Uhm.. ja, denk het wel. Al is de huidige natuurlijk ook al zeer matig.quote:
Diegene die het kortst stilgestaan heeft denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:42 schreef theguyver het volgende:
Wie had de snelste pitstop?
Iemand een idee?
ik mis rocket power mohawk maar lolipopman is ook erg leuk!quote:Op zondag 8 maart 2026 06:39 schreef shiz het volgende:
Het meest verheug ik me nog op wat Lollipopman hiermee aanvangt.![]()
Oh ja, die gast. Die heeft zeker een mening over Bin Russell's winst hier in de eerste Formula 1E race.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik mis rocket power mohawk maar lolipopman is ook erg leuk!![]()
OSCAR!!!
BLIIIIIIIIIMY!
Ik had die ook ff gemist.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:43 schreef heywoodu het volgende:
Lawson en Colapinto hadden we wel gezien, Melroy, als je gewoon opgelet had bij de herhaling van boven
ja maar is al jaar geleden dat hij voor laatst iets heeft gepost, die kerel ging van 0 naar pak weg 100.000 subs in 2 filmpjes.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:44 schreef shiz het volgende:
[..]
Oh ja, die gast. Die heeft zeker een mening over Bin Russell's winst hier.
Omdat de race later begint?quote:Op zondag 8 maart 2026 06:45 schreef pmponer het volgende:
Nou volgende week sta ik niet weer zo vroeg op, dat is zeker
Waarom zou je dat ook doen als de race 3 uur later begint?quote:Op zondag 8 maart 2026 06:45 schreef pmponer het volgende:
Nou volgende week sta ik niet weer zo vroeg op, dat is zeker
Ik zie een vervelend aantal Britse vlaggetjes.quote:
Hij heeft nog steeds een patreon waar 9600 man £2,50 per maand betalenquote:Op zondag 8 maart 2026 06:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja maar is al jaar geleden dat hij voor laatst iets heeft gepost, die kerel ging van 0 naar pak weg 100.000 subs in 2 filmpjes.
En poste hilarische video's en ineens werd minder en stopte..
zo jammer
Dat is 288.000 per jaar. WTF?!quote:Op zondag 8 maart 2026 07:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds een patreon waar 9600 man £2,50 per maand betalen(https://www.patreon.com/cw/RPMF1)
Hij post daar nog wel zogeheten voicemails.
Niet eens, met DRS heb je als achterligger enkel een voordeel en hoef je alleen domweg die vleugel open te zetten.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:34 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit. Allemaal inhaalacties op de batterij. Mijns inziens is dit nog erger dan DRS.
Zou Danny ook moeten doen.quote:Op zondag 8 maart 2026 07:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is 288.000 per jaar. WTF?!
Ik ga ook patreonen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |