Niet eens naar softs..quote:
Ik weet het niet, het zijn geen van allen mooie rijdersacties, maar allemaal hetzelfde als DRS acties vroegerquote:Op zondag 8 maart 2026 06:03 schreef PzKpfw het volgende:
Qua inhaalacties lijken die nieuwe regelementen wel goed uit te pakken.
16 rondjes is wellicht te lang.quote:
klopt maar nu bandjes gewisseld, en denk dat er niet zo heel veel verschil zit tussen merc fer en RBquote:Op zondag 8 maart 2026 06:04 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Max is met grote afstand derde team in racepace qua rangorde. Ferrari nu sneller vanwege bandjes dan Mercedes.
Mercedes echt de snelste wagen gebouwd.
medium had prima gekundquote:Op zondag 8 maart 2026 06:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
16 rondjes is wellicht te lang.
Maar daar had hij geen nieuwe meer van.quote:
alleen booswoeste van Russell en Hamiltonquote:
Wordt wel op meer verschillende plekken ingehaald in plaats van standaard aan het eind van een DRS recht stukquote:Op zondag 8 maart 2026 06:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het zijn geen van allen mooie rijdersacties, maar allemaal hetzelfde als DRS acties vroeger
Had 'm dan 3 ronden later naar binnen gehaaldquote:Op zondag 8 maart 2026 06:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
16 rondjes is wellicht te lang.
Ik heb boordradio's gehoord.quote:
maar het zijn allemaal Batt inhaalactiesquote:Op zondag 8 maart 2026 06:06 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Wordt wel op meer verschillende plekken ingehaald in plaats van standaard aan het eind van een DRS recht stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |