie doordat iemand in een fout gedwongen wordt vind ik prima, maar geen DRS en zeker niet dit. Ik heb ook al meer dan 30 jaar fan van de sport en ik ben echt geen conservatieveling die alles hetzelfde wilt houden, maar vergelijk dit eens met een race in de jaren 90 en de tranen springen je in de ogen. ‘Een battle om P1, heerlijk’! Ja, waarom ontstond die battle? Omdat degene die veel sneller is dan de rest een auto heeft die iets minder start, degene die de kop pakt bij de staat iedereen voorbij slalomt en daarna is het even een spel van batterijen. Zodra de orde herstelt is is er helemaal niets meer aan. Nou, geweldig.quote:Op zondag 8 maart 2026 08:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat een shitshow. Stuivertje wisselen voorin omdat de accu's leeg zijn is geen 'spannend gevecht om p1' natuurlijk.
Echt verschrikkelijk dat een sport waar ik al 35 jaar naar kijk is verworden tot deze ellende.
Ik hoop dat er snel iets veranderd anders ga ik mijn tijd anders besteden.
Lijkt ook een beetje alsof de achteras vast schiet zoals bij Max gisterenquote:Op zondag 8 maart 2026 07:51 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De kerbs, maar zo'n glijder is toch wel apart.
Zoals altijd met dit soort wijzigingen duurt het precies lang genoeg voordat ze ingevoerd worden zodat de potentieel getroffene er al een oplossing voor heeft. Remember alle vleugelaanpassingen, vloeraanpassingen enzo.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:12 schreef LTVDK het volgende:
Maar ze gingen pas in juni kijken naar die overpowered Mercedes toch? Met een beetje 'geluk' worden Bahrein en S-A wel overgeslagen
Ja bedoel meer dat Merc nu 2 races minder heeft voor puntenmaximalisatie door overmachtquote:Op zondag 8 maart 2026 09:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zoals altijd met dit soort wijzigingen duurt het precies lang genoeg voordat ze ingevoerd worden zodat de potentieel getroffene er al een oplossing voor heeft. Remember alle vleugelaanpassingen, vloeraanpassingen enzo.
Rest allemaal gelaptquote:Op zondag 8 maart 2026 09:09 schreef LTVDK het volgende:
Uiteindelijk ook alleen maar de top 6 binnen dezelfde ronde
Ik denk dat er niet veel Amerikanen zullen kijken, de races zijn voor hun op incourante tijden, maar ik kan het uiteraard mis hebben.quote:Op zondag 8 maart 2026 08:55 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik heb allemaal niets geen tijd dus kijk vanavond die race ff terug.
Grote hamvraag is denk ik hoe het toont voor de “nieuwe” kijker.
Je moet bang zijn dat een amerikaan, die door dts is gaan kijken, het fantastisch vindt. Dan moeten coureurs wel heel hard roepen dat zaken kut zijn.
Ferrari had het bij de 2e VSC ook nog kunnen doen, bij die eerste begreep ik het wel omdat je er wel meer zou kunnen verwachten.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Geluid bij de start![]()
Hadjar goede start
Ferrari nog betere start
Mercedes poepstart.
De gevechten tussen Mercedes en Ferrari![]()
1 van de Ferrari's had bij de eerste VSC mee moeten pitten om te proberen de winst te pakken. Wel goed dat Hamilton dat opmerkte.
Dat gedoe met die batterijen en niet genoeg hebben om voluit te racen of inhalen![]()
Max![]()
![]()
McLaren kleurloos.
Nog nooit motorplofjes gezien tijdens v10/v8 begin tijdperk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |