Dat was ervoor al. Het zat op 0.5 ofzo net voor de VSCquote:Op zondag 8 maart 2026 05:54 schreef -XOR- het volgende:
VER wel heel dicht achter NOR gekropen tijdens VSC
Zou mooi zijn.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:56 schreef pmponer het volgende:
Ik hoop zo dat Max op het podium komt, dat interview zal wel leuk worden gok ik zo.
ik denk niet dat hij positief zal zijnquote:Op zondag 8 maart 2026 05:56 schreef pmponer het volgende:
Ik hoop zo dat Max op het podium komt, dat interview zal wel leuk worden gok ik zo.
Een gele vlag net voor hij naar binnen moet zou handig zijnquote:Op zondag 8 maart 2026 05:56 schreef pmponer het volgende:
Ik hoop zo dat Max op het podium komt, dat interview zal wel leuk worden gok ik zo.
P1quote:Op zondag 8 maart 2026 05:56 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Maakt je toch benieuwd wat er gebeurd zou zijn als die Q niet zo dramatisch was verlopen.
Nee ik ook niet, gewoon realistisch.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij positief zal zijn
Klein beetje.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:00 schreef Armani XL het volgende:
Telt dit als de eerste Ferrari fail van het jaar?
doen ze zo weer de baan op joh!quote:
strategy fuck up jaquote:Op zondag 8 maart 2026 06:00 schreef Armani XL het volgende:
Telt dit als de eerste Ferrari fail van het jaar?
Zal zo wel naar de softs gaan.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max komt niet heel dichtbij. Valt ook een beetje terug.
Valt opzich wel mee tochquote:Op zondag 8 maart 2026 06:00 schreef Armani XL het volgende:
Telt dit als de eerste Ferrari fail van het jaar?
We're a mid-season change away.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:00 schreef HiDiHo het volgende:
Hoeveel jaar gaat het duren voordat ze accupacks gaan wisselen tijdens pits?
Ja.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:00 schreef Armani XL het volgende:
Telt dit als de eerste Ferrari fail van het jaar?
quote:
Hij moet naar achteren kijken - kan hij NOR achter zich houden?quote:Op zondag 8 maart 2026 06:01 schreef Donderkonijn het volgende:
Max kan niet aanhaken bij de Ferrari's
Minimaal p2. Maar ik denk p1.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:56 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Maakt je toch benieuwd wat er gebeurd zou zijn als die Q niet zo dramatisch was verlopen.
hopen of SC!quote:Op zondag 8 maart 2026 06:01 schreef Donderkonijn het volgende:
Max kan niet aanhaken bij de Ferrari's
Moest voorbij aan achterblijvers.quote:
Max is met grote afstand derde team in racepace qua rangorde. Ferrari nu sneller vanwege bandjes dan Mercedes.quote:
Eens. Er lijkt veel meer te gebeuren.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:03 schreef Armani XL het volgende:
Kwalificatie was misschien kut maar het racen (zeker de eerste helft) valt zeker niet tegen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |