Niet eens naar softs..quote:
Ik weet het niet, het zijn geen van allen mooie rijdersacties, maar allemaal hetzelfde als DRS acties vroegerquote:Op zondag 8 maart 2026 06:03 schreef PzKpfw het volgende:
Qua inhaalacties lijken die nieuwe regelementen wel goed uit te pakken.
16 rondjes is wellicht te lang.quote:
klopt maar nu bandjes gewisseld, en denk dat er niet zo heel veel verschil zit tussen merc fer en RBquote:Op zondag 8 maart 2026 06:04 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Max is met grote afstand derde team in racepace qua rangorde. Ferrari nu sneller vanwege bandjes dan Mercedes.
Mercedes echt de snelste wagen gebouwd.
medium had prima gekundquote:Op zondag 8 maart 2026 06:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
16 rondjes is wellicht te lang.
Maar daar had hij geen nieuwe meer van.quote:
alleen booswoeste van Russell en Hamiltonquote:
Wordt wel op meer verschillende plekken ingehaald in plaats van standaard aan het eind van een DRS recht stukquote:Op zondag 8 maart 2026 06:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het zijn geen van allen mooie rijdersacties, maar allemaal hetzelfde als DRS acties vroeger
Had 'm dan 3 ronden later naar binnen gehaaldquote:Op zondag 8 maart 2026 06:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
16 rondjes is wellicht te lang.
Ik heb boordradio's gehoord.quote:
maar het zijn allemaal Batt inhaalactiesquote:Op zondag 8 maart 2026 06:06 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Wordt wel op meer verschillende plekken ingehaald in plaats van standaard aan het eind van een DRS recht stuk
Horen we graag.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2026 06:09 schreef Rnie het volgende:
Wel weer lekker nostalgisch om het grote verschil in positie te zien tussen VER en PER.
Blijkbaar telt dan toch de team effort en is hij toch niet zo'n God.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:11 schreef PzKpfw het volgende:
Beide Aston Martins er ook weer uit
Die arme Newey..
Newey terug naar Red Bull zou wel een zet zijn.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:12 schreef shiz het volgende:
[..]
Blijkbaar telt dan toch de team effort en is hij toch niet zo'n God.
Of hij is nog altijd loyaal aan RBR en vond de payday gewoon te goed om af te slaan.
dan hebben we straks een trillende redbulquote:Op zondag 8 maart 2026 06:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Newey terug naar Red Bull zou wel een zet zijn.
Die iedereen voorbij gaat.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan hebben we straks een trillende redbul
jaquote:Op zondag 8 maart 2026 06:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die iedereen voorbij gaat.
Tijd voor vrouwen in de auto's dan!quote:Op zondag 8 maart 2026 06:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan hebben we straks een trillende redbul
quote:Op zondag 8 maart 2026 06:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
de AM zijn ook al lang gefinished![]()
Dat was al bekend.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:15 schreef Tijn het volgende:
8 rondjes nog maar. Meer dan P5 zit er niet in voor Max
Prima toch als je van P20 komt...quote:Op zondag 8 maart 2026 06:15 schreef Tijn het volgende:
8 rondjes nog maar. Meer dan P5 zit er niet in voor Max
* greysbones geeft Tijn een aaitje over de bolquote:
Nou. Vanaf P20...quote:
Je weet het niet, misschien zijn er weer een paar plankjes te kort ofzo.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:15 schreef Tijn het volgende:
8 rondjes nog maar. Meer dan P5 zit er niet in voor Max
Ja, Aston Martin gebruikt de race als extra test-sessie. Ze gaan steeds naar binnen en komen dan weer naar buiten.quote:
Yup.quote:
quote:
Jullie kijken echt naar een andere “race”. Alle acties hebben niks met racen te maken. Het is allemaal energy spaar en release management….geen fuck aanquote:Op zondag 8 maart 2026 06:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voor Melbourne is dit echt een prima race.
Wie is eigenlijk de World Darts Champion momenteel?quote:Op zondag 8 maart 2026 06:19 schreef pmponer het volgende:
Valt me tegen hoe lang Max achter de WDC zit.
Ja hier ook al.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:20 schreef _UserName_ het volgende:
ik mag max niet voten, 30x yes; doet niks. No; klik weg
gewoon volhoudenquote:Op zondag 8 maart 2026 06:20 schreef _UserName_ het volgende:
ik mag max niet voten, 30x yes; doet niks. No; klik weg
Die bolle die er uit ziet als 40 maar 18 is!quote:Op zondag 8 maart 2026 06:20 schreef shiz het volgende:
[..]
Wie is eigenlijk de World Darts Champion momenteel?
quote:Op zondag 8 maart 2026 06:20 schreef shiz het volgende:
[..]
Wie is eigenlijk de World Darts Champion momenteel?
Barney natuurlijkquote:Op zondag 8 maart 2026 06:20 schreef shiz het volgende:
[..]
Wie is eigenlijk de World Darts Champion momenteel?
Toto tactic.quote:
Dat gebeurt wel vaker aan het einde van de race.quote:
die nachtkaars werd halverwege al aangestokenquote:Op zondag 8 maart 2026 06:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker aan het einde van de race.
snoozefestquote:Op zondag 8 maart 2026 06:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Shot van de stad, waarom niet.
Daar heb je betere inhaalactiesquote:Op zondag 8 maart 2026 06:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Shot van de stad, waarom niet.
Gebeurt meer dan op het circuit.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Shot van de stad, waarom niet.
Dacht dat dit Australie was ipv het MOquote:Op zondag 8 maart 2026 06:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Shot van de stad, waarom niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |