abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 06:39:33 #51
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220289641
Er is op dit circuit in de F1 nog nooit zo’n heerlijke battle voor P1 vertoond. Eerste keer in de hele geschiedenis van Melbourne dat dit circuit eindelijk tot zijn recht komt.

[ Bericht 66% gewijzigd door Armani XL op 09-03-2026 23:28:05 ]
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 8 maart 2026 @ 06:39:43 #52
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_220289643
Het meest verheug ik me nog op wat Lollipopman hiermee aanvangt. :') _O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_220289646
Max heeft de schade beperkt door prima vanaf het achterveld naar P6 te rijden. Gelukkig geen uitval van de Redbull zo als bij Hadjar. Wel jammer voor hem en RB
  zondag 8 maart 2026 @ 06:40:49 #54
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220289652
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:29 schreef pmponer het volgende:

[..]
Matiger dan de huidige?
Uhm.. ja, denk het wel. Al is de huidige natuurlijk ook al zeer matig.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 06:41:49 #55
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220289656
Toch wel een greenroom, heerlijk ongemakkelijk weer _O_
  zondag 8 maart 2026 @ 06:42:11 #56
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220289658
Wie had de snelste pitstop?
Iemand een idee?
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220289660
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:42 schreef theguyver het volgende:
Wie had de snelste pitstop?
Iemand een idee?
Diegene die het kortst stilgestaan heeft denk ik. :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 maart 2026 @ 06:43:16 #58
284411 crew  heywoodu
pi_220289661
Lawson en Colapinto hadden we wel gezien, Melroy, als je gewoon opgelet had bij de herhaling van boven :+
  zondag 8 maart 2026 @ 06:43:21 #59
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220289662
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:39 schreef shiz het volgende:
Het meest verheug ik me nog op wat Lollipopman hiermee aanvangt. :') _O-
ik mis rocket power mohawk maar lolipopman is ook erg leuk! *O*

OSCAR!!!

BLIIIIIIIIIMY!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  zondag 8 maart 2026 @ 06:44:11 #60
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_220289663
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:43 schreef theguyver het volgende:

[..]
ik mis rocket power mohawk maar lolipopman is ook erg leuk! *O*

OSCAR!!!

BLIIIIIIIIIMY!
Oh ja, die gast. Die heeft zeker een mening over Bin Russell's winst hier in de eerste Formula 1E race.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_220289664
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:43 schreef heywoodu het volgende:
Lawson en Colapinto hadden we wel gezien, Melroy, als je gewoon opgelet had bij de herhaling van boven :+
Ik had die ook ff gemist.
Dat was wel potentieel retegevaarlijk. Denk dat we dit jaar wel nog zon klapper gaan zien waarbij eentje compleet niet wegkomt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  zondag 8 maart 2026 @ 06:45:52 #62
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220289669
Nou volgende week sta ik niet weer zo vroeg op, dat is zeker
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 8 maart 2026 @ 06:45:59 #63
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220289670
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:44 schreef shiz het volgende:

[..]
Oh ja, die gast. Die heeft zeker een mening over Bin Russell's winst hier.
ja maar is al jaar geleden dat hij voor laatst iets heeft gepost, die kerel ging van 0 naar pak weg 100.000 subs in 2 filmpjes.
En poste hilarische video's en ineens werd minder en stopte..

zo jammer :'(
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220289671
Bij de start ging het maar net goed, had en lelijke crash kunnen zijn. Race in begin wel leuk maar lijkt ook te makkelijk met zoveel verschil in snelheid vanwege de boost. Verder weinig en vooral saai met grote gaten.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 8 maart 2026 @ 06:47:38 #65
8783 gbm
Estd. 2001
pi_220289672
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:45 schreef pmponer het volgende:
Nou volgende week sta ik niet weer zo vroeg op, dat is zeker
Omdat de race later begint? :P
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 maart 2026 @ 06:48:22 #66
284411 crew  heywoodu
pi_220289677
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:45 schreef pmponer het volgende:
Nou volgende week sta ik niet weer zo vroeg op, dat is zeker
Waarom zou je dat ook doen als de race 3 uur later begint?
  zondag 8 maart 2026 @ 06:48:34 #67
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220289678
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 8 maart 2026 @ 06:51:23 #68
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220289688
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:48 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie een vervelend aantal Britse vlaggetjes.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220289740
Verschrikkelijk saai.
pi_220289746
Max niet heel enthousiast. Dat is een understatement. :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220289760
Gematigd positief.

Begin fase was ok, zolang de onboard camera niet wordt gebruikt merk je ook niet zoveel van de hoeveelheid energy management.
pi_220289768
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:45 schreef theguyver het volgende:

[..]
ja maar is al jaar geleden dat hij voor laatst iets heeft gepost, die kerel ging van 0 naar pak weg 100.000 subs in 2 filmpjes.
En poste hilarische video's en ineens werd minder en stopte..

zo jammer :'(
Hij heeft nog steeds een patreon waar 9600 man £2,50 per maand betalen :') (https://www.patreon.com/cw/RPMF1)
Hij post daar nog wel zogeheten voicemails.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_220289775
quote:
2s.gif Op zondag 8 maart 2026 07:20 schreef hole1988 het volgende:

[..]
Hij heeft nog steeds een patreon waar 9600 man £2,50 per maand betalen :') (https://www.patreon.com/cw/RPMF1)
Hij post daar nog wel zogeheten voicemails.
Dat is 288.000 per jaar. WTF?!

Ik ga ook patreonen denk ik.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  zondag 8 maart 2026 @ 07:22:59 #74
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220289777
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:34 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Dit. Allemaal inhaalacties op de batterij. Mijns inziens is dit nog erger dan DRS.
Niet eens, met DRS heb je als achterligger enkel een voordeel en hoef je alleen domweg die vleugel open te zetten.

Nu heb je nog steeds een voordeel in de vorm van meer snelheid door tijdelijk meer vermogen te kunnen gebruiken maar gaat dat ten koste van je batterij waardoor het allemaal veel tactischer wordt.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220289787
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2026 07:22 schreef vosss het volgende:

[..]
Dat is 288.000 per jaar. WTF?!

Ik ga ook patreonen denk ik.
Zou Danny ook moeten doen.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')