Horen we graag.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2026 06:09 schreef Rnie het volgende:
Wel weer lekker nostalgisch om het grote verschil in positie te zien tussen VER en PER.
Blijkbaar telt dan toch de team effort en is hij toch niet zo'n God.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:11 schreef PzKpfw het volgende:
Beide Aston Martins er ook weer uit
Die arme Newey..
Newey terug naar Red Bull zou wel een zet zijn.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:12 schreef shiz het volgende:
[..]
Blijkbaar telt dan toch de team effort en is hij toch niet zo'n God.
Of hij is nog altijd loyaal aan RBR en vond de payday gewoon te goed om af te slaan.
dan hebben we straks een trillende redbulquote:Op zondag 8 maart 2026 06:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Newey terug naar Red Bull zou wel een zet zijn.
Die iedereen voorbij gaat.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan hebben we straks een trillende redbul
jaquote:Op zondag 8 maart 2026 06:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die iedereen voorbij gaat.
Tijd voor vrouwen in de auto's dan!quote:Op zondag 8 maart 2026 06:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan hebben we straks een trillende redbul
quote:Op zondag 8 maart 2026 06:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
de AM zijn ook al lang gefinished![]()
Dat was al bekend.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:15 schreef Tijn het volgende:
8 rondjes nog maar. Meer dan P5 zit er niet in voor Max
Prima toch als je van P20 komt...quote:Op zondag 8 maart 2026 06:15 schreef Tijn het volgende:
8 rondjes nog maar. Meer dan P5 zit er niet in voor Max
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |