De regie is ook nieuw.quote:
Mekiesquote:
In dat geval hetzelfde gebleven.quote:
die moeten ook met opladende batt werken?quote:
Wel vroeg gepit dus kantje boord denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:35 schreef Watmoetjenou het volgende:
Kan Max het wel uitrijden op de mediums?
Ja gewoon even stoppen op de start en GOquote:Op zondag 8 maart 2026 05:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Is dit een nieuw soort penalty?
[ afbeelding ]
Er komt nog wel een sc of vsc, we hebben nog geen achteras zomaar vast zien slaanquote:Op zondag 8 maart 2026 05:35 schreef Watmoetjenou het volgende:
Kan Max het wel uitrijden op de mediums?
True.quote:
Yup.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
die moeten ook met opladende batt werken?
bandenfluisteraar, lukt welquote:Op zondag 8 maart 2026 05:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel vroeg gepit dus kantje boord denk ik.
Ga over start en krijg 200.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja gewoon even stoppen op de start en GO
Hij doet het ook erg goed. Die stint op hard was top.quote:
Zo heeft ie het het liefste.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:36 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik denk dat Max er nu stiekem toch wel een beetje lol in heeft nu hij door het veld snijd.
Nou ja volgens mij heeft het merendeel hier er ook wel lol in de Q is echter niet meer om aan te gluren.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:36 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik denk dat Max er nu stiekem toch wel een beetje lol in heeft nu hij doot het veld snijd.
zou zomaar kunnen idd,wellicht rondje 45-50 op soft bvquote:Op zondag 8 maart 2026 05:37 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Mja of je dan nog ver naar voren kan... Misschien gokken ze weer op een SC
ik neem aan dat ze sowieso wat minder banden zullen verbruikenquote:Op zondag 8 maart 2026 05:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij doet het ook erg goed. Die stint op hard was top.
Zeker, positief verrast.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:37 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou ja volgens mij heeft het merendeel hier er ook wel lol in de Q is echter niet meer om aan te gluren.
Maar in de race gebeurd er een hoop.
Norris sowieso matig vind ik.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:37 schreef Newone82 het volgende:
Rangorde racepace deze race:
Mercedes snelste kleine marge
Ferrari
Max.
McLaren.
Norris matig.
water is natquote:Op zondag 8 maart 2026 05:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Norris sowieso matig vind ik.
De oven uit doen?quote:Op zondag 8 maart 2026 05:39 schreef Tijn het volgende:
Even ontbijtje gemaaktHeb ik nog wat gemist?
Goed idee ga ik ook doenquote:Op zondag 8 maart 2026 05:39 schreef Tijn het volgende:
Even ontbijtje gemaaktHeb ik nog wat gemist?
Bijzonder wel. Kost wat, een stuk of 10 seconden?quote:Op zondag 8 maart 2026 05:41 schreef Perox het volgende:
Ferrari maakt gebruik van de geen VSC of SC om te pitten.
quote:Op zondag 8 maart 2026 05:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bijzonder wel. Kost wat, een stuk of 10 seconden?
Ferrari being Ferrariquote:Op zondag 8 maart 2026 05:41 schreef PzKpfw het volgende:
Ferrari rijdt gewoon z'n race en kijkt verder totaal niet naar wat er in de race gebeurt
Toch knapquote:
Mag dat wel? Hebben marshals aan de auto gezeten dan ist klaar toch?quote:
Misschien vallen er nog meer uit en kan ie nog p10 pakken.quote:
Dangerous driving?quote:Op zondag 8 maart 2026 05:43 schreef pmponer het volgende:
Zou Lewis weer zijn gepatenteerde inhaalmove uitvoeren?
Nee, hij reed hem zelf naar de pits.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mag dat wel? Hebben marshals aan de auto gezeten dan ist klaar toch?
Marshals? Hij is zelf naar de pit gereden, toch?quote:Op zondag 8 maart 2026 05:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mag dat wel? Hebben marshals aan de auto gezeten dan ist klaar toch?
Bij Russell hoop ik het welquote:Op zondag 8 maart 2026 05:43 schreef pmponer het volgende:
Zou Lewis weer zijn gepatenteerde inhaalmove uitvoeren?
Want George gaat hem zo voorbij natuurlijk
Oh, dacht dat ie voor de entry in het gras stond en naar een gat in hek werd geduwd, my badquote:Op zondag 8 maart 2026 05:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, hij reed hem zelf naar de pits.
El Planquote:
Misschien is er ook wel wat aan de hand met zijn Ford.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:44 schreef -XOR- het volgende:
VER die op nieuwere mediums niet dichterbij NOR komt is best teleurstellend
ik zie hem toch echt dichterbij komenquote:Op zondag 8 maart 2026 05:44 schreef -XOR- het volgende:
Dat was Bottas.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh, dacht dat ie voor de entry in het gras stond en naar een gat in hek werd geduwd, my bad
Bandenslijtage is over algemeen minder, dus ook minder invloed.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:44 schreef -XOR- het volgende:
4 sec op Norris...moet kunnenquote:Op zondag 8 maart 2026 05:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie hem toch echt dichterbij komen
en Max zal als hij wat wil die bandjes wel een beetje moeten sparen
Ja, hij zal de race op die mediums uit willen rijden, dus dan kun je ze niet gelijk op hun flikker geven.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
en Max zal als hij wat wil die bandjes wel een beetje moeten sparen
Nu lijkt het wel klaar, Merc 1-2quote:Op zondag 8 maart 2026 05:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
Qua inhalen kunnen we toch echt niet klagen...
Van een optocht lijkt geen sprake meer
was een hele poos 4.6quote:
Zou voor de race wel leuk zijn.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Russell en Kimi kunnen het nog moeilijk krijgen op het einde 👀
Laten we het hopen.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vond DRS op de meeste circuits sowieso een tegeneffect hebben omdat het juist inhaal acties saai maakte, gewoon als je snellere auto had op vol vermogen ervoorbij ipv mooie acties in bochten.quote:
Ik heb liever dat Leclerc of Antonelli wint dan die rat van een Russel.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ook wel te danken aan Ferrari die tot twee keer toe een VSC onbenut laten om te pitten.quote:
Kwist niet dat ze op mannen vielen.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:47 schreef HiDiHo het volgende:
Even vraagje?
Hebben ze op deze baan helemaal geen Straight mode ?
Er doen alleen maar mannen mee dus veel keuze hebben ze nietquote:
Bring gridgirls back!quote:Op zondag 8 maart 2026 05:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er doen alleen maar mannen mee dus veel keuze hebben ze niet![]()
Vroeger had je nog leuke shots van knappe chicas in het publiek hoor.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er doen alleen maar mannen mee dus veel keuze hebben ze niet![]()
Mooie tijdenquote:Op zondag 8 maart 2026 05:50 schreef shiz het volgende:
[..]
Vroeger had je nog leuke shots van knappe chicas in het publiek hoor.Word je zo straight van.
Water is nat.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
McLaren valt wel een beetje tegen
Start een petitiequote:
Water maakt natquote:
Rijd je rond met #1. Komt de #1 van vorig jaar die van P20 startte je voorbij zetten...quote:Op zondag 8 maart 2026 05:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit tot nu toe wel beter vind dan de voorgaande jaren. DRS was echt verschrikkelijk voor de sport.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:48 schreef Mothzor het volgende:
Jammer vindt er echt geen zak aan om naar te kijken. Inhaalacties die net zo erg zijn als met DRS. Zonder de graphics zit je blind te kijken etc etc.
Nog de maandje op mijn F1 abbo, eens kijken hoe het zich ontwikkeld maar wordt er nog niet warm van. Kwalificatie gaat überhaupt niet meer aan dit seizoen, die sessie is de nek omgedraaid
*Norrisquote:Op zondag 8 maart 2026 05:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel sectors ineens.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:52 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
TRACK SURFACE SLIPPERY IN TRACK SECTOR 13
Scheelt wel dat het niet de racelijn was.quote:
Beetje aansluiten.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:54 schreef -XOR- het volgende:
VER wel heel dicht achter NOR gekropen tijdens VSC
[x] (on)geschiktquote:
They are more guidelines than actual rules.quote:
I got that reference.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
They are more guidelines than actual rules.
Ik weet zelf alleen niet meer waar het van is.quote:
Daar zal het ook wel bij blijven. Schade redelijk beperkt gehouden mits hij finisht natuurlijk.quote:
Dat zal ook het maximale zijn. Maar zeker niet slecht.quote:
quote:
Piratesquote:Op zondag 8 maart 2026 05:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet zelf alleen niet meer waar het van is.
gaten zijn enorm jaquote:
Piratesquote:Op zondag 8 maart 2026 05:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet zelf alleen niet meer waar het van is.
Dat was ervoor al. Het zat op 0.5 ofzo net voor de VSCquote:Op zondag 8 maart 2026 05:54 schreef -XOR- het volgende:
VER wel heel dicht achter NOR gekropen tijdens VSC
Zou mooi zijn.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:56 schreef pmponer het volgende:
Ik hoop zo dat Max op het podium komt, dat interview zal wel leuk worden gok ik zo.
ik denk niet dat hij positief zal zijnquote:Op zondag 8 maart 2026 05:56 schreef pmponer het volgende:
Ik hoop zo dat Max op het podium komt, dat interview zal wel leuk worden gok ik zo.
Een gele vlag net voor hij naar binnen moet zou handig zijnquote:Op zondag 8 maart 2026 05:56 schreef pmponer het volgende:
P1quote:Op zondag 8 maart 2026 05:56 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Maakt je toch benieuwd wat er gebeurd zou zijn als die Q niet zo dramatisch was verlopen.
Nee ik ook niet, gewoon realistisch.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij positief zal zijn
Klein beetje.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:00 schreef Armani XL het volgende:
Telt dit als de eerste Ferrari fail van het jaar?
doen ze zo weer de baan op joh!quote:
strategy fuck up jaquote:Op zondag 8 maart 2026 06:00 schreef Armani XL het volgende:
Zal zo wel naar de softs gaan.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max komt niet heel dichtbij. Valt ook een beetje terug.
Valt opzich wel mee tochquote:Op zondag 8 maart 2026 06:00 schreef Armani XL het volgende:
We're a mid-season change away.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:00 schreef HiDiHo het volgende:
Hoeveel jaar gaat het duren voordat ze accupacks gaan wisselen tijdens pits?
Ja.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:00 schreef Armani XL het volgende:
quote:
Hij moet naar achteren kijken - kan hij NOR achter zich houden?quote:Op zondag 8 maart 2026 06:01 schreef Donderkonijn het volgende:
Max kan niet aanhaken bij de Ferrari's
Minimaal p2. Maar ik denk p1.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:56 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Maakt je toch benieuwd wat er gebeurd zou zijn als die Q niet zo dramatisch was verlopen.
hopen of SC!quote:Op zondag 8 maart 2026 06:01 schreef Donderkonijn het volgende:
Max kan niet aanhaken bij de Ferrari's
Moest voorbij aan achterblijvers.quote:
Max is met grote afstand derde team in racepace qua rangorde. Ferrari nu sneller vanwege bandjes dan Mercedes.quote:
Eens. Er lijkt veel meer te gebeuren.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:03 schreef Armani XL het volgende:
Kwalificatie was misschien kut maar het racen (zeker de eerste helft) valt zeker niet tegen!
Niet eens naar softs..quote:
Ik weet het niet, het zijn geen van allen mooie rijdersacties, maar allemaal hetzelfde als DRS acties vroegerquote:Op zondag 8 maart 2026 06:03 schreef PzKpfw het volgende:
Qua inhaalacties lijken die nieuwe regelementen wel goed uit te pakken.
16 rondjes is wellicht te lang.quote:
klopt maar nu bandjes gewisseld, en denk dat er niet zo heel veel verschil zit tussen merc fer en RBquote:Op zondag 8 maart 2026 06:04 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Max is met grote afstand derde team in racepace qua rangorde. Ferrari nu sneller vanwege bandjes dan Mercedes.
Mercedes echt de snelste wagen gebouwd.
medium had prima gekundquote:Op zondag 8 maart 2026 06:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
16 rondjes is wellicht te lang.
Maar daar had hij geen nieuwe meer van.quote:
alleen booswoeste van Russell en Hamiltonquote:
Wordt wel op meer verschillende plekken ingehaald in plaats van standaard aan het eind van een DRS recht stukquote:Op zondag 8 maart 2026 06:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het zijn geen van allen mooie rijdersacties, maar allemaal hetzelfde als DRS acties vroeger
Had 'm dan 3 ronden later naar binnen gehaaldquote:Op zondag 8 maart 2026 06:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
16 rondjes is wellicht te lang.
Ik heb boordradio's gehoord.quote:
maar het zijn allemaal Batt inhaalactiesquote:Op zondag 8 maart 2026 06:06 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Wordt wel op meer verschillende plekken ingehaald in plaats van standaard aan het eind van een DRS recht stuk
Horen we graag.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2026 06:09 schreef Rnie het volgende:
Wel weer lekker nostalgisch om het grote verschil in positie te zien tussen VER en PER.
Blijkbaar telt dan toch de team effort en is hij toch niet zo'n God.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:11 schreef PzKpfw het volgende:
Beide Aston Martins er ook weer uit
Die arme Newey..
Newey terug naar Red Bull zou wel een zet zijn.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:12 schreef shiz het volgende:
[..]
Blijkbaar telt dan toch de team effort en is hij toch niet zo'n God.
Of hij is nog altijd loyaal aan RBR en vond de payday gewoon te goed om af te slaan.
dan hebben we straks een trillende redbulquote:Op zondag 8 maart 2026 06:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Newey terug naar Red Bull zou wel een zet zijn.
Die iedereen voorbij gaat.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan hebben we straks een trillende redbul
jaquote:Op zondag 8 maart 2026 06:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die iedereen voorbij gaat.
Tijd voor vrouwen in de auto's dan!quote:Op zondag 8 maart 2026 06:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan hebben we straks een trillende redbul
quote:Op zondag 8 maart 2026 06:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
de AM zijn ook al lang gefinished![]()
Dat was al bekend.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:15 schreef Tijn het volgende:
8 rondjes nog maar. Meer dan P5 zit er niet in voor Max
Prima toch als je van P20 komt...quote:Op zondag 8 maart 2026 06:15 schreef Tijn het volgende:
* greysbones geeft Tijn een aaitje over de bolquote:
Nou. Vanaf P20...quote:
Je weet het niet, misschien zijn er weer een paar plankjes te kort ofzo.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:15 schreef Tijn het volgende:
Ja, Aston Martin gebruikt de race als extra test-sessie. Ze gaan steeds naar binnen en komen dan weer naar buiten.quote:
Yup.quote:
quote:
Jullie kijken echt naar een andere “race”. Alle acties hebben niks met racen te maken. Het is allemaal energy spaar en release management….geen fuck aanquote:Op zondag 8 maart 2026 06:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voor Melbourne is dit echt een prima race.
Wie is eigenlijk de World Darts Champion momenteel?quote:Op zondag 8 maart 2026 06:19 schreef pmponer het volgende:
Valt me tegen hoe lang Max achter de WDC zit.
Ja hier ook al.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:20 schreef _UserName_ het volgende:
ik mag max niet voten, 30x yes; doet niks. No; klik weg
gewoon volhoudenquote:Op zondag 8 maart 2026 06:20 schreef _UserName_ het volgende:
ik mag max niet voten, 30x yes; doet niks. No; klik weg
Die bolle die er uit ziet als 40 maar 18 is!quote:Op zondag 8 maart 2026 06:20 schreef shiz het volgende:
[..]
Wie is eigenlijk de World Darts Champion momenteel?
quote:Op zondag 8 maart 2026 06:20 schreef shiz het volgende:
[..]
Barney natuurlijkquote:Op zondag 8 maart 2026 06:20 schreef shiz het volgende:
[..]
Toto tactic.quote:
Dat gebeurt wel vaker aan het einde van de race.quote:
die nachtkaars werd halverwege al aangestokenquote:Op zondag 8 maart 2026 06:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker aan het einde van de race.
snoozefestquote:Op zondag 8 maart 2026 06:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Shot van de stad, waarom niet.
Daar heb je betere inhaalactiesquote:Op zondag 8 maart 2026 06:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gebeurt meer dan op het circuit.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dacht dat dit Australie was ipv het MOquote:Op zondag 8 maart 2026 06:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |