Kwist niet dat ze op mannen vielen.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:47 schreef HiDiHo het volgende:
Even vraagje?
Hebben ze op deze baan helemaal geen Straight mode ?
Er doen alleen maar mannen mee dus veel keuze hebben ze nietquote:
Bring gridgirls back!quote:Op zondag 8 maart 2026 05:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er doen alleen maar mannen mee dus veel keuze hebben ze niet![]()
Vroeger had je nog leuke shots van knappe chicas in het publiek hoor.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er doen alleen maar mannen mee dus veel keuze hebben ze niet![]()
Mooie tijdenquote:Op zondag 8 maart 2026 05:50 schreef shiz het volgende:
[..]
Vroeger had je nog leuke shots van knappe chicas in het publiek hoor.Word je zo straight van.
Water is nat.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
McLaren valt wel een beetje tegen
Start een petitiequote:
Water maakt natquote:
Rijd je rond met #1. Komt de #1 van vorig jaar die van P20 startte je voorbij zetten...quote:Op zondag 8 maart 2026 05:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
McLaren valt wel een beetje tegen
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit tot nu toe wel beter vind dan de voorgaande jaren. DRS was echt verschrikkelijk voor de sport.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:48 schreef Mothzor het volgende:
Jammer vindt er echt geen zak aan om naar te kijken. Inhaalacties die net zo erg zijn als met DRS. Zonder de graphics zit je blind te kijken etc etc.
Nog de maandje op mijn F1 abbo, eens kijken hoe het zich ontwikkeld maar wordt er nog niet warm van. Kwalificatie gaat überhaupt niet meer aan dit seizoen, die sessie is de nek omgedraaid
*Norrisquote:Op zondag 8 maart 2026 05:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
McLaren valt wel een beetje tegen
Veel sectors ineens.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:52 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
TRACK SURFACE SLIPPERY IN TRACK SECTOR 13
Scheelt wel dat het niet de racelijn was.quote:
Beetje aansluiten.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:54 schreef -XOR- het volgende:
VER wel heel dicht achter NOR gekropen tijdens VSC
[x] (on)geschiktquote:
They are more guidelines than actual rules.quote:
I got that reference.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
They are more guidelines than actual rules.
Ik weet zelf alleen niet meer waar het van is.quote:
Daar zal het ook wel bij blijven. Schade redelijk beperkt gehouden mits hij finisht natuurlijk.quote:
Dat zal ook het maximale zijn. Maar zeker niet slecht.quote:
quote:
Piratesquote:Op zondag 8 maart 2026 05:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet zelf alleen niet meer waar het van is.
gaten zijn enorm jaquote:
Piratesquote:Op zondag 8 maart 2026 05:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet zelf alleen niet meer waar het van is.
Dat was ervoor al. Het zat op 0.5 ofzo net voor de VSCquote:Op zondag 8 maart 2026 05:54 schreef -XOR- het volgende:
VER wel heel dicht achter NOR gekropen tijdens VSC
Zou mooi zijn.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:56 schreef pmponer het volgende:
Ik hoop zo dat Max op het podium komt, dat interview zal wel leuk worden gok ik zo.
ik denk niet dat hij positief zal zijnquote:Op zondag 8 maart 2026 05:56 schreef pmponer het volgende:
Ik hoop zo dat Max op het podium komt, dat interview zal wel leuk worden gok ik zo.
Een gele vlag net voor hij naar binnen moet zou handig zijnquote:Op zondag 8 maart 2026 05:56 schreef pmponer het volgende:
Ik hoop zo dat Max op het podium komt, dat interview zal wel leuk worden gok ik zo.
P1quote:Op zondag 8 maart 2026 05:56 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Maakt je toch benieuwd wat er gebeurd zou zijn als die Q niet zo dramatisch was verlopen.
Nee ik ook niet, gewoon realistisch.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij positief zal zijn
Klein beetje.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:00 schreef Armani XL het volgende:
Telt dit als de eerste Ferrari fail van het jaar?
doen ze zo weer de baan op joh!quote:
strategy fuck up jaquote:Op zondag 8 maart 2026 06:00 schreef Armani XL het volgende:
Telt dit als de eerste Ferrari fail van het jaar?
Zal zo wel naar de softs gaan.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max komt niet heel dichtbij. Valt ook een beetje terug.
Valt opzich wel mee tochquote:Op zondag 8 maart 2026 06:00 schreef Armani XL het volgende:
Telt dit als de eerste Ferrari fail van het jaar?
We're a mid-season change away.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:00 schreef HiDiHo het volgende:
Hoeveel jaar gaat het duren voordat ze accupacks gaan wisselen tijdens pits?
Ja.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:00 schreef Armani XL het volgende:
Telt dit als de eerste Ferrari fail van het jaar?
quote:
Hij moet naar achteren kijken - kan hij NOR achter zich houden?quote:Op zondag 8 maart 2026 06:01 schreef Donderkonijn het volgende:
Max kan niet aanhaken bij de Ferrari's
Minimaal p2. Maar ik denk p1.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:56 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Maakt je toch benieuwd wat er gebeurd zou zijn als die Q niet zo dramatisch was verlopen.
hopen of SC!quote:Op zondag 8 maart 2026 06:01 schreef Donderkonijn het volgende:
Max kan niet aanhaken bij de Ferrari's
Moest voorbij aan achterblijvers.quote:
Max is met grote afstand derde team in racepace qua rangorde. Ferrari nu sneller vanwege bandjes dan Mercedes.quote:
Eens. Er lijkt veel meer te gebeuren.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:03 schreef Armani XL het volgende:
Kwalificatie was misschien kut maar het racen (zeker de eerste helft) valt zeker niet tegen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |